Harlekin Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har opprettet en blogg der jeg vil skrive om litt mer alvorlige ting, ting som jeg ikke vil ha publisert ute i dagboken min. Den blir privat, men hvis noen av dere vil lese, kan jeg legge dere til, bare gi en lyd. Kanskje jeg legger inn et bilde av C også? Hadde jo vært kjekt å vise skrytebilde av gullungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2010 #222 Del Skrevet 6. juni 2010 legge til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 6. juni 2010 legge til? Lagt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 6. juni 2010 En av hverdagslivets små gleder: Nytt, rent sengetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 6. juni 2010 #225 Del Skrevet 6. juni 2010 Legge til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 6. juni 2010 #226 Del Skrevet 6. juni 2010 En av hverdagslivets små gleder: Nytt, rent sengetøy Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 6. juni 2010 Legge til? Fikset! Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. Vi har også dobbeldyne, men jeg har jo utviklet seriøse armmuskler etter all vektløftingen av C , så det går ganske greit å skifte. Enig, nytt sengetøy, nydusjet og i frisk luft er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 6. juni 2010 Legge til? Fikset! Jeg visste at det var noe jeg hadde glemt å be mannen om å gjøre. Til mitt forsvar har vi dobbeltdyne, og det er litt tungt å legge dynetrekk på den, så derfor overlater jeg gjerne oppgaven til ham. Å legge seg nydusjet i rent sengetøy i godt utluftet soverom er nydelig. Vi har også dobbeldyne, men jeg har jo utviklet seriøse armmuskler etter all vektløftingen av C , så det går ganske greit å skifte. Enig, nytt sengetøy, nydusjet og i frisk luft er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. juni 2010 #229 Del Skrevet 6. juni 2010 Legge til?? Vi har også dobbeldyne, men den er det Mannens oppgave å ta på rent sengetøy pga en skulder som lett blir vond og betent. Jeg var forresten flink i går også, fikk med meg Mannen ut på tur i skogen. Vi gikk omtrent en times tur, og jeg bar Vesla i sjal på magen - styrketrening i tillegg til lett kondisjonstrening. Deilig med varme sommerdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni 2010 #230 Del Skrevet 7. juni 2010 Bloggtilgang? Håper du har hatt en kjempefin helg, Harlekin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 7. juni 2010 Bloggtilgang fikset for begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni 2010 #232 Del Skrevet 7. juni 2010 Bloggtilgang fikset for begge to Takker! Har vimset innom og tenkt litt høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. juni 2010 #233 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg vil også gjerne følge den alvorlige Harlekin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2010 #234 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg finner ikke bloggen din, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni 2010 #235 Del Skrevet 7. juni 2010 Sjekk på knappen GO øverst til høyre, Saeria Der dukket den opp hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2010 #236 Del Skrevet 7. juni 2010 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg vil også gjerne følge den alvorlige Harlekin! Fikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 7. juni 2010 Er litt sliten av problemene mine for tiden, så jeg orker ikke skrive så mye her. Har skrevet litt i bloggen. Men C er i hvert fall frisk og rask, selv om hun spiser lite. Vi var på babysang i dag, og C koser seg, selv om hun egentlig er litt for stor for babysang nå. Hun liker syngingen, men klarer ikke å ligge stille, og bøller med de andre babyene Hun ligger ikke stille under bleieskift heller, det blir et styr hver eneste gang. Kanskje vi må begynne med sånne up and go-bleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 7. juni 2010 #239 Del Skrevet 7. juni 2010 Tøybleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 7. juni 2010 Tøybleier? Tjaaa ... til neste barn (om det blir ett), kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå