Molo Skrevet 18. oktober 2009 #61 Del Skrevet 18. oktober 2009 Trenger også litt treningsinspirasjon... Kanskje det hjelper litt å henge her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. oktober 2009 #62 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så fine de bleiene var! Når i november var det mulighet for å treffe deg, sånn ca? Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hei! jeg vil gjerne følge med her, siden jeg skal begynne med treningen snart selv. Lillegutt er 6 uker på mandag og da er det vel "lov" til å begynne med treningen igjen. Gleder meg og håper at jeg går ned de 10 kiloene som jeg vil ha bort! Ha en strålende helg! Så bra, trenger flere som kan pushe meg til å stå på litt Huff huff huff huff... har helt glemt å takke for det fine bildet jeg fikk i posten for leeeenge siden Det var kjempekoselig å få bilde. Lillegutt er så nydelig Husker ikke jeg, men uansett hyggelig at du likte det. Har jeg gjort det? Jeg husker ikke, var så mange å sende til, så det har gått litt i glemmeboken. Men er jo ikke så farlig. Koselig at du likte det. Trenger også litt treningsinspirasjon... Kanskje det hjelper litt å henge her? Får håpe det da, er jo ikke akkurat så flink til å skrive her, er sikkert fordi jeg ikke er så flink om dagen Så fine de bleiene var! Når i november var det mulighet for å treffe deg, sånn ca? Håper du har en fin helg. Jeg så kansje for meg ca 5.nov, passer det? **************** Helgen har vært kjempefin. Jeg var ute og gikk lang tur med J både i går og i dag. Går dårlig med joggingen om dagen, for jeg har begynt å få vondt i leggene. Jeg blir så usikker på hva jeg skal gjøre da, om jeg bør fortsette å løpe eller hvile. I kveld laget jeg og mannen vafler, det var såå godt. Gruer meg litt til veiing i morgen, for jeg har ikke vært så flink med spisingen. Må bli flinkere å skrive her, for da pleier jeg å være flinkere. I morgen skal jeg kjøpe fliser til kjøkkenet. Vi valgte ut noen på lørdag, kjempefine. Skal prøve å få lagt de innen helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 18. oktober 2009 #64 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hm, har visst ikke fått med meg hverken nytt nick eller ny dagbok enda, jeg... Men har vært særdeles lite på KG i det siste, men litt flause allikevel... Må hvertfall få deg inn på lista mi igjen! Koselig å lese om dagene deres. Og fint med litt treningsmotivasjon, kan nok trenge det til etter fødselen jeg også. Var veldig flink til for et par uker siden, men så fikk jeg plutselig så problemer med å sove, og da kjennes alt helt umulig ut. Og nå er jeg litt usikker på hvor nært opptil fødselen jeg egentlig tør å gå på spinning å ta meg helt ut. For å gå bare for å lunke avgårde, det klarer jeg ikke Er dere forresten fornøyd med barnestolen dere kjøpte? Mannen har veldig lyst på denne. Jeg synes den kanskje er litt 'over-the-top', men skjønner det er praktisk for dere om dere har så høyt bord. Men jeg skal jo ikke bestemme alt heller, så om dere har gode erfaringer så kanskje? Men nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. oktober 2009 #65 Del Skrevet 19. oktober 2009 5.november er sikkert greit det, eventuelt 4. eller 3. for jeg slutter tidligere på onsdager (ca 12) og fredager (13:30 eller 14:00). Spørs jo når det passer for dere på dagen eller kvelden også da. Men det ordner seg iallfall, må jo få møtt dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. oktober 2009 #66 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har vært på storbybesøk i en uke, og gått trilletur mange timer hver eneste dag. Men hva hjelper vel det når mamma og pappa disker opp med kake eller is nesten hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 20. oktober 2009 #67 Del Skrevet 20. oktober 2009 Åh, så dumt at du har litt vondt i benet!! Håper det blir fikset fort Så forresten stolen din på salg på barnashus. Har du sett det? Eller, kanskje greit å ikke se det om dere har betalt allerede. Fliselegger dere selv? Hva slags farge har dere valgt? Er forresten planen å bo der til dere er ferdig i t.heim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 22. oktober 2009 #68 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hei snuppa. Regner med at du er opptatt med å telle kcal siden du ikke er her inne. Begynte på mandag på GR og er nå i gang for alvor. Er du også flink?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hm, har visst ikke fått med meg hverken nytt nick eller ny dagbok enda, jeg... Men har vært særdeles lite på KG i det siste, men litt flause allikevel... Må hvertfall få deg inn på lista mi igjen! Koselig å lese om dagene deres. Og fint med litt treningsmotivasjon, kan nok trenge det til etter fødselen jeg også. Var veldig flink til for et par uker siden, men så fikk jeg plutselig så problemer med å sove, og da kjennes alt helt umulig ut. Og nå er jeg litt usikker på hvor nært opptil fødselen jeg egentlig tør å gå på spinning å ta meg helt ut. For å gå bare for å lunke avgårde, det klarer jeg ikke Er dere forresten fornøyd med barnestolen dere kjøpte? Mannen har veldig lyst på denne. Jeg synes den kanskje er litt 'over-the-top', men skjønner det er praktisk for dere om dere har så høyt bord. Men jeg skal jo ikke bestemme alt heller, så om dere har gode erfaringer så kanskje? Men nå: Så koselig å "se" deg. Jeg har nok gjemt meg litt bort, så ikke så rart at du ikke har funnet meg. Vi er kjempefornøyd med stolen. J sitter med oss ved middagsbordet hver dag i den og han koser seg. Vi har fått mange kommentarer på hvor stilig den er 5.november er sikkert greit det, eventuelt 4. eller 3. for jeg slutter tidligere på onsdager (ca 12) og fredager (13:30 eller 14:00). Spørs jo når det passer for dere på dagen eller kvelden også da. Men det ordner seg iallfall, må jo få møtt dere! Skal se hva jeg får til, hadde vært enklest for meg å ta det "på vei" inn til Vestfold. Men vi må jo treffes! Jeg har vært på storbybesøk i en uke, og gått trilletur mange timer hver eneste dag. Men hva hjelper vel det når mamma og pappa disker opp med kake eller is nesten hver dag? Nei, det er kansje ikke det lureste. Vi får sparke hverandre til å være flinke. Åh, så dumt at du har litt vondt i benet!! Håper det blir fikset fort Så forresten stolen din på salg på barnashus. Har du sett det? Eller, kanskje greit å ikke se det om dere har betalt allerede. Fliselegger dere selv? Hva slags farge har dere valgt? Er forresten planen å bo der til dere er ferdig i t.heim? Jepp, har sett det, og velger å overse det Den var dessuten bare et par hundrelapper billigere, så det er ikke så krise. Skal legge ut bilde av flisene når jeg har fått hentet de. Jeg kjøpte de ikke mandag likevel, da vi mangler et deksel på stolen som vi venter på fra Barnas Hus. Tenkte å fixe det i samme slengen. Vi tenker å bo her til vi flytter herfra ja, vi har fått betalt ned så mye gjeld at vi bor veldig billig her nå. Så får det heller være litt trangt. Vi har bestemt oss for å leie lagerplass etterhvert som vi trenger det til å lagre babytingene osv. Hei snuppa. Regner med at du er opptatt med å telle kcal siden du ikke er her inne. Begynte på mandag på GR og er nå i gang for alvor. Er du også flink?? Jepp Hvertfall nesten faktisk. Har vært flink denne uka. Ganske flink hvertfall. Flinkere enn før Hadde gått ned 200 g på mandag, litt lite, men bedre enn ingenting. Har bestilt time hos akupunktøren, håper hun klarer å fixe benhinnebetennelsn.. Hvis ikke skal jeg melde meg inn på treningssenter og trene der. Men da utgår dessverre birken. Men jeg HAR lyst, så jeg håper fortsatt hun kan fixe det. ******************************* I dag blir jeg alene med J, mannen skal på jobb-fest. Nå ligger han og sover på teppet sitt på gulvet. Han har trukket ullteppet over ansiktet og koser med det. Han har begynt å like å ha noe foran ansiktet, og trekker teppet/dyna/genser opp hele tiden. Synes det er litt skummelt om natten, for plutselig lå han helt under dyna i natt. Men jeg ligger jo rett ved siden av, så jeg får lett dratt den litt ned igjen. I går kjøpte jeg en kjempesmart body til ham. Her går det i ull hele tiden nå, merker det regulerer varmen så mye bedre enn bomull. Denne bodyen kan bli til en genser etterhvert som han vokser ut av den. link Vi kjøpte den største str allerede. Den er litt stor, men den er relativt smal i modellen (men stretchy), så det gjør ikke noe. Håper den holder hele neste vinter også. Den er litt tykkere enn de andre ull-bodyene vi har, så trenger ikke ha noe over selv om det er ganske kaldt. Lurer jammen på om jeg skal kjøpe en til til ham. Eller si til familyn at han ønsker seg sånn til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lille J rullet fra mage til rygg for første gang nå nettop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. oktober 2009 #71 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lille J rullet fra mage til rygg for første gang nå nettop Flinke J! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2009 #72 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den bodyen var fin! Det var en fin julegaveidé til rådville besteforeldre Og så flink J er! Lillegutt ser ut som han er langt fra å rulle seg fra mage til rygg. Han vil bare fremover, ikke rundt Den stolen - hvor høy er den? Passer den til barhøyde? Vi har nemlig høyt spisebord. Arvet en Stokke tripp trapp stol, men han kommer jo til å bli sittende mye lavere enn oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #73 Del Skrevet 22. oktober 2009 Den bodyen var fin! Det var en fin julegaveidé til rådville besteforeldre Og så flink J er! Lillegutt ser ut som han er langt fra å rulle seg fra mage til rygg. Han vil bare fremover, ikke rundt Den stolen - hvor høy er den? Passer den til barhøyde? Vi har nemlig høyt spisebord. Arvet en Stokke tripp trapp stol, men han kommer jo til å bli sittende mye lavere enn oss.. Ja, bodyen er veldig fin på også, gjør ikke noe at den er litt stor, for den har lang ribb på armene som kan brettes. Stolen passer til barhøyde ja. Dvs, det finnes to utgaver; en Bloom fresco, og en Bloom Fresco LOFT. Loft-stolen er høy nok til barhøyde, og grunnen til at vi kjøpte den. De er helt like, men Loft har lengre stang. Nå har de ringt fra Barnas Hus, og vi må visst bytte hele stolen pga at de ikke fikk tak i nytt deksel. Ikke at det er så farlig, men når vi kjøper en så dyr stol vil jeg at den skal se pen ut. Og på vår mangler dekslene som skal dekke skruehullene på siden. Jeg har fått med meg lillesøster for å hjelpe meg å bære og kjøpe fliser (synes ikke det er så lett å dra på sånne turer alene med lillegutt) siden mannnen er borte. Da blir det flislegging i helgen. Håper vi får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. oktober 2009 #74 Del Skrevet 22. oktober 2009 Lille J rullet fra mage til rygg for første gang nå nettop Så flink han er! Det ordner seg nok, si fra når du vet hvordan det blir så får vi ordnet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 25. oktober 2009 Helgen har vært kjempedeilig. Her i bartebyen er det H-helg i forbindelse med UKA, og siden jeg var aktiv på Samfundet før, har jeg truffet gamle kjente der. (for de uinvidde står H-helg for "husets helg", hvor "huset" refererer til Studentersamfundet.) Da kler man seg opp til galla og hygger seg. På fredag var jeg hos noen venner og spiste deilig lammegryte. J var med og sov i vogna da jeg ikke rakk å legge ham før jeg dro. Og siden mannnen ikke kan amme, tok jeg ham like gjerne med, så slapp jeg å tenke på om han våknet og var sulten. Drakk 2 glass vin etter at jeg la J, og selv om jeg ikke ammet ham før 3-4 timer etter siste glasset, sov han helt til halv ni i går! Det var jo skikkelig digg for mor som hadde vært oppe litt for sent. I går var jeg på gallamiddag på Samfundet. Det er alltid moro å pynte seg litt ordentlig, og spesielt siden jeg ikke har gjort det siden før graviditetetn egentlig. Heldigvis rakk jeg å kveldsamme J før jeg dro, så jeg kunne slappe ordentlig av. Kl 01.00 ringte mannen og sa at J var våken og sulten, så da dro jeg hjem. Orker ikke være særlig senere uansett for J våkner jo om morgenen likevel. Og i dag måtte mannen en tur på jobb, så jeg måtte tidlig opp og ville ikke være helt utslitt da. Drakk bare ett glass vin til maten, og merket ikke noe på J denne gangen. Vi har fjernet de gamle flisene på kjøkkenet, og sparklet gipsen. Det ble ganske dype søkk noen steder, så det tar litt lang tid å tørke. Håper vi får lagt flisene i morgen ettermiddag, gleder meg sånn til å se det ferdige resultatet. Neste helg skal vi nedover til Oslo og feire 30-års dagen til søsteren min. Jeg skal bli igjen litt, og reise en tur til svigers så de får hilst på lillegutt. Er jo en stund siden de har sett ham nå. Kjøpte en til body av samme type som jeg viste her om dagen. Den er skikkelig god. Nå skal jeg opp å hilse på noen venner før de forlater bartebyen, hvis de er i form. Hehe.. Kjenner jeg festene på Samfundet rett, ble det sent for de i går. Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oops, glemte å veie meg i dag, gjør det i morgen tidlig.. er veldig spent, for jeg har vært ganske flink denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. oktober 2009 #77 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flink pike!! Jeg har også vært flink. Har fått løpt litt og spist sunt. Ble 1,4 kg ned denne uken. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. oktober 2009 #78 Del Skrevet 27. oktober 2009 Forstår jeg deg riktig i at du kommer nedover til Oslo i helgen, og så blir du i området ei stund, slik at du kommer innom oss også? Si fra når du vet mer om når det passer osv. Fint at dere har hatt en fin helg! Gallamiddag høres moro ut! De bodyene så veldig praktiske ut, synd det ikke er noen slike butikker her nede, men vi har jo nettbutikken da. Ullbodyer er gull verdt utover nå. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 27. oktober 2009 Må bare raskt skrive at jeg har gått ned 600 gram. Det er jeg fonøyd med Svarer senere i dag, vi skal påbarseltreff nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. oktober 2009 #80 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå