Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 #221 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kom deg ut i vannet. Vann er fantastisk. Min plan er å komme meg i svømmehallen oftere. Bare kast deg uti det. Spesielt om du har sesongkort. Nå må jeg ned til byen for å prøve noen kjoler slik at jeg kan bli sikker på at jeg skal kjøpe den jeg har fått tilbud om:) Snakkes i morgen. Brudekjole? Spennende heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 7. oktober 2009 Brudekjole? Spennende heldiggris! Hihi, brudekjole ja:) Fantastisk tid jeg har foran meg nå. Jeg er superlykkelig. Men jeg bestemte meg for å prøve å vente med kjolen. Jeg har fått et veldig bra tilbud, men ba selgeren vente til jeg er tilbake fra utlandet. Håper at personen er villig til det. Hvis ikke har jeg en jobb å gjøre etterpå, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. oktober 2009 #223 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hihi, brudekjole ja:) Fantastisk tid jeg har foran meg nå. Jeg er superlykkelig. Men jeg bestemte meg for å prøve å vente med kjolen. Jeg har fått et veldig bra tilbud, men ba selgeren vente til jeg er tilbake fra utlandet. Håper at personen er villig til det. Hvis ikke har jeg en jobb å gjøre etterpå, haha. Utlandet? Skal du reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 7. oktober 2009 Utlandet? Skal du reise? Haha, jeg er veldig flink til å holde mye personlig informasjon for meg selv her inne:p Alt for å ikke bli gjenkjent. Men ja, jeg skal en tur til England:) Gleder meg, det er bare to uker til vi reiser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. oktober 2009 #225 Del Skrevet 7. oktober 2009 Haha, jeg er veldig flink til å holde mye personlig informasjon for meg selv her inne:p Alt for å ikke bli gjenkjent. Men ja, jeg skal en tur til England:) Gleder meg, det er bare to uker til vi reiser nå. ja det har du jo all rett til, så du må bare si fra hvis det er noe jeg spør om som du egentlig ikke vil svare på! Tenker meg ikke alltid helt om jeg skjønner du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 7. oktober 2009 ja det har du jo all rett til, så du må bare si fra hvis det er noe jeg spør om som du egentlig ikke vil svare på! Tenker meg ikke alltid helt om jeg skjønner du :D Du kan spørre om akkurat hva du vil, enten svarer jeg her eller så sender jeg en melding. Hvis det er noe jeg ikke vil svare på så sier jeg jo bare det:) Det var jo ikke så farlig med denne informasjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. oktober 2009 #227 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du kan spørre om akkurat hva du vil, enten svarer jeg her eller så sender jeg en melding. Hvis det er noe jeg ikke vil svare på så sier jeg jo bare det:) Det var jo ikke så farlig med denne informasjonen:) Nei sant det! Jeg tenkte faktisk litt over sånt i går, jeg er ikke så veldig forsiktig med hva jeg skriver, men jeg er heller ikke redd for å bli gjenkjent. Men jeg har jo forståelse for at ikke alle føler det sånn også har jeg tenkt at kanskje jeg burde være litt mer forsiktig.. ææsj nå har jeg ikke lyst å dra på jobb! Men jeg har vært flink jente i dag og gjort som letme sa! Jeg har svømt 800 meter men jeg drakk en cola på forelesning. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei sant det! Jeg tenkte faktisk litt over sånt i går, jeg er ikke så veldig forsiktig med hva jeg skriver, men jeg er heller ikke redd for å bli gjenkjent. Men jeg har jo forståelse for at ikke alle føler det sånn også har jeg tenkt at kanskje jeg burde være litt mer forsiktig.. ææsj nå har jeg ikke lyst å dra på jobb! Men jeg har vært flink jente i dag og gjort som letme sa! Jeg har svømt 800 meter men jeg drakk en cola på forelesning. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det altså!! Cola er veldig godt. Jeg har hele tiden lyst på brus. Men så prøver jeg å tenke at cola er veldig lite bra ettersom det har koffein, så da holder jeg meg borte fra det. Jeg er blitt veldig flink til å spise snop da, jeg har nesten ikke spist snop det siste året, men siste ukene har det gått ned på høykant:) haha Fantastisk bra at du gikk og svømte. Nå er det bare jeg som må komme meg i vannet. Jeg er bare så sliten etter jobb at jeg orker ikke. Men må finne en dag og bare bestemme meg:) ----------------------------------------- Oioioi. Hadde DEN sjansen til å få kjolen min for en time siden. Lilly's hovedbutikk i Danmark som jeg har vært i kontakt med om kjolen hadde tidligere sagt at den ikke fantes i 38. Men en dame derfra ringte meg plutselig og sa at de hadde funnet èn i Tyskland som de hadde bestilt inn til meg. Denne kunne de sende til brudesalongen her og så kunne jeg kjøpe den hos dem. Jeg snakket så med brudesalongen og lurte på om den da kunne holdes av til jeg var tilbake fra England. Damen hos salongen ringte til Danmark og ringte meg rett tilbake og fortalte at jeg ikke hadde noen betenkningstid fordi det var en annen kunde i Danmark som også ville ha kjolen, men de hadde ringt meg først. Jeg måtte altså ta en stor stor avgjørelse og bestemte meg for å takke nei. Brudesalongen var veldig lei seg for at jeg takket nei til favorittkjolen, men sa at de ville gjøre alt de kunne for å hjelpe meg å finne den perfekte kjolen dersom jeg ikke finner den i England. Den salongen er virkelig fantastisk. Man føler seg automatisk som en brud når man trør inn døren hos dem. Jeg håper at jeg kommer til å finne en enda finere kjole, og det finnes mange kjoler på finn.no også. Jeg trenger ikke en ubrukt kjole egentlig, så lenge jeg vet at kjolen jeg kjøper ikke har skader og slikt. Usikker på beslutningen min, men stolt av meg selv likevel. Håper bare at jeg har tatt den riktige beslutningen. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 7. oktober 2009 #229 Del Skrevet 7. oktober 2009 Må legge deg til i mine innlegg! :happy: Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei Arhirwen. Kjekt å se deg her:) -------------------------------------- Armen er fortsatt vond. Som i veldig vond om jeg retter den ut, så jeg ser ut som T-bag her jeg går rundt med armen bøyd hele tiden. Ser jo ut som en falsk arm, haha. Ringer nok legen litt senere:) Og så... Er det noen som helst mulighet for å begynne å få mage så tidlig som uke 12 på første graviditet? Jeg føler at min begynner å vokse, men det er jo bare helt nederst. Eller er det noe annet? Jeg har ikke mye luft eller noe. Den er ikke stor, men man kan se at noe foregår, dersom man vet om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 8. oktober 2009 #231 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei Arhirwen. Kjekt å se deg her:) -------------------------------------- Armen er fortsatt vond. Som i veldig vond om jeg retter den ut, så jeg ser ut som T-bag her jeg går rundt med armen bøyd hele tiden. Ser jo ut som en falsk arm, haha. Ringer nok legen litt senere:) Og så... Er det noen som helst mulighet for å begynne å få mage så tidlig som uke 12 på første graviditet? Jeg føler at min begynner å vokse, men det er jo bare helt nederst. Eller er det noe annet? Jeg har ikke mye luft eller noe. Den er ikke stor, men man kan se at noe foregår, dersom man vet om det... Hørtes ikke bra ut med den armen! Det varierer fra person til person, og svangerskap til svangerskap dette med magen. Jeg har allerede fått mage som jeg iherdig (og ufrivillig) strever med å skjule. Det er nok mest fordi jeg er så tynn. Men det er mange som ikke har noen mage i det hele tatt de 3 første månedene og plutselig er den der, og vokser hele tiden. Min mage kommer nok ikke til å vokse så særlig mer før jeg begynner å nærme meg 3-4 mnd, så det der er hipp som happ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så da er det kanskje ikke bare jeg som holder på å bli sprø, men det kan være at det faktisk skjer noe med magen. Det er jo litt kjekt. Jeg skjuler også det av mage som kan vise, men dersom noe finner på å se magen så sier de jo ikke noe, for de tror jo bare at jeg har lagt på meg og det er det ingen som tør å kommentere, haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. oktober 2009 #233 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forrige gang fikk jeg mage rundt uke 18, men denne gangen begynner den allerede å vises. Ikke nok til at man kan gjette at jeg er gravid, men ser nok ut som jeg har forsynt meg godt av matfatet i det siste, ja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forrige gang fikk jeg mage rundt uke 18, men denne gangen begynner den allerede å vises. Ikke nok til at man kan gjette at jeg er gravid, men ser nok ut som jeg har forsynt meg godt av matfatet i det siste, ja ... haha, ja, det ser mest ut som at jeg har hatt julemiddag hver dag i noen uker:p Men så hjelper det ikke at jeg går mer og mer i tunikaer heller da, haha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jippi, startende hemorider. Kan det bli bedre? haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 9. oktober 2009 #236 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jippi, startende hemorider. Kan det bli bedre? haha. Hvordan merket du dette? Jeg har av en merkelig grunn veldig noia for dette nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. oktober 2009 #237 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jippi, startende hemorider. Kan det bli bedre? haha. tror jeg allerede har en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvordan merket du dette? Jeg har av en merkelig grunn veldig noia for dette nå.. Hm, dette blir et koselig svar. haha. Jeg har hatt veldig kløe bak etter toalettbesøk, og mye om kveldene. Ikke bare etter "spesielle" toalettbesøk, men hver gang jeg skulle tisse så kunne jeg nesten klø meg til orgasme etterpå. Klarte ikke å slutte å klø. Dersom du klør, og kanskje blør innimellom bør du ta en tur til legen. tror jeg allerede har en Ja, er det ikke koselig? Jeg har en liten en tror jeg. Så har fått sånn hyggelig krem. haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 12. oktober 2009 #239 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hm, dette blir et koselig svar. haha. Jeg har hatt veldig kløe bak etter toalettbesøk, og mye om kveldene. Ikke bare etter "spesielle" toalettbesøk, men hver gang jeg skulle tisse så kunne jeg nesten klø meg til orgasme etterpå. Klarte ikke å slutte å klø. Dersom du klør, og kanskje blør innimellom bør du ta en tur til legen. Hehe.. Okei. Har ikke merket noe til kløe ennå, så da er det vel ikke noe sånt på gang. Jeg får komme med noen trøstende ord nå da! Håper du slipper mer ubehag enn du allerede har, og at det går over etterhvert. For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvordan dette fungerer - altså om det går over eller hva det gjør. God bedring uansett! Endret 12. oktober 2009 av Arhirwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hehe.. Okei. Har ikke merket noe til kløe ennå, så da er det vel ikke noe sånt på gang. Jeg får komme med noen trøstende ord nå da! Håper du slipper mer ubehag enn du allerede har, og at det går over etterhvert. For å være helt ærlig, så vet jeg ikke hvordan dette fungerer - altså om det går over eller hva det gjør. God bedring uansett! Haha, jeg vet ikke jeg heller egentlig. Men forsto fra legen at jeg skulle være forsiktig med kremen ettersom jeg er gravid. Og jeg fikk ikke stikkpille av samme grunn (noe jeg er veldig takknemlig for) Men jeg skulle kun bruke kremen noen dager og så se om det var blitt bedre, men jeg vet jo ikke hva som egentlig viser om det er der eller ikke. haha. Stress:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå