Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Denne forskjellen gjør vel da kanskje også at det for oss er lettere å tenke "vel, liker han meg ikke som jeg er, så kan han jo bare gå ett annet sted!!!"

Dette minner veldig om de tanker jeg har gjort meg vedrørende kvinner som vil ha menn med små muskler som tar 50% av husarbeidet. De kan også dra et annet sted (et sted som begynner på bokstaven "H"). :)

Og når vi finner oss partnere, så finner vi partnere som liker oss slik vi er, de setter pris på oss for hvem vi er og hvilken stil vi føler er oss selv, ikke fordi vi gjør ting kun fordi DERE vil vi skal.

Dette minner veldig om mitt ønske om å finne en kvinne som liker meg slik jeg er, som setter pris på hvem jeg er og hvilken stil jeg føler er meg selv (les: dongeri og Motörhead t-skjorter), ikke fordi jeg gjørt ting bare fordi norske damer vil jeg skal (f.eks. vaske gulv som ikke er skitne m.m.)

Er forøvrig mellom 30 og 40 selv, og VET jeg ser bra ut.

De fleste damer som er over 30 og selv tror de ser veldig bra ut, tar som regel skrekkelig feil. I feministiske samfunn settes kvinner på en pidestall, følgelig har de urealistiske høye tanker om seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette minner veldig om de tanker jeg har gjort meg vedrørende kvinner som vil ha menn med små muskler som tar 50% av husarbeidet. De kan også dra et annet sted (et sted som begynner på bokstaven "H"). :)

Dette minner veldig om mitt ønske om å finne en kvinne som liker meg slik jeg er, som setter pris på hvem jeg er og hvilken stil jeg føler er meg selv (les: dongeri og Motörhead t-skjorter), ikke fordi jeg gjørt ting bare fordi norske damer vil jeg skal (f.eks. vaske gulv som ikke er skitne m.m.)

De fleste damer som er over 30 og selv tror de ser veldig bra ut, tar som regel skrekkelig feil. I feministiske samfunn settes kvinner på en pidestall, følgelig har de urealistiske høye tanker om seg selv.

vel, da skjønner du vel mye hvor norske kvinner kommer fra også, siden du faktisk ønsker akkurat det samme selv.

Jeg ønsker heller ingen mann som dresser seg opp fordi han tror jeg liker ham bedre da, jeg vil ha en mann som er trygg på hvem han er og hvordan han liker å være, både kle seg og oppføre seg. Det er jo da jeg ser HAM, og ikke bare hva han vil jeg skal se.

jeg sa aldri at jeg ser VELDIG bra ut, jeg sier jeg ser bra ut, og om du skulle finne på å ikke tro på det, gir jeg også beng i. De mennene JEG interesserer meg for, synes nemlig at jeg gjør det, og det er DE som har vist meg at jeg ser bra ut. Jeg har aldri gått rundt å følt meg spesiellt vakker, og vil ikke omtale meg selv en mer en gjennomstnitlig. Det er mennene i mitt liv, som lærer meg å se hva som gjør meg feminin, hvorfor de ser meg som en pen og attraktiv kvinne.

Heldigvis er de voksne menn (helt uavhengig av alderen, for den er sterkt sprikende) som ikke sitter fast i hengemyra av en tanke om at kvinnfolk over 30 er forfalne.

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Joggebukse og topp/collegegenser går så mye fortere av enn trange jeans og bluser med smykker og dilldall :sengekos:

Skrevet

til trådstarter:

jeg er helt sikkert på at din utkårede fra øst-europa er en flott, oppegående - og smart dame.

bra for deg at du har funnet henne.

du ønsker å forstå deg på "oss norske kvinner" - men jeg vil gjerne først forklare litt om hva som faktisk foregår i øst-europeiske land angående det du observerer.

det er helt riktig at øst-europeiske kvinner møter endel "idal" krav ifht utseende.

plastiske operasjoner er svært utbredt der, særlig med tanke på at de færreste har spesielt god økonomi.

dette handler om at flere og flere kvinner ønsker å skaffe seg et bedre liv - og dette innebærer blandt annet å finne seg en mann med god økonomi.

eksempelvis i russland er det flere kvinner enn menn ute på markedet - og kvinnene er i så måte i konkurranse om "de beste".

så grunnen til at svært mange ser bra ut er at de i langt mer utstrakt grad benytter operasjoner og kosmetiske korreksjoner for å bedre sitt utseende.

i tillegg til dette er salget av slankepiller langt høyere i både sør-amerika(brasil topper verdenssalget) og øst-europa/india.

i favelaen i brasil bruker kvinner ca halvarten av sin inntekt på egenpleie, tross for at de lever svært fattig.

dette handler om at skjønnhetsidelaet i brasil er mer ekstremt enn andre steder i verden.

dette forklarer til en stor grad hvorfor disse kvinnene bruker mer tid på utseendet - og dette er dokumentert gjennom forskning.

så til karriere.

som jeg sa tidligere, kvinnene her vil leve et bedre liv enn det de gjør i de fattigere landene. de som kan, investerer derfor i høyere utdannelse.

dette gjør de følgelig av egeninteresse, men også fordi de ønsker å kunne hjelpe familien som kanskje ikke lever med en god økonomi.

så til hvorfor de foretrekker vestlige menn.

menn, da spesielt nordiske menn er langt mer likestilte enn menn fra landene de selv kommer fra.

så når du liker hennes såkalte "feminine" egenskaper - så liker hun dine "likestilte" egenskaper.

sjangsen for at du deltar i husarbeid/barneoppdragelse er jo mye høyere(selv om du kanskje deltar mindre enn den nordiske gjennomsnittet) enn hos menn i hennes eget hjemland.

så hva sier dette om disse kvinnene?

de liker menn fra andre land - fordi de er mer likestilte.

mye av det du peker på om norske kvinner ønsker i en mann handler også om likestilling i form av å dele husarbeid/barneoppdragelse/like muligheter til karriere.

ser du dermed en rød tråd her?

"vi" liker likestilling - "de" liker likestilling. vi er altså ikke så ulike som det kanskje kan fremstå - forskjellen er bare at kvinner i de nordiske landene har erfart likestilling i en lengre tidsperiode, og vi er derfor også et hakk "lengre fremme" ift å ville ha noe som er tilnærmet full likestilling.

dette gjelder også menn - som nå i større grad kjemper for sine rettigheter i barnefordelingssaker.

og det er bra!

så til et nytt spørsmål: din kone/kjæreste liker deg blandt annt fordi du overgår standarden på likestilte menn sammenliknet med hennes erfaring.

men når dere da får barn - tror du din kone vil oppfordre sin datter/sønn til å overta deres verdier, eller tror du hun vil de skal få en enda større grad av frihet til å foreta egne valg?

jeg tror det sistnevnte.

jeg har en mann som både har muskler - hjerne, utseende OG i stor grad er likestilt på alt jeg har behov for.(barneoppdragelse, husarbeid osv.)han er i tillegg veldig stolt av min karriere, og jeg ser det er oppriktig.

så hvorfor skal jeg finne meg en mann som ikke er det?

Skrevet

Vet du hva, Caracal?

I teorien er jeg enig med deg, men jeg synes allikevel at du er helt bak mål.

Norske damer kommer i alle former, fasonger, stiler, og med alle grader av sprettrumpe, hengepupper og sparkel i ansiktet. Heldigvis. Mange er veldig ufeminine, det er sant, men hvorfor bryr det deg? Er du gift med dem? Eller har du fasitsvaret på hva alle menn ønsker av en dame? I så fall er vi veldig mange som kunne tenke oss å prate mer med deg.

Jeg er en ganske så feminin jente. Liten og nett, elsker å gå i skjørt og kjoler, går som oftest i høye heler, og i tilfeller hvor det virkelig ikke passer med høye heler (skogsturer, båtturer og i treningsstudioet) går det i ballerinasko. Jeg har ett par sneakers, de bruker jeg når jeg pusser opp. Sminker meg hver dag, men ikke mye - det ser billig ut, og det vil jeg ikke oppfattes som. Blir stort sett kategorisert som naturlig feminin. I motsetning til deg ønsker min mann heller at jeg pynter meg mindre i stedet for mer. Fordi jeg føler meg vel når han synes at jeg er pen bruker jeg som oftest derfor mindre sminke når jeg er sammen med ham, og kler meg mer avslappet. Han gruser teorien din ganske grundig, også ved at han elsker å lage mat og er veldig huslig av seg. Hos oss har vi ingen mannfolkoppgaver og kvinnfolkoppgaver, og det er ikke fordi jeg er feminist og krever at det skal være sånn - tvert imot.

At du har funnet deg en vakker, ultrafeminin og smart østeuropeisk jente, og at dere elsker hverandre, det er helt supert. Virkelig. Men du sårer og fornærmer ganske mange mennesker ved å påstå at ditt synspunkt er det eneste riktige - noe det rett og slett ikke er, uansett hvor bestemt du er på at du har rett.

Det opprinnelige innlegget ditt er det ingenting å si på - du må jo få lov til å undre deg over verden og menneskers valg. Men det siste innlegget ditt er noe av det mest uforskammede jeg har lest her inne - det er rett og slett helt utrolig. Får meg til å lure på om du 1. Troller med oss eller 2. Er en litt oppmerksomhetssyk østeuropeisk jente (mest på grunn av norskferdighetene dine).

Når det er sagt så må jeg føye til at noen av de mandigste, absolutt fuleste jentene jeg kjenner er østeuropeere. Og noen av de mest spjåkete, iført 15 cm heler uansett vær og vind, utringning herfra til helvete, gårsdagens svettelukt kamuflert med dårlig parfyme og brunkremen sparklet til ansiktet. Og helt klart noen av de absolutt vakreste. Akkurat det samme gjelder norske jenter. Og svenske. Og franske. Og belgiske.

Skrevet (endret)

:pls: @ tonka. Utrolig enig i det du skriver!

For meg betyr det faktisk noe hva kona syntes om meg så derfor kler jeg meg bedre og passer mer på meg en det som er "typisk Norsk"

Hva som er "typisk norsk" er jo i høyeste grad relativt. Hvis du mener at du kler deg bedre en Ola Dunk med rørleggersprekk over Dressmannjeansen og ikke bruker helsetrøye eller caps, vil jeg for det første si at du høres flott ut, men overhodet ikke bedre enn det jeg karakteriserer som "typisk norsk". Jeg synes det er helt normalt for en mann (og en kvinne) å ikke bo i joggedress med fett hår.

På lik måte må jeg bare inrømme at det gleder meg at hun kler seg pent og er feminin. Har hvert sammen med Norske damer i MANGE år og jeg kan godt sette pris på den hjelpen dere gir når alt skal gjøres, og alle manne tingene dere gjør, og vil gjøre, men slik jeg ser det nå så betyr det egentlig ikke noe. Det at hun gjør visse ting og andre ting ikke fører for meg mer til et klart skille i kjønnene. Noe som ikke er sjåvinistisk eller negativt.

Jeg mener; her om dagen så jeg et par på kiwi. Mannen bar lommeboken og kvinnen hadde to tunge poser i hver arm....???? Hallo!!

OK, så betyr det ikke noe for deg at dama ikke kan hjelpe deg med noe som helst så lenge hun er pen. Fair enough, men det er mange som ikke synes at et forgjengelig dukke-ytre er så fryktelig mye mer verdt enn å kunne ta i et tak.

Og at en dame bærer bæreposer, så fryktelig! Hvem skal da kunne føle seg som helt? Sorry, men jeg ser ikke det opprørende i at en dame bærer bæreposer. Det kan jeg også klare med lange negler. Big deal...?

Mange snakker så mye om det praktiske. Men skal det bestemme alt liksom?

Siden vi menn må akseptere stilen og holdningene deres. Hvorfor aksepterer ikke dere de feminine jentene. Det er jo så mange av dere som ser nedpå disse østeurpesike jentene. Også er det negativt da at de har passet på seg selv og faktisk har jobbet for å få en sexy rumpe som man godt kan vise frem litt. Gjør man det... Da er man horete og lett på tråden med en gang. Lite vet dere om hvor høyt utdannet disse jentene ofte er og hvor mye de vet om livet, kunst, kultur og alt mellom himmel og jord. Går vel knapt en dag uten at kona blir møtt med grimser fra andre kvinner. Hun jobber fortiden i et serviceyrke der hun tar seg av menn og kvinner. kvinnene har med en gang piggene ut mens mannfolka smiler tuller og ler. Er det et par sammen, må mannen passe seg for å ikke se for mye. Gjør han det da ser hun at kvinnen blir opprørt. Sjalusi...blir til hat...til grimaser..

Igjen, ikke meningen å være frekk, men hvis din kone nesten hver dag blir møtt med grimaser, så høres det veldig rart ut. Jeg er sånn passe pen selv, og på jobben er det et par virkelige babes. Grimaser og hat hører likevel til sjeldenhetene. Sikker på at din kone ikke tolker alt i verste mening?

I barnehagen til min yngste jobber det for øvrig to veldig hyggelige, søte østeuropeiske damer. I jeans og joggesko. Er ikke de ordentlige østeuropeiske damer, de da?

Kjenner også til østeuropeiske menn som spør: Hvordan klarer dere dette? Og hvorfor lar dere damene deres gå rundt slik. Hva har dere å være stolte av. Hva skal man svare til det ?...Joa hun kler seg kanske ikke så fint men hun har et godt hjerte og så bytter hun dekk på landcruiseren selv...

Du kan jo spørre mannen min hva han har å være stolt av, som i ti år var gift med en søt, pen kone som hadde nok med å være søt og pen, og byttet henne ut med en som kunne klippe gress, tjente egne penger og ikke forventet full oppvartning kun fordi hun var kvinne :ler:

Jada..Jeg kunne sikkert ha passet ungene dine..))) Men jeg har vel følelsen av at du egentlig ikke vil. Det er mange av oss som føler vi har liten tid. Men sannheten er vel at vi har tid til det vil vil. I hvertfall her i Norge. Vi er vel et av de landene med mest tid til å bruke på det vi vil.

Mener du virkelig at etter åtte timers jobb, fem timers ungeaktiviteter og en times husarbeid er man bare vrang hvis man ikke klemmer inn trening på samme timeplanen? Det var ikke et eksempel satt på spissen, skjønner du, det var en hverdagsbeskrivelse. I så fall må jeg bare bøye meg i støvet for de kvinner du finner verdige, for de må være i besittelse av et slags superkvinne-gen. Eventuelt så har døgnet flere timer for dem...

Dere vet vel at det er dere som setter våre hjerter i brann og gjør at vi vil bli noe bedre. Har en teori om at, de jentene som venter og venter på at typen skal få ut fingeren å fri kunne ha "speedet" opp prosessen betraktelig hvis hun hadde vært et "smykke" av ei dame som mannen skjønte han ikke vil kunne finne maken til. Klarte selv å være 9 år i et forhold uten å gifte meg så jeg vet hva jeg snakker om.

Og her faller jeg fullstendig av lasset. Jeg forventer at mannen min har ambisjoner til å bli bedre uten min hjelp, eller noen annens hjelp. Hvis ikke er han jo en dott, og en av min manns mest sexy egenskaper er at han er selvdreven. Og jeg har overhodet ikke noe ønske om å være noe smykke, det holder lenge å være en person, takk. Selvsagt er det hyggelig at han synes jeg er pen, men det rangerer omtrent som nummer 17 på lista både for ham og meg.

Etter dette frontalangrepet, så må jeg tilføye at jeg ikke tror at du og jeg står så langt fra hverandre i praksis. Jeg kan heller ikke fordra dassete småbarnsmødre i joggebukser med fett hår, eller norske menn i helsetrøye og Opel fra steinalderen. Og det er fint å pynte seg for hverandre, og det er bra for selvfølelsen å se bra ut.

MEN! Du gjør dette her til noe man må anstrenge seg for for den andre partens skyld, og da særlig at det for kvinner er så utrolig viktig å være søt og pen og fin og flott. Overser glatt at det for mange andre menn kan være viktig med andre kvaliteter også, stempler norske kvinner som halvrasistiske, misunnelige bæreposebærende traktorlesber.

Jeg er ingen superbabe, men jeg er grei nok, kler meg ok og har ingen mage (til tross for null trening etter fire svangerskap, så det står ikke alltid på innsatsen!), og mannen min ser meg antagelig som et smykke. Men jeg er ufattelig glad for at det ikke er hovedfokuset hans, jeg ville blitt rent ut provosert hvis det viktigste i tilværelsen for han var at jejeg var søt og pen. Da vil jeg heller at han skyter av noe jeg har gjort, lært meg, eller oppnådd (ved å se litt lenger enn min egen, veltrente rumpe) i steden for noe jeg tilfeldigvis er. Men det er nå meg... ;)

Endret av Nigo-san
Skrevet (endret)

Kvinneidealene er forskjellige fra land til land. Og jeg kan være med på at norske kvinner ikke er blant de mest "typisk feminine", for å bruke et så håpløst begrep, i den forstand at mange går i bukser og ikke sminker seg overvettes mye hver dag. Måten kvinner kler seg på blir jo selvforsterkende, og med det mener jeg at jeg ville sett temmelig dust ut hvis jeg kom på jobb i sort ettersittende kjole, lange øredobber og matchende øyeskygge og negler. Slik er rett og slett ikke kleskodene hos oss. Jeg går mye i kjole og skjørt, men holder det temmelig nøkternt fordi jeg ikke vil være overkledd heller. Og denne stilen trives jeg utmerket med.

Nå blir jeg jo temmelig provosert over at dette skal være lite kvinnelig. Kvinnelighet har med mye mer enn klær å gjøre. Dersom man mener det, vil jeg påstå at man har gammeldagse forestillinger for hva som er kvinnelig. Mange land der kvinner forventes å gå i skjørt hele tiden er da stort sett også temmelig gammeldagse hva kjønnsroller angår.

Mannen min går ikke i dress til hverdags, men jeg synes da han er mandig likvel.

Endret av Ciara
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Igjen, ikke meningen å være frekk, men hvis din kone nesten hver dag blir møtt med grimaser, så høres det veldig rart ut. Jeg er sånn passe pen selv, og på jobben er det et par virkelige babes. Grimaser og hat hører likevel til sjeldenhetene. Sikker på at din kone ikke tolker alt i verste mening?

De fleste russiske damer har jo ganske glorete og utiltrekkende stil, så hvis denne dama ser typisk russisk ut kan jeg godt tenke meg at noen kanskje rynker på nesa når de ser henne. Det har vel noe med den stilen som på en måte er stivpyntet på den annen side oser billig.

Typisk sånn:

http://www.trendsfusion.com/mailbrides/img/beauty2.jpg

Skrevet

en annen ting jeg lurer litt på, hvorfor er det bare norge du sikter til her?

Når jeg ruslet rundt i madrid, landsbyen i italia uten særlig turister, england, amsterdam og flere andre land, så er det da virkelig IKKE slik at de fleste av kvinnene der går ikledd feminine små kjoler, høye hæler og matchende sminke.... synes faktisk det virker som variasjonen av bekledning er akkurat like stor i norge som den er i fryktelig mange andre land. Men så har jeg ikke vært så mye i øst-europa da. Vil du påstå at dersom jeg drar til øst-europa, så vil jeg som buksekledd kvinne føle meg sjuskete og ulekker? Fordi alle kvinnene der er veltrente, velstelte, kjolekledde og matchende femininiteter?

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet (endret)
De fleste russiske damer har jo ganske glorete og utiltrekkende stil, så hvis denne dama ser typisk russisk ut kan jeg godt tenke meg at noen kanskje rynker på nesa når de ser henne. Det har vel noe med den stilen som på en måte er stivpyntet på den annen side oser billig.

Typisk sånn:

Ja, mange øst-Europeiske kvinner ser ganske billige ut men her velger du vel et ganske dårlig eksempel. Alt man ser her er jo et normalt pent ansikt og litt striper i et hår...

Her er tre bedre alternativer

http://www.russian-women.net/ladies/nd7370.shtml

http://www.russian-women.net/ladies/re3054.shtml

http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-...699038_1368.jpg

På neste bildet kan jeg heller ikke se at kvinnene er stort penere eller mer feminine enn norske på en vårdag

http://www.petersburg-lodging.com/st-peter...rsburgers_2.jpg

Jeg sier meg enig med Aline, kvinner i Tyskland, England, Irland etc. er ikke mye stivpynta dem heller. Norske kvinner er blandt menn i disse lendene veldig ettertraktet.

Endret av Sjokoladesaus
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Ja, mange øst-Europeiske kvinner ser ganske billige ut men her velger du vel et ganske dårlig eksempel. Alt man ser her er jo et normalt pent ansikt og litt striper i et hår...

Du har rett, jeg fant bare ansiktsbilder, så det ble et litt dårlig eksempel. Det var uansett et typisk russisk ansikt da, og det assosierer jeg automatisk med litt billig. Ser det sammen med den typisk usexy latteren de har.

Skrevet

Her er tre bedre alternativer

http://www.russian-women.net/ladies/nd7370.shtml

http://www.russian-women.net/ladies/re3054.shtml

http://photos-g.ak.facebook.com/photos-ak-...699038_1368.jpg

På neste bildet kan jeg heller ikke se at kvinnene er stort penere eller mer feminine enn norske på en vårdag

http://www.petersburg-lodging.com/st-peter...rsburgers_2.jpg

Jeg sier meg enig med Aline, kvinner i Tyskland, England, Irland etc. er ikke mye stivpynta dem heller. Norske kvinner er blandt menn i disse lendene veldig ettertraktet.

De første bildene her satt jo som spikret. Det er akkurat sånn jeg også ser for meg østeuropeiske damer er. Det minner meg litt om stilen som var inn i Norge på 80-talet, faktisk. Men skal si meg enig i at mange av dem kan være vakre når de er unge, men norske kvinner er utrolig flotte når de kommer opp i årene. Både brasilske, spanske, thailandske, ect forvandler utseendet mye når de blir 40 år. Mange norske kvinner slår deffinitivt knock out på dem, synes jeg da;)

Skrevet

Typisk sånn:

Dama på bildet var aldeles nydelig. Der har dere fasiten, jenter. :)

Gjest SjangleÅsnøvle
Skrevet
Du har rett, jeg fant bare ansiktsbilder, så det ble et litt dårlig eksempel. Det var uansett et typisk russisk ansikt da, og det assosierer jeg automatisk med litt billig. Ser det sammen med den typisk usexy latteren de har.

Jeg ville heller sagt at den kvinnen du linket så typisk norsk ut, og ikke russisk. Øst-europeiske eller slaviske kvinner regnes som de vakreste kvinnene i verden, og norske jenter kan bare glemme å konkurere skjønnhetsmessig med dem. Typisk for slaviske kvinner er fyldige, men skarpe trekk. Fyldige lepper, fyldige kinn, men med skarpe kinnben, og et flott og fyldig kjeveparti. De ser heller ikke så blanke ut i ansikte som norske jenter. Norske jenter mangler totalt ansiktsuttrykk

Skrevet
Synes egentlig at kvinner først og fremst forfaller i ansiktet relativt raskt.

Jeg synes menn forfaller rundt rævva (fete damerumper!), midjen, og på toppen av hodet ganske raskt. Innsunken brystkasse og dvaske armer er også et problem har jeg registrert... ofte fra 24-25 års alderen. Triste greier! Kom igjen, si meg i mot a, i dag er jeg på krigsstien!

Skrevet
Dama på bildet var aldeles nydelig. Der har dere fasiten, jenter. :)

Tja, jeg synes jo hun var søt jeg da, ikke billig.

Skrevet
Jeg ville heller sagt at den kvinnen du linket så typisk norsk ut, og ikke russisk. Øst-europeiske eller slaviske kvinner regnes som de vakreste kvinnene i verden, og norske jenter kan bare glemme å konkurere skjønnhetsmessig med dem. Typisk for slaviske kvinner er fyldige, men skarpe trekk. Fyldige lepper, fyldige kinn, men med skarpe kinnben, og et flott og fyldig kjeveparti. De ser heller ikke så blanke ut i ansikte som norske jenter. Norske jenter mangler totalt ansiktsuttrykk

Nå får du rulle inn! Norske/skandinaviske jenter er blant verdens vakreste. Nei, jeg snakker ikke om meg sjøl, din sopp, men om de haugene med fine damer jeg ser rundt meg i by og land. Har du aldri vært i utlandet? Aldri registrert at norske jenter snur hodene av mannfolk fra svenskegrensa til Australia?

Øst-Europeiske damer er ikke stygge heller, men kom ikke og fortell meg at vi er et uskjønt folkeferd. Tro meg, noen år i Storbritannia lærte meg å verdsette våre flotte nordiske trekk.

Og det samme gjelder for mennene! Tyrkiske, spanske, franske gutter i 20 årene: lekre som nybakte rundstykker. Bikker de litt over 30 så krymper de (i mine øyne) til høyde 1.50, får kulemage, skallet hode og gule tenner. Grøss.

Norske menn derimot? Veldig ofte (men ikke alltid), høyreiste, kjekke og spreke i kroppen til langt oppe i åra. Det er kvalitet det!

Om DU ikke liker høye, blonde, slanke jenter så er det jo en annen sak. Finn deg en med et ikke-nordisk utseende da vel!

Skrevet

Nå ser jeg at det siste innlegget mitt kan oppfattes som lett rasistisk. Jeg vil bare presisere at det IKKE PÅ NOEN MÅTE er meningen.

Skrevet (endret)

Må bøye meg i støvet for noen av damene som har snakket før meg her, synes både aline og Tonka og Nigo har sagt mye bra her ;)

Altså, jeg har også vært til ferie i et par byer i Øst-Europa, blant annet i St. Petersburg, men kan ikke huske at det var bare kvinner i korte skjørt, kjoler og høye heler? Dette hadde jeg sikkert merket. Mulig jeg har ikke besøkt de riktige byene eller stedene, men starter å lure fælt hvor er de stedene der alle kvinner er superpene og superfeminine. :klø:

Selvfølgelig finnes det mange fine russiske damer, det er jo ganske mange mennesker i Russland, så det er jo en selvfølge at en viss prosent er veldig fine og feminine. Akkurat som i Norge.

Endret av Bond
Skrevet
Må bøye meg i støvet for noen av damene som har snakket før meg her, synes både aline og Tonka og Nigo har sagt mye bra her ;)

Altså, jeg har også vært til ferie i et par byer i Øst-Europa, blant annet i St. Petersburg, men kan ikke huske at det var bare kvinner i korte skjørt, kjoler og høye heler? Dette hadde jeg sikkert merket. Mulig jeg har ikke besøkt de riktige byene eller stedene, men starter å lure fælt hvor er de stedene der alle kvinner er superpene og superfeminine. :klø:

Selvfølgelig finnes det mange fine russiske damer, det er jo ganske mange mennesker i Russland, så det er jo en selvfølge at en viss prosent er veldig fine og feminine. Akkurat som i Norge.

Har samme opplevelse selv og opplever at damene på de stedene går nesten likedan kledt som oss, i hvert fall ikke bare korte skjørt og kjoler og høye heler. Tror bildet av damene i øst-europa er mer nyansert, i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...