Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Det var ditt forslag at jeg skulle synge for Ladyen Bertha, så du behøver ikke riste på hodet ditt. :fy:

men ejg vet at Ladyen kommer til å like min vakre stemme, og de nydelige sangene. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

JUHUUUUUUUUUU!!! Hvor er du Lady!! Nå syns jeg du har gjemt deg lenge nok, og det er på tide å komme frem.

Så se til å komme frem fra stedet du gjemmer deg fra, for jeg kjeder meg sånn her. Bertha kjfter litt på meg siden jeg synger, og siden du liker den vakre sangen min er det så mye bedre når du er her.

Vi skulle jo starte band og greier, så kom igjen. Hopp frem med deg nå. :hoppe:

:klem: til deg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!! JUHUUUU!! JUHUU!!

Fyttikatta det er ekko her inne nå :sjokkert: LADY!!!! du må komme frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor har det blitt av Ladyen? :o

Hun er nemlig savnet.

Du Dammen?

-Vi skal ikke lokke dama over til FP da?

Hun hadde lagd sus i serken vettu! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Livet utenfor KG kan være vanskelige greier. Dessuten har det vært den tiden i måneden - igjen. Og som dere vet, tiden flyr jo når man har det gøy. :frustrert:

Madammen. Du skal ikke bry deg om kjeftingen til Bertha. Kanskje er hun bare misunnelig på talentet ditt. Jeg liker sangstemmen din og diverse tolkninger av kjente og kjære sanger.

Barbie. Jeg har savnet puppene dine, så det var jammen på tide at jeg dukket opp igjen. Hva er FP?

Bertha. Du skjønner det at Madammens sanger er som øl var for meg. Man må lære seg å like den. I begynnelsen er det nesten smertefullt, men det blir bedre etter en tid. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Lady

Har fått nyss om at du og madammen skal på turne.

Du får si ifra når dere er i mine trakter - sånn at jeg kan ta visse forhåndsregler...

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Så kjekt å ha deg tilbake Lady, at jeg bare må :klem: deg masse.

Sånn når det var gjort. Hvordan kan du finne på å forlate oss her inne så lenge? :frustrert: Det er ikke videre snil og ikke gi beskjd hvor du skal eller hva du holder på med. :frustrert:

Sånn nå var det også ute av systemet mitt.

Du snakket om en turnè! hvor kunne du tenkt deg å reise?

Jeg tror betties dagbok, revetispas varmestue, Berthas dagbok, og bippens grotte hadde vært fint å starte med. Men hva sier du? Har du andre forslag?

Så kjekt å ha deg tilbake. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke plass i min dagbok - hverken til turné eller ulyder. Bare så det er sagt...

Jeg foreslår at dere stikker en tur over til Bryllupsforumet i stedet, jeg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det var en god ide Bertha, for det er jo mange der inne som kanskje da har lyst å leie oss inn til bryllupet deres. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan synge i bryllupene. Eller er det litt harry. På linje med MGP - og vi vet jo alle hvor strålende karrierer deltagerne har hatt i etterkant. Eller synger vi bare fordi vi synes det er morsomt, og fordi vi vil spre glede på vår vei.

Lukk opp din hjeeeeeerteeeedøøøøøør

*øver meg*

I dag skinner solen, og jeg har tatt en avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Der må jeg si meg enig med Bertha, for Sputnik er ikke bra. Siden vi er så meget bedre enn han, må vi heve oss over hans sanger, for ellers kan folk ta oss for å bare være noen tullinger. Det vil vi vel ikke. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenkte mer på å trene opp stemmebåndene. Nei, vi er ikke tullinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunngjøring:

Jeg har, etter grundige funderinger, besluttet å ta tilbake pikenavnet mitt igjen: Anna Lovinda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det var da fælt til navnebytte på deg frøken. Nå får du jaggu meg bestemme deg for hva du skal hete. Kan ikke bare bytte sånn i hytt o pine forstår du vel.

Hva skal jeg nå kalle deg da? :klø: Lady var jo så bra, men nå blir jeg jo helt forstyrret her jeg sitter. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ta litt tid å forstå at Ladyen har valgt å avstå fra tittelen, men du har vel dine grunner.

Bare du ikke slår deg i spann med Erik Bye og stirrer ut over havet mens du synger triste sanger eller sanger med sjøsprøyt (eller annet sprøyt) Det gjør seg ikke i bryllup, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...