Gå til innhold

Prosjekt Hot Mama


Blowers daughter

Anbefalte innlegg

Så flink du er!! Jeg mangler litt motivasjon, ikke gått ned noe siden jul. Har heldigvis ikke lagt på meg noe heller da. Reiser på ferie på fredag (en uke til NY) så det blir sikkert noen mindre sunne middager der vil jeg tro. Krysser fingrene for at du har gått ned.:) Funnet gave til mannen forresten? jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal gi. Vi kommer hjem på bursdagen hans så jeg bør kjøpe noe innen torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er!! Jeg mangler litt motivasjon, ikke gått ned noe siden jul. Har heldigvis ikke lagt på meg noe heller da. Reiser på ferie på fredag (en uke til NY) så det blir sikkert noen mindre sunne middager der vil jeg tro. Krysser fingrene for at du har gått ned.:) Funnet gave til mannen forresten? jeg er fortsatt usikker på hva jeg skal gi. Vi kommer hjem på bursdagen hans så jeg bør kjøpe noe innen torsdag.

Det er jo kjempebra at du ikke ahr gått opp. Vil du mer ned nå eller?

I dag hadde jeg veiing på GR. og jeg hadde gått ned 1,4 kg :hoppe: Bra start på uken, og kjempemotivert til å være flink denne uken også. Har trent i dag, + at jeg gikk til treningssenteret på Valentinlyst (som er bare oppoverbakker), så en fin-fin dag rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flink du har vært! Må være supermotiverende å fortsette når du merker resultater så fort:)

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 1,4 kg! :biggrin: Kjempebra!

Så flink du er som trener og går til treningssenteret! Jeg kjører, jeg ... Mest fordi at selv om det ikke er så langt unna ville det iallfall gått 30 minutter å gått, og da går jo halve kvelden ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd ja :) Jeg går fordi vi ikke har bil, og fordi jeg trenger all trimmen jeg kan få :eeeh:

Også trenger jeg rett og slett å komme meg litt ut på egenhånd (utenom skolen). Er jo veldig mye sammen med J, og det er kjekt å få litt "fri" om kvelden når mannen er hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig funnet gave til mannen. Bestilte i dag, så nå er den i boks.

Jeg har bestilt weekend på Oppdal med kite-kurs for ham. Jeg og J blir med, så får vi en koselig familietur sammen. Lillesøster er jo instruktør og skal holde kurs samme helg, så da får han bli med der. Passer perfekt, han kommer til å bli kjempeglad tror jeg. Og det beste er at han ikke vet noen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en helt suuuuuper gave! :nigo:

Ja, er veldig fornøyd med den :jepp: Eneste dumme er at de ringte(til mannen) fra bilkollektivet for å fortelle at bilen jeg har booket er flyttet til nytt sted. Han skjønte jo ingenting og ringte til meg for å høre om jeg hadde booket bil en hel helg.. Så nå vet han at noe skal skje, men ikke hva.. Jaja, kan ikke alltid gå helt etter planen ;)

I går var jeg på GR-kurs, og hadde gått ned 0,6 kg, så da har jeg gått ned 2 kg på 2 uker. Veldig fornøyd :nigo: I tillegg ble vi enige om at jeg skal spise litt mer, siden jeg ammer og har trent mer enn jeg regnet med. Så da får jeg ei ekstra brødskive på formiddagen, og det er greit, for da slipper jeg den verste hungeren som gjør at jeg får så lyst på søtt.

Har også oppdaget at det finnes lavkalori-gele fra "Heistad", den har kun 8 kcal på 100 g (ca 1 dl), og siden jeg er den verste godte/kake-grisen er det perfekt for meg :fnise: Så i helgen spiste jeg gele for første gang på MANGE år ;) Jeg er ikke så glad i vaniljesaus egentlig, så den hoppet jeg fint over.

Merker jeg må planlegge maten litt til helgen. Vil jo ha en fin nedgang denne uken også, og det blir litt utfordring med å spise ute 2 dager, og bo på hotell. Skal prøve å google litt, og se hva oppdal har å by på av kulinariske oppleveleser, håper det er noe annet enn peppes der hvertfall. Men peppes har kansje noen sunne oppskrifter på menyen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kg på 2 uker er jo råbra! Du har tydeligvis vært superflink! Oppdal har sikkert andre spisesteder enn peppes?

Det var en kjempeflott gave du skal gi da, blir sikkert populært:)

Rekker du Krem på fredag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 kg på 2 uker er jo råbra! Du har tydeligvis vært superflink! Oppdal har sikkert andre spisesteder enn peppes?

Det var en kjempeflott gave du skal gi da, blir sikkert populært:)

Rekker du Krem på fredag da?

Ja, fant ut at det var et par restauranter der, så da skal jeg prøve å velge fisk fra menyene, for det er magert ihvertfall :)

Er veldig fornøyd med nedgangen, håper jeg klarer å gå jevnt og trutt ned, så blir jeg smekker itl sommeren ;)

Jeg tror jeg rekker Krem, må se hvordan jeg ligger an med pakking. Mannen jobber til 2, så vi får ikke dratt før det uansett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Super gave, som helt sikkert falt i smak, ja? :jepp: Spent på å høre om dere koste dere i helga! :)

Håper du har en fin-fin kveld. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lite aktvitet her om dagen. Er ikke så mye som skjer liksom.. I dag har jeg vært på KG-treff og etterpå gikk jeg på Nøstebarn hvor det var det salg :hjerter: Fikk kjøpt 2 lekedrakt/pysjer som J kan bruke til høsten og neste vinter, en kortermet body i ull og silke som han kan bruke i sommer, og 2 ulltruser til meg selv :fnise: Skikkelig bestemor-truser, men jeg blir alltid så kald på rumpa om vinteren, spesielt når jeg er i bakken, osv. Så de blir gode å ha neste vinter :)

Denne uken kom mannen hjem med et Wii-spill til meg. Jeg som ikke spiller sånt, ble faktisk litt glad. Det var nemlig et treningsspill; "EA active personal trainer", har prøvd det to ganger, og man kan faktisk bli ganske sliten hvis man tar i litt. Kjekt å ha til de dagene jeg ikke får dratt ut for å trene. Men har vært flink denne uken så langt. Trent 2 ganger + 2 ganger med Wii'en, og planlegger å trene både lørdag og søndag. Vil gå ned litt denne uken. Har gått ned jevnt og trutt på GR-kurset, men det går litt sakte. Har gått ned 3 kg til nå, og det er jeg jo egentlig fornøyd med (5 uker), men det er jo en del som skal av...

Nå i helgen skal jeg gjøre en del skole, og så skal jeg være flink å trene. Jeg har litt lyst å gå på kino og se den Se&Hør-filmen, får se om jeg får med meg noen.

Var innom husfliden en dag, og så DEN nydelige gyngesauen; link Bare at den jeg så hadde sånn villsau-ull og var enda finere. Men den kostet 4000 kr :overrasket: Så det blir nok ikke noen sånn på J, nei. Det får være måte på.

Vi har fått bildene fra fotografen, og de ble kjempefine, han er jo så skjønn han lille buddah'en vår :fnise: Siden vi hadde gavekort fikk vi kjøpt 15 bilder + en flott ramme nesten uten egne utlegg, er jo koselig å kunne gi bort noen også.

Har fått vondt i leggene igjen så jeg har bestilt ny time hos ukupunktøren, håper hun klarer å fixe de litt.

Skal ta en tur innom bøkene deres i kveld, ha en fin helg jentene mine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin sau, men dyr ja ;)

Flink du er som går på GR. Jeg har ikke vært aktiv siden jul, og gått opp en kg. Må passe meg. Er egentlig motivert, må bare si NÅ!! 3 kg er jo kjempegod start. Tenk at det som går sakte er varig, det som går fort kan komme fort igjen. Fortsett å være flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt falt ut av mine innlegg du.. Sånn går det når jeg er for dårlig til å legge igjen spor.. ;)

Sånn Wii-spill har jeg også. Kan fint bli sliten av det jeg. Men jeg fikk betennelse i foten av sånn løpe-på-stedet-opplegg, så akkurat den delen har jeg kuttet ut. Prøver meg på sakte livsstilsendring jeg da. Tar tak i treningen først, og så får de supersunne matvanene komme etterhvert. Har blitt litt lat av å gå hjemme i så mange måneder. Må få piska meg i gang nå før jeg begynner i jobb igjen i april. Den siste uka har jeg klart to treningsøkter om dagen, det er jeg fornøyd med. :)

Og 4000,- er vel litt mye for en gyngesau ja, uansett hvor fin den er.. ;) Jeg har forelska meg i en sånn gammeldag bil fra Riktige Leker, men jeg får meg ikke til å bruke flerfoldige tusen på en leke. Han er fornøyd med sleiva fra kjøkkenskuffen han, så skjønner ikke hva vi skal med alle de lekene vi har :ler:

Endret av Aricept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nøstebarn er farlig, jeg unngikk bevisst å finne ut hvor i Oslo det ligger da jeg var der, for jeg visste at det kom til å bli dyrt for meg. :fnise:

Den gyngesauen har jeg også sett, utrolig stilig, men alt for dyr, dessverre. Er man litt handy kan man jo lage selv? Farfaren til S lagde gyngeelefant til svigerinna mi da hun var lita. ;)

Høres kjekt ut med treningsspill til Wii-en. Jeg har brukt noe slikt selv på PS2-en vår, men jeg er ikke slik som greier å holde på med slike ting i lengden, det dabber litt av ... :sjenert:

Så moro med bilder av lillegutt! Veldig koselig, og ikke minst verdifullt å ha. :)

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevner samtidig at jeg har tenkt til å prøve meg på en blogg.. Key word: prøve...

Uansett - du er hjertelig velkommen! (så sant jeg har fått det til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...