Gå til innhold

Anna Lovindas svømmeskole og hemmelige vinkjeller


Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Sånn! Da er vi alle samlet til denne (for meg) store begivenhet. Best jeg beveger meg opp til talertønnen:

*kremt, ha-hummm*

Kjære venner, furier og pelsdotter.

Vi er samlet her i dag for å feire en stor begivenhet i en sørlendings liv, nemlig min overgang til avhengighetsstatus.

Det er med ydmykhet jeg entrer denne for meg til nå ukjente arena.

Først vil jeg takke alle som tillot meg å komme så langt. Dette gjelder spesielt dem som har vært så omtenksomme å provosere meg, kalle meg appelsin og verre ting, for på den måten å lokke meg til å skrive flere innlegg.

Tusen, tusen takk! *tørke en tåre*

Dernest vil jeg gjerne få takke alle dem som trofast har fylt dagboken min med sludder og vås. Uten dere hadde jeg aldri fått inspirasjon til å skrive så mye tøys.

Til slutt en takk til alle dem som har fulgt meg opp. De som har hatt troen på mitt manglende talent, og som har stått ved min side og kalt meg en appelsin i gode, som i onde dager. Tusen takk for at jeg får lov til å forbli udannet. For at jeg slipper å bruke pisk. Og at jeg blir godtatt som den jeg er - selv der hvor kjelleren er mørkest.

*snufse*

Jeg vil gjerne få utbringe en skål:

*heve glasset med spansk rødvin og pærebrus i skjønn forening*

Skål for utømmelige vinkjellere, skål for tullete diskusjoner og skål for fremtiden!

- Hupp!

Unnskyld... *kremt*

Takk for meg... Takk for alt! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lady Heather! :D

Har ikke så mange morsomme kommentarer jeg da, men ville bare si at jeg tenker på deg, håper det går bra, og ønsker deg en fin-fin helg!

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærverdige Lady

Jeg ser at svømmekurset har lokalisert seg i den hemmelige vinkjelleren, og foretar herved et dypdykk i slantene.

ha en god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Bari baa diin iyo Dawoco baratameen. Dhexda markay marayeen ayaa Qodaxi mudday diinkii.

"Danyooy qodaxda iga goo" yidhi diinkii.

"Illamaa aan hir iyo hir gaadho kaa gonmaayo", uugu jawaabtay Dacawadii.

Diinkii oo meel danbe dhitinaaya ayaa la kulmay Jinac gudin iyo hangool sita. Jinacii ayaa ka gooyey qodaxdii diinkii, markaasuu gaadhay dacawadu.

:klø: Behøver en liten oversettelse til dette lady, og siden du er så flink i språk tenkte jeg du kunne få den æren av å oversette det for meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Gabalku markuu sii dhacayey ayey dudun fuuleen. Waxay arkeen laba guri, roobna wuu soo da`ay xoogleh.

"Aniga ka dhinaca midigtaan leeyalay", dacawo.

"Aniguna ka bidixda", yidhi diinkii.

Markay soo gaadheen labadii buul ayaa diinkii kiisii ku dhax arkay dibi kaliya oo ku Jira aqalka, dawacadiina waxay araktey wan keedii ku Jira. Diinkii wuxu kale oo uu ka helay gurigii midi iyo dab meel ka baxaya. Dacawadii ayaa u soo wareegtay diinkii.

"Diinow dab i sii aqalkaygu waa dhaxan ee", Dacawo.

Dhawr qori oo dab ah ayuu sii yey diinkii dacawadii. Intay dacawadii dabkii roobkii ku soo bakhtiisay ayey diinkii ku soo nogotay oo waydiisatay dab kale. Asna wuu sii yey mar labaad. Hadanna way soo bakhtiisay dabkii dacowadii oo dab kale waydiisatry diinkii.

Og dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da er vi alle samlet til denne (for meg) store begivenhet. Best jeg beveger meg opp til talertønnen:

*kremt, ha-hummm*

Kjære venner, furier og pelsdotter.

Vi er samlet her i dag for å feire en stor begivenhet i en sørlendings liv, nemlig min overgang til avhengighetsstatus.

Det er med ydmykhet jeg entrer denne for meg til nå ukjente arena.

Først vil jeg takke alle som tillot meg å komme så langt. Dette gjelder spesielt dem som har vært så omtenksomme å provosere meg, kalle meg appelsin og verre ting, for på den måten å lokke meg til å skrive flere innlegg.

Tusen, tusen takk! *tørke en tåre*

Dernest vil jeg gjerne få takke alle dem som trofast har fylt dagboken min med sludder og vås. Uten dere hadde jeg aldri fått inspirasjon til å skrive så mye tøys.

Til slutt en takk til alle dem som har fulgt meg opp. De som har hatt troen på mitt manglende talent, og som har stått ved min side og kalt meg en appelsin i gode, som i onde dager. Tusen takk for at jeg får lov til å forbli udannet. For at jeg slipper å bruke pisk. Og at jeg blir godtatt som den jeg er - selv der hvor kjelleren er mørkest.

*snufse*

Jeg vil gjerne få utbringe en skål:

*heve glasset med spansk rødvin og pærebrus i skjønn forening*

Skål for utømmelige vinkjellere, skål for tullete diskusjoner og skål for fremtiden!

- Hupp!

Unnskyld... *kremt*

Takk for meg... Takk for alt! :grine:

Nyyydelig tale, Bertha. :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såda, såda... Nå må du heller begynne å skrive på din egen avhengighetstale, skal du rekke å ha den ferdig til fredag.

Det blir nok litt av en utfordring å ikke plagiere mine vakre ord. Så vidt jeg ser har jeg brukt samtlige av de vanligste flosklene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Litt info om favorittartisten din kjære lady

Fult navn: Rune Rudberg. Han har ingen flere navn selv om du kanskje skulle ønske han ville ta ditt. Eller du ta hans kanskje. :klø: Lady Heather Rudberg høres jo bra ut. :kul:

Født: Trøgstad. Kanskje du har peiling på hvor det er, men det har ikke jeg, så nok om geografi for denne gangen.

Sivil status: Samboer (Torild Antonsen)Beklager lady, han er opptatt, men det kan jo være det bare holder en liten stund til. Da kan du stå klar vet du. :trøste:

Bor: Fenstad, 15 min fra Gardermoen med bil. Litt langt unna deg, men det er jo bare en flytur poå noen timer. Så med dine og hans penger tilsammens blir nok dette ikke noe problem. :briller:

Bor sammen med: Samboeren, hennes sønn og en katt. Det er katten som er det viktigste i hans liv, og den er vanskelig å få ut av senga. Dette er jo noe å tenke på før du legger dine planer. Er ikke så lurt å få kattehår over hele deg vet du. :roll:

Alder: 39. Jaja mannen er kanskje i sin rette alder, men de sier jo at mannen er ferdig med sin sekuelle topp når de passerer 25. Så dette er jo også noe å tenke over.

Bor: Sverige. Se det ja, nå begynner det å ligne noe, er fortsatt bare en flytur unna. :klem:

Antall barn: 6 WOW, med dine to blir jo det 8 barn, jaja håper du har god tålmodighet, og stor plass i slottet ditt.

Yndlingsserie på TV: Hotell Cæsar på TV2. :hoho: Den har vel ikke du sett, men du kan sikkert lese om den før du møter mannen i ditt liv.

Mest solgte slager: «Ut mot havet», som solgte 190000 eksemplarer i 1988. Det er jo favoritten din også jo, men det var nok ikke nødvendig å kjøpe over 100 000 eksemplarer da. Det hadde holdt med en.

Antall spillejobber det siste året: 120. Det var ikke mye å skryte av, for det bli jo ikke penger av å sløve. Kanskje det er noe å tenke på for deg Lady, som liker å bruke kortene dine. :kul:

Har tidligere spilt i Scandinavia, driver nå sitt eget band, Rune Rudberg Band. Dette var jo noe han burde gjort for lenge siden, men heldigvis kom han seg ut. Nå er det Rune for alle penga.

Deltakelse i Grand Prix: 5 ganger. Å delta er jo aldri nok, for en bør jo komme litt opp på listen også da. kan ikke huske at han vant noen ganger, men det kan kanskje du fortelle meg bedre. :sjarmor:

Grand Prix favoritt gjennom tidene: "Se På Meg Nå" med Jan Johansen. :klø: Jo selvfølgelig han digger jo seg selv, og da vil du få konkurranse på oppmerksomheten. Det er ikke helt bra, når du er vant til å få den hele tiden. Men kanskje du klarer å konke han ut. :sjarmor: Eller akseptere at alle vil se på han, og ikke deg.

Sjekketriks: Ikke sjekk, bli sjekka! Det er jo bra å vite når du skal legge ut betet ditt. Han vil at du skal sjekke han. Det blir jo enkelt for en Lady eller?

Forhold til narkotika: Avholdene. Du må nok slutte med revene dine nå Lady, men hva gjør en ikke for kjærligheten.

Drømmebil: AUDI s8. Var jo ikke akkurat i din klasse da, men så har han ikke så mye penger, og da kan en ikke ha så store drømmer. Du får lære han opp litt vet du. :sjarmor:

Bil nå: BMW 320i med 24 ventiler, mørk grønn. Jaja gammelmannsbil, men den får du han nok til å selge. Eller ofrer du alt for kjærligheten?

Forbilde: Christian Ingebrigtsen. Litt av et forbilde gitt, for her burde han sagt lady heather. Dårlig gjort altså, men kanskje han ikke har hørt om deg før da. :klø: Da må du gjøre noe med det vet du, for du kan ikke bare sitte på slottet og tro at alt løser seg selv. :roll:

Favoritt mat: Meksikansk. Nå vet jeg ikke hva du liker å spise da, men meksikasnk mat er veldig godt Lady, så der har han god smak.

Sånn det var litt om din store helt, drøm videre, og kanskje han snart blir din. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede begynt på takketalen min - det vil si, konsulenten min har. Vet du, jeg vurderer faktisk å skrive den selv. Vi får se.

Jeg blir litt oppgitt over folk som på død og liv må ta alt opp i verste mening. Godt at den alderstråden ble opprettet, da det forklarer en hel del. :sjarmor: Skjønt, den bekreftet vel igrunnen det jeg visste fra før.

I dag skal jeg ta livet med ro, da jeg fremdeles er litt ullen i hodet etter helgens selskapeligheter. Og ja; jeg hadde på meg den ene av pelsene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Beklager at dette ikke er en av Rune Rudbergs sanger, men jeg må bare synge den. :sjarmor:

Miiiiiiiil etter miiiiiiiiiiiil etter miiiiiiiiiiiiiil, etter miiiiiiiiiiiiil etter miiiiiiiiiiil etter miiiiiiiiiiiiiiiil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt info om favorittartisten din kjære lady

Fult navn: Rune Rudberg. Han har ingen flere navn selv om du kanskje skulle ønske han ville ta ditt. Eller du ta hans kanskje. :klø: Lady Heather Rudberg høres jo bra ut. :kul:

Født: Trøgstad. Kanskje du har peiling på hvor det er, men det har ikke jeg, så nok om geografi for denne gangen.

Sivil status: Samboer (Torild Antonsen)Beklager lady, han er opptatt, men det kan jo være det bare holder en liten stund til. Da kan du stå klar vet du. :trøste:

Bor: Fenstad, 15 min fra Gardermoen med bil. Litt langt unna deg, men det er jo bare en flytur poå noen timer. Så med dine og hans penger tilsammens blir nok dette ikke noe problem. :briller:

Bor sammen med: Samboeren, hennes sønn og en katt. Det er katten som er det viktigste i hans liv, og den er vanskelig å få ut av senga. Dette er jo noe å tenke på før du legger dine planer. Er ikke så lurt å få kattehår over hele deg vet du. :roll:

Alder: 39. Jaja mannen er kanskje i sin rette alder, men de sier jo at mannen er ferdig med sin sekuelle topp når de passerer 25. Så dette er jo også noe å tenke over.

Bor: Sverige. Se det ja, nå begynner det å ligne noe, er fortsatt bare en flytur unna. :klem:

Antall barn: 6 WOW, med dine to blir jo det 8 barn, jaja håper du har god tålmodighet, og stor plass i slottet ditt.

Yndlingsserie på TV: Hotell Cæsar på TV2. :hoho: Den har vel ikke du sett, men du kan sikkert lese om den før du møter mannen i ditt liv.

Mest solgte slager: «Ut mot havet», som solgte 190000 eksemplarer i 1988. Det er jo favoritten din også jo, men det var nok ikke nødvendig å kjøpe over 100 000 eksemplarer da. Det hadde holdt med en.

Antall spillejobber det siste året: 120. Det var ikke mye å skryte av, for det bli jo ikke penger av å sløve. Kanskje det er noe å tenke på for deg Lady, som liker å bruke kortene dine. :kul:

Har tidligere spilt i Scandinavia, driver nå sitt eget band, Rune Rudberg Band. Dette var jo noe han burde gjort for lenge siden, men heldigvis kom han seg ut. Nå er det Rune for alle penga.

Deltakelse i Grand Prix: 5 ganger. Å delta er jo aldri nok, for en bør jo komme litt opp på listen også da. kan ikke huske at han vant noen ganger, men det kan kanskje du fortelle meg bedre. :sjarmor:

Grand Prix favoritt gjennom tidene: "Se På Meg Nå" med Jan Johansen. :klø: Jo selvfølgelig han digger jo seg selv, og da vil du få konkurranse på oppmerksomheten. Det er ikke helt bra, når du er vant til å få den hele tiden. Men kanskje du klarer å konke han ut. :sjarmor: Eller akseptere at alle vil se på han, og ikke deg.

Sjekketriks: Ikke sjekk, bli sjekka! Det er jo bra å vite når du skal legge ut betet ditt. Han vil at du skal sjekke han. Det blir jo enkelt for en Lady eller?

Forhold til narkotika: Avholdene. Du må nok slutte med revene dine nå Lady, men hva gjør en ikke for kjærligheten.

Drømmebil: AUDI s8. Var jo ikke akkurat i din klasse da, men så har han ikke så mye penger, og da kan en ikke ha så store drømmer. Du får lære han opp litt vet du. :sjarmor:

Bil nå: BMW 320i med 24 ventiler, mørk grønn. Jaja gammelmannsbil, men den får du han nok til å selge. Eller ofrer du alt for kjærligheten?

Forbilde: Christian Ingebrigtsen. Litt av et forbilde gitt, for her burde han sagt lady heather. Dårlig gjort altså, men kanskje han ikke har hørt om deg før da. :klø: Da må du gjøre noe med det vet du, for du kan ikke bare sitte på slottet og tro at alt løser seg selv. :roll:

Favoritt mat: Meksikansk. Nå vet jeg ikke hva du liker å spise da, men meksikasnk mat er veldig godt Lady, så der har han god smak.

Sånn det var litt om din store helt, drøm videre, og kanskje han snart blir din. :wink:

:hoho::hoho: Jeg ler så tårene triller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pelsdotten tror nok fremdeles at det er sesong for revejakt og flåing. Jeg venter på at et nytt nick dukker opp snart: "Tispa in disguise". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...