Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Da prøver (tidligere nick:Mai brud) Fantorangen å lage en prøverdagbok. Da jeg er fersk på dette, så ber jeg om unskyldning om jeg gjør noen feiltrinn her inne:)

Litt om meg og min kjære Mai brud mann;)

Jeg er 27 og han 35år, rekkehus, hund og bil har vi å:)

Vi :bryllup: oss i mai i år og nå har vi startet prøvingen. Han er nok litt nervøs for at det skal gå fort, men når et lite frø først sitter så blir han nok vant til tanken:) Det kan jo ta tid også som man ser når man leser rundt på forumet, så da er det en god tanke å ha startet:)

Er i PP2 nå, men PP1 var rett etter pilleslutt (hadde EL den mnd også, men ingenting satt da).

Denne PP byr på IKM ca.12.8, så da er det bare å vente å se. Har en rar kropp om dagen da magen murrer og er oppblåst, er små uggen og brystene er ømme/tunge (men de var noe ømme etter sist EL også).

Ja, ja... Kommer TR neste uke, så får man bare jobbe videre med :sengekos: , er koselig det å ;)

Håper at det ikke tar altfor lang tid før :babysmokk: kommer.

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro! Jeg var også brud i mai, og er blitt prøver nå! :)

Håper det klaffer fort hos deg da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dette med å svare på flere innlegg i ett jeg... Noen som kan forklare hvordan man gjør det? Så er jeg takknemmelig.

Men tusen takk for hilsninger i boka.

Sender litt babystøv til oss alle prøvere :strix: Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klikk på "siter"-knappene under de innleggene du vil sitere, og så går du på "skriv svar" under siste innlegg, nederst på siden. Så får du opp en ny side med en boks med alle innleggene du skal svare på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trykker på Siter-knappen under alle innleggene du vil svare på, og så trykker på Skriv Svar helt nederst på siden. ;)

Endret av Noli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare klikk på "siter"-knappene under de innleggene du vil sitere, og så går du på "skriv svar" under siste innlegg, nederst på siden. Så får du opp en ny side med en boks med alle innleggene du skal svare på! :)

Okei, takk. Da skal jeg prøve det en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Se der ja, da ble det prøverdagbok på deg også :biggrin: Så bra!

Vi har jo IKM samme dag, og jeg synes tiden går så treeegt før man får svar på om man har lyktes eller ikke... Krysser fingrene, både for deg og meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Se der ja, da ble det prøverdagbok på deg også :biggrin: Så bra!

Vi har jo IKM samme dag, og jeg synes tiden går så treeegt før man får svar på om man har lyktes eller ikke... Krysser fingrene, både for deg og meg :klem:

Ja dagene går sakte, men nå er det helg og den pleier alltid å gå fort :lol:

Måtte jo prøve meg med en dagbok jeg å da, å ikke bare snylte i andres :)

Sist PP hadde jeg ømme brystvortet under EL og ca.7dager etter. Men nå har de gått over fra det, til å være "tunge", "ømme" og "spente" rundt hele. Skjønner ikke dette helt. Men tror jeg kjenner alle ting med kroppen nå, siden jeg ikke har hatt det slik mens jeg gikk på pilla :unsure:

Ja, ja. Til uka kommer svaret og håper tanta har tatt seg en lang ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med prøverdagbok, og lykke til med prøvinga! :strix:

Grattis så mye som prøver, og velkommen i gjengen! :smilyblomst:

Håper du slipper å være her inne så lenge!

Tusen takk :)

Å takk til alle som er innom her.

Lykke til til alle andre prøvere :smilorange: .

Litt babystøv sendes :strix: til alle prøvere på KG.

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dagene går sakte, men nå er det helg og den pleier alltid å gå fort :lol:

Måtte jo prøve meg med en dagbok jeg å da, å ikke bare snylte i andres :)

Sist PP hadde jeg ømme brystvortet under EL og ca.7dager etter. Men nå har de gått over fra det, til å være "tunge", "ømme" og "spente" rundt hele. Skjønner ikke dette helt. Men tror jeg kjenner alle ting med kroppen nå, siden jeg ikke har hatt det slik mens jeg gikk på pilla :unsure:

Ja, ja. Til uka kommer svaret og håper tanta har tatt seg en lang ferie :)

Jeg har også flere symtomer på graviditet føler jeg , men det er jammen ikke lett å si om det bare er fordi jeg nå plutselig har begynnt å kjenne slik etter eller om jeg faktisk er det... Klart ekstra utfordring for deg å vite som akkurat har slutta på pilla, for det skjer jo en del med kroppen da.

Men får håpe vi er gravid og at helgen går fort :)

Ha en kjempe fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også flere symtomer på graviditet føler jeg , men det er jammen ikke lett å si om det bare er fordi jeg nå plutselig har begynnt å kjenne slik etter eller om jeg faktisk er det... Klart ekstra utfordring for deg å vite som akkurat har slutta på pilla, for det skjer jo en del med kroppen da.

Men får håpe vi er gravid og at helgen går fort :)

Ha en kjempe fin helg :klem:

Ja, det er ikke alltid lett å bli klok på denne kroppen :gjeiper: , men, men...

I natt når jeg var oppe en tur var i alle fall brystene 10 ganger mer spente enn vanlig og super vonde. Men, men, kan jo hende de bare forbereder seg til TR også, men nei! De skal ikke det :frustrert: ...

Vi får bare krysse alt vi har å håpe på IKM de neste 9mnd :Nikke:

Ha en fin helg du også Rosa76 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det søndag og siste dag av helga som alltid går så altfor fort :angry: , men, men... Så er det snart helg igjen :)

I går var jeg små uggen, måtte ta meg en liten blund midt på dagen. Og når jeg gikk på badet før jeg skulle legge meg til kvelden, fikk jeg en 5-krone stor klar blodflekk på dopappiret :frown:

Det kan jo være starten på tanta som er ventet på onsdag, men håper ikke det :nei: Har ikke kommet mer siden, i alle fall ikke enda...

Festeblødning? Tørr ikke håpe :huh:

Får prøve å vente noen dager før jeg tester, selv om det ikke er lett :gjeiper:

Ja, ja... Ha en fin søndag alle sammen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det søndag og siste dag av helga som alltid går så altfor fort :angry: , men, men... Så er det snart helg igjen :)

I går var jeg små uggen, måtte ta meg en liten blund midt på dagen. Og når jeg gikk på badet før jeg skulle legge meg til kvelden, fikk jeg en 5-krone stor klar blodflekk på dopappiret :frown:

Det kan jo være starten på tanta som er ventet på onsdag, men håper ikke det :nei: Har ikke kommet mer siden, i alle fall ikke enda...

Festeblødning? Tørr ikke håpe :huh:

Får prøve å vente noen dager før jeg tester, selv om det ikke er lett :gjeiper:

Ja, ja... Ha en fin søndag alle sammen :klem1:

Hvordan går det, har du blødd noe mer? Håper virkelig at det ikke er TR som tok tidlig ankomst slik som hun gjorde med meg. Liker heller din tanke om feste blødning :)

Krysser fingrene!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, har du blødd noe mer? Håper virkelig at det ikke er TR som tok tidlig ankomst slik som hun gjorde med meg. Liker heller din tanke om feste blødning :)

Krysser fingrene!!!!

:klem:

Takk. Tja, jeg vet ikke helt :gjeiper: ...

I går kom det litt brun utflod (sorry detaljene), men ikke mye. Var fortsatt små kvalm og øm/spent i brystene. Men føler det kommer å går litt, så nå begynner jeg å tro det er PMS :tristbla: Har lyst til å reise å kjøpe test i dag, tror jeg gjør det. Det er jo bare to dager til IKM nå, så den kan jo vise om det er noe kanskje, hvis jeg prøver å ta testen i morgen tidlig.

Lykke til i neste PP :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Da er det tirsdag og første test er tatt - Negativ.

Kroppen føles rar om dagen, og det kan jo like gjerne være kraftige PMS symptomer, men... Det får jeg jo ikke svar på før TR er her eller jeg står med en positiv test i hånda :gjeiper:

Brystene er ikke like ømme lenger, men er fortsatt endel kvalm :gjeiper: som kommer i bølger...

Blødningen var kun på lørdag kveld og litt mikroskopisk spotting (rester?) på søndag og i går. Men det var sånn at man nesten måtte lete etter det.

Hvis TR har tenkt til å komme, håper jeg hun er i rute slik at neste PP kan settes i gang :sengekos:

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da er det onsdag og ingenting har skjedd enda. Trodde den stygge tanta skulle komme i går/dag, men har ikke sett henne... Men, er det et godt eller dårlig tegn :gjeiper: ?

I sist syklus hadde jeg svak (mini) blødning onsdag 15. til lørdag 18.juli og kraftig søndag og mandag som ble avsluttet med lite tirsdag og onsdag. Jeg regnet da første dag i siste mens for å være 15.juli, men jeg kan jo ha bommet her :sur: . Kanskje det var den 19 :frown: ...

Ja, ja... Jeg får bare vente å se om TR dukker opp, men jeg begynner å bli sprø :forvirret: . Puppene er i alle fall fortsatt ømme og spente og det var de ikke i forrige syklus. Jeg trodde ikke de ble større av å slutte på pilla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...