Gå til innhold

*Sunny`s Verden II*


^^Sunny^^

Anbefalte innlegg

Sniker meg innom og titter..... :fnise: Like spent hver gang.... og nå nærmer det seg jo min tippedato også.....

I dag er det strålende solskinn og vi skal hente nye dekk og felger til bilen vi akkurat har kjøpt....Gleder meg....

Kos deg Sunny :klemmer:

(blir spennende å høre hvordan jordmor besøket gikk...)

Strålende solskinn ja, .. Her ser jeg til min store forundring at det SNØR !!!!! :kjefte: Dette vil jeg hvertfall ikke ha noe av !!! Jaja, det kan umulig "Legge seg" nå da.. Vil ha veien ren og pen til jeg skal ut å trille om ikke lenge ;)

Gratulerer med ny bil !!! Så gøy :)

:klem:

Jeg skrev jo et innlegg her istad jo.. :klø: Jaja..

Det stod iallefall at 22 mars-tippingen var pga at det er en spesiell dato, og nå bruker jeg det som unnskyldning til at det var feil. :roll: Jeg har stor tro på 4 april! :jepp:

Skal notere meg 4 april :)

Nå begynner jeg å bli litt nervøs for jordmorbesøket :redd: det er ikke akkurat behagelig,. Og tenk om det skjer noe ??? :haar:

Må gå å få ordnet meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er du vel hos jordmor tenker jeg. Så spennende :jepp:

Jeg tipper du får en gutt den 2 April. Det forutsetter at du blir strippet da :fnise: Men jeg har igrunnen en følelse på 1 april også siden du er 2.gangs. Jeg får ikke helt bestemt meg jeg, men gutt tror jeg nok det blir :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Jeg har 5 cm åpning !!!! :dåne:

Hun har røsket godt oppi nå så jeg blør litt. Hun skulle også på jobb på sykehuset i kveld og var klar for vannfødsel.. Hun sa jeg hvertfall måtte vente til kl 16 !

:sjokkert: Jeg ; HÆ ????? Jeg har jo ikke rier ... kjenner det verker godt i ryggen, men ellers ikke noe.

Jeg skulle ikke vente for lenge med å dra på sykehuset siden jeg allerede har 5 cm..

jeg er sjokket !!!

Åh, herregud.. jeg blir antagelig 2 barnsmamma i kveld/ eller natt.. (ifølge jordmoren hvertfall)..

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg tippet riktig? :hoppe: jeg sa onsdag 31... så hold h*n inne til etter tolv i kveld ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at jeg tippet riktig? :hoppe: jeg sa onsdag 31... så hold h*n inne til etter tolv i kveld ;):fnise:

Hehe :) kjekt hvis du tipper rett altså, men her holder jeg ikke igjen for noen :ler:

Endret av ^^Sunny^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, da får du sikkert (krysser fingrene) en grei fødsel :)

Du får ha riktig lykke til, for da regner jeg ikke med det er lenge til dere drar for å FØDE :lur::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :)

Kjennes ut som det tar seg litt opp her nå, men er litt i tvil om hvor raskt jeg skal komme meg opp på sykehuset.. Fikk streng beskjed av sladrisen min her om å komme meg avgårde :ler: men, :sjenert: Det føles jo ikke helt ut som jeg snart skal føde liksom..

Jeg skal ringe å snakke med jordmora mi straks, så får vi høre hva hun sier ..

Vesla er levert bort for natten og mannen har gått i dusjen . Vi er klar for å treffe babySun :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurt å få i seg noe å spise ja, iallefall en sjokolade eller no. Jeg sitter her med tårer i øynene, det er jo så spennende. Det er en så spennende og følelsesladet opplevelse at jeg får frysninger av å tenke på det :fnise:

Åhh, dere får snart hilse på babyen deres, og det får jo vi også :ler: Se iallefall :fnise:

Nå håper jeg sladrisen din er flink til å oppdatere oss, for her blir det spennende utover kvelden. Du vet du må sende melding, samme hvor vondt det gjør :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: 5 cm? Det var ikke dårlig.. Da satser jeg på fødsel i løpet av et døgn. :hoppe: Steike, dette blir bra spennende. Og så er jo de første 6 cm de verste igrunn, så kanskje denne fødselen ikke blir så ille i det hele tatt?? :fnise: SPENNENDE!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ!!! :rødme:

Kan nesten ikke vente på oppdateringer her nå! :popcorn:

BabySun kommer snaaart!! :strix: :strix:

Lykke til i kveld/natt, Sunny! Håper det blir en enkel og grei fødsel på deg. :klemmer:

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det spennende! Tenk at babysun er rett rundt hjørnet :strix:

Ønsker deg masse lykke til :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke det er så mye tak i de riene (eller kynnerne) her jeg.. Men så hadde jeg regnet med det smertehelvete som jeg hadde da Vesla sin fødsel var i gang også :sjenert:

Har nettopp pratet med jordmoren som sa at det var helt opp til meg selv om jeg ville komme. Jeg synes jo det er litt synd å gå glipp av jordmoren min mens hun er på vakt da, så vi ble enige om at jeg skal komme opp om en time :) Føles ikke ut som jeg har noe mer enn 5 cm åpning, men så har jeg ikke kjent at jeg fikk de cm heller :roll::ler: (utenom vanlige kynnere)..

jaja, er det go gang når vi kommer dit så overlater jeg resten til sladrisen min :) Skal love å holde henne opdatert :)

håper jordmora røsker skikkelig nå da så det blir baby på oss i kveld/natt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg blir nok å gå innom dagboka litt oftere enn gjennomsnittlig nå gitt.. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heia Sunny, snart får du treffe lille Babysun :duskedame:

Masse lykke til, dette går så bra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vennen :klemmer: Ikke nok med at sv. skapet ditt går rasende fort (føles iallefall sånn for meg.... :fnise: ) - men så går åpningstiden unna med et lyn også....

Dette blir en veeeeelig spennende kveld og natt.....

Masse lykketil, vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter.

Skrev inn her men vet ikke hvor det innlegget ble av, er ikke så god på dette, men ALTSÅ Har nettopp fått melding av Sunny. Hun er på sykehuset å godt i gang med fødsel. 6 - 7 cm åpning å økende rier:)

Dette blir spennende, jeg er tilbake så snart jeg hører mer.

Tipper selv det blir en liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...