Gå til innhold

Prosjekt Hot Mama


Blowers daughter

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

:bursdag:

Gratulerer med dagen litt på etterskudd!

(jeg er på ferie så har faktisk en gyldig unnskyldning ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte jentene :klemmer: Er ikke voldsomt mye her inne om dagen.. Men dere som er småbarnsmødre selv, skjønner sikkert at det er masse å henge fingrene i med disse små. Sommeren har aldri vært min KG-tid heller.

Men det har skjedd så masse bra i det siste at jeg må jo bare fortelle litt da. Føler meg så heldig, og livet mitt er så bra om dagen. Jeg og mannen har det kjempefint sammen, og jeg må si at etter ar J ble født har mannen min forandret seg mye. Han tar i et tak hjemme uten mas og det er virkelig fantastisk. Det gjør underverker for forholdet og for meg, som slipper å føle meg som et masete hespetre.

Som dere har fått med dere ble J 1 år forrige tirsdag. Det er stas å ha ett-åring i huset. Vi feiret ham før ferien var over hjemme på østlandet sammen med familien. Det var kjempekoselig, og J fikk masse fint. Han er blitt så stor. Går mye med støtte, og her om dagen slapp han seg i ca 7 sekunder, så han prøver seg mer og mer på å stå alene. Tror riktignok det er noen uker til han går enda likevel, han er ikks såå stø. :)

Vi fikk solgt leiligheten vår rett før vi dro på ferie :hoppe: Det var så utrolig digg, og vi er fornøyd med prisen også. Og så fikk vi jo tilslag på den vi håpet på, så nå blir det flytting i begynnelsen av august. :strix:

Jeg har gått ned 9 kg totalt. :hoppe: Vil ned 5 kg til, og har mål om å klare det før 1. september. Tror det skal gå med litt ekstra fokus resten av sommeren. Alle er på ferie, så det blir ikke så mye soialt i grunnen, og da bør det går greit.

Jeg har kjøpt ny lampe på finn.no. Den er kjempefin synes jeg Den heter Caboche og ser slik ut. Håper bare den passer på det nye kjøkkenet nå da, hvis ikke så skal jeg spare den til neste hus, for jeg elsker lampen. :hjerte:

Jeg har fått masse nye klær av tanten min. Før jobbet hun hos et norsk merke som heter TImo, og de har nydelige klær. Tanten min hadde masse klær som hun ikke brukte, og som jeg og min søster fikk dele. Det var gode ullklær og nydelige kjoler for flere tusen kroner. Åh, det er så digg å ha masse fint å ha på seg når høsten kommer. :strix: jeg skal bare kjøpe meg noen fine singleter, og et par nye bukser så har jeg egentlig ny garderobe. Noe som passer bra med ny kropp :)

Edit: Glemte at jeg har bestilt tur til Paris med søsteren min i oktober. Vi skal ha en langweekend der. Det har jeg snakket om i mange år nå at jeg vil, så jeg er så glad for at det endelig blir. :hoppe:

Så her er alt glede om dagen. Håper dere har en fin sommer også, og jeg skal nok luske meg innom bøkene deres om ikke alt for lenge :klemmer:

Endret av Blowers daughter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tid til å være på KG, hva er det? ;) Dessuten deilig å bruke sommeren til å være sosial, og å være ute i fint vær (når man har det, iallfall) i stedet for å sitte inne på nettet. :jepp:

Så koselig å lese at du og mannen har det så fint sammen! Og tenk at J snart går! :overrasket: Flinke gutten! :biggrin:

:hoppe: for 9 kg! Det er jo kjempebra! :biggrin:

Paristur i oktober høres herlig ut. :jepp:

Ha en fortsatt fin kveld, vi snakkes forhåpentligvis i helga! ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...