Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomer: Såre/ømme brystvorter, murring i magen i mange dager, trøtthet, uvelhet.

Er vel mest murringen som gjør at jeg lurer på om det er noe i gjære, men vi får nå se. Tenkte jeg skulle skrive ned symptomene i tilfelle det skulle vise seg at jeg faktisk er gravid. Moro å ha til senere :) Lurer på om jeg skal dra frem den gamle dagboken min og se hva jeg skrev der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det. Jeg skal gi deg beskjed når jeg har fått tatt test eller fått mensen. Gjelder det samme for deg Linky, hvis du ikke allerede har sendt testene.

Testene ble sendt i går :)

-----------------------

Spennendes :hoppe:

Sender mer babystøv*********************** :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har kommet i dag, så skal jeg ta en EL-test for å se om den slår ut. Leste et sted at de pleier å slå ut hvis man er gravid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så spennende!

Og testing allerde til torsdag :) Hadde vært gøy om vi kunne gå gravide sammen igjen. Og så tar vi med oss Angelou til neste uke ;)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært moro!

Er ikke sikkert at testen vil slå ut på torsdag, men i utgangspunktet skal mensen komme i morgen, hvis syklusen er i orden. Men nå vet jeg jo ikke om syklusene er på bærtur heller. Prøver å vente så lenge jeg klarer med å ta test :)

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok to negative EL-tester i går. En Clearblue og en sånn test som jeg fikk fra Linky. Så da spørs det om ikke mensen snart kommer.. Skal i hvert fall vente til torsdag med å ta graviditets-test selv om mensen ikke kommer til da. Mulig jeg venter til helgen også hvis jeg klarer.

Føler mensen er rett rundt hjørnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var første PP over. Mensen kom nettopp, så da er det bare å vente til den forsvinner så vi kan starte på neste PP. Er et godt tegn at syklusen ser ut til å være stabil da. Kom akkurat på dag 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første PP over. Mensen kom nettopp, så da er det bare å vente til den forsvinner så vi kan starte på neste PP. Er et godt tegn at syklusen ser ut til å være stabil da. Kom akkurat på dag 28.

Kjedelig at mensen kom, men godt at den er i rute!!

Om 14 dager så er det :sengekos: . Skal passe på å ikke ringe deg da. Hehe

Mine eggstokker rasler ikke i det hele tatt. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at mensen kom, men godt at den er i rute!!

Om 14 dager så er det :sengekos: . Skal passe på å ikke ringe deg da. Hehe

Mine eggstokker rasler ikke i det hele tatt. :nei:

Hehe. Ja, ingen ringing på to dager da :P

Joda, hører de tydeligere og tydligere. De sier "M- kom og befrukt oss!" :skratte:

Å, så kjedelig da :kose:

Ja, litt kjedelig, men litt som forventet. Jeg følte meg ikke så gravid i går og i dag. Kanskje det var noe, men ikke ble noe av likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer at det ikke blir noe scrappekveld om 14 dager* :fnise:

Ikke den meldingen jeg ville ha idag, men godt at syklusene ser ut til å stabilisere seg fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så skuffet altså :) Jeg var vel forberedt på det innerst inne.

Ingen scrappekveld og ingen telefoner. Det neste blir vel at dere kommer og henger opp "ikke forstyrr"-lapp på døren vår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...