Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

:vinke:

;)

....................

Noen av dere der ute som vet hvordan jeg kan få kopiert denne dagboken/lagret den inn på pc`n? Sist gang ordnet jeg å kopiere alle sidene med et par trykk og la den inn på min data før jeg slettet dagboka .. Vil gjerne starte ny bok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hvordan man lagrer dagboken :vetikke:

Jeg har rett og slett bare fått de slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vet ikke :) Gøy å lagre den da, mange tanker som er langt ned i denne boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hvordan man lagrer dagboken :vetikke:

Jeg har rett og slett bare fått de slettet.

Nei jeg vet ikke :) Gøy å lagre den da, mange tanker som er langt ned i denne boka ;)

hmmm..

Ja jeg syns det er litt kjekt å ta vare på den,. Den "gamle" har jeg vært innom å lest i et par ganger, morsomt å lese tilbake :jepp: De gangene jeg var sur på mannen å greier ;) hehe.. Alt slitet vi var gjennom med ivf,... opp og nedturer.. Man glemmer for ut alle tanker man gjør seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det med å lagre jeg også. Skal spørre mannen min, han er dataingeniør. Sier fra til deg hvis han kommer med et fornuftig svar :jepp: Det er jo veldig mange minner som er skrevet ned, og kjempegøy å ta vare på! :nigo:

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lurt på det med å lagre jeg også. Skal spørre mannen min, han er dataingeniør. Sier fra til deg hvis han kommer med et fornuftig svar :jepp: Det er jo veldig mange minner som er skrevet ned, og kjempegøy å ta vare på! :nigo:

Hadde vært supert !! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært ute på besøk :) En venninne som har et par gutter, han ene like gammel som minsten her , kjempekoselig :jepp: Grillet pølser og ungene har lekt mens vi voksne jabbet ;)

I morgen er det tilbake på jobb, heldigvis fri fra fredag ettermiddag igjen da så skal ikke klage :)

Begynt å glede meg til ultralyd, veldig spent på "hvem" som ligger inni der , om jeg kan grave frem noe av Vesla´s gamle babyklær , eller ... Har en følelse, men .. det vet man jo aldri helt sikkert. Og det er like gøy om det er gutt eller jente :hjerte: Viktigste at h*n er velskapt ..

Jeg håper vi får vite kjønn, da kan vi shoppe babyklær i utlandet :jepp:

Ellers går jeg å venter på å kjenne noe,. Med minsten kjente jeg liv første gang på denne tiden.. Har kjent "noe", men jeg vil være sikker på at det er DET jeg kjenner, og det har jeg ikke vært enda ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva? Sunny? Ny baby på gang og så har jeg ikke fått det med meg...

:klemmer: Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det sykeste,... Joda, så skulle han prøve å finne lyden da, og plasserer doppleren langt over navlen :hakeslepp: Jeg begynte faktisk å le litt ; Ehmmmm, det er jo for langt oppe !, sa jeg... Legen: nei men det kommer an på hvordan babyen ligger ...

Jeg : eh, joda, men h*n ligger nå forhåpentligvis INNI livmoren.. som ligger HER nede !? Når han endelig plasserte doppleren riktig så fant vi :hjerte: lyden ...

:dåne: Skal vel ikke være mulig å være så fjern når man er lege ?... Ikke kjente han på magen min heller,.. Men han skrev inni rubrikken "uterus svarer til" ... :klaske:

jaja,.. jeg får huske å nevne dette ved neste kontrol.. (han her er bare vikarlege)- heldigvis ..

:skratte: Jeg hørte hjertelyd i uke 10+5. Ifølge UL-termin ble det da 9+2. Hjemme! ;)

Gratulerer så mye Sunny. Fikk litt snikinfo av Annamelona, og dette er superhyggelig :)

:sjenert::plystre: Jeg ble jo så engasjert da jeg hørte nyheten!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvfølgelig er det ei jente. En bittelita berte for storesøster å sminke, dolle og børste på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen prøvde å lagre dagboken min i går, men fikk kun til den siste siden. Den kan du lagre ved å trykke på den knappen som ser ut som en hvit boks med en grønn pil, nederst på siden her. Problemet er at det bare er den siste siden som blir lagret. Jeg vet at det er mulig å lagre hele dagboken, for den gamle boken min er lagret, men han klarte bare ikke å huske hvordan han gjorde det, for et par år siden :roll: Sier fra hvis jeg finner ut av det. Kan jo eventuelt spørre en moderator. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kvist :))

Ja jeg begynner å glede meg nå ! Har liksom ikke vært helt klar tidligere :rodmer: (selv om dette er planlagt), rart, men når jeg plutselig var gravid så skjønte jeg ikke no og kroppen var ikke helt "med" på en måte ..

VI var på ultralyd i går :biggrin:

Fikk med masse flotte bilder , og mannens var så nysgjerrig at han klarte å spørre 4 ganger om hun kunne se hva det blir før hun kom så langt til å se på "nedre del" av bebissen :ler:

IT'S A BOY !!!!! :babygutt:

Tenker det skal bli sååååå morro for pjokken her hjemme å få en lillebror :)

Vel, jeg ville bare full fart innom her å oppdatere før jeg må pakke ferdig .. Vi drar til Sydenland i kveld !!! :kul: Skal bli deilig med sol på kroppen :) bare kryss fingre for at pjokken ikke brøler 4 timer på flyet denne gang :pls:

:sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en bittelillebror i magen :) og god tur til sydenland. Kos dere med ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...