Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Ja, forholdet er det ingenting i veien med, det høres utrolig klisjéfylt og nesten litt dust ut, men det har på en måte gjort oss sterkere faktisk. Vi er sammen om dette og gjør det beste utav det. Har veldig mye spennende på gang med leilighet, hus, jobb, flytting mm.

Har hatt egg på frys, men ikke ble det så mange og ikke overlevde alle opptining og akk ja.. ikke søren om de vil feste seg enda. Det er så mye som skal klaffe at det nesten er utrolig at det går an på naturmetoden for noen i det hele tatt :fnise:

Men vi håper jo at en gang, snart, om ikke så lenge, så MÅ det bli vår tur, orker ikke tenke tanken på noe annet i alle fall.

Ja, nei, det skjer jo at en får nummer en og så bom stopp med nummer to, men det er ikke så vanlig og jeg tror ikke og håper for all del at det ikke er tilfelle :kose:

Høres ut som dere har litt å stri med, ja :klemmer:

Om vi ikke kan få flere barn, så er vi glade for å ha fått Live. Det er trossalt ikke en selvfølge å kunne få barn, det vet jo dere alt om.. Håper virkelig at det ordner seg for dere til slutt. Jeg er sikker på at dere vil bli fantastiske foreldre. Virker som dere har veldig mye kjærlighet og omsorg å gi.

Så spennendes med prøving da :jepp:

Var selv ekstra ivrig denne gangen, kjøpte inn eggløsningstester å greier, men det klaffa heldigvis på første forsøk denne gangen også.

Lykke til med prøvingen :)

Du får sende resten av testene til meg da ;P

Takk for lykkeønsknignene. Sender du over litt gravidstøv også eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akk akk, jeg har blitt skikkelig forkjølet. Godt at jeg ikke er inne i perioden med mest fruktbare dager enda :fnise: Sengeaktiviteter er vel ikke høyst på prioriteringslisten når formen er slik.

Har registrert meg på fertilityfriend.com for å få bedre oversikt over dagene. I følge kalenderen der er de mest fruktbare dagene 23.-26. august. Lurer på når jeg skal begynne å ta EL-testen denne gangen. EL er forespådd ca 26. august. Vet jo ikke om syklusene mine er stabile enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke bli syk, når jeg er klar for scrapping... :(

Får håpe det ikke er svineinfluensa ;)

Har du begynt å tempe også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke det er noe nøff-nøff-sykdom på gang. Men teit å bli syk når du er klar for scrapping.

Nei, ikke foreløpig i hvert fall. Jeg har bare gått ut i fra 28 dagers syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tror ikke jeg var skikkelig i gang med første syklus likevel. Begynner å lure på om de forrige blødningene faktisk stammet fra fjerningen av spiralen. De hadde avtatt i går, og jeg antok at jeg var ferdig med mensen, men i dag kommer det friskt blod. Kanskje det er dette som er mensen? Eller kanskje syklusene mine er helt på bærtur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge siden er det du tok ut spiralen da? Har det blødd jevnt siden det?

Æsj, kjedelig med blødninger man ikke vet hva er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok den ut 11. august, og begynte å blø 13. august. Blødde bare litt hver dag frem til i går 17. august, da var det vel bare spotting om man kan kalle det det. Blodet var ganske mørkt da, så jeg har egentlig litt mistanke om at det kan ha vært fra da jeg fjernet spiralen.. Tenkte det var mensen siden jeg hadde menstruasjons-symptomer ellers, men det er jo hormonforandringer generelt sett, så det kan jo ha vært det også. Ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så koseligt at dere er prøvere da, håper det klaffer fort :)

Tror nok ikke det er TR du har hatt. Jeg opplevde noe av det samme da jeg fjerna spiralen. :sjenert:

8 jenter :fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du det er TR som har kommet nå da, Jekka?

Hihi. 8 jenter, ja. Det skulle tatt seg ut. Stakkars mannen i såfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tror ikke det er TR du har fått nå nei, uten at jeg skal si noe sikkert... er jo ingen doktor :fnise:

Jeg fjerna spiralen i juni og spiren satt i september. Nå er jo dette veldig individuelt da, så håper dere ikke trenger vente så altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok negativ EL-test i går. Skulle jo ikke hatt EL på det tidspunktet heller tror jeg, men så lurte jeg på om jeg hadde EL-slim *blond*

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe å si på iherdigheten, nei ;)

Hvorfor kan ikke du få deg jobb inne i Oslo Sentrum, så kunne du blitt med meg bort på Steffens en tur nå? :P Jeg skal hente Silhouetten på posten i dag, og trenger noe stæsj og papir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke du få deg jobb inne i Oslo Sentrum?

Jobber med saken ;)

Blir ikke tid til prøving når du får deg silhouette vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel tid til en snabbis i ny og ne :fnise: Er ikke tiden det kommer an på vet du ;)

Føler meg skikkelig snytt i dag. Silhoutten skulle ha kommet, men fordi jeg ikke var hjemme (avsender sendte den som dør til dør bedriftspakke..) så tok de den med seg igjen, og leverte den aldri på postkontoret. Postmannen ville vel ha den selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du i gang med nummer to, ja...! :hoppe: Lykke til!!! Håper du får "årnings" på syklusene dine og blir gravid fort!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Coxy :)

Ingen mer blødninger foreløpig i hvert fall. Satser på å sette alle kluter til fra søndag av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig :(

Mannen er syk med forkjølelse/influensa, så det går trått med prøvingen.

Føler meg så dum, for dette er jo trossalt bare PP1, og jeg er allerede lei meg fordi jeg føler at alle andre går rundt og er gravide. Naboen, tre på jobb, haugevis her inne og på Nybakt mamma-forumet..

Har jo vært en lang prosess for oss å bestemme oss for at vi skulle prøve på nr 2, og etter at vi hadde bestemt oss, så har vi jo også ventet litt før vi satte i gang. Angrer på at vi ikke satte i gang før, men da kunne det jo være at ferien ble ødelagt av blødninger også.

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...