Gå til innhold

Harlekins bok


Harlekin

Anbefalte innlegg

Jeg har opprettet en blogg der jeg vil skrive om litt mer alvorlige ting, ting som jeg ikke vil ha publisert ute i dagboken min. Den blir privat, men hvis noen av dere vil lese, kan jeg legge dere til, bare gi en lyd. Kanskje jeg legger inn et bilde av C også? Hadde jo vært kjekt å vise skrytebilde av gullungen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av hverdagslivets små gleder: Nytt, rent sengetøy :)

Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. :engel: Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Legge til? :engel:

Fikset! :)

Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. :engel: Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. :hjerte:

Vi har også dobbeldyne, men jeg har jo utviklet seriøse armmuskler etter all vektløftingen av C :fnise: , så det går ganske greit å skifte. Enig, nytt sengetøy, nydusjet og i frisk luft er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Legge til? :engel:

Fikset! :)

Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. :engel: Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. :hjerte:

Vi har også dobbeldyne, men jeg har jo utviklet seriøse armmuskler etter all vektløftingen av C :fnise: , så det går ganske greit å skifte. Enig, nytt sengetøy, nydusjet og i frisk luft er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge til??

Vi har også dobbeldyne, men den er det Mannens oppgave å ta på rent sengetøy pga en skulder som lett blir vond og betent.

Jeg var forresten flink i går også, fikk med meg Mannen ut på tur i skogen. Vi gikk omtrent en times tur, og jeg bar Vesla i sjal på magen - styrketrening i tillegg til lett kondisjonstrening. :fnise: Deilig med varme sommerdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Bloggtilgang? :sjenert:

Håper du har hatt en kjempefin helg, Harlekin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggtilgang fikset for begge to :)

Takker! :klem:

Har vimset innom og tenkt litt høyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk på knappen GO øverst til høyre, Saeria

Der dukket den opp hos meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er litt sliten av problemene mine for tiden, så jeg orker ikke skrive så mye her. Har skrevet litt i bloggen. Men C er i hvert fall frisk og rask, selv om hun spiser lite. Vi var på babysang i dag, og C koser seg, selv om hun egentlig er litt for stor for babysang nå. Hun liker syngingen, men klarer ikke å ligge stille, og bøller med de andre babyene :fnise: Hun ligger ikke stille under bleieskift heller, det blir et styr hver eneste gang. Kanskje vi må begynne med sånne up and go-bleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...