Gå til innhold

Oups... En liten luring på vei!


bizzy

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som en helt fantastisk fødsel! Håper jeg og får det like gøy! :ler: Tenk å få ta henne imot selv da! Så rørende. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en flott historie :rødme: Det hørtes virkelig ut som en drømmefødsel!

Til min første fødsel ønsket jeg å føde i vann, og ble veldig skuffet da jeg fant ut at sykehuset vårt ikke tilbød det. Så denne gangen har jeg klokelig latt være å ønske meg det :fnise: Men ønske at det starter snart, det gjør jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Blir helt rørt av fødselshistorien din, jeg ... :sjenert: Håper min neste fødsel (om det blir flere) blir slik! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere? Nå er det lenge siden du har skrevet noe her. Håper alt står bra til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

WOW!!! Gratulerer så mye som 4 barnsmamma Bizzy :) Vi fulgte hverandre når vi var gravide med nr 1, for nå 5 år siden.... har ikke vært så aktiv på kg på en stund, men morro å komme tilbake å se hvordan det går med "gamle kjente"

Gratulerer så mye og kos deg masse med lille prinsessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å ser på fødselsannonser på hjemmesiden til avisa, for å se om jeg finner ei som fikk barn i mai, så kom det et bilde med 4 barn og navn som jeg syntes var veldig kjente!

Å joda, det er nok dine barn :):fnise:

Veldig gossine barn du har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...