Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Da er vi klare for å starte på vår andre runde med prøving. Vi håper på en lillebror eller en lillesøster til snuppa vår som kom 15.03.08.

Fikk fjernet spiralen 11. august hos Volvat (orket ikke å vente på å komme til andre steder). Gynekologen sa at jeg sikkert kom til å blø litt, men jeg blødde ikke noe før nå i dag. Er ganske sikker på at det er mensen som har kommet, så nå starter snart første PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig hvordan kroppen reagerer på hormoner/ikke hormoner. Merket nesten med en gang at jeg hadde fjernet hormonspiralen. Akkurat nå føler jeg meg som en blanding av gravid og det å ha mensen. Er trøtt og kvalm, og kvisenene har poppet ut over alt. Hadde nesten glemt hvor irriterende mensen kunne være ;)

Nåja, håper at jeg slipper å få mensen så mange ganger før jeg blir gravid. Har på forhånd kjøpt inn eggløsningstest. Er litt ivrig denne gangen :fnise: Har liksom lyst til at det skal klaffe på første forsøk. Vil ikke ha for stor aldersforskjell mellom Live og nestemann. Hadde egentlig tenkt til å starte prøvingen tidligere i sommer, men så fant jeg ut at jeg ikke ville ødelegge ferien med mensen og evt. graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Her gleder jeg meg til å henge! :bolledeig: Håper vi blir gravide begge to veldig fort og at vi får gå gravide sammen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere skal ha en til ja, koselig :) Husker du var litt i tvil og inne på tanken om bare ett barn en stund.

Masse lykke til, håper det går fort, igjen :kose:

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gleder jeg meg til å henge! :bolledeig: Håper vi blir gravide begge to veldig fort og at vi får gå gravide sammen! :duskedame:

:hoppe: litt sammen med faerytale. Satser på det samme ;)

Startet ny prøvedagbok, sånn helt uten å si ifra :snurt:

Men så moro :hoppe: Kommer nok til å gå kjapt for dere igjen ;)

Hehe. Jeg trooor jeg har sagt det til deg ;) Hadde nok nevnt det igjen til deg hvis du hadde svart på sms'en min og kommet og scrappet med meg *dulte*

Håper det går raskt, men håper også at jeg har noen i nærheten å gå gravid sammen med slik som sist ;)

Så dere skal ha en til ja, koselig :) Husker du var litt i tvil og inne på tanken om bare ett barn en stund.

Masse lykke til, håper det går fort, igjen :kose:

Ja, forhåpentligvis ;)

Var vel ikke helt i tvil. Hehe. Var mer sikker på at jeg ikke ville ha flere. Heldigvis går det an å forandre mening :) Lenge siden sist. Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, så jeg har ikke fulgt særlig godt med. Håper alt står bra til med dere? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Jeg trooor jeg har sagt det til deg ;) Hadde nok nevnt det igjen til deg hvis du hadde svart på sms'en min og kommet og scrappet med meg *dulte*

Håper det går raskt, men håper også at jeg har noen i nærheten å gå gravid sammen med slik som sist ;)

Ja du har sagt at dere skulle prøve, men ikke at du har startet ny dagbok ;)

Har du sendt en sms jeg ikke har svart på??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så moro at dere prøver på ny bebis! Husker du sa du ikke ville ha flere :fnise: Godt man har litt selektiv hukommelse ;)

Lykke til med prøvinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har sagt at dere skulle prøve, men ikke at du har startet ny dagbok ;)

Har du sendt en sms jeg ikke har svart på??? :klø:

Kan ha noe med at jeg nettopp startet den i dag? ;)

:vinke:

Så moro at dere prøver på ny bebis! Husker du sa du ikke ville ha flere :fnise: Godt man har litt selektiv hukommelse ;)

Lykke til med prøvinga!

Hehe, den selektive hukommelsen virker bare sånn delvis. Jeg gruer meg til evt. svangerskapsplager. Jeg husker ganske godt hvor dårlig jeg var. Men jeg har lyst til at Live skal få et søsken :)

Takk for lykkeønskningene.

Enda en fersk prøver - gøy gøy :)

:)

Hm... hvilken CD er du på? *vil at Kykkelikokos skal ha ticker :plystre: *

Si det ;) Jeg er ikke helt inne i disse forkortelsene. Jeg fikk mensen i dag. Skal se om jeg får satt meg inn i ting igjen og fått meg en ticker snart.

Edit: Jeg er på CD1 ;)

Endret av Kykkelikokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvordan syklusene mine er nå etter hormonspiralen, men før jeg fikk Live regnet jeg i hvert fall 28 dagsers sykluser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var vel ikke helt i tvil. Hehe. Var mer sikker på at jeg ikke ville ha flere. Heldigvis går det an å forandre mening :) Lenge siden sist. Jeg har ikke vært så aktiv her inne i det siste, så jeg har ikke fulgt særlig godt med. Håper alt står bra til med dere? :klemmer:

Ja, du var vel ganske sikker ja, men nå har du ett og vet mye mer om hva det går i i alle fall og skjønner godt at dere vil ha søsken til henne. Jeg hadde aldri vurdert noe annet. Men så er det ikke helt opp til oss da.

Med oss, som i meg og mannen går det veldig, veldig bra. Med babylaging går det heller usselt. Holder jo til på klinikk nå for å få hjelp, men det har ikke gitt resultater hittil og det er så mye gørr med bivirkninger og annen moro at jeg knapt orker å tenke på det.

Pris deg lykkelig for at det går på naturmetoden(sannsynligvis gjør det jo det igjen)!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte dere lang tid på førstemann da?

Fikk klaff i PP4, men hadde ikke brukt prevensjon på et par år da.

Lykke til med prøving på nr 2! :klemmer:

Takk :)

Ja, du var vel ganske sikker ja, men nå har du ett og vet mye mer om hva det går i i alle fall og skjønner godt at dere vil ha søsken til henne. Jeg hadde aldri vurdert noe annet. Men så er det ikke helt opp til oss da.

Med oss, som i meg og mannen går det veldig, veldig bra. Med babylaging går det heller usselt. Holder jo til på klinikk nå for å få hjelp, men det har ikke gitt resultater hittil og det er så mye gørr med bivirkninger og annen moro at jeg knapt orker å tenke på det.

Pris deg lykkelig for at det går på naturmetoden(sannsynligvis gjør det jo det igjen)!

:klem:

Godt å høre at det går bra med deg og mannen. Det er viktig å ta vare på hverandre :klemmer: Leit å høre at dere sliter fremdeles. Håper det ordner seg med den hjelpen dere får nå. Kanskje du får noen egg på frys?

Er veldig glad for at det gikk med naturmetoden forrige gang, og håper og tror det vil gjøre det denne gangen også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det går bra med deg og mannen. Det er viktig å ta vare på hverandre :klemmer: Leit å høre at dere sliter fremdeles. Håper det ordner seg med den hjelpen dere får nå. Kanskje du får noen egg på frys?

Er veldig glad for at det gikk med naturmetoden forrige gang, og håper og tror det vil gjøre det denne gangen også.

:klem:

Ja, forholdet er det ingenting i veien med, det høres utrolig klisjéfylt og nesten litt dust ut, men det har på en måte gjort oss sterkere faktisk. Vi er sammen om dette og gjør det beste utav det. Har veldig mye spennende på gang med leilighet, hus, jobb, flytting mm.

Har hatt egg på frys, men ikke ble det så mange og ikke overlevde alle opptining og akk ja.. ikke søren om de vil feste seg enda. Det er så mye som skal klaffe at det nesten er utrolig at det går an på naturmetoden for noen i det hele tatt :fnise:

Men vi håper jo at en gang, snart, om ikke så lenge, så MÅ det bli vår tur, orker ikke tenke tanken på noe annet i alle fall.

Ja, nei, det skjer jo at en får nummer en og så bom stopp med nummer to, men det er ikke så vanlig og jeg tror ikke og håper for all del at det ikke er tilfelle :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennendes med prøving da :jepp:

Var selv ekstra ivrig denne gangen, kjøpte inn eggløsningstester å greier, men det klaffa heldigvis på første forsøk denne gangen også.

Lykke til med prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...