Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, gynekologer sier man skal regne første dag i mens som den første dagen du blør friskt/skikkelig.

Ja, men det var frisk blødning det som kom på de første dagene også, men bare ikke stor mengde.

Kunne kjenne denne mnd. på samme måte som sist når EL kom, så det er vel bare å vente å se om det skjer noe... Hvis jeg skal regne den første dagen med masse, så venter jeg IKM lørdag 15. og da kan jeg kanskje teste positivt i morgen om jeg er gravid. Vi får se. TR kommer nok denne måneden også, for man er nok ikke så heldig at spiren sitter på 2.forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men med friskt så mener jeg mye. Mange spotter jo en del, og det kan likegjerne være "rent" blod. Men jeg synes det er vanskelig å vite det helt korrekt selv.

Det jeg kan anbefale er å måle kroppstemperatur hver morgen til samme tidspunkt, skrive det hos f.eks. Fertilityfriend. Da får du vite nøyaktig når EL var, og siden det ikke er grunn til å tro at det er noe i veien med luthealfasen din (tiden mellom EL og mens), også vite når mensen skal komme. Den kommer som regel alltid 14 dager etter EL.

Endret av Noli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Lurer på hvordan det går jeg? Har du tatt test? Håper TR har holdt seg langt unna og at det er en liten spire i magen din.

:klem: til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei mai brud.... Tenkte å følge med deg litt her, ser at du har ikm 15? Håper den forbanna tanta ikke kommer og at du får deg snart en graviditets dagbok

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Lurer på hvordan det går jeg? Har du tatt test? Håper TR har holdt seg langt unna og at det er en liten spire i magen din.

:klem: til deg fra meg

Hei på deg Rosa76!

Tanta har ikke dukket opp, så jeg begynner å lure på om jeg regnet feil på første dag av siste mens og at det skulle vært den 19. Men... Ser ikke noe til henne enda og magen har hatt mensmurringer lenge nå i tillegg til de ømme puppene. Pleier aldri å ha mensmurring utenom den dagen jeg får mensen. Men test har jeg tatt og den var blendahvit, men det skal sies at den ble tatt på kvelden og min søster testet ikke positivt før i uke 6, så så lenge tanta ikke dukker opp, så vet jeg ikke hva jeg skal tro.

Får vel kanskje ta en test i morgen tidlig...

Lykke til i kommende pp :klemmer:

Hei hei mai brud.... Tenkte å følge med deg litt her, ser at du har ikm 15? Håper den forbanna tanta ikke kommer og at du får deg snart en graviditets dagbok

Lykke til :)

Hei icenchick og velkommen skal du være. Har vært innom boka di et par ganger og skal gå innom å legge igjen noen spor:)

Som du ser over, har ikke tanta kommet og jeg har muligens bommet på ikm, men jeg får teste på morgenurin i morgen hvis hun ikke dukker opp før det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg kjem alltid mensen nøyaktig 16 dagar etter EL! Det fann eg ut då me var prøvarar forrige gang. Eg tempa nemlig kvar syklus i 8 månader - og i kvar einaste syklus kom mensen akkurat 16 dagar etter IKM. Så kanskje du har lengre lutealfase enn du trur, og at din lutealfase også er lengre enn gjennomsnittet på 14 dagar?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kjem alltid mensen nøyaktig 16 dagar etter EL! Det fann eg ut då me var prøvarar forrige gang. Eg tempa nemlig kvar syklus i 8 månader - og i kvar einaste syklus kom mensen akkurat 16 dagar etter IKM. Så kanskje du har lengre lutealfase enn du trur, og at din lutealfase også er lengre enn gjennomsnittet på 14 dagar?

Ja, det er jo mulig og da har jeg vel også lenger enn 28 dagers syklus. Jeg får bare vente å se. Men har aldri pleid å ha "menssmerter/murring" annet enn samme dagen tanta kommer, mens nå har det kommet og gått den siste halvannen uka, så hvem vet hva som skjer med kroppen :gjeiper:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Da er det mandag og jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive eller tro :babysmokk::danse::biggrin::Nikke:

Jeg testet både i går kveld og i dag tidlig, klarte ikke å vente...

Og den viste :gravid::sol:

Jeg lovet mannen å kjøpe en test i dag også, så da blir det nok den som sier gravid/ikke gravid, tror ikke det synker inn før jeg ser teksten Gravid... Håper bare ikke jeg har missforstått krysset, men det var et klart kryss der på CB.

Jeg sleit litt med å :sove: i natt skal jeg si...

Håper bare spiren klamrer seg fast og blir der :jepp:

Ha en fin dag alle sammen og lykke til videre med prøvingen til alle prøvere.

Hvis det er noen som vet hvordan man endrer prøvedagbok til graviditetsdagbok, så blir jeg glad for en forklaring og håper på at jeg kan endre den i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Mai Brud, det var gode nyheter :strix: Skjønner det ikke har synket helt inn hos deg enda, men på meg virker det helt klart at det gikk deres vei i PP2 så du kan nok bare slippe jubelen løs!!! Det her kommer til å gå så fint så :klem:

Håper jeg er like heldig som deg og lykkes i PP2, det hadde vært gøy.

Ha en kjempe fin dag!!!!!!!! Gleder meg til å følge deg i graviditetsdagboken :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboken din, og det var en kort prøvedagbok må jeg si :fnise: Gratulerer så mye! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Skjønner at du ikke føler deg helt trygg før du har sett GRAVID, men det kommer nok skal du se.

Jeg begynner på PP3 nå. Det er utrolig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS SÅ MASSE :) Å så raskt dere klarte det ;) Heeeelt nydeilig følelse med en positiv test :rødme:

:klem: og lykke til i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bare inn og lese i ei dagbok jeg ikke hadde vært i før, og jammen er du gravid allerede! Gratulerer så masse!! :hoppe:

Så deilig at det klaffa så fort for dere! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhhhh GRATULERER!!!!!!

Blir sååå spennende fremover hos dere

Masse klemmer og lykke til med spiren!

Tusen takk for det icenchick, håper alt går bra og at spiren sitter.

Lykke til dere også :klemmer:

Gratulerer så mye Mai Brud, det var gode nyheter :strix: Skjønner det ikke har synket helt inn hos deg enda, men på meg virker det helt klart at det gikk deres vei i PP2 så du kan nok bare slippe jubelen løs!!! Det her kommer til å gå så fint så :klem:

Håper jeg er like heldig som deg og lykkes i PP2, det hadde vært gøy.

Ha en kjempe fin dag!!!!!!!! Gleder meg til å følge deg i graviditetsdagboken

Takk, takk Rosa76. Det går nok deres vei også snart. Jeg heier dere frem i PP2:)

Graviditetsdagbok kommer når jeg vet hvordan jeg flytter den :gjeiper:

:klemmer: til deg.

Nå har jeg lest hele dagboken din, og det var en kort prøvedagbok må jeg si :fnise: Gratulerer så mye! :hoppe: Skjønner at du ikke føler deg helt trygg før du har sett GRAVID, men det kommer nok skal du se.

Jeg begynner på PP3 nå. Det er utrolig spennende :)

Hei Lupsipure:)

Tusen takk:) Det synker nok inn etterhvert. Skal til legen torsdag med noe annet, men jeg kommer nok til å ha med en urinprøve dit å :fnise:

Lykke til dere også :klemmer:

GRATTIS SÅ MASSE :) Å så raskt dere klarte det ;) Heeeelt nydeilig følelse med en positiv test :rødme:

:klem: og lykke til i svangerskapet :)

Gratulerer så utrolig mye med graviditeten! Så fantastisk at det gikk så fort! :hoppe:

Lykke til videre i graviditeten! :klem:

Jeg skulle bare inn og lese i ei dagbok jeg ikke hadde vært i før, og jammen er du gravid allerede! Gratulerer så masse!! :hoppe:

Så deilig at det klaffa så fort for dere! :biggrin:

Takk, takk. Ja det gikk fort dette:)

Håper bare alt går bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en CB digital i kveld og det tok ikke lang tid før det kom opp Gravid :hoppe:

Mannen tok det fint, han har nok forstått det siden formen har vært litt frem og tilbake i det siste :fnise: , men har nok ikke sunket inn helt for han heller...

Har ikke orket å ha buksene igjenkneppet siden i starten av forrige uke. Gjør vondt når jeg prøver å kneppe den igjen. I morgen blir det :shoppe: med en av mine beste venniner, så jeg får prøve å få tak i noen litt ledige bukser :fnise:

Men... I dag har jeg hatt litt mer brunlig utflod enn sist uke og i kveld var det litt mer blod lignende når jeg var på do. (Men det kommer kun når jeg er der på tørket)... Håper det går over og at det ikke er noe. Min søster bommet selv på terminen sin pga at hun regnet sin slike blødning som siste mens. Ser også at det kan være vanlig, så jeg håper spiren har det bra og utvikler seg til en fin :babysmokk: .

Skal til legen av en annen grunn torsdag og har tenkt til å snike meg til en test der å :ler:

Lykke til alle KG prøvere, sender over masse :strix: babystøv.

Nå må jeg prøve å få litt :søvn: , sov dårlig natt til i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye :)

Skal si det klaffet fort for dere :hoppe:

Jeg selv hadde litt blødninger fra ca uke 3 til 7... Men i går fikk vi se nurket vårt på UL :rødme: Alt sto bare bra til...

Men ta det opp med legen på torsdag du, kanskje du blir sendt på tidli UL slik jeg ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye :)

Skal si det klaffet fort for dere :hoppe:

Jeg selv hadde litt blødninger fra ca uke 3 til 7... Men i går fikk vi se nurket vårt på UL :rødme: Alt sto bare bra til...

Men ta det opp med legen på torsdag du, kanskje du blir sendt på tidli UL slik jeg ble :)

Ja det skal sies :)

Jeg kommer helt sikkert til å ta det opp på timen ja, selv om det ikke er det timen handler om. Har hatt noe brunt og deretter litt rødt en gang jeg gikk på do i dag, men nå er det bare litt brunt igjen, så jeg håper ikke det er noe feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få inn denne lista :)

Håper spira klamrer seg fast og har det fint der inne :)

Unnfangelsen finner sted omkring: 2. august 2009

Hjertet begynner å slå: 27. august 2009

Embryoet beveger seg: 20. september 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. september 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 27. september 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 11. oktober 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 18. oktober 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. oktober 2009

Fosteret svelger og tisser: 8. november 2009

Tid for ultralyd: 15. november 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. november 2009

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. desember 2009

Fosteret begynner å høre: 27. desember 2009

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 24. januar 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 28. februar 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 6. april 2010

Antatt termindato: 27. april 2010

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...