Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09

Fantorangen

Anbefalte innlegg

En dag nærmere IKM, men prøver å få dagene til å gå med å drive med andre ting enn å tenke på symptomer.

I dag har det vært dresurkurs med :hund:, kaldt men morro.

Fikk telefom i dag fra et firma der jeg har søkt på jobb, skal på intervju på fredag men det blir nok av den "nymoderne" typen på en kafe :fnise:

Når de ringte sa de; Du er gift, har du barn?...

Jeg liker ikke denne typen spørsmål :nei: , synes det er vanskelig å få slike spørsmål... Hva gjør man om man får tilbud om ny jobb og er prøver eller tidlig gravid? Vanskelig spørsmål, men man finner vel ut av det den dagen man må ta en beslutning...

Ja, ja, blir i alle fall spennende med et intervju, lenge siden sist...

Ha en fin kveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dag nærmere IKM, men prøver å få dagene til å gå med å drive med andre ting enn å tenke på symptomer.

I dag har det vært dresurkurs med :hund:, kaldt men morro.

Fikk telefom i dag fra et firma der jeg har søkt på jobb, skal på intervju på fredag men det blir nok av den "nymoderne" typen på en kafe :fnise:

Når de ringte sa de; Du er gift, har du barn?...

Jeg liker ikke denne typen spørsmål :nei: , synes det er vanskelig å få slike spørsmål... Hva gjør man om man får tilbud om ny jobb og er prøver eller tidlig gravid? Vanskelig spørsmål, men man finner vel ut av det den dagen man må ta en beslutning...

Ja, ja, blir i alle fall spennende med et intervju, lenge siden sist...

Ha en fin kveld alle sammen :klemmer:

Gratulerer med jobbintervju da...blir spennende det! Du sier som eg skulle sagt det sjøl....er jo også bestemt å søke ny jobb nu og det med ka man sier når dem spør om barn....eller som du sier om man blir gravid mens man søker eller er helt ny i jobben...uff ikke lett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobbintervju da...blir spennende det! Du sier som eg skulle sagt det sjøl....er jo også bestemt å søke ny jobb nu og det med ka man sier når dem spør om barn....eller som du sier om man blir gravid mens man søker eller er helt ny i jobben...uff ikke lett :(

:helen: , ja det blir spennende. Er jo greit å gå på noen intervjuer innimellom å, bare sånn for ikke å glemme hvordan det er :fnise:

Om man skulle bli gravid før man evt. får tilbud om ny jobb, så får man evt. vurdere å si ifra da. Får bare ta det som det kommer om man er så heldig å få dette dilemmaet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rosa76 :klemmer:

Huff, høres ikke godt ut med den kvalmen. Men det er jo noe som følger med graviditet innimellom. Kvalmen kommer fort og glemmes forhåpentlig vis like fort, når den er borte og man skal nyte den voksende magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Har lest gjennom dagboken din og må si jeg synes du håndterte SA'en fint :klem:

Håper at spiren snart sitter igjen - alt ligger jo godt til rette for det med korte sykluser og at du åpenbart er i stand til bli gravid :tommelopp:

Lykke til! :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Har lest gjennom dagboken din og må si jeg synes du håndterte SA'en fint :klem:

Håper at spiren snart sitter igjen - alt ligger jo godt til rette for det med korte sykluser og at du åpenbart er i stand til bli gravid :tommelopp:

Lykke til! :)

Hei Zia og velkommen til min prøverdagbok :)

Prøvde å takle SA'en best mulig selv om det var tøft. Men, vi må tenke positivt, å tenke at vi er heldige som kan bli gravide, selv om det gikk galt første gangen...

Nå venter vi på IKM igjen, 4 dager til det og jeg håper jo den ikke dukker opp, men at vi heller kan juble for to blå, men...

Prøver å ikke tenke for mye på symptomer, men det er ikke lett når man er små uggen og har ømme pupper bare man kommer borti de... Spørs hvor lenge jeg klarer å vente med å teste :gjeiper: men skal prøve å vente da.

Ha en fin søndag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ømme pupper :gjeiper: Husker du hadde det sist gang også.... Håper det er din tur nå :strix: :strix: :strix:

Har tester du kan få av meg dersom du har lyst å teste før IKM.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ømme pupper :gjeiper: Husker du hadde det sist gang også.... Håper det er din tur nå :strix: :strix: :strix:

Har tester du kan få av meg dersom du har lyst å teste før IKM.

:helen: , ja vi håper det er vår tur snart og puppa er mega ømme, noe de ikke har vært før IKM utenom ved sist gang jeg hadde TB.

Nevnte for mannen at det var vaksinering i kommunen for de som bor i samme hus som gravide i mnd 1-3 kommende uke. Da svarte han med store øyne. Men er du gravid da? Jeg håper jeg får vite det før alle andre :ler:

Han har ikke helt oversikt over når IKM er, men han har fått innføring i kommende syklus nå :fnise:

Jeg er vaksinert heldigvis, så han skal nok ta den når det er hans tur.

Tror nok kanskje jeg takker ja til disse stripsene, kjenner testetrangen gnager seg innpå nå :gjeiper:

Når testet du positivt før IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg en PM angående tester:)

Hvor har du lest om muligheten for vaksinering for de som er sammen med gravide i 1-3 mnd? Verken jeg eller mannen er vaksinert, og hadde vært fint om mannen kunne fått vaksinert seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte jeg ikke å vente lenger, og måtte brenne av en test i dag tidlig. Testen viste:

new_digital_pregnancy_2.jpg

Så nå lurer jeg virkelig på om jeg drømmer :klaske: , men nei... Jeg er våken :danser:

Så vi håper at spira klamrer seg fast denne gangen og at alt går bra.

Er forresten da 3+4 i dag. Testet tidlig, men klarte ikke vente da symptomene i puppa var så sterke. De er super ømme om dagen :gjeiper:

Sender over masse babystøv til alle andre KG-prøvere

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix: :strix: :strix::strix:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde falt ut av mine innlegg, men heldigvis fikk jeg med meg den GODE NYHETEN på IKM-listen.

GRATULERER SÅ MASSE!!! Håper minien klamrer seg fast denne gangen!!

:strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så kjempegøy!! Gratulerer så masse!

Når jeg sa i går at jeg håpte at spiren satt snart, så hadde jeg ikke helt forventet glad-melding dagen etterpå da :fnise:

Artig å lese iallfall - nyt følelsen til det fulle :strix:

:suger til seg babystøv og tusler ut igjen:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde falt ut av mine innlegg, men heldigvis fikk jeg med meg den GODE NYHETEN på IKM-listen.

GRATULERER SÅ MASSE!!! Håper minien klamrer seg fast denne gangen!!

:strix:

Tusen takk Cypress, så bra at jeg er tilbake under dine innlegg :)

Vi krysser alt for at minien klamrer seg fast nå...

Gratulerer så mye :strix::danser:

Så glad på dine vegne!!

Tusen takk Rosa76 og tusen takk for gåturen og teststrimlene :klemmer:

Bare 20 dager mellom termindatoene ;), så her kan det bli samme barselgruppe om alt går bra, og det skal det jo :)

:danser::hoppe::tommelopp::rulle::bolledeig::strix:

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!!!! Håper spira fester seg for alltid nå! Håper eg følger etter deg snart...

mange :klemmer:

Tusen takk Icechick :)

Sender deg masse babystøv :strix:

Så kjempegøy!! Gratulerer så masse!

Når jeg sa i går at jeg håpte at spiren satt snart, så hadde jeg ikke helt forventet glad-melding dagen etterpå da :fnise:

Artig å lese iallfall - nyt følelsen til det fulle

:suger til seg babystøv og tusler ut igjen:

He, he, he... Du trodde ikke det nei ;)

Følelsen nytes og vi håper at alt går bra denne gangen :)

Måtte desverre fjerne noen ikoner, for jeg fikk ikke lov å poste så mange...

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Gratulerer så mye med spiren! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Håper at jeg kommer snikende etter deg, snart. :gjeiper: Har Ikm på søndag. Er så spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte få med denne :)

Gleder meg til å kunne sette :hjerte: ved flere trinn nedover :rødme:

Unnfangelsen finner sted omkring: 5. november 2009 :hjerte:

Hjertet begynner å slå: 30. november 2009

Embryoet beveger seg: 24. desember 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 31. desember 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 31. desember 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 14. januar 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 21. januar 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 28. januar 2010

Fosteret svelger og tisser: 11. februar 2010

Tid for ultralyd: 18. februar 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. februar 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 11. mars 2010

Fosteret begynner å høre: 1. april 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 29. april 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 3. juni 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 10. juli 2010

Antatt termindato: 31. juli 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Gratulerer så mye med spiren! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Håper at jeg kommer snikende etter deg, snart. :gjeiper: Har Ikm på søndag. Er så spent.

Tusen takk for hilsen Nathalia :klemmer:

Sender masse babystøv til deg og alle andre prøvere :strix::strix: :strix: :strix:

Har du dagbok? Ellers får du oppdattere på andre måter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...