Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

... og nå holder hun på å sette sammen flyglene igjen. Ikke så greit å få stokket beina, kan jeg tenke meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Anna vennen! :P

Så koselig at du har vært innom meg i det siste! Jeg er vel hjemme fra Vestlandsturne, dvs. Påskeferie, og ville stikke innom og si hei! Håper du har det herlig, og at formen din er bra!! Er du "friskmeldt" nå?? Håååper det!!!!!

Syns, som deg, at det er koselig at noen av oss "gamle" KG`ere fortsatt er her... har skjedd mye siden jeg begynte å frekventere dette stedet! Tips til andre morsomme nettsteder tas gjern imot på pm.. og du; I have a history with american websites.... :ler:

Nyte resten av påsken!

Klems, Dina

PS! Så "Passion of the Christ" forrige helg, og er fortsatt rystet!!!!!! Meninger om den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld fru godseierinne

Har du fått flyglene gjennom tollen, eller ble du stanset som mistenkelig musikk-terrorist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ALo. :blomst: Håper det er liv i deg, at du begynner å se lyset i tunnelen - usamarbeidsvillige flygler eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt*

Flyttingen tok litt lengre tid enn jeg hadde regnet med. Eller rettere sagt; det er ikke selve flyttingen som tar tid - det er alt rundt den.

Nå er jeg imidlertid på plass. Det tar nok litt tid å venne seg til nye omgivelser, men trivselsfaktoren er så absolutt tilstede.

Dina: Har ikke sett the passion, og har heller ikke planer om det. Jeg har hørt mye om den - både negativt og positivt. For meg virker det som om The Passion er den religiøse versjonen av Kill Bill. Så ikke den heller.

Takk for oppflyttingen, Litago. Hvordan står det til der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk Lovinda, kan ikke klage. Måtte dessverre opp med taket på bilen her om dagen ettersom været var så frekt at det slapp fra seg et par regnedråper, men regner med at slike udannetheter snart er en saga blott.

Forøvrig så driver jeg dank så godt jeg kan. Er inne i en periode hvor jeg kjeder meg litt. Tror jeg snart får ta meg en liten tur et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom en snartur - uten tre essensielle norske bokstaver. Gidder ikke aa logge meg inn paa min konto. Blah.

Jeg har igrunnen funnet ut at jeg trives som best naar livet butter litt imot.

I helgen skal jeg bare kose meg. Gaa i museer og ligge i parken og lese - hvis vaeret tilsier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem, fru godseierinne.

Du trives i motgang, altså? Tja - det heter seg jo det at det er i motbakke det går oppover.

Ønsker deg en fortreffelig uke med museumsbesøk og parklesing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi hatt litt kulere smiley's her, så skulle jeg jaggu ha gått berskerk nå. :sjarmor: Er i det barnslige lunet. Jajamensann...

*stjeler en streng fra toalettflygelet*

SPJOINK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda... :oops: Men gjort er gjort, og spist er spist. Det er sikkert noe gøy det går an å gjøre med toalettflygelstrenger også.

:tenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en snartur innom gamle trakter. Det føles rart å være tilstede i det "gamle livet" som tilskuer. Se alt som var hverdagen min før. Ingenting er forandret, og samtidig alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er forskjellen mellom å være en deltaker og en tilskuer.

Ønsker deg en god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ventet og ventet på en invitasjon til den store 17.maifeiringen på godset, men hver tur til postkassa har vært en skuffelse.

ja - ja.

Du får unasett ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...