Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!! Så utrolig herlig at det klaffet så fort :strix:

Tenk at hjertet begynner å slå allerede om noen dager, det er jo helt sprøtt.

Lykke til videre, blir spennende å følge med! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meldingen jeg legger inn nå kan bli litt rar,skriver den fra telefonen... Ja,det har vært litt stille fra meg her i det siste. Har hatt blødninger (ikke så mye,men litt) siden tirsdag. Hadde heldigvis time hos legen for noe annet i dag og han tok heldigvis ikke lett på det. GU viste lukket mormunn,men en blødnin som var litt mer enn gjennomsnittet tror jeg. Han tok blodprøve for å måle HCG og skal på sykehuset og ta en ny prøve på mandag. Blir en lang helg til jeg får vite svaret tirsdag eller onsdag neste uke... Huff... Håper denne blødningen er sånn som noen gravide får og ikke en start på tidlig sa... Har 1000 tanker i hodet nå,men det blir nok bedre. Krysser alt vi har for at spiren sitter der og har det bra. Måtte bare få noen tunge tanker ut av hodet og ned i tastaturet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Skjønner godt at du er redd nå. Men som du sier så er det mange som har blødninger uten at noe er galt.

Krysser fingrene og tærne for deg :) (men ikke bena :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingen jeg legger inn nå kan bli litt rar,skriver den fra telefonen... Ja,det har vært litt stille fra meg her i det siste. Har hatt blødninger (ikke så mye,men litt) siden tirsdag. Hadde heldigvis time hos legen for noe annet i dag og han tok heldigvis ikke lett på det. GU viste lukket mormunn,men en blødnin som var litt mer enn gjennomsnittet tror jeg. Han tok blodprøve for å måle HCG og skal på sykehuset og ta en ny prøve på mandag. Blir en lang helg til jeg får vite svaret tirsdag eller onsdag neste uke... Huff... Håper denne blødningen er sånn som noen gravide får og ikke en start på tidlig sa... Har 1000 tanker i hodet nå,men det blir nok bedre. Krysser alt vi har for at spiren sitter der og har det bra. Måtte bare få noen tunge tanker ut av hodet og ned i tastaturet.

Skjønner godt din beskymring, og håper virkelig at det ikke er noe alvorlig. Jeg krysser fingrene for at spiren sitter godt. Så bra at legen din tar deg alvorlig og at det har blitt tatt tester. Lykke til Mai Brud, det her går nok bra skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Skjønner godt at du er redd nå. Men som du sier så er det mange som har blødninger uten at noe er galt.

Krysser fingrene og tærne for deg :) (men ikke bena :lur: )

Tusen takk for det, ja bena kan du ikke krysse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt din beskymring, og håper virkelig at det ikke er noe alvorlig. Jeg krysser fingrene for at spiren sitter godt. Så bra at legen din tar deg alvorlig og at det har blitt tatt tester. Lykke til Mai Brud, det her går nok bra skal du se :klem:

Tusen takk for kryssing av fingre, du får la være å krysse bena du også :fnise:

Jeg krysser fingre for at snart spiren sitter hos dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja... Da er det nok bare å innse at denne graviditeten ikke varte mer enn 5uker :cry3:

Jeg har enda ikke tatt blodprøve nr.2, men i natt startet jeg å blø mer og helt rødt... Ikke noe man får gjort med det desverre, annet enn å tenke at dette sansynligvis hadde blitt en SA før eller senere :huh:

Vet jo at slik kan skje og at flere opplever det, men man håper jo på det beste...

Nå får vi nok bare stille oss inn på ny pp og håpe at en spire klarer å feste seg igjen snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Maibrud - så trist dette var! Kondolerer med den lille spiren. :troest:

Hvordan er formen din da, har du vært veldig dårlig?

Håper kroppen din fort kommer i gjenge igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjempe trist Mai Brud. Ble ordentlig lei meg på dine vegne jeg nå :sukk: Håper det går bra med deg da.... Du kommer nok til å lykkes tilslutt, men klart det er tøft å miste likevel. Vanskelig finne ord.

Stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Maibrud - så trist dette var! Kondolerer med den lille spiren. :troest:

Hvordan er formen din da, har du vært veldig dårlig?

Håper kroppen din fort kommer i gjenge igjen! :klem:

Dette var leit. :(

Håper det går bra med deg! :klem:

Dette var kjempe trist Mai Brud. Ble ordentlig lei meg på dine vegne jeg nå :sukk: Håper det går bra med deg da.... Du kommer nok til å lykkes tilslutt, men klart det er tøft å miste likevel. Vanskelig finne ord.

Stor :klem: til deg

Tusen takk alle sammen.

Reiste til legevakta nå på morgenen, for jeg fikk beskjed av fastlegen å kontakte de om det var noe i helga. Når jeg kom dit, så ble jeg tatt inn til legen med en gang, men det var det jo ikke noe hjelp i :sukk:

Tok kontakt med de i første omgang siden jeg har resus - og mannen resus + blod og at jeg var redd for å danne antistoffer for senere graviditeter, men slik sprøyte de gir, gir di ikke annet en ved SA i 10 uke eller senere + ved fødsel.

Legen på legeformidlingen viste ingen forståelse for at jeg kom (om han i det hele tatt forstod hva jeg sa) :kjefte:

Fikk beskjed om å ta kontakt igjen om jeg fikk mere vondt eller mere blødning, så kunne de henvise meg til gynekologisk poliklinikk mandag.

Det var helt vanlig å blø i starten av svangerskapet og enten så var alt greit ellers så gikk SA sin gang var hans komentar :cry3:

Jeg hadde heller ville vist om det var noe håp eller om alt håpet var ute, men det får jeg nok ikke vite før på mandag.

Jeg skal jo til sykehuset å ta ny blod HCG prøve på mandag, men tenker å stikke innom fastlegen først slik at han kan henvise meg til UL så jeg får et svar...

Blir så sliten av alle disse opp og nedturene, med blødning og ikke blødning.

Ja, jeg får prøve å tenke positivt... Kanskje ikke alt håp er ute likevel, men det er ikke lett.

Ellers er jeg sliten om dagen, men det kan jo være hormonene. Har ikke hatt spessiellt vondt foruten murringer, men blødningene som kommer og går bekymrer meg :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Tror ikke det er noe farlig når de kommer og går uten store smerter eller noe og det er jo mange andre som også har opplevd dette og allt er helt bra med de. Hold humøret og motet oppe for du skal nok se at spiren svømmer og har det flott ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på legevakta igjen i går kveld, da blødningene bare fortsatte. Og han legen jeg fikk da var veldig hyggelig og forståelsesfull. Han ordnet time til meg på gynekologisk poliklinikk i morgen, så da håper jeg vi kan få noen svar. Blødningene har bare fortsatt i stor mengde, men ingen smerter. Er sliten om dagen, men dette sliter nok like mye psykisk som fysisk...

Ja, ja... Da er det bare å vente til i morgen for å få noen svar, men desverre tror jeg ikke svaret blir det vi håper på. Har i alle fall klart å syke meg helt ned på bunnen med all denne blødningen.

Lykke til alle som prøver om dagen. Håper det går veien for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en stooor :klem: Skjønner godt at dette sliter på psyken din. Er ikke så mye å si, men ønsker deg fortsatt lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen for sykehus-tur kommet :tristbla: , jeg gleder meg ikke men det skal vel på et vis bli godt å få det overstått og ikke gruble mer på egenhånd.

Stakkars mannen min, han gjør jo så godt han kan med å trøste. Jobben min derimot kan du få gratis av meg :frustrert:

Hadde ikke lyst til å ringe, pga. lett for å begynne å :grine: om dagen, så jeg sendte en sms til sjefen (han viste at jeg var usikker på hvordan dette gikk), men tror du han svarte på sms'en? :riste:

Kunne jo i alle fall skrevet "okei, god bedring" eller noe...

Så jeg måtte ta en telefon til en annen å fortelle alt og gi beskjed om at jeg nok ikke kom i dag... Huff...

Men nå får jeg gjøre meg i stand til å reise, så får jeg oppdattere boka når jeg er hjemme igjen.

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, håper alt går greit i dag, og at du i det minste får svar på noen av spørsmålene dine. Det er ikke noe moro å gå rundt og ikke vite.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg!!! :klem::klemmer::hug:

Bare innom for å gi deg en :klem:

Tenker på deg!

Huff, håper alt går greit i dag, og at du i det minste får svar på noen av spørsmålene dine. Det er ikke noe moro å gå rundt og ikke vite.. :klemmer:

Ja, ja...

Var på Kvinneklinikken (Gyn.pol.klinikk) i dag og fikk det endelig svaret på at det var en SA jeg hadde hatt. Hadde kraftige blødninger søndag med smerter, så jeg var veldig klar over realiteten og fallhøyden var ikke så stor.

Men i helga har det vært ganske :cry3: her. Har vært hjemme i dag, men i morgen blir det jobb igjen, er greit å ha noe å gjøre.

Har blitt anbefalt å vente til jeg har hatt en mens syklus før vi prøver på igjen, men skjer det, så skjer det og da er det meningen at man skal bli gravid fort igjen. Men kommer ikke til å jakte EL kommende periode :fnise:

Håper bare det ikke trenger å ta altfor lang tid, men som fastlegen sa; "Nå vet du i alle fall at hu kan bli gravid, og det er jo bra". Har en veldig flink fastlege som setter pasienten først og det er fint :)

Ja, ja alle KG prøvere, lykke til med :babysmokk: laging. Nå er jeg med i gjengen igjen...

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en :klem: din vei!

Det samme skjedde meg tidligere i sommer. Er visst ganske vanlig.

Heier på dere neste PP! Og som legen sa, nå vet du jo at du kan bli gravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...