Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Det er ingen spionhistorie, bare sære familemedlemmer. Gamle penger gjør folk sære. Hva gjør det meg til? Nyrik med gamle penger?

Av og til mistenker jeg gamla for å ha "tillatt" ekteskapet kun av frykt for innavl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

De sære familiemedlemmene er ikke alltid gode. :riste: Men men det er vel litt ok å være nyrik med gamle penger da. Hvor gamle er de pengene da? For det kan jo være at du er rikere enn du tror om de pengene er veldig gamle. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg må si jeg er overrasket over mennesker som tilegner seg selv kunnskap nok til å lese andre sine tanker. :roll: Jaja noen må jo få lov til å tro at de kan det også da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Out of clutter, find simplicity; from discord, find harmony; realize that in the middle of difficulty, lies opportunity." - Albert Einstein's three rules of work

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke de gamle pengene en mugne eller fulle av spindelvev. Penger skal røre på seg, de, så jeg synes du har en grei strategi.

Sære familiemedlemmer - de får man ikke gjort noe med, men noen ganger er det godt å ha noe skikkelig å ergre seg over, da.

Ønske deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye avataren din... *trekke pusten* ... altså, jeg får assosiasjoner til Onkel Skrue. Hadde ikke han en lykke-tiøring?

Men det er kanskje bare den overopphetede hjernecella mi som spiller meg et puss nå. Gå og legg deg, Bertha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LH, du trenger ikke gjemme deg mer nå... Det er ikke noe gøy lenger. :roll: Du kan godt komme ut fra gryteskapet, altså.

*lokke*

Vi savneeeeeeer deg! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men er blitt litt skremt av de nye smiliene. Har vært en aldri så liten tur i Las Vegas i helgen. Ble litt skremt av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle

Hva gjorde du i vegas igjen? Du er en bereist ung dame du, og alle vi andre må sitte igjen her hjemme og kjede oss. :tunge1:

Synger en nattasang for deg, så sover du sikkert mye bedre. :wink:

Nååååååååååår trooooooooollmooooooooooor haaaaaaaaaaar laaaaaaaaaaagt siiiiiiiiiiiiiiiine elleeeeeeeeeeeeve småååååååååååå troooooooooooll

og buuuuuuuuuuuuundeeeeet deeeeeeeeeeem faaaaaaaaaaaast iiiiiiiiiii haaaaaaaaaaaaaleeeeeeeen,

da syyyyyyyyyyyyyyyyngeeeeeeeer huuuuuuuuuuuun stiiiiiiiiiiiiiiiiiille fooooooooooor elleeeeeeeeeeeeeve smååååååååååååå troooooooooooooooll

de vaaaaaaaaaaaaaaaakreeeeeeeeeeeste oooooooooooord huuuuuuuuuuun kjeeeeeeeeeeeeenneeeeeeeeeeer.

Ho aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff,

Ho aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff

ho aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj buuuuuuuuuff buuuuuuuuuuuff!

Ho aaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaj aaaaaaaaaaaaj buuuuuuuuuuuff.

Hysj, nå sover sikkert Ladyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:digge:

Heeeeeeeeer bliiiiiiiiiii deeeeeeeeeeet liiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaaaaAI RAaaaaaaaaI

nååååååååår æææææææ kjæææææææææææm i vaaaaaaaaaarmeeeeen

Ååååååååh! Fooooooooor eeeeeeeeet liiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaAI RaaaaaaaaaaAI

nåååååååååååår æææææææææææ fåååååååår skruuuuuuuuudd pååååååååå sjaaaaaaaaaaaarmeeeeen

Deeeeeeeeet bliiiiiiiiiiiiiiiii liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv - RaaaaaaaaaaaaAI RaaaaaaaaaaAI

teeeeeeeeeee laaaaaaaaaaaaaangt utpååååååååååååå naaaaaaaaaaaattaaaaaaaa

Æææææææææææ laaaaaaaaandeeeeeeee iiiiiiiiitj meeeeeeeeeeed deeeeeeet føøøøøøøøøøørsteeeeeeeeeeee

nåååååååååååår ææææææææææææ endeeeeeeeeeliiiiiiiiig haaaaaaaaaaar taaaaaaaaaaaaatt aaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvv :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

:digge:

Viiiiiiiiiiiiiiiiii kuuuuuuuuuuuuunn' alllllllldriiiiiiiii fååååååååååå noooooooooook

sjøøøøøøøøøøøl ommmmmmmmmmm viiiiiiii bruuuuuuuukt heiiiiiiiiiile naaaaaaaaaaaatta

Viiiiiiiii kuuuuuuuuuuuunn' aldriiiiiiiiiii fååååååååååå noooooooooook

sååååååååååå viiiiiiiiiiii foooooooooooortseeeeeeeeeeett ååååååååååå leeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiit iiiiiiiiiiiiii laaaaaaaaaaaaag

daaaaaaaaaaaa deeeeeeeeeeet vaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrt daaaaaaaaaaaag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...