Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil egentlig bare ha mensen nå, så jeg kan komme i gang med neste PP. Har liksom ikke særlig med håp for denne PP'en. Vi rakk ikke å ha sex før D.A.E.L'en (Den Antatte EL'en :fnise:) fant sted heller, fordi vi var hos svigers hele helgen. Sov på luftmadrass med Live i reiseseng rett ved. Ble ikke særlig med hopping i høyet da nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen foreløpig i dag heller, men jeg føler liksom at noe er på gang. Det har jeg jo gjort i flere dager nå da, så det er jo ikke akkurat til å stole på :sjenert:

De EL-testene jeg bruker er veldig snodige. Store deler av tiden så har det kommet et svakt svakt utslag på testen (altså ikke positiv). Innimellom har streken vært litt sterkere, men likevel ikke sterk nok til å være positiv. I går og i dag var de derimot plutselig helt blendahvite. Jeg skjønner ingenting.. Vurderer å kjøpe en ny Clearblue-test neste PP, men de er så SINNSYKT dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du denne måneden har en av de syklusene som kroppen hopper over EL, vil testen sannsynligvis bli positiv flere ganger ;) Før jeg begynte å ta DQ så ble EL-testen min nesten positiv flere ganger over lengre tid, fordi kroppen hele tiden prøver å lage EL og dermed også lager hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er slik det fungerer. Godt jeg har deg, Eeyore :) Hvor lange sykluser pleide du å ha før du begynte å ta DQ?

Lurer på om jeg har fått sopp, jeg :sjenert: Teite antibiotikaen altså. Ingen mensen, men rar utflod. Sorry for ekle detaljer.

Holder forresten på å pusse opp kontoret nå. Gleder meg til å få en superfin scrappeplass :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... alt fra 30-78 dager... Men når du ikke har PCO, så vil jeg tror at mensen kommer relativt som normalt om EL hoppes over en måned. Kan jo hende at kroppen fremdeles tuller etter hormonspiralen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De EL-testene jeg bruker er veldig snodige. Store deler av tiden så har det kommet et svakt svakt utslag på testen (altså ikke positiv). Innimellom har streken vært litt sterkere, men likevel ikke sterk nok til å være positiv. I går og i dag var de derimot plutselig helt blendahvite. Jeg skjønner ingenting.. Vurderer å kjøpe en ny Clearblue-test neste PP, men de er så SINNSYKT dyre..

Ah, det høres ut som mine EL tester. Fikk alltid utslag på de, sån halv svake rundt den tiden EL ville ha vært i syklusen. altså når jeg hadde slim. Hos meg viste det seg at jeg ikke hadde El selv om testene slo ut. (fikk noen helt positive) Lurte på om det lan være en feil på testene, men fikk ikke utslag andre deler av syklusen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noe som så ut som EL-slim jeg også, men tydeligvis ingen EL. Antar at det er pga hormonspiralen, så jeg venter og venter på at syklusene skal komme i orden igjen.

Det kan være at testene er riktige. De viser jo bare at kroppen forbereder seg på å slippe egget. For å finne ut om man faktisk har EL må man vel tempe eller ta progesteron-test hos legen, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager forsinket mens.. Hvor lenge må jeg vente på at mense kommer tro? Hvor lenge skal man gå over før man bør sjekke om alt er OK hos legen egentlig? Dere med PCO/PCOS, dere bare ventet til mensen kom av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo tenkt på det, men har konkludert med at det er bortkastet, fordi jeg ikke sover tre timer i strekk før jeg våkner om morgenen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig. En liten blodflekk i truseinnlegget :fnise: Rart hva man skal glede seg over her i livet. Jeg har gått og kjent at det var noe i gjære i hele dag, så den lille blodflekken tar jeg som et tegn på at mensen er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest faerytale

Ja, det er forskjell på hva som gjør en glad :fnise: Men det er jo greit å sette i gang med en ny PP da! Håper EL viser seg fram denne gangen! :duskedame:

*slenger fra meg litt babystøv på vei ut*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo sikker på at jeg ikke var gravid, så da var det greit at mensen kom så jeg får begynt på en ny PP :)

Sånn i utgangspunktet så haaater jeg jo å ha mensen :fnise:

Takker og bukker for babystøv. Håper det gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
I dag er jeg skikkelig svimmel. Lurer på om det kan komme av jernmangel pga mensen?

Hvordan går det med svimmelheten? Har aldri opplevd det med mensen, men det er jo litt vanlig - er det ikke?

:duskedame: for lykke-PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...