Gå til innhold

Mai-juni 2010


Gjest litaågo

Anbefalte innlegg

Gjest Arhirwen

Vi har arvet en del av de store tingene, noe som har spart oss for mye penger. :happy:

Så det vi har hittil er en Teutonia kombivogn, en stor firkantet lekegrind, vogge, sprinkelseng, trappegrinder, voksipose, dyner og noen småting. Pluss noe klær. :)

Når det gjelder vognen, så er det mulig at det blir kjøpt inn en mykbag hvis det viser seg at det er litt mer bredde på den enn bagen som følger med vognen. Synes orginalbagen var forferdelig smal! Men vi får se hva tiden bringer. :jepp:

Har også kjøpt inn litt klær - noen bodyer og velour-bukser. De er så fine for det er mye plass til bleie og strammer ikke. (Name it har mange fine).

I tillegg har jeg en ønskeliste klar på H&M... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj oj, jeg tenkte at vi var litt tidlig ute med å se på vogn når vi har tittet i et par uker nå... Vi har riktignok havnet på en Emmaljunga City Cross nå, men vi har ikke planer om å kjøpe den på en stund, så vi kan fortsatt ombestemme oss. Ellers har vi ikke kjøpt noe som helst. Eneste er en navnebok. Men når det er sagt. Jeg kan godt se for meg at man kan la seg rive med når man først har begynt å kjøpe... Men foreløpig føler jeg meg nesten litt teit når jeg går med min bittelille mage i babybutikkene. Er jo ganske lenge igjen enda.

Men jeg gleder meg litt til å begynne å handle også da. Og noen ting MÅ jo også være på plass i litt tid før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Har ei venninne som skulle kjøpe Emmaljunga og de ble rådet til å bestille den før januar var omme om de skulle ha den i tid til termin (hun skal ha i slutten av april) - bare sånn at dere er klar over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stedene vi har vært har de snakket om opp til to måneder. Også varierer det litt etter hvor spesiell farge man skal ha. Men kan jo hende det er på tide å bestille snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa 2-4 uker hos Kattis babyshop i Strømstad. Tenker vi bestiller neste måned, så har vi den til Mars:)Føst må vi bestemme hvilken av de to Emmaljunga vognene vi skal ha da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sa 2-4 uker hos Kattis babyshop i Strømstad. Tenker vi bestiller neste måned, så har vi den til Mars:)Føst må vi bestemme hvilken av de to Emmaljunga vognene vi skal ha da.

Hvilke to er det dere står mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Ja, jeg snakka akkurat med mamma om det - bedre å heller ha vogna stående en måned ekstra her hjemme enn å gå de to første ukene uten ;)

Endret av faerytale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Sånn apropo handling av "store ting".. Her blir det muligens kjøp av stasjonsvogn om et par dager. :fnise:

Funker ikke med min lille, søte cabriolet lenger nei! Må bare finne ut om vogna passer inn i bilen før vi bestemmer oss.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bil funker heller ikke, men får ikke kjøpt ny før denne er solgt.. :sjenert:

Noen her som er intressert i egoist-bil?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Min bil funker heller ikke, men får ikke kjøpt ny før denne er solgt.. :sjenert:

Noen her som er intressert i egoist-bil?? :lol:

Hva i all verden er en egoist-bil?! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tihi :fnise:

godt å se at det ikke bare er oss som har kjøpt inn ting allerede..

her kjøpte vi stasjonsvogn rett etter at graviditeten var ett faktum, så den er heldigvis grei!

ellers handlet vi det viktigste utstyret på januarsalg (sparte en god sum på dette) og klær har vi også endel av (noe arv, noen gaver (!) og har kjøpt bitte litt selv). nå må vi bare komme igang med skruing og sette sammen alt på barnerommet :nigo:

Endret av piip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
En med to dører og bagasjerommet fullt av stereoanlegg :ler:

:ler: Høres ut som cab'en min også det! Men har aldri hørt det kallenavnet før!

tihi :fnise:

godt å se at det ikke bare er oss som har kjøpt inn ting allerede..

her kjøpte vi stasjonsvogn rett etter at graviditeten var ett faktum, så den er heldigvis grei!

ellers handlet vi det viktigste utstyret på januarsalg (sparte en god sum på dette) og klær har vi også endel av (noe arv, noen gaver (!) og har kjøpt bitte litt selv). nå må vi bare komme igang med skruing og sette sammen alt på barnerommet :nigo:

(for de som er litt forvirret, lhinn med nytt nick her)

Det må jo være litt deilig når man begynner å ha ting på plass også. Ihvertfall når det gjelder barnerom og diverse. Man vet jo aldri - plutselig kan jo noe skje som gjør at man blir sengeliggende eller lignende. Ei veninne havnet på sykehus i syvende eller åttende mnd, og fikk så vidt lov å bevege på seg fordi det var fare for at fødselen satte i gang.

Hun var ferdig med barnerommet i sjette mnd. :) Noen ganger kan det være en fordel. Hehe. Men for min del så tror jeg ventetiden hadde føltes mye lengre om jeg skulle vært ferdig med "alt" på denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke to er det dere står mellom?

City Cross med City bag og Duo Edge med et lettere understell enn det som er standard. Men jeg synes egentlig den blir for tung uansett, så heller mot city crossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Høres ut som cab'en min også det! Men har aldri hørt det kallenavnet før!

Det må jo være litt deilig når man begynner å ha ting på plass også. Ihvertfall når det gjelder barnerom og diverse. Man vet jo aldri - plutselig kan jo noe skje som gjør at man blir sengeliggende eller lignende. Ei veninne havnet på sykehus i syvende eller åttende mnd, og fikk så vidt lov å bevege på seg fordi det var fare for at fødselen satte i gang.

Hun var ferdig med barnerommet i sjette mnd. :) Noen ganger kan det være en fordel. Hehe. Men for min del så tror jeg ventetiden hadde føltes mye lengre om jeg skulle vært ferdig med "alt" på denne tiden.

ja, det er jo sant :)

vi har jo også kun kjøpt inn det meste, ikke pakket det ut og skrudd sammen ting som feks. seng og vogn, så vi sprer det litt utover ;) én ting har jeg iallfall funnet ut; det er gøy å være på barnebutikk! jeg elsker å gå rundt og titte på alt de selger, mye tull sikkert, men også mye artig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...