Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09


Fantorangen

Anbefalte innlegg

Måtte bare innom boka å si;

Gratulerer Rosa76 med graviditeten

Her ventes det på positiv EL-test og :sengekos: frem mot den. Har jo lovet Rosa76 å komme etter, så da gjelder det å ikke ligge på latsiden :fnise:

Ha en fin dag og god helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå, søte deg :rødme:

Ha en kjempe fin helg med masse :humpe: Har sendt deg masse babystøv, så føler på meg at denne gangen er det din tur :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på vei mot EL, men dagene går ikke veldig fort :gjeiper:

Skal starte å teste i morgen, sånn at jeg får stoppet på Damiana i tide. I dag var jeg å fikk satt influensavaksinen (er i risikogruppe pga.astma) så da har jeg i alle fall fått tatt den.

Skal i 5års bursdag til tantebarnet nå, det blir hyggelig :)

Ha en fin helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke mye om dagen, "kun" :sengekos: og ventetid på EL :fnise: , men koselig det å da, missforstå meg rett :)

Ha en fin kveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at EL nærmer seg, skal krysse alt jeg kan jeg :klemmer:

Tusen takk for det Rosa76 :klemmer:

Håper mannen er klar for litt :sengekos: etter fotballkampen i kveld :fnise:

Nå får jeg gå å teste og se om det blir positiv test i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: da var EL-testen positiv og det er bare å komme i gang med :humpe::fnise:

Så da har jeg ikke tid til å være her inne mer i kveld :lur:

Skal bare gi TR noen meldinger om hvor jeg synes hun bør dra...

:rope::frustrert:

NÅ KAN DU REISE DIT PEPPEREN GROR ! ! ! DET MENER JEG OG ALLE ANDRE KG-PRØVERE Å, TROR JEG!

Jeg har pakket deg pent inn :gave: og sendt deg med et langdistanse :kosteskaft::tog::buss: (Skulle hatt et fly, men det fantes ikke her) :fnise:

Håper du nå blir borte i la-la-la-la-lang tid og at du kan respektere dette :pls: ...

Mens en liten spire og :gravid: mage ønskes hjertelig velkommen (drømme):rødme: :babysmokk:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL :hoppe:

Slenger meg med og ønsker TR dit pepperen gror :kosteskaft: Håper virkelig det er din tur nå Mai Brud, blir spennende å følge med de neste fjorten dagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommlesmil:

Slenger meg med på den bannlyselsen av heksa!!

Takk for hilsen Redbird, håper tanta drar langt for din del også. Ser at det er spennende i dagboka di om dagen, så der må jeg følge med :klemmer:

Masse babystøv til alle prøvere :strix:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for EL :hoppe:

Slenger meg med og ønsker TR dit pepperen gror :kosteskaft: Håper virkelig det er din tur nå Mai Brud, blir spennende å følge med de neste fjorten dagene :klem:

Takk, takk Rosa76 :klemmer:

Var godt å se positiv EL-test i går, å i tillegg klarte jeg å "lure" :sengekos: mannen etter fotballen også :fnise: , selv om laget hans tapte og han ikke var veldig fornøyd.

Tror nok EL har vært i dag, for jeg har hatt veldig masse vondt i magen så da er det bare å håpe på at spiren kan sitte etter denne PP :sengekos: .

Er koselig med PP :sengekos: på et vis også :fnise: , men hadde vært enda mer koselig med :gravid: , så jeg håper jeg kommer etter deg snart Rosa76. Ikke slutt å krysse armer og ben er du snill, jeg trenger all den kryssing som er mulig :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJØR PÅ KJØR PÅ KJØR PÅ :humpe::sengekos:

Blir KJEMpespennende å følge med deg videre her neste ukene :)

kaster litt :strix: :strix: :strix:

Tusen takk Icechich :)

Ja, det er bare å kjøre på i EL tider, men prøver å ikke stresse og heller ta det som det kommer. Stresser i alle fall ikke så mye når jeg vet at vi har :sengekos: rundt EL tid.

Takker for babystøv og sender masse tilbake til deg og alle andre prøvere

:strix::strix::strix::strix:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm :forvirret: , denne PP hadde jeg kun positiv EL-test onsdag (testet fra søndag til og med i går). Den første gangen jeg testet etter EL (før SA) hadde jeg positiv test 3 kvelder på rad...

Tja, vi får håpe at denne PP :sengekos: kanskje kan gi resultater, vi har i alle fall prøvd så godt vi kunne :fnise: , så er det kroppens oppgave å jobbe videre.

Takker alle her inne som danser og krysser det de kan :klemmer:

Nå får jeg komme meg en liten tur på jobb, før det blir helg. Skal på kino i kveld å se på A cristmas carol i 3D, så det gleder jeg meg til.

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg god helg :klem: og selvfølgelig legge igjen litt babystøv :strix: :strix: :strix: Jeg krysser fortsatt alt jeg kan for deg!!!!

Blir spennende de neste fjorten dagene, regn med flere besøk fra meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom for å ønske deg god helg :klem: og selvfølgelig legge igjen litt babystøv :strix: :strix: :strix: Jeg krysser fortsatt alt jeg kan for deg!!!!

Blir spennende de neste fjorten dagene, regn med flere besøk fra meg :popcorn:

Tusen takk for det Rosa76 :) alltid hyggelig med besøk fra deg og alle de andre KG brukerene :klemmer:

Jeg prøver ikke å tenke altfor mye på om det kan klaffe eller ikke om dagen, men det jeg syntes var rart var at jeg kun hadde positiv EL-test en dag. Kanskje på grunn av Damiana, ikke vet jeg. Er også litt usikker på om jeg skal prøve meg på Wild Yam denne PP, har jo prøvd meg på Damiana, men :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Da er jeg 4 dpo å jeg prøver så godt jeg kan å ikke føle/jakte på symptomer, men det er ikke lett :gjeiper:

Hopper over Wild Yam og satser på at kroppen fikser alt selv, hvis det er noe der som kan feste seg...

Natt til i går var det som å skru på en bryter med at brystvortene ble ømme. Før SA hadde jeg de ømme før EL, men etter denne har jeg ikke kjent noe til det i det hele tatt... Før nå, 3 dpo :forvirret:

:fy_fy: NEI, jeg skal prøve å tenke minst mulig på symptomer og jeg håper de 10 dagene mot IKM går fort. Denne uka kommer jo til å gå, da det er jobb hver dag. Men det blir nok vanskeligere til helgen igjen, men da skal vi bort så kanskje jeg klarer å få tankene over på noe annet uansett. Håper i alle fall :gjeiper:

Ha en fin uke alle sammen :klemmer:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai Brud,

Jeg skjønner hva du mener med at det er vanskelig å ikke jakte på symtomber :gjeiper: Og spesielt når kroppen stadig finner på noe nytt :sjenert: Kjenner jeg er kjempe spent på dine vegne denne gang, spesielt nå når jeg gleder meg til å få en trillevenn i gata :fnise:

Fyll opp de neste 10 dagene med masse å gjøre så går nok tiden litt raskere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mai Brud,

Jeg skjønner hva du mener med at det er vanskelig å ikke jakte på symtomber :gjeiper: Og spesielt når kroppen stadig finner på noe nytt :sjenert: Kjenner jeg er kjempe spent på dine vegne denne gang, spesielt nå når jeg gleder meg til å få en trillevenn i gata :fnise:

Fyll opp de neste 10 dagene med masse å gjøre så går nok tiden litt raskere :klemmer:

Ja, her skal det fylles opp så det ikke blir tid til så mange tanker. Men jeg må indrømme at det er vanskelig når det stikker/strekker til her og der :gjeiper:

Ja, er hyggelig med en trillevenn i gata, så det må vi jo få til :fnise:

Ha en fin kveld alle sammen :klemmer:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...