Eeyore Skrevet 9. september 2009 #81 Del Skrevet 9. september 2009 God idé! *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. september 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 9. september 2009 Haha, var ikke meningen å gi deg blod på tann altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. september 2009 #83 Del Skrevet 9. september 2009 Det neste blir vel at dere kommer og henger opp "ikke forstyrr"-lapp på døren vår Godt med venner som bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. september 2009 #84 Del Skrevet 9. september 2009 Lykke til med første skikkelige prøveperiode Fint at mensen kom som bestilt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 10. september 2009 Takk angelou. Ja, det er godt at syklusene er i orden, men jeg hadde glemt hvor mye det suger å ha mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 10. september 2009 #86 Del Skrevet 10. september 2009 Du må oppdatere tickeren din! Det er skikkelig dritt å ha mensen... men det var enormt rart å ikke få den denne gangen! Håper jeg kan gå minst et år uten mensen nå - det hadde vært herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 10. september 2009 Sånn, nå har jeg laget en ny en som forhåpentligvis oppdaterer seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 10. september 2009 linky: Jeg glemte forresten å si takk for testene. De kommer nok godt med neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 10. september 2009 #89 Del Skrevet 10. september 2009 linky: Jeg glemte forresten å si takk for testene. De kommer nok godt med neste PP Bare hyggelig du Ja, nå må du bare se å bli gravid altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. september 2009 #90 Del Skrevet 15. september 2009 Innom for å få deg på mine innlegg. Fulgte deg gjennom bryllup og prøving sist. Rart å merke at noen av dere prøver på nr to nå, mens jeg enda venter på nr en Men blir koselig å følge deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. september 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 15. september 2009 Innom for å få deg på mine innlegg. Fulgte deg gjennom bryllup og prøving sist. Rart å merke at noen av dere prøver på nr to nå, mens jeg enda venter på nr en Men blir koselig å følge deg. Lykke til Hei Gossip girl, så hyggelig at du titter innom. Leit å høre at dere sliter med å få spiren til å sitte. Vi er priviligert som har fått vår lille solstråle, og forhåpentligvis kan bli gravid uten så mye styr denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. september 2009 #92 Del Skrevet 16. september 2009 Lykke til med ny prøveperiode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 16. september 2009 Takk! Nå har tanta reist, så nå håper jeg hun blir borte i noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 16. september 2009 #94 Del Skrevet 16. september 2009 Takk! Nå har tanta reist, så nå håper jeg hun blir borte i noen år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. september 2009 #95 Del Skrevet 16. september 2009 Takk! Nå har tanta reist, så nå håper jeg hun blir borte i noen år Det hørtes ut som en god plan! Senere i dag er det pakke på vei i posten til deg og Live Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. september 2009 #96 Del Skrevet 16. september 2009 Ja, nå håper jeg det klaffer. Kan jo ikke bli hengende for lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 16. september 2009 Det hørtes ut som en god plan! Senere i dag er det pakke på vei i posten til deg og Live Ooh, jeg elsker pakker Ja, nå håper jeg det klaffer. Kan jo ikke bli hengende for lenge etter Nei, det kan vi jo ikke ha noe av. Best vi hopper til køys med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. september 2009 #98 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg drakk grapefruktjuice den PP vi ble gravide hihi... ikke det at jeg merket noen forskjell da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 16. september 2009 Usj, grapefruktjuice smaker jo død og fordervelse. Satser på at vi klarer det uten grapefrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. september 2009 #100 Del Skrevet 16. september 2009 Usj, grapefruktjuice smaker jo død og fordervelse. Satser på at vi klarer det uten grapefrukt Jeg tror det er det verste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå