Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Takk for råd og gode ord jenter :klemmer:

Jeg har da startet med ny kur i dag, dette blir 3 type.. Nå diclosil og lillegutt kan ikke få melken min.. Samtidig fikk jeg henvisning til poliklinikken på sykehuset, så hvis ikke jeg så bedring innen fredag så kunne jeg gå direkte opp dit.

Jeg kjenner igjen beskrivelsen din av brystet ditt Scheherazade,. Føler det er såvidt det er hudlag igjen over klumpen, kan faktisk se det gule pusset inni der for der er bare blankt skinnende og gjennomsiktig... .. fysj :roll:

Jeg får krysse fingre for at det hjelper og at jeg slipper skalpellen, selv om det gjør såpass vondt nå at jeg nesten har lyst å stikke hull i dette på egenhånd ..

Flere som kommenterer at jeg faktisk holder ut å ha melken gående med alt dette styret. Jeg får bare se hvor lenge det lar seg gjøre.. Pumping og flaskestyr i 10 dager fremover nå i første omgang hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er imponert av deg, Sunny!

Håper dere rekker litt kos oppi alt amme-auet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff , jeg får dårlig samvittighet for at jeg skriver så mye negativt her inne.. Men det er ikke til å legge skjul på at dette med ammingen har ligget som en mørk sky over oss i det siste..

Jeg er ikke noe bedre i dag, det verker ganske mye så jeg må ta paracet. Tipper jeg må ta turen på poliklinikken igjen i morgen :( Var med et par venninner i dag og de spurte om det var synlig utenpå brystet ??. Jeg er ikke akkurat sjenert lenger så jeg viste dem .. Det kan hvertfall ikke se bra ut for reaksjonen var :hakeslepp::hakeslepp:

MEN....

Lillegutt har det bra :) Han vokser i kjempefart og var gått opp til 5200 gram når han var 7 uker,. Og hadde også blitt 59 cm lang,. Han smiler og har så smått begynt å lage lyder :hjerte: Og JA, vi koser oss kjempemasse !!

Må allerede pakke bort noen klær som er for små.. Helt utrolig hvor fort tiden går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny!

Så koselig å lese at lillegutt har det så fint, og ganske utrolig så fort tida går når han allerede vokser seg utav klær. Det er ikke lenge de klærne passer :)

Det høres stritt ut med amminga da. Kjedelig at sånt skal legge en demper på kosen. Ei venninne av meg er gjennom det samme for tida. Krysser fingrene for at den nye kuren hjelper for deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sunny. Jeg finner ikke bloggen din lenger jeg. :sjenert:

Jeg skal se om du er lagt til :)

Håper det gikk bra med deg!

Jeg skal legge deg til i bloggen så kan du se hva som skjedde. jeg vil ikke utdype det i dagboken ..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva skjer??

Beklager.. Jeg er ikke mye innom her lenger av en eller annen grunn :roll:

Alt går bar her. Lillegutt vokser og trives :) Hna er nå litt over 6 kg og 61 cm lang :) I går lo han for første gang på skikkelig :hjerte: Verdens herligeste lyd :hjerter:

Jeg holder på å pumpe meg , snart ferdig med å "miste melken" med vilje ;) Jeg har vel brukt litt VEL lang tid på å få det til, men jeg er livredd for at det skal klumpe seg til igjen inni der , derfor går det sakte her.. Men - En uke til nå så er det nok heeelt tomt ...Nå har jeg 100 ml morgen og kveld. Det er jo nesten ingenting,..

Ellers gleder vi oss til sommer og sol med familie :jepp:

Burde ha fått flyttet denne dagboken snart kanskje :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel, det er vel ingen som forventer oppdateringer flere ganger daglig?? :vetikke:

Om det er noe, så vet jeg vel hvor jeg kan få tak i deg!

Jeg bare tenkte det var noe spesielt siden du sa du oppdaterer i bloggen, der har ikke jeg tilgang.

Fornuftig av deg å tømme deg for melk (sier jeg som overhodet ikke har peiling), synes det styret du har holdt på med har hørtes utrolig utmattende ut. Og du skal jo ha litt overskudd til den lille og den skjønne storesøsteren. Ikke alle kamper man skal kjempe til "evig tid", noen ganger er det fornuftig å innse at ting stjeler for mye krefter.

Deilig med sol og ferie, har dere planer om å dra til garantert sol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vel, det er vel ingen som forventer oppdateringer flere ganger daglig?? :vetikke:

Om det er noe, så vet jeg vel hvor jeg kan få tak i deg!

Jeg bare tenkte det var noe spesielt siden du sa du oppdaterer i bloggen, der har ikke jeg tilgang.

Fornuftig av deg å tømme deg for melk (sier jeg som overhodet ikke har peiling), synes det styret du har holdt på med har hørtes utrolig utmattende ut. Og du skal jo ha litt overskudd til den lille og den skjønne storesøsteren. Ikke alle kamper man skal kjempe til "evig tid", noen ganger er det fornuftig å innse at ting stjeler for mye krefter.

Deilig med sol og ferie, har dere planer om å dra til garantert sol?

ikke tilgang ??? Det må jeg jo fikse umiddelbart :)

Vi skal kun til sørlandet og til danmark , men jeg gleder meg som en unge uansett !! Komme oss bort fra denne dumme vinden i vest hvertfall !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandet og Danmark ekke bare bare :riste: Har tilbragt mesteparten av mine sommre sør på og har nytt hvert minutt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny!

Jeg har ikke vert inne på her på evigheter... om du husker skrev jeg og du litt frem og tilbake da du/vi prøvde og bli gravid.. Uansett, vi ble ikke gravid den gangen. Jeg fikk en dyp deprisjon av det hele faktisk , 3 år med IVF prøving var det som fikk det til og tippe over for meg. Jeg var så utrolig sliten av medesiner samtidig fortvilet over det hele. Mannen min stakar viste ikke hvordan han skulle takle det, han fikk og en deprisjon og lukket seg helt.. Men vi har kommet over det verste og vi har om mulig blitt sterkere av det hele... :)

Jeg har begyndt ny utdannelse opp i det hele for og ha noe holde punkt i hverdagen.. men som jeg sier.. Det har kommet mye positift ut av tiden jeg har vert deprimert da... om en setter det på spissen, jeg har sluttet og røyke etter (20 år), bite negler og begyndt som sagt på utdannelse! hehehe;) Skal vel legge til at jeg røyker på fest men er ikke noen vilter fester så det er skjeldent :) Det jeg siktet etter var og slutte den daglige røykingen.

Vet ikke når vi skal prøve igjen men føler ikke for og gi opp enda.. der ligger to egg på frys i Haugesund og venter på oss. Vi tenker at jeg skal bli ferdig med utdannelsen først og komme meg helt av deprisjonen hadde og vert fint! Jeg har og blitt sjekket for endometriose men ikke noe galt med meg... så må bare ta tiden til hjelp når vi starter på igjen.

Vi vil iallefall starte adupsjon til neste sommer, mener jeg har nevnt det her før. Jeg har altid sagt jeg vil adoptere et barn, noe vi har snakket om siden vi ble sammen for snart 13 år siden.Den gangen hadde vi ikke noen aning på at vi skulle få problemer og få "egne" barn. Men adupjon blir det. Vi gleder oss til den dagen vi kan hente en liten gutt eller jente! Barn skal det bli her i hus uansett.. det er jeg ikke redd for ;) Men vil ikke gi opp drømmen om det og gå gravid! :) Jeg tenker på det hele tiden men PRØVER og si til meg selv at det skjer når det er ment til og skje! Akkurat nå takler jeg bare ikke og sette meg i sitvasjonen med og sette inn de siste to eggene... får panikk bare jeg tenker på det, da er det helder ikke rette tidspunkte tenker jeg.

Ble så glad!!! på dine vegner når jeg leste her nå at du endelig har et barn i armene igjen !! :)) Det varmet!! Gratulerer så mye med den lille :) Ikke så bra at du sliter med brystene da :S Hørest langt i fra behagelig ut!! Håper du snart blir bra igjen ;)

Jeg får ta meg sammen i dag og fli huset... liker like dorlig husarbeid som altid :S :P

hilsen

Spurven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sørlandet og Danmark ekke bare bare :riste: Har tilbragt mesteparten av mine sommre sør på og har nytt hvert minutt :Nikke:

Sant det :) Det Nyydelige sørland !! Oh, jeg gleder meg !!

Hei Sunny!

Jeg har ikke vert inne på her på evigheter... om du husker skrev jeg og du litt frem og tilbake da du/vi prøvde og bli gravid.. Uansett, vi ble ikke gravid den gangen. Jeg fikk en dyp deprisjon av det hele faktisk , 3 år med IVF prøving var det som fikk det til og tippe over for meg. Jeg var så utrolig sliten av medesiner samtidig fortvilet over det hele. Mannen min stakar viste ikke hvordan han skulle takle det, han fikk og en deprisjon og lukket seg helt.. Men vi har kommet over det verste og vi har om mulig blitt sterkere av det hele... :)

Jeg har begyndt ny utdannelse opp i det hele for og ha noe holde punkt i hverdagen.. men som jeg sier.. Det har kommet mye positift ut av tiden jeg har vert deprimert da... om en setter det på spissen, jeg har sluttet og røyke etter (20 år), bite negler og begyndt som sagt på utdannelse! hehehe;) Skal vel legge til at jeg røyker på fest men er ikke noen vilter fester så det er skjeldent :) Det jeg siktet etter var og slutte den daglige røykingen.

Vet ikke når vi skal prøve igjen men føler ikke for og gi opp enda.. der ligger to egg på frys i Haugesund og venter på oss. Vi tenker at jeg skal bli ferdig med utdannelsen først og komme meg helt av deprisjonen hadde og vert fint! Jeg har og blitt sjekket for endometriose men ikke noe galt med meg... så må bare ta tiden til hjelp når vi starter på igjen.

Vi vil iallefall starte adupsjon til neste sommer, mener jeg har nevnt det her før. Jeg har altid sagt jeg vil adoptere et barn, noe vi har snakket om siden vi ble sammen for snart 13 år siden.Den gangen hadde vi ikke noen aning på at vi skulle få problemer og få "egne" barn. Men adupjon blir det. Vi gleder oss til den dagen vi kan hente en liten gutt eller jente! Barn skal det bli her i hus uansett.. det er jeg ikke redd for ;) Men vil ikke gi opp drømmen om det og gå gravid! :) Jeg tenker på det hele tiden men PRØVER og si til meg selv at det skjer når det er ment til og skje! Akkurat nå takler jeg bare ikke og sette meg i sitvasjonen med og sette inn de siste to eggene... får panikk bare jeg tenker på det, da er det helder ikke rette tidspunkte tenker jeg.

Ble så glad!!! på dine vegner når jeg leste her nå at du endelig har et barn i armene igjen !! :)) Det varmet!! Gratulerer så mye med den lille :) Ikke så bra at du sliter med brystene da :S Hørest langt i fra behagelig ut!! Håper du snart blir bra igjen ;)

Jeg får ta meg sammen i dag og fli huset... liker like dorlig husarbeid som altid :S :P

hilsen

Spurven

Huff, det er så utrolig urettferdig noen ganger :( Høres ut som dere har vært gjennom litt :kose: Håper virkelig at det kan bli deres tur en dag !! Jeg vet jo hvordan det sliter når en prøver og prøver... Og det føles som om alle andre rundt deg "får det til".. Og en begynner å få tanker som at "kanskje vi ikke fortjener å få et barn" eller at vi ikke er go nok ..

Tror nok den turen har forandret både meg og mannen ,. Jeg er på en måte glad for at jeg nå forstår mer og for at jeg var så utrolig heldig å få oppleve å bli mamma en gang til :hjerte:

Gutten vår en er storsjarmør :hjerter: jeg er vel på en måte nyforelsket :ler:

Jeg håper og håper, og skal virkelig krysse fingrene for deg Spurven :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå skulle jeg bare innom her for å lagre denne boken over på pc`n og lage en ny Generell dagbok, men jeg får det jo ikke til .. :klø: Og navnene på moderatorne vises jo ikke lenger så hvem skal jeg be om å evt. slette boka ? ..

Vet ikke om dete er noen som er innom her lenger jeg, men ... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg ^^Sunny^^ :kose: Vet ikke hvordan man kan slette boken jeg, men mener jeg skrev under ris og ros :klø:

Koselig at du skal starte opp med ny dagbok da, gleder meg til å følge med :)

Håper alt er bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...