Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Det var trist å høre! :klemmer:

Det var vel kanskje noe galt med embryoet da, som gjorde at det ikke kunne leve. Og da er det greit at kroppen tar seg av det. Forferdelig trist, men du blir nok gravid igjen raskt :)

Ta vare på deg selv i dagene som kommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist kjære Mai Brud :grine: Greit at du slipper å gå å lure på om det er liv lenger, men så trist. Det er desverre vanligere å miste enn hva man trur har jeg skjønt etter hvert. Trøsten er heldigvis at de fleste lykkes igjen etter kort tid, og det kommer du til å gjøre også :klem:

Så maaaaange klemmer til deg, og velkommen tilbake til oss prøvere :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte lese boka di jeg og legge igjen et lite spor :Nikke:

Så trist å lese at det ble SA :grine: Vi får krysser armer og fingre (men ikke ben :fnise: ) på at det klaffer fort og at spiren sitter da :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en :klem: din vei!

Det samme skjedde meg tidligere i sommer. Er visst ganske vanlig.

Heier på dere neste PP! Og som legen sa, nå vet du jo at du kan bli gravid.

Takk. Ja, det virker som om det er ganske vanlig, men at folk kanskje ikke prater så mye om det. Får håpe på klaff igjen om ikke så lenge og at det går bra da. Legen sa at det som oftest gikk greit etter en SA.

Det var trist å høre! :klemmer:

Det var vel kanskje noe galt med embryoet da, som gjorde at det ikke kunne leve. Og da er det greit at kroppen tar seg av det. Forferdelig trist, men du blir nok gravid igjen raskt

Ta vare på deg selv i dagene som kommer :klem:

Ja, det er nok ikke liv laga når kroppen ordner opp slik. Men det er ikke så lett å tenke på det når man er oppe i det.

Ja, ja, da får vi bare :sengekos: videre :fnise:

Så trist kjære Mai Brud :grine: Greit at du slipper å gå å lure på om det er liv lenger, men så trist. Det er desverre vanligere å miste enn hva man trur har jeg skjønt etter hvert. Trøsten er heldigvis at de fleste lykkes igjen etter kort tid, og det kommer du til å gjøre også :klem:

Så maaaaange klemmer til deg, og velkommen tilbake til oss prøvere :rødme:

Takk for det. Ja, det er som jeg skriver over her at det virker som at folk ikke prater om SA. Og ja, får håpe at vi lykkes igjen om ikke så lenge.

Jeg måtte lese boka di jeg og legge igjen et lite spor :Nikke:

Så trist å lese at det ble SA :grine: Vi får krysser armer og fingre (men ikke ben :fnise: ) på at det klaffer fort og at spiren sitter da :hug:

:velkommen: til boka mi :)

Ja, vi krysser armer og fingre, men ikke ben nei, de må holdes åpne :jepp: ellers hjelper det jo ikke med :sengekos:

______________________________________________________

I kveld har jeg fått ryddet stua. Kjøpte oss nytt vitrineskap og sjenk for noen gavepenger fra bryllupet og fikk bedre plass til å ha det vi fikk til bryllupet inni, så det ble kjempe bra å få opp det og få ryddet på plass.

Har jo ikke turt å løfte så mye tungt i det siste pga. blødningen, men nå kan jeg ikke skylde på :gravid: lenger :gjeiper: , i alle fall ikke på en liten stund.

Men håper det ikke går altfor lang tid til jeg har syklusen i gjenge igjen. Det som skjer, det skjer, om det skjer noe før jeg får tilbake TR.

Har jo lest om de som ikke får tilbake TR på 9mnd etter SA, så det kan jo være en ønsketenkning...

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai Brud,

Bare innom for å gi deg en :klem:

Håper det går bra med deg tross alt, får håpe du slipper å vente for lenge før TR kommer så du igjen kan starte prøvingen for alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med SA.:( Kryssar fingrane for at du blir fort gravid igjen, og at alt går bra neste gang! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mai Brud,

Bare innom for å gi deg en :klem:

Håper det går bra med deg tross alt, får håpe du slipper å vente for lenge før TR kommer så du igjen kan starte prøvingen for alvor.

Så trist med SA.:( Kryssar fingrane for at du blir fort gravid igjen, og at alt går bra neste gang! :klemmer:

Uff så trist å høre om SA, er innom og sender deg en :klem:

Lykke til videre med ny PP :)

Tusen takk for :klemmer: og hilsner i boka alle sammen :)

Har hatt en tøff uke, både fysisk og psykisk. Har vært utrolig sliten og dagene har stort sett gått med til å holde seg oppe på jobb og deretter :søvn: til neste arbeidsdag. Håper det bedrer seg og at kroppen "normaliserer seg" snart igjen.

Har hatt noen kraftige hodepinedager også, det er vel mange hormoner som skal normalisere seg også kanskje...

Men, men. Nå venter jeg bare på at blødningen skal gi seg sånn at vi kan starte på en ny pp med :sengekos::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kroppen din snart er i normal modus og at du kan starte prøvingen igjen :klem: Kjedelig at du har hatt en hard uke, men sannsynligvis går det seg til snart og er gravid igjen før du vet ordet av det.

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos:

Håper kroppen din snart er i normal modus og at du kan starte prøvingen igjen :klem: Kjedelig at du har hatt en hard uke, men sannsynligvis går det seg til snart og er gravid igjen før du vet ordet av det.

Ha en fin dag :sol:

Ja, vi får håpe det ikke tar altfor lang tid. Men prøver å ikke tenke for mye på det også, selv om det ikke er lett...

Har fortsatt vært slapp denne uka og dagene har gått i jobbing og :sove:, men kom på at det kunne være litt jernmangel jeg har nå etter sa, så i dag var jeg på apoteket å kjøpte meg litt ekstra jerntabletter.

Håper det hjelper meg og at mannen er klar for litt :sengekos: i helgen :fnise:

Skal på harry tur på lørdag, mannen som foreslo det, og da tenkte jeg...

Hva skjer i helgen siden det passer :roll: ? Jo, det er ikke serierunde i Norge/England pga landskamp så da har vi tid :jepp:

Skal sies at han ikke er stor tilgjenger av å reise på slike turer :ler2:

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig du fortsatt ikke er i form, men får håpe jern tabelettene hjelper :klem:

Jeg holder på å bli smårar av ventingen på enten positiv test eller TR. Jeg er såååå utolmodig... Klarte ikke dy meg lenger og tok en test i mores som selvfølgelkig var negtativ :lete: Fortsatt håp da, det er jo bare 11DPO enda, men jeg er i tvil...

Ha en kjempe fin harrytur i helgen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig du fortsatt ikke er i form, men får håpe jern tabelettene hjelper :klem:

Jeg holder på å bli smårar av ventingen på enten positiv test eller TR. Jeg er såååå utolmodig... Klarte ikke dy meg lenger og tok en test i mores som selvfølgelkig var negtativ :lete: Fortsatt håp da, det er jo bare 11DPO enda, men jeg er i tvil...

Ha en kjempe fin harrytur i helgen :sol:

Tusen takk for :klem: Rosa76 :)

Skjønner hva du mener med å bli smårar mellom EL og test. Synd det ikke gikk for dere denne gangen, men snart sitter spira hos dere og kanskje hos oss igjen også. Håper det skjer før vi vet ordet av det...

Nå kan vi jo kanskje ha muligheten til å være :gravid: KG medlemmer sammen igjen også :)

Da er jeg tilbake i boka igjen.

Denne uka har gått bedre enn på lenge. Tror EL har vært innom også, uten at jeg har registrert det på noen annen måte enn kanskje noe EL slim (sorry for detaljene). Men ømme brystvorter som jeg har hatt før og har kunnet stadfeste EL til har jeg ikke hatt :forvirret: , men det kan jo være kroppen oppfører seg litt anderledes nå etter sa'en.

Men, men. Når TR kommer så blir det lettere å klare å finne EL igjen og prøvingen kan starte opp for fullt :fnise: .

Men kan jo håpe hun ikke kommer og at det skjedde en glipp her i mellom sa og EL :enig: . Men den tanken får jeg prøve å holde på avstand. Får heller satse på pp4.

Bare ikke EL kommer når jeg skal på hyttetur uten mannen :gjeiper: , men da får det være :sengekos: i tiden før jeg reiser og når jeg kommer hjem :ler: skal jo tross alt bare være borte en helg og da er det fint mulig med :sengekos: både fredag og søndag (å man har klart å holde annen hver dag regelen) :fnise:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å se aktivitet i boka di igjen :klem: Du virker veldig positiv og det gleder meg.

Jeg heier for at PP4 er perioden det klaffer for deg :jepp: Men skulle du ha blitt gravid igjen allerede nå så hvorfor ikke, da er det nok meningen :strix: Og er du ikke gravid så er det bare å :humpe: i vei neste PP. Ikke stress om hytteturen kommer midt i EL, så lenge du kan kose rett før du drar og når du kommer hjem så må jo det være bra nok. Trur det er positivt å avkoble litt jeg, og ikke bare tenke prøving hele tiden.

Du vet jo at du kan bli gravid da, og det er jo kjempe bra. Du kommer nok til å lykkes igjen snart, og sannsynligvis så sitter spiren da :jepp:

Ha en fortsatt fin helg

Stor klem til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å se aktivitet i boka di igjen :klem: Du virker veldig positiv og det gleder meg.

Jeg heier for at PP4 er perioden det klaffer for deg :jepp: Men skulle du ha blitt gravid igjen allerede nå så hvorfor ikke, da er det nok meningen :strix: Og er du ikke gravid så er det bare å :humpe: i vei neste PP. Ikke stress om hytteturen kommer midt i EL, så lenge du kan kose rett før du drar og når du kommer hjem så må jo det være bra nok. Trur det er positivt å avkoble litt jeg, og ikke bare tenke prøving hele tiden.

Du vet jo at du kan bli gravid da, og det er jo kjempe bra. Du kommer nok til å lykkes igjen snart, og sannsynligvis så sitter spiren da :jepp:

Ha en fortsatt fin helg

Stor klem til deg fra meg

Tusen takk for det Rosa76 :)

Ja, det er greit å kunne koble av litt. Og det er nok noe i det om at hvis man tenker mye, så er det vanskeligere. Psyken spiller nok en stor rolle i prøvingen, men så er det jo ikke lett å legge tankene helt på hylla hvis kroppen gir "rare" og "nye" signaler som man ikke har kjent før...

Ja, ja...

Lykke til i neste PP Rosa76, jeg :duskedame: på dere og krysser fingrene men ikke bena :ler: , og håper vi kan følge hverandre her inne som :gravid: KG damer.

Ha en fin søndag alle sammen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom for å ønske deg god helg :sol:

:klem:

Kosn går det her om dagen May brud???? Er innom litt og sender god helge :klemmer:

Hei Rosa76 og icechick.

Tusen takk for hilsninger i boka og god helg :klemmer:

Her går det bra, men har hatt så mye å gjøre om dagen og når jeg kommer hjem så er jeg så sliten at jeg ikke orker så mye mer.

Har jo ikke peiling på når jeg venter TR, men hvis jeg tar utgangspunkt i første dag av SA, så er det i disse dager og jeg tror jeg vet sånn ca. når EL var hvis jeg tenker når jeg tror jeg hadde EL-slim.

På sykehuset fikk vi beskjed om å vente til TR hadde vært her en runde før vi prøvde igjen, sånn at syklusen var igang og vi viste når første dag av siste mens var. Men det var ingen annen begrunnelse for dette enn at da var det lettere å regne ut termin. Så vi har :sengekos: kost oss med jevne mellomrom og det som skjer, det skjer :jepp:

Nå om dagen har jeg vært hatt endel mensmurringer, uten at tanta har kommet. Hat vært litt småkvalm i perioder og når jeg reiser meg raskt opp, så strekker det til i eggstokk/livmor-området. Hadde det slik sist også, men jeg har vel ingen tro på at jeg er gravid nå igjen. Selv om det ikke hadde gjort noe og vi hadde blitt super glade om jeg var det :yvonne:

Det er bare å vente å se om TR dukker opp. Håper hun holder seg langt borte da, men om jeg ikke er :gravid: så håper jeg tanta snart dukker opp slik at vi kan starte prøvingen igjen :Nikke:

Ha en fin helg alle sammen. Vi er på kurs med :hund: og i skogen hele helgen. Å det er jo deilig med det været vi har her på Østlandet nå :sol:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om det er en liten spire på gang igjen da :popcorn: Høres nesten slik ut med de symtomene... Men forvil ikke om TR kommer for det er jo ikke lenge siden SA og avogtil trenger kroppen litt tid på å komme seg så det ordner seg helt sikkert for deg tilslutt :klem:

Håper du hadde en fin helg i skogen :sol: Jeg var også i marka i helga, overnattet i telt og nøt den friske høstluften og de fine høstfargene. Selv om det ble litt gåing så slapper man så godt av når man er ute :jepp:

Legger igjen litt babystøv til deg også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende om det er en liten spire på gang igjen da :popcorn: Høres nesten slik ut med de symtomene... Men forvil ikke om TR kommer for det er jo ikke lenge siden SA og avogtil trenger kroppen litt tid på å komme seg så det ordner seg helt sikkert for deg tilslutt :klem:

Håper du hadde en fin helg i skogen :sol: Jeg var også i marka i helga, overnattet i telt og nøt den friske høstluften og de fine høstfargene. Selv om det ble litt gåing så slapper man så godt av når man er ute :jepp:

Legger igjen litt babystøv til deg også :strix:

Takk for babystøv Rosa76 :klem1: , men her var det nok bare kroppen som spilte meg et puss. For tanta kom i går.

Så nå starter jakten på EL og masse :sengekos: med den gode mannen min :fnise:

Denne helga har vi kost oss hjemme. Neste helg skal jeg ta med meg hunden og to venninner å reise på fjellet, å det gleder jeg meg til. I tillegg går jo da tiden frem mot ny EL fortere.

Lurer litt på om jeg skal kjøpe Damiana og Wild Yam, men vet ikke helt om det er noen vits i å starte på Damiana i morgen da jeg da har hatt TR i 3dager. Noen som vet om det er verdt et forsøk eller om jeg bare skal satse på å ta Wild Yam etter EL?

Lykke til alle KG jenter, med ny graviditet, symptom jakt eller jakten på en liten spire :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med TR :sukk: Men da får vi håpe det klaffer i denne PP, og kroppen har sikkert godt av å vente litt etter SA :klem: Høres kjempe koselig ut med jentetur på fjellet neste helg da :sol:

Når det gjelder Damiana så startet jeg ikke med det før syklusdag 8. Om det var litt sent kan hende, men for meg virket det som pillene ga litt ekstra effekt på sexlysten i det minste :gjeiper: Trur ikke det har så mye å si at du ikke startet på syklus dag 1 jeg, er sikkert bare å begynne å ta de. Men nå er jeg ikke noen ekspert og i utgangspunkt litt skeptisk til virkningen på slike helsekost piller i utgangspunktet... Men etter lest så mye positivt om de så fant jeg ut at hvorfor ikke prøve, så da blir det spennende å se om det har hjulpet for meg :jepp:

Jeg er nå i 7 DPO, en uke igjen til IKM. Synes tiden har gått ganske fort siden EL for jeg har faktisk klart å ikke tenke så mye på prøvingen fram til nå. Men kan jo hende denne uken blir litt lengre da :sjenert:

Ha en fin uke Mai Brud :klemmer: Håper tiden fram mot du kan starte :humpe: går fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...