Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Gratulerer så mye med en etterlengtet gutt. Fikk helt tårer i øynene her jeg nå. Hurra for babySun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser:

Gratulerer så riktig masse med gutten hele sunnyfamilien, dette har dere ventet lenge på. Åh, jeg har tenkt på deg siden første gang jeg våknet i natt, men klarte å dy meg :tongue:

Så flott med en perfekt gutt og en tilsynelatende perfekt fødsel, det kan vel ikke bli bedre? :hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil:

Kan tenke meg det er ei stolt storesøster som kommer å hilser på idag også, hun som har vært så spent.

Kos dere masse, og nyt tiden. Som du vet fra før så går tiden så altfor fort.

Åååå, jeg har bare lyst til å rope høyt, er så glad på deres vegne :strix::bolledeig::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med det lille mirakelet Sunny :roser: Håper det står bra til med dere alle fire :)

Jeg har gått rundt og :nigo: i hele dag. Jeg sjekket status før jeg dro på jobb, men rakk ikke å logge meg inn ;)

:strix: Hurra for Babysun :strix:

Ønsker dere en fabelaktig påske :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh... får helt tårer i øynene jeg. :legrine:

GRATULERER MED LILLEPRINSEN, SUNNY! :strix:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å gratulere nok en gang.. :nigo:

Har til og med måttet fortelle litt på jobb også.. :sjenert: Jeg var i såpass godt humør at jeg måtte forklare meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gratulere nok en gang.. :nigo:

Har til og med måttet fortelle litt på jobb også.. :sjenert: Jeg var i såpass godt humør at jeg måtte forklare meg. :fnise:

Jeg kunne forklare mitt gode humør med den forestående påskeferien jeg ;) Men tror nok kollegene mine hadde smilt litt ekstra de også om jeg fortalte om solskinnsgutten som endelig har kommet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye med lilleprinsen, Sunny, Sunnymannen og Vesla :hjerte::babygutt::hjerte:

Endelig har dere han i armene, en så vanvittig etterlengtet liten skatt :rødme:

Er så glad for at fødselen gikk bra også :hoppe:

Gleder meg VELDIG til å se bilder av gullet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUUUSEN TAKK alle sammen :rødme:

Jeg ville komme hjem i dag jeg :sjenert: litt tidlig, men jeg har ikke sovet ett sekund i natt (pga nabo-personen) og i dag måtte jeg flyttet til 6 mannsrom ... (sykehus. hotellet er stengt pga ferien).. så... Nå koser vi oss med det nye familiemedlemmet :hjerte:

Fødselen var fantastisk !! Skal fortelle hele historien, men ikke akkurat nå ... Nå er jeg bare strålende lykkelig :hjerter:

KLEM til dere alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig fantastisk :rødme:

Gratulerer så mye Sunny, endelig kom ønskebabyen. Og høres jo ut som han er helt perfekt, gleder meg bil bilde.

Anamelona var flink og sladre siden jeg ikke har vært i nærheten av dataen de siste dagene.

Også så fantastisk at du fikk vannfødsel da, gleder meg til å høre mer om fødselen og om dagene dine framover.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter :klemmer:

Vi har det helt fantastisk :hjerte: :hjerte: Og MrSunny er en kjempeflink pappe !!

Han vekket meg i natt/tidlig morges og sa at lillegullet hadde vært våkenen times tid, han er stelt og byttet på , men NÅ er han sulten altså ! :rødme: Jeg var så langt borte i drømmeland,.. så ble jeg forfjamset over at han hadde våknet og tatt opp BabySun FØR meg...

Elsker mannen min :hjerter:

Brystene begynner å bli ganske såre,. Uff, jeg håpet å unngå det denne gang :( Meen, nå skal vi opp på sykehuset i dag , veie og ta føllings prøven ++, jordmoren min er på jobb så jeg får få litt mer råd av henne :)

Nå skal jeg oppdatere i bloggen ;)

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke bloggen din jeg :sjenert:

hmm.. Har jeg gjot noe feil da kanskje.. Skal sjekke at du er i listen min :Nikke:

edit: manglet et utropstegn bak navnet ditt ;)

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det oppdatert der inne :) Greit å skrive det siden det er litt mye tull med bloggene om dagen.. Hvis det ikke er synlig så får dere hyle ut :Nikke:

Nå må jeg ha litt frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...