Gå til innhold

Oups... En liten luring på vei!


bizzy

Anbefalte innlegg

Åh, så bra at du blir satt i gang Bizzy. Ikke lenge igjen til lørdag, og det kan jo hende hun finner veien ut før det også!

Stooor klem - og siden jeg skal reise bort i helga - masse lykke til! Spennende altså! :klem::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdag! :duskedame: En offentlig flaggdag må jo være en fin dag å bli født -og det er jo stas å være maibarn :nigo:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at du blir satt i gang Bizzy. Ikke lenge igjen til lørdag, og det kan jo hende hun finner veien ut før det også!

Stooor klem - og siden jeg skal reise bort i helga - masse lykke til! Spennende altså! :klem::hoppe:

Lørdag kommer nok veldig fort!! Men hadde ikke gjort noe om hun kom av seg selv litt tidligere heller ;) Men har ikke så veldig store håp... Hun føyer seg nok inn i min rekke av barn som ikke akkurat er stressa på tid :fnise: Det har de arvet av sin far alle sammen :roll: Han har alltid all verdens med tid, uansett hvor forsinket han er :klaske:

Lørdag! :duskedame: En offentlig flaggdag må jo være en fin dag å bli født -og det er jo stas å være maibarn :nigo:

Mai er en flott måned :Nikke: Og 8.mai er nok en fin dag å ha bursdag på :Nikke: Flagg overalt ;)

Gleder meg veldig!!! Tenk jeg skal snart få møte enda et lite vidunderlig vesen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T+9 Og det er ubeskrivelig deilig å ha en dato og forholde seg til :Nikke: Hvis det går like kjapt som sist så er jeg mamma før lunsj på lørdag :fnise: Men det spørs jo hvordan de starter det.. Blir det ballongkateter tar det jo litt tid, men hvis jeg har slik jeg tror endel åpning, slik som sist. Blir det rett på drypp, og da var det jo unnagjort på to timer.. Selvom jeg gjerne tar et litt lenger forløp enn det, i allefall om det innebærer pause i mellom riene :Nikke: Men uansett, jeg gleder meg, tenk snart er lille frøkna her :hjerter_rundt:

Masse harde tak og nedpress, men det er jo ikke noe nytt :roll: I går kveld var det så ille at jeg gikk og la meg tidlig.. Stopper jo opp når jeg legger meg, så da fant jeg ut at det var ikke noe vits i å styre rundt bare for å bli ekstra sliten. Sovna som en stein for å våkne av nye tak kl.4 i dag tidlig :klaske: Og de er der de, bare veeeeeeldig uregelmessige. Jaja, de har vel litt effekt, slik at jeg ikke trenger å gjøre hele jobben på Lørdag! Bare tjuvstarter litt med tullerier ;) Og igjen, akkurat som sist :tunge1:

I dag skal jeg gjøre istand vognbagene (til tvillingvognen og kombivognen) og bilsetet. Mamma fikser vuggen, så den får vi med oss hjem når vi reiser fra sykehuset. I kveld håper jeg mannen blir med på å vaske tak, gulv og vegger på soverommet! Hadde føltes deilig å ha det gjort, selvom det ble gjort for halvannen måned siden :sjenert: Men soverommet vårt er ett av få rom i hovedetasjen som vi ikke har gjort noe med, og det ser bare helt horribelt ut :spy: Det var opprinnelig plater på veggen, som de forrige eierene har lagt miljøstrie på, selvfølgelig uten å sparkle og jevne underlaget :klaske: Så vi ser alle plateskjøtene igjennom... De har i tillegg, tro det eller ei.., tapetsert rett over lufteventilen.. HALLLOOOOOOOO!!! Er det virkelig mulig???? Og på gulvet er det en forferdelig, billigste sort laminat som er kald som is uansett temperatur.. I taket har de hatt selvlysende stjerner, og nei, det var ikke barnerom, men foreldresoverom da også.. Så taket må skrapes, sparkles og males.. Gleder meg til å etterhvert sette mitt eget preg på rommet! Da skal den gusjegrønne fargen vekk vekk vekk!!! Og det skal bli lyst og lett, med florlette gardiner og litt sorthvitt bilder av barna :hjerte:

Men nå prøve å få fatt på mannen for å avtale hvordan vi gjør det i formiddag.. Skal på vognutprøving med Jonas! Har kommet en ny vogn nå som jeg tror vil passe han mye bedre enn de vi har! Så mulig vi får byttet barnehage og hjemmevognen med den!!! Det hadde vært greit, både fordi vi og fysioterapauten er ganske sikre på at han kommer til å sitte bedre i den, og siden den faktisk er sammenleggbar :hoppe: Noe de to andre kun er i teorien og ikke i praksis :tunge1: Og når man har tre vognbarn er det en fordel å kunne slå sammen alle vognene :fnise: Greit nok at vi har stoooor bil, men det er faktisk litt begrensninger der også. Og til og med den blir full når man skal ha med seg 6 mennesker, en tvillingvogn, en spesialvogn, en spesialstol(innestol) og ståstativ i tillegg til bagasje :fnise: Reise lett??? Nei, det har vi IKKE hørt om ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun føyer seg nok inn i min rekke av barn som ikke akkurat er stressa på tid :fnise: Det har de arvet av sin far alle sammen :roll: Han har alltid all verdens med tid, uansett hvor forsinket han er :klaske:

Godt du har noen å skylde på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har noen å skylde på :fnise:

:ler: Jepp, og han kan bare prøve å nekte :fnise: Tror jeg har omtrent kaldkvelt han flere ganger når vi har dårlig tid.. Han bare lunter rundt og skal bare, mens jeg står i døra eller sitter i bilen og omtrent går ut av mitt gode skinn... Men han har heldigvis masse andre flotte egenskaper som veier opp for treghet og null følelse av tidsstress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig må det jo være ganske deilig å ikke bli stresset av å ha dårlig tid -det er bare ikke så deilig for alle andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jepp, og han kan bare prøve å nekte :fnise: Tror jeg har omtrent kaldkvelt han flere ganger når vi har dårlig tid.. Han bare lunter rundt og skal bare, mens jeg står i døra eller sitter i bilen og omtrent går ut av mitt gode skinn... Men han har heldigvis masse andre flotte egenskaper som veier opp for treghet og null følelse av tidsstress ;)

Kjenner igjen den, gitt. Utrolig hvor mye som plutselig bare "må" gjøres i det man er på vei ut døren. Tror det som irriterer mest er alle de gangene han har satt seg ned for å pusse skoene! Men som du sier så har jo disse mennene andre egenskaper som gjør at vi elsker dem for det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for igangsetting på lørdag! Må være godt å ha en dato å forholde seg til ja, og vite at du slipper å vente noe lengre enn det hvertfall. :)

Ååå, snart får hilse på veslejenta! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig må det jo være ganske deilig å ikke bli stresset av å ha dårlig tid -det er bare ikke så deilig for alle andre :ler:

Sikkert deilig å ha det slik, men utrolig frustrerende for den som liker å være tidlig ute :fnise: Blir jo ikke mindre stressa når jeg ser hvor ubeskrivelig god tid han har... :roll:

Kjenner igjen den, gitt. Utrolig hvor mye som plutselig bare "må" gjøres i det man er på vei ut døren. Tror det som irriterer mest er alle de gangene han har satt seg ned for å pusse skoene! Men som du sier så har jo disse mennene andre egenskaper som gjør at vi elsker dem for det :ler:

Ha ha!!!! :ler: Som om jeg skulle skrevet det selv! Når man endelig ser at han tar frem skoene, og lar seg selv tenke; Yes, da drar vi! Ja da kommer pussesakene frem og han har all tid i verden til å flikke og sjekke at alt er fint :roll:

:hoppe: litt for igangsetting på lørdag! Må være godt å ha en dato å forholde seg til ja, og vite at du slipper å vente noe lengre enn det hvertfall. :)

Ååå, snart får hilse på veslejenta! :rødme:

Veldig deilig å ha en dato å forholde seg til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmør: Vet ikke helt om jeg skal tørre å skrive dette, i redsel for at det skal stoppe opp... Men regelmessige ganske så idligen vonde RIER med 5 min mellomrom og de varer i ett minutt. Så nå pakker mannen bilen, jeg har ryddet og fikset hus i dag, etter at riene startet kl.04 ;) Så da håper jeg at dette virkelig er gangen!!!! Er i allefall vondt, og regelmessig så da håper jeg litt!!

Håper dere vil krysse fingrene for meg, dere som er innom!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

*krysser det jeg kan*

Forresten, etter gammel overtro var det det siste man skulle gjøre -tvert imot skulle alle knuter, hårfletter osv løses opp på føderommet for å gjøre fødesel lettere. dagens uinteressante kunnskap.. :ler:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så spennende! Håper virkelig det skjer nå. Krysser og "avkrysser" det jeg kan, så har vi dekket alle muligheter her :ler:

Håper dere har kommet dere avgårde uten alt for mye "skal bare" fra mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!!! Håper det virkelig fortsetter slik at dere snart sitter med lille jenten hos dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Arhirwen

Jeg har nå den ære av å skrive følgende:

Klokken 19.46 kom en ubeskrivelig nydelig jente til verden, 3390gram, 50 cm lang og 34cm rundt hodet!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :strix:

Gratulerer så mye til bizzy og bizzy-mannen! Håper alt står bra til, og at livet med fire barn bare blir enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...