Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er visst flere ting jeg har glemt ut hvordan man gjør her inne.. Står fremdeles at vi venter et mirakel i Påsken :ler: uff, men jeg skjønner jo "ikkeno"...

jaja..

I dag er det rett og slett sofakos her hjemme. Er helt :Gjesp: Har hatt 4 nattevakter den siste uken, av og på .. og etter denne siste ble jeg vekket etter 2,5 times søvn.. :forvirret:

Har nettopp stappet meg full med reker, krabbe og alkoholfritt øl ;) hehe.. Knallgodt !

Fikk time til ultralyd her i går, men det var jo typisk at vi er i utlandet når timen er.. Fikk byttet den da, så da får vi kanskje shoppa litt til "MinsteSunny" når vi reiser.. (vite kjønn før vi drar )- hvis vi er heldige :) Det blir spennende !! Håper bare alt er bra mht denne blødningen jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært snikleser hos deg i årevis! Gratulerer så mye!! :hoppe::klemmer:

Ååååååå... På tide du meldte deg !! Hehehe :ler: neida,..

Så koselig da :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det lett for deg, dagboken min er her.

Den er 248 sider !! :hakeslepp::sjokkert:

blir en sen kveld ;) heeh...

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er 248 sider !! :hakeslepp::sjokkert:

blir en sen kveld ;) heeh...

Den har blitt lang på disse drøye 2 årene som har gått. :fnise: Trenger jo ikke å lese alt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt lang på disse drøye 2 årene som har gått. :fnise: Trenger jo ikke å lese alt da.

:ler: Nå har jeg lest en god del, men langt i fra alt.. Mn jeg holder DEG ansvarlig for at jeg nå har en plate Crispo mindre i skapet :sjenert: *kremt* en STOR plate, djiiises.. hvor lang tur må jeg gå for å fden av igjen da ??? ..

Men resten av boka di tar jeg ikke nå, jeg ser stjerner.. kun et par timers søvn etter nattevakten min , :trøtt:

Velkommen tilbake :klemmer:

Desverre så er noen som henger her enda :sjenert:

uffda :klem:

skjønner hva du mener .. Det burde da være deres tur snart vel .. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke "bare bare" å få på plass spiren her nei...startet i 2007... ;)

Deilig med reker da, gleder meg til jeg kan spise det igjen :strix:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt :klem: , håper du har noen fridager nå og får tatt deg litt inn igjen.

Søte lillegutt som vet hvordan han skal være snill med babyen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå har jeg lest en god del, men langt i fra alt.. Mn jeg holder DEG ansvarlig for at jeg nå har en plate Crispo mindre i skapet :sjenert: *kremt* en STOR plate, djiiises.. hvor lang tur må jeg gå for å fden av igjen da ??? ..

Men resten av boka di tar jeg ikke nå, jeg ser stjerner.. kun et par timers søvn etter nattevakten min , :trøtt:

Jeg blir imponert hvis du faktisk leser hele dagboka mi. :pls: Og skylden for at en sjokoladeplate har forsvunnet fra skapet ditt tar jeg på meg ute problemer. :fnise:

Håper du får en knallfin lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var ikke "bare bare" å få på plass spiren her nei...startet i 2007... ;)

Deilig med reker da, gleder meg til jeg kan spise det igjen :strix:

Ha en fin kveld!

Godt det ordnet seg til slutt :) En periode trodde jeg aldri at vi skulle få det til ... Selv om jeg hadde en datter fra før,.. Men måtte jo laparoskopi til denne gangen også ..

Ha en strålende lørdagskveld :)

Sov godt :klem: , håper du har noen fridager nå og får tatt deg litt inn igjen.

Søte lillegutt som vet hvordan han skal være snill med babyen :hjerte:

Ja nå har jeg fri 4 dager til , skal nytes ! Sov utrolig dårlig i natt, til tross for at jeg kun hadde fått meg 2,5 time med søvn etter siste vakten.. Men det er dette med å snu om døgnet igjen som er problemet..

Jeg blir imponert hvis du faktisk leser hele dagboka mi. :pls: Og skylden for at en sjokoladeplate har forsvunnet fra skapet ditt tar jeg på meg ute problemer. :fnise:

Håper du får en knallfin lørdag.

Jeg gjør nok ikke det, men måtte jo få hovedpoengene med ;) Denne starten med ny baby i huset er jammen ikke enkel.. Tar litt tid før man lærer å kjenne den lille personen også :rodmer:

Den sjokoladeplaten ja .. huff, jeg har ikke vært så mye i aktivitet i det siste, må seriøst få rumpa ut av benken å gå litt tur i det minste.. Skjerpings! Nå føler jeg meg tjukk om dagen, skikkelig , blærk.. Kjekkere om en måneds tid ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en strålende dag i sola :sol: Jeg og minsten som har vært ute å lekt, han har fått badet i bassenget sitt, spist litt is å sånn :) MrSunny har vært på jobb og nå har han tatt turen til en kamerat og skal ha seg et par kalde i sola .. Jeg er vanvittig misunnelig !!!! Han sa han ikke "trengte" å gå ut, men jeg sa,.. herrefred da, jeg hadde ikke vært i tvil.. Hadde sittet på kaien med hvitvinsglasset for lenge siden hvis ikke jeg hadde et nurk i magen .. Kom deg ut å kos deg :hjerte: Han er sjelden ute så det unner jeg ham .

Jeg får kose meg her med Eurovision Song Contest, Is-te, Wordfeud, facebook og kvinneguiden ;) Så har vi littegranne reker igjen fra i går, hvis jeg våger i spise dem da, er fryktelig skeptisk til sjømat i kjøleskapet,. Spiser det ikke mer en EN dag gammelt .. (med andre ord så går det i søpla i morgen tidlig)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke feil med en kald en i dette været nei ;) Jeg åpnet faktisk min første nå i kveld etter lillegutt hadde lagt seg, første på neste ett år! Deilig :)

Liker heller ikke spise sjømat som har lagt lenge i kjøleskapet, ett døgn går fint :Nikke:

Kos deg i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke feil med en kald en i dette været nei ;) Jeg åpnet faktisk min første nå i kveld etter lillegutt hadde lagt seg, første på neste ett år! Deilig :)

Liker heller ikke spise sjømat som har lagt lenge i kjøleskapet, ett døgn går fint :Nikke:

Kos deg i kveld :)

Aaaawwww, jeg har da hatt meg et par Munkholm de siste dagene :) hjelper på å få smaken i munnen , :ler: Jeg skal ha meg en fest til neste sommer :fnise:

Har nettopp trykka i meg to store brødskiver med reker , som om jeg trengte det ... uff, men det var godt :gjeiper:

Koser meg jeg, men syns ikke dissa sangene på tv her tar helt av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wordfeud?? Vil du spille mot meg? :sjenert:

De små og basseng er en herlig kombinasjon. Vesla her elsker å plaske i bassenget sitt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Husker deg ja, Sunny! :)

Så hyggelig med tredjemann på vei - gratulerer så mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg visste ikke det var mgp i dag jeg...

:ler: :ler: nei der ser man.. Kan ikke akkurat være stolt normann etter de poengene da :sjenert:

Wordfeud?? Vil du spille mot meg? :sjenert:

De små og basseng er en herlig kombinasjon. Vesla her elsker å plaske i bassenget sitt. :hjerte:

JAAA ! Jeg er jo megahekta på Wordfeud :gjeiper:

Pjokken her også elsker å plaske, men det må bare være varmt nok, han er bittelitt pysete ;)

Hei.

Husker deg ja, Sunny! :)

Så hyggelig med tredjemann på vei - gratulerer så mye! :)

:goodbye:

Jeg husker deg også !

Takk :) Og gratulerer selv forresten , ser ut som du bare har et par mnd igjen å vente ;) heldigen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...