aline Skrevet 2. september 2009 #301 Skrevet 2. september 2009 For min del kan ei dame være råsexy i skjørt og fotformsko, sandaler, joggesko, what ever... Kontraster i det dere jenter vanligvis forbinder med fullstendig umulige kombinasjoner kan faktisk være svært sexy i en manns øyne, nettopp pga kontrasten Dette er jeg veldig enig i, kontraster er gøy!! Og stilig. Men har vel følt (snakker ikke om fra deg nå) at høye hæler er det eneste av skotøy gutta synes er noe å engang snakke om. Og siden det for endel av oss faktisk ER hemmende i en aktiv hverdag, så er det godt å lese at noen av dere faktisk tenker som du gjør her A.C Det med sko er noe kvinner er perverst opptatt av mens menn driter en lang i sko. Har du vært på date med meg så husker jo hårfarge, øyenfarge hvor søt jeg syntes du var og graden av utringning. Hvilke sko du hadde på? Aner ikke. Jeg husker rett og slett hvor mye kropp/figur du viser og hvordan du beveger deg. Sko? Aner ikke. Jeg vil huske hva du/vi snakket om, men sko? Driter i det. Det vil si, om jeg treffer deg til fjells så vil jeg bedømme dine sko ut fra hvor praktiske de er. På fjellet er den eneste plassen jeg vurderer alt av synlige plagg du har på deg, sko også. Ene og alene for hvor vidt det du har på av klær og sko er praktisk og egnet til formålet. for det første; jeg tror også det er veldig viktig for kvinner (inkl meg, i aller høyeste grad!!! å huske på akkurat det, VI er opptatt av sko, perverst opptatt av det tror jeg faktisk er veldig rett! Mange, om en ikke de fleste, menn bryr seg ikke om det, og legger merke til helt andre ting. til resten av innlegget; *bukker dypt* ah, så deilig å høre!! En mann som bryr seg om de tingene jeg alltid har trodd man legger merke til, alt fra øyne til bevegelse og kommunikasjon. Godt å høre!! :D
Gjest Norsk kvinne Skrevet 5. september 2009 #302 Skrevet 5. september 2009 Min idealkvinne: -Selvstendig -Er intelligent -Tar vare på seg selv -Opptatt av å ta vare på andre rundt seg, dvs. partner, barn, familie, venner og andre -Lever sunt -Er ikke jålete, bruker ikke overdrevent mye tid på utseendet -Er tøff og takler livets utfordringer -Er glad Dette streber jeg etter. Neglelakk har jeg ikke tid til hver dag, og jeg hater høye hæler. Men jeg trener, dusjer hver dag og ser presentabel ut. Ellers bruker jeg mer tid på ting jeg syns VIRKELIG BETYR NOE her i verden. Så sånn er det.
aline Skrevet 5. september 2009 #303 Skrevet 5. september 2009 skriver under på din idealkvinne Norsk kvinne, dette er det jeg har som ideal også. Og heldigvis har jeg truffet en som liker de samme tingene.
Gjest Ruffa Gro Skrevet 6. september 2009 #304 Skrevet 6. september 2009 Kvinnegruppen Ottar og Gro harlem Brundtland er idealene, både i frisyre, klesstile og oppførsel!
Gjest brutal_mann Skrevet 6. september 2009 #305 Skrevet 6. september 2009 Observerte en kvinne i dag. Hun hadde på seg.. .Nie, ikke faen om jeg husker hvilke sko hun hadde! men hun hadde i alle fall på seg en brun bukse beregnet for skogstur, en grå genser oh noe dingel dangel i ørene. I utgangspunktet ikke spesielt feminint. Men... Hennes smil, blikk og bevegelser... det oste av femininitet lang vei! Var hun norsk? Nei! Men herregud for en vakker kvinne!
Gjest brutal_mann Skrevet 11. september 2009 #307 Skrevet 11. september 2009 Kombinert grått og brunt?? Jepp. Harn nok femininitet i kroppen fungerer det som bare pokker. Denne kvinnen var feminin til fingerspissene, også i skogen. Hennes måte å bevege seg på oste Kvinne i hver en detalj.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2009 #308 Skrevet 11. september 2009 Jepp. Harn nok femininitet i kroppen fungerer det som bare pokker. Denne kvinnen var feminin til fingerspissene, også i skogen. Hennes måte å bevege seg på oste Kvinne i hver en detalj. Jaja. WHATEVER, lissom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå