Anglofil Skrevet 6. mars 2011 #201 Skrevet 6. mars 2011 (endret) Blir sikkert fint. Har kjøpt en del i lys rosa, det blir en blanding av hvitt og lys rosa. Ikke sånn knall rosa altså, men duse farger. Og da har vi også hvite duker og lys rosa pynt. Har kjøpt kubbelys hvor jeg skal surre en pyntetråd med perler rundt, tror det kan bli fint. Har også kjøpt slike poser, får se hva vi får brukt for. Mvh Yvonne Endret 6. mars 2011 av Yvonne
Soon Skrevet 6. mars 2011 #202 Skrevet 6. mars 2011 Vi skal ha hvite duker og fattigmannsølv lysestaker med hvite eller lyse rosa lys. Ellers bruker vi noen vaser med lyserosa blomster i - veldig enkelt ettersom det er ute i hagen. (i partytelt da). Kommer til å henge opp endel lykter i taket og å sette lykter rundt om i teltet som vi tenner når det begynner å skumre Vi liker det enkelt...
Soon Skrevet 6. mars 2011 #203 Skrevet 6. mars 2011 Å, hurra! Fikk akkurat en mail om at kjolen jeg har bestilt fra lightinthebox er sendt idag!!! Gleder meg og er veldig spent - har den om ca 8 arbeidsdager
Felicity Skrevet 6. mars 2011 #204 Skrevet 6. mars 2011 spennende med venting av kjole :) I dag hadde jeg besøk av hun ene forlovern min og vi snakket om bryllupet... Hun vet vi ikke har så god råd, og spurte om vi ikke hadde tenkt tanken å utsette det til neste år... Har jo tenkt tanken selv, men det er så sykt mange som vet vi har satt datoen og kirke, leid inn prest, leid lokalet, skrevet kontrakt med fotograf og avtalt ang mat og servitører og delvis avtalt bryllupskake... og det å få meg til å si til folk at vi må utsette det p.g.a dårlig råd har jeg tungt for å gjøre.... aner sannelig ikke hva jeg skal gjøre, snart ferdig med invitasjoner og klare for utsending... er vanskelig altså... nå satt vi datoen for et år siden og har brukt spare penger på regninger de siste månedene, og er redd for om vi utsetter det så får vi ikke spart stort mere...
Anglofil Skrevet 7. mars 2011 #205 Skrevet 7. mars 2011 Vel, vi har fått høre den vi også, hvorfor ikke vente litt? Men jeg tenker at det må være vår og deres avgjørelse, ingen andres. Jeg forstår deg veldig godt, jeg hadde nok også hatt fryktelig vondt for å avlyse altså, spesielt når alt liksom er klart. Mvh Yvonne
Lulilelu Skrevet 7. mars 2011 #206 Skrevet 7. mars 2011 spennende med venting av kjole :) I dag hadde jeg besøk av hun ene forlovern min og vi snakket om bryllupet... Hun vet vi ikke har så god råd, og spurte om vi ikke hadde tenkt tanken å utsette det til neste år... Har jo tenkt tanken selv, men det er så sykt mange som vet vi har satt datoen og kirke, leid inn prest, leid lokalet, skrevet kontrakt med fotograf og avtalt ang mat og servitører og delvis avtalt bryllupskake... og det å få meg til å si til folk at vi må utsette det p.g.a dårlig råd har jeg tungt for å gjøre.... aner sannelig ikke hva jeg skal gjøre, snart ferdig med invitasjoner og klare for utsending... er vanskelig altså... nå satt vi datoen for et år siden og har brukt spare penger på regninger de siste månedene, og er redd for om vi utsetter det så får vi ikke spart stort mere... Hva med å ønske seg penger til bryllupet. Det kommer vi til å gjøre bare at vi kommer til å skrive "penger til bryllupsreise".
Anglofil Skrevet 7. mars 2011 #207 Skrevet 7. mars 2011 Samme her, vi ønsker oss også bidrag til bolig og bryllupsreisen. Mvh Yvonne
Felicity Skrevet 7. mars 2011 #208 Skrevet 7. mars 2011 Jeg kom på i dag at vi kunne jo faktisk talt ha fått avdragsfritt på huslånet(eller hva det heter) vårt, vi har jo alltid betalt på det selv når jeg var i fødselspermisjon og ikke fikk nesten noe, det er jo mye bedre det enn å låne penger :)også vet jeg at jeg ihvertfall får en god del etterbetalt fra nav, så når min kjære kommer hjem skal vi snakke om det... Vi får ingen bryllupsreise, så jeg håper vi kan få litt så vi får reist Men på en måte synes jeg det er litt synd og bruke bryllupspenger på reise. Ihvertfall når vi må ha med ungene og at det ikke blir så spessielt.. Ikke missforstå meg, jeg synes det selvfølgelig er en selvfølge å feriere med ungene mine, men bryllups reise kunne jeg tenkt meg å reist bare samboern og meg og å sette bort ungene i en uke eller to er vanskelig så vi får se, først og fremst håper jeg at vi får giftet meg i år... Vi skal på bryllupsmøte 30 mars, spennende
Soon Skrevet 9. mars 2011 #209 Skrevet 9. mars 2011 LYKKE Kjolen min kom idag, og den satt som støpt!! Var så spent ettersom den er bestilt på nett, men den er skreddersydd etter innleverte mål, og det gikk superfint Dessuten har vi nå fastsatt klokkeslett for vielsen, den blir så sent som kl 17, men vi skal gifte oss hjemme i hagen, og selve seremonien varer ca 15-20 minutter. Da kan vi spise k l18, og vi er ikke mange gjestene, så jeg tror det blir perefekt. Vi skal gjøre unna fotograferingen før gjestene kommer, så slipper de å vente på oss mellom vielse og mat - sikker på at det blir bra!!
Lutto Skrevet 9. mars 2011 #210 Skrevet 9. mars 2011 LYKKE Kjolen min kom idag, og den satt som støpt!! Var så spent ettersom den er bestilt på nett, men den er skreddersydd etter innleverte mål, og det gikk superfint Dessuten har vi nå fastsatt klokkeslett for vielsen, den blir så sent som kl 17, men vi skal gifte oss hjemme i hagen, og selve seremonien varer ca 15-20 minutter. Da kan vi spise k l18, og vi er ikke mange gjestene, så jeg tror det blir perefekt. Vi skal gjøre unna fotograferingen før gjestene kommer, så slipper de å vente på oss mellom vielse og mat - sikker på at det blir bra!! Godt å høre om kjolen. Sikkert fryktelig spennende. Kan jeg spørre hvor du bestilte den fra og hvilken det er?
Felicity Skrevet 9. mars 2011 #211 Skrevet 9. mars 2011 så bra, gratulerer med kjole i hus Jeg måtte selv prøve kjolen min for ei venninne i går herlig
Soon Skrevet 10. mars 2011 #212 Skrevet 10. mars 2011 Godt å høre om kjolen. Sikkert fryktelig spennende. Kan jeg spørre hvor du bestilte den fra og hvilken det er? http://www.lightinthebox.com/Side-Draped-Fit-and-Flare-Wedding-Dresses-with-Beaded-Applique--HSX030-_p21207.html Fra lightinthebox
Anglofil Skrevet 28. april 2011 #214 Skrevet 28. april 2011 Hvordan går planleggingen folkens? Skal snart sende inn papirene våre, det nærmer seg med stormskritt! Mvh Yvonne
CoffeeGirl Skrevet 28. april 2011 #215 Skrevet 28. april 2011 Vi skal printe ut og sende inn papirer i løpet av helgen
Anglofil Skrevet 28. april 2011 #216 Skrevet 28. april 2011 Mangler en forloveerklæring, tenker å sende dem på mandag eller tirsdag. Gikk forresten innom et par av gullsmedbutikkene her i stad, bare for å se hva de tar for tilsvarende gullringer som vi har kjøpt i Tyrkia. De skulle ha mellom 17-19000 kr (avhengig av gullsmedbutikkene) for gullringer med like mange karat, men med mindre tykkelse. Skal si vi har spart mye penger, vi betalte 8000 kr for våre. Mvh Yvonne
Niennas Skrevet 28. april 2011 #217 Skrevet 28. april 2011 Våre papirer ble sendt inn i slutten av mars Jeg går bare å venter på de siste svarene på invitasjonene, så er det bordkart, servitører, skrive på bordkortene og litt andre ting som er igjen. Mine foreldre, som krevde å betale alkoholen(og i tillegg ville ha åpen bar!), var i Tyskland i påska, og handlet alkohol for 14 000 kr... Tviler på at noen blir tørste i vårt bryllup!
Anglofil Skrevet 28. april 2011 #218 Skrevet 28. april 2011 Wow, det får man si! Nei, da blir ingen tørste ihvertfall. Mvh Yvonne
Niennas Skrevet 28. april 2011 #219 Skrevet 28. april 2011 Wow, det får man si! Nei, da blir ingen tørste ihvertfall. Mvh Yvonne Så du hva jeg hadde skrevet om Royal Caribbean på bryllupsreiser?
Anglofil Skrevet 28. april 2011 #220 Skrevet 28. april 2011 Så du hva jeg hadde skrevet om Royal Caribbean på bryllupsreiser? Ja, jeg har ikke fått svart enda, men kan jo ta det her like greit. Det var veldig informativt, takk! Hvordan var det med drikke, kjøpte dere drikkepakke f.eks? Jeg drikker ikke alkohol, men samboer liker å ta seg en øl i ny og ned. Hvordan var prisene på alkohol? Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå