Anna Lovinda Skrevet 13. september 2003 Forfatter #281 Del Skrevet 13. september 2003 Nå må du pinadø skjærp dæ Anna!! De va væl sinnen du prøvd å skriv? Hva var det du forsøkte å formidle??? Hvor er min overtsettelseskonsulent??? Jeg snakker ikke periferispråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2003 #282 Del Skrevet 13. september 2003 Natta :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. september 2003 #283 Del Skrevet 14. september 2003 Du, Lovinda. Åssen er egentlig disse møtene i Satirikerforbundet? Jeg har hørt at de er både vulgære, langdryge og fuktige. Stemmer det? Var OJ der? Han norske, altså *min helt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #284 Del Skrevet 14. september 2003 Det sies at Anna Lovinda ble observert i en mørk krok på møtet, intenst konverserende med Mae West's gjenferd... For øvrig skal hun være hyperaktuell til biroller i både South Park og The Simpsons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. september 2003 #285 Del Skrevet 14. september 2003 jeg vil ikke betale for å komme hit... dog.... muligens jeg burde ta betaling for å stikke innom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 15. september 2003 Hmmm...en ting er sikkert: Når sjefsmusen er borte, danser de mindre dannede musene på både bord og sofaer. Du, Lovinda. Åssen er egentlig disse møtene i Satirikerforbundet? Jeg har hørt at de er både vulgære, langdryge og fuktige. Stemmer det? Var OJ der? Han norske, altså *min helt * Møtene i Satirkerforbundet er ikke vugære, langdryge og fuktige. Her må jeg si at du virker svært så feilinformert. Møtene er dannede, kortvarige og tørre - siden samtlige møter holdes innendørs...hahaha. Dette var satirikerhumor. OJ var ikke der. Han er på Sat2. Jeg er på Sat1 enda. Hvorfor Lovinda??? Det sies at Anna Lovinda ble observert i en mørk krok på møtet, intenst konverserende med Mae West's gjenferd... For øvrig skal hun være hyperaktuell til biroller i både South Park og The Simpsons. Til deg har jeg bare en ting jeg vil ha sagt: Hva i all verden er det som har skjedd med avataren din? jeg vil ikke betale for å komme hit... dog.... muligens jeg burde ta betaling for å stikke innom... Hold deg til trønderbarter, du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #287 Del Skrevet 15. september 2003 Har fått mange forespørsler om jeg kan beskrive godset mitt. Jeg skal forsøke etter beste evne, men ser helt klart at jeg nok skulle hatt en beskrivelseskonsulent. Utgangspunktet avhenger om du tar fly, kjører bil eller går. Jeg tar utgangspunkt i fly - noe som også involverer bil, siden jeg har eget fly. Altså: Når du har landet på flyplassen, går du gjennom terminalbygningen og ut, hvor bilen plukker deg opp. Etter at sjåføren har ordnet med bagasjen (om du har), setter han seg mest sannsynlig inn i førersetet og starter bilen. Når han har startet bilen, setter han på blinklyset og svinger ut på veien, som fører deg ut av flyplassområdet. Vel ute på hovedveien (her har jeg hoppet over litt), kjører du en god stund, før dere tar av ved skiltet til Godset. Dette er ikke veien som fører direkte til Godset, men jeg har valgt å forkorte reiseruten noe, så ikke jeg ødelegger for anonymiteten min :blunke: Alleen som fører opp til Godset er storslagen. Velholdt vei, omkranset av majestetiske trær. Den er en kilometer lang. Synet som møter deg når du kommer ut av alleen, er en stor grønn øy som fungerer som snuplass - hvis du bare skal slippes av. Hvis ikke, må du allikevel ta svingen rundt den grønne øyen, for så å ta av tre fjerdedeler rundt. Dette er veien til garasjene. Det er inngang både fra garasjene og fra den grønne øyen. Vi tar her utgangspunkt i at du kommer inn det som vel er hovedinngangen; fra den grønne øyen. Når du åpner hoveddøren, kommer du inn i en stor hall. Gulvet i hallen er belagt med marmor. Hallen strekker seg over to etasjer. På motsatt side av inngangspartiet kommer trappen ned fra annen etasje. Det er egentlig to trapper, som samles til en bred trapp halvveis. Gulvet i hallen skal ha nydelig persiske tepper i dyp rødt. På veggene i hallen skal jeg henge den omfangsrike kunstsamlingen min. Til høyre for inngangsdøren går en gang som fører til kjøkken og spisestue. Til venstre går gangen som fører til biblioteket, samt stuen - som jeg vurderer å dele inn i to stuer. Stuen som eksisterer, er enorm. Den innbyr ikke til intim samtale. Hvis jeg deler stuen, blir det allikevel to mer enn romslige nok stuer. I stuen er dørene som fører ut på den støpte terassen. Terassen har et støpt fundament, men har marmorfliser lagt oppå. Den omringes av et nydelig rekkverk - også laget i marmor. Andre etasje består av soverom og bad liggende langs en lang korridor, som strekker seg på tvers av huset. Rommene har jeg beskrevet før, men vil komme nermere tilbake til disse når den endelige planløsningen foreligger. Nå skal jeg ut og spise middag med en meget god venn av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #288 Del Skrevet 15. september 2003 Giiid. Nå har jeg bare 47 innlegg igjen til jeg runder de 1000. Bertha; du som er så god til å arrangere fester - kan ikke du finne på noe i den forbindelsen. Du er herved utnevnt til min festkonsulent. Forresten; det vil nok bli et såpass storslagent evenement at det nok trengs to festkonsluenter. Revetispa, du må nok også tre inn i festkonsulentrollen. Ny og oppdater konsulentliste: malingskonsulent møbelkonsulent snekkerkonsulent trappekonsulent landskapskonsulent garderobekonsulent baderomskonsulent appelsinjuicekonsulent (Bertha) skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans) kjellerkonsulent (Revetispa) gå-i-veien-konsulent (Bertha) oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter) førstekonsulentkonsulent (Revetispa) andrekonsulentkonsulent (Bertha) festkonsulenter (Bertha og Revetispa) Nå skal jeg legge meg og sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 #289 Del Skrevet 15. september 2003 kan jeg få være konsulent også eller? da skal jeg faktisk komme innom uten å kreve betaling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. september 2003 #290 Del Skrevet 15. september 2003 This is how we do it! Går i sirup på forumet nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. september 2003 #291 Del Skrevet 15. september 2003 Hei på deg, Lovinda! Du, jeg lurer på hva er det egentlig med den tremenningen og kompleksene dine? :o Det høres meget mystisk ut. Årsaken til at jeg har brukt "Lovinda" ved et par anledninger nå, er at jeg ønsker å skåne deg. Det er nemlig færre a-er i Lovinda enn i Anna. Selv om du rumsterer fælt noen ganger, så er du jo tross alt favorittbråkmakeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. september 2003 #292 Del Skrevet 15. september 2003 Har jeg fått sparken etter kun en fredag? :o Må si jeg synes jeg fortjener en sjanse til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #293 Del Skrevet 15. september 2003 Har jeg fått sparken etter kun en fredag? :o Må si jeg synes jeg fortjener en sjanse til. Du har da vel ikke fått noen spark Arwen!!! Det er hos Bertha du er fredagskonsulent. Ennnen Lovinden overlater nemlig alle fredager til Bertha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. september 2003 #294 Del Skrevet 15. september 2003 ahhhh.. I see! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 15. september 2003 kan jeg få være konsulent også eller? da skal jeg faktisk komme innom uten å kreve betaling.. Klart du kan få være konsulent. Hva er dine sterke sider? Hei på deg, Lovinda! Du, jeg lurer på hva er det egentlig med den tremenningen og kompleksene dine? :o Det høres meget mystisk ut. Jeg tror jeg har forklart dette før, men gjentar det gjerne siden dette tynger meg såpass. Tremenningen min giftet seg med en fra arbeiderklassen; en tølper med a-endinger så det holder. Dette bragte både skam og ufrivillige a-endinger over slekten. Det er grunnet dette gitfemålet jeg strever med endingene mine. Har jeg fått sparken etter kun en fredag? :o Må si jeg synes jeg fortjener en sjanse til. Her har Revetispa forklart veldig fint, men jeg vil komme med en oppfordring til Bertha: Skriv en konsulentliste, så slipper konsulentene dine å havne i slike misforståelser. Lister er undervurderte. I dag har jeg rukket å spise en deilig frokost, som jeg bestilte fra roomservice. Den besto av bløtkokte egg (to), sprøstekt bacon, toast og belgiske vafler. Mmmm. Etter å ha inntatt frokosten, dro jeg til frisøren min og fikk lagt håret. Nå sitter jeg og forbereder meg til konsulentmøtet om en time. Sioden jeg har slik en omfattende konsulentstab, overlater jeg inspeksjonene av Godset til disse. Underkonsulentene rapporterer til første- og andrekonsulentkonsulenten min, som så rapporterer til meg. Jeg driver foretaket mitt etter pyramideprinsippet, noe som fungerer utmerket etter mine behov. Det er fantastisk hva som kan ordnes, når man er såpass bedrestilt økonomisk som det jeg er. Køer forsvinner, vanlige budrunder hoppes over, alt glir glatt og hindringsfritt. Nå må jeg se over sjekk-listen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. september 2003 #296 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg må bare spørre litt igjen, hvis jeg får lov. Er litt interessert i slektsgransking og sånt, skjønner du. Du er ikke tilfeldigvis i slekt med Jacob Winche-Lanche, han som er programleder i Heisann Montebello? Synes jeg ser visse likheter etter hvert nå. Det hadde vært en stor ære å få være annenkonsulentkonsulent hos en slektning av selveste Winche-Lanche! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 #297 Del Skrevet 15. september 2003 jeg er flink til å være lenge oppe om natten, også er jeg flink til å hoppe tau. Dessuten er jeg flink til å lage smoothies og frozen drinker. Og så er jeg kjempeflink til å bable, både muntlig og skriftlig. Hmm, hva mer, jo jeg er flink til å sloss selv om jeg er ganske liten. Også er jeg ganske flink til å organisere organiseringen. Jeg er ganske flink til mange andre ting også altså. men det virker muligens litt skrytete å nevne alt, eller muligens noen blir misunnelige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #298 Del Skrevet 15. september 2003 Jeg må si at jeg er umåtlig imponert over alle ferdighetene dine, CeNedra! Way to go. Etter å ha tygd litt på "cv'en" din har jeg kommet frem til at du er den ideelle livvaktkonsulenten min. Hmm, hva mer, jo jeg er flink til å sloss selv om jeg er ganske liten. I min noe utsatte tilværelse, som priviligert Godseier, vil det alltid være en fare for at misunnelige individer vil forsøke å "ta" en. Altså trenger jeg livvakter. Konsulentmøtet er nå over, og jeg er overvelset av inntrykk. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde ventet, men dette slo samtlige forventniger langt ned i støvlene. Godset kommer til å bli helt og fullstendig fabulous! Det er selvsagt mye arbeid som ligger foran oss. Når jeg sier "oss" mener jeg i hovedsak mine konsulenter. Det første som skal gjøres, er å male/tapetsere samtlige rom - med unntak av badene, som skal innredes og oppusses av Kohlers fagfolk. Vi har holdt oss til de opprinnelige fargevalgene, og i skrivende stund er malerne, tapetsererne, samt de aktuelle konsulenter i full sving på Godset. Jeg ble anbefalt å ta fortløpende inspeksjoner selv - noe jeg skal vurdere. Jeg mener; hva er vitsen med å ansette dyktige konsulenter, hvis man selv må gjøre deler av jobben deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 15. september 2003 #299 Del Skrevet 15. september 2003 kan jeg få hoppe tau samtidig med livvakt jobben min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 15. september 2003 Forfatter #300 Del Skrevet 15. september 2003 Helt i orden, CeNedra - du kan få være tauhoppingskonsulenten min også. Dobbeltroller, ingen hindring her i gården. Jeg forventer at samtlige av mine konsulenter er korrupte og lettbestikkelige... Ny og oppdatert konsulentliste: malingskonsulent møbelkonsulent snekkerkonsulent trappekonsulent landskapskonsulent garderobekonsulent baderomskonsulent appelsinjuicekonsulent (Bertha) skadedyrkonsulent (Revetispa grunnet velutviklet luktesans) kjellerkonsulent (Revetispa) gå-i-veien-konsulent (Bertha) oversettelseskonsulent (Adina, fordi hun kan periferidialekter) førstekonsulentkonsulent (Revetispa) andrekonsulentkonsulent (Bertha) festkonsulenter (Bertha og Revetispa) livvaktkonsulent (CeNedra) tauhoppingskonsulent (CeNedra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå