Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk stabil syklus igjen med en gang jeg slutta på minipillen, og de har jo de samme stoffene i seg som hormonspiralen. Men det gikk fire måneder før jeg fikk igjen EL tror jeg, er iallefall ikke før de to siste syklusene at jeg har hatt tegn på den igjen, og da har syklusene blitt litt lengre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vente i spenning og se om jeg får EL nå denne PP'en. Har tenk til å ta Dong Quai også, hvis jeg bare husker på å få hentet dem hos Eeyore :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fungerer også, bare Eeyore husker på det ;)

Tante Rød har reist sin vei nå, så da burde jeg vel begynne på dem nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt første dose med DQ. Takk for "posten", Eeyore. Mannen holdt på å kaste dem i søpla da han hentet posten i dag. Hadde ikke sagt noe om at du skulle legge dem der, så han ble litt sånn "I alle dager, en åpnet vitaminboks?". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Han trodde jeg var ute og spredte svineinfluensa han da?

Regnet med at dere var dratt på jobb, så da la jeg den bare der. Hadde litt dårlig tid selv også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok EL-test i går og i dag. I går morges var det en relativt tydelig strek (men ikke like sterk som kontroll-streken). Om kvelden var det svaaaaakt svakt. I dag var det så og si ingen utslag. Har EL-smerter i magen i dag, så satser på at jeg har EL nå. Gir opp hele testegreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så sitter du her????

Slapp av, jeg har allerde gjort ferdig dagens arbeid :skratte:

:fnise:

:fnise:

Tar du El testen på ettermiddagen? Det er da det er mest sansynlig å få testen positiv :)

Tok den en gang på morgenen, og en gang om "kvelden". Minst utslag om kvelden, men tenkte at det kanskje var pga at jeg hadde drukket en del og urinen ikke var så sterk som morgenurinen?

Gå og legg deg :ler:

:natti:

:sengekos:

:filer:

Er jeg gravid nå, tro? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:filer: Vente vente.. Hehe.

Mannen kom hjem med :roser: i går da. Han og Live hadde vært på plantasjen. Live hadde fått en god jul-stein som hun tviholdt på og nektet å gi fra seg :fnise: Så hadde hun valgt ut de fine røde rosene til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...