Gå til innhold

Etnisk rensing?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Der har vi Hitlerargumentene ja.

Du er på full fart ned den veien som fører til ovnene i Auschwitz. Det er bare snakk om nyanser i retorikken. Bak ordene dine skjuler den giftige retorikken som førte millioner av mennesker til gasskamrene og kvinner og barn som ble brent levende på bålene i nazistenes skrekkleire.

Du skulle skamme deg!

:)

Det er DU( som sier at vi Europeere er så jævlige. Jeg forstår da ikke at du vil bo her. Det er et langt stykke fra å spørre hvorfor du vil bi i et land som er så jævlig til å si at den som er uenig med deg er nazist.

En annen ting er hvordan du kan kalle meg nazist om jeg er så glad i muslimene slik KR-øst antyder. Dere kappes om å sette merkelapp på mine meninger, men dere velger to helt forskjellige ytterpunkter. Mens KR-øst antyder at jeg er en rød sosialist antyder du at jeg er en brun nazist. Forstår du hvorfor jeg ikke kan ta dine påstander seriøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om det da skal bli rettferdig, da bør de over 800000 jødiske flyktningene fra arabiske land, og alle deres etterkommere også få seg en stat på dette området som ble tildelt araberne av FN og co.

Jammen det du kaller jøder fra arabiske land ønsker ofte ikke å flytte til Israel. Israel BETALER dem imidlertid forholdsvis store summer for å komme over å bosette seg. Å KJØPE INNBYGGERE er mao eneste måten for Israel å fylle opp de områdene de har okupert.

Skrevet
De er pålagt av FN´s lover å beholde alt de har tatt/tatt tilbake etter en krig, inntil det blir opprettet fredsavtaler mellom de stridende parter.

Dette har ikke Israels fiender gjort enda, selv om Israel har etterkommet nesten alt araberne har krevd.

De har til og med risikert sin egen dødsdom med disse innrømmelsene.

Men araberne kan aldri gå med på noen fred med Israel, for det vil være en anerkjennelse av landet, og det har ikke religionen deres gitt dem tillatelse til.

Når det gjelder ditt argument mht religion synes det som om jødene/kristne ikke er noe bedre. Dere sier jo at gud ga dere landet.

Skrevet

Der er merkelig at du uttaler deg så freidig om ting du ikke har satt deg inn i.

Jødene ble lovet et landområde av det som engang kaltes Det Palestinske mandatområde, som er mange ganger større enn det jødene har i dag.

Objektiv link takk.

Dette ble de lovet av de som regjerte dette mandatområdet, nemlig britene.

Det var jo også disse som hadde erobret disse områdene fra tyrkerne.

Det var etter at FN blandet seg inn at jødene fikk tildelt stadig mindre områder.

Hadde de ikke erklært det lille landet de enda hadde fått tildelt til da, for egen stat i 1948, hadde det kanskje ikke blitt noe igjen til dem.

Jeg forstår ikke hvorfor du blander inn britene og tyskerene. I andre innlegg snakker du om det ottomanske riket og grensene som eksisterte ca år 800 etter vår tidsregning. Er det ikke på tide at du bestemmer deg for hvilke tidsperiode du skal velge mht din argumnetasjon ?

Skrevet

Det er DU( som sier at vi Europeere er så jævlige. Jeg forstår da ikke at du vil bo her. Det er et langt stykke fra å spørre hvorfor du vil bi i et land som er så jævlig til å si at den som er uenig med deg er nazist.

En annen ting er hvordan du kan kalle meg nazist om jeg er så glad i muslimene slik KR-øst antyder. Dere kappes om å sette merkelapp på mine meninger, men dere velger to helt forskjellige ytterpunkter. Mens KR-øst antyder at jeg er en rød sosialist antyder du at jeg er en brun nazist. Forstår du hvorfor jeg ikke kan ta dine påstander seriøst.

Å være glad i muslimer korresponderer meget godt med å være nazi og antisemitt.

Behøver jeg å minne deg på dette møtet?

http://www.psywarrior.com/mufti539.jpg

Skrevet

Og her har du resultatet av møtet mellom den palestinske stormuftien og Hitler:

Arabiske SS mordere til ovnene i Auschwitz.

http://photospalestine.free.fr/grand_mufti_ss2.JPG

http://www.choiquehobbies.com.ar/revista01...picrev/ha02.jpg

http://serbianna.com/blogs/savich/wp-conte...islamic20ss.jpg

Og her ser du den samme stormuftien inspisere de arabiske SS morderne før de skal til auschwitz for å myrde jøder.

http://serbianna.com/blogs/savich/wp-conte...islamic20ss.jpg

Skrevet

Dette går over alle støvelskaft.

Når jeg diskuterer folkeslag og religion svarer du med å angripe meg som person.

Kan du ikke heller angripe mine synspunkter om apartheid, krigen mot Palestinerene, Israelerene, bosettinger og landegrenser ?

Jeg synes du benytter metoder som ikke passer her inne i det hele tatt, og ditt personangrep er antagelig basert på at du ikke er istand til å forsvare dine synspunkter på andre måter.

At du også velger å komme med "anonyme" innlegg uten "nick" bekrefter at du heller ikke tør stå for det du sier.

Gjest Vampen
Skrevet
Jeg begriper ikke at du kaster bort tiden din på noe du ikke kan endre. Ditt fokus på Israels kamp for sine historiske grenser kommer til å gjøre deg trist og desillusjonert og plassere deg i samme kategori som dem som i sin tid ønsket å utslette det jødiske folket. Hitler klarte ikke å gjennomføre sitt prosjekt, og det kommer heller ikke du til å klare.

Hoho, slik svarer man når man er tom for argumenter og har tapt en debatt. :ler: Mye bedre å sammenligne andre med Hitler enn f.eks å prøve å bortforklare Israels forhold til Sør Afrika på den tiden resten av verden var opptatt med å boikotte SA. :filer:

Skrevet
Hoho, slik svarer man når man er tom for argumenter og har tapt en debatt. :ler: Mye bedre å sammenligne andre med Hitler enn f.eks å prøve å bortforklare Israels forhold til Sør Afrika på den tiden resten av verden var opptatt med å boikotte SA. :filer:

Hvorfor skulle man ønske å bortforklare Israels forhold til Sør Afrika? Landet har alltid hatt industri som har vært viktig for Israel.

Det er forøvrig et godt eksempel på hva som skjer når et land gir etter for internasjonalt press uten å holde på sine prinsipper. Det blir fullstendig ødelagt og overtatt av pøbelen. Gojimen har ikke lært veldig mye av sin historie.

Skrevet
Hvorfor skulle man ønske å bortforklare Israels forhold til Sør Afrika? Landet har alltid hatt industri som har vært viktig for Israel.

Det er forøvrig et godt eksempel på hva som skjer når et land gir etter for internasjonalt press uten å holde på sine prinsipper. Det blir fullstendig ødelagt og overtatt av pøbelen. Gojimen har ikke lært veldig mye av sin historie.

Det har vært en del kritiske røster om at muslimene ikke tilpasser seg det norske samfunnet og det norske språket. Dette gjelder spesielt fra kristne og fra tilhengere av FrP. Men når du konsekvent referer til Hebraisk synes det ikke som om jødene er noe bedre.

På godt norsk er Gojim en "hedning", og om du er blandt de som kritiserer muslimene for deres kultur/språk bør du kansje først feie for egen dør og tilpasse ditt eget språk til norske forhold.

Gjest Vampen
Skrevet

Som sagt, slik debatterer man når man har tapt en debatt. :lur:

Gojim, Kafer, kall det hva du vil, men det ser ut til at de religiøse har minst like mye, om ikke mer, å lære av sin historie enn de ikke troende har.

Skrevet

Kjære deg. Det er da ingenting ved den Sørafrikanske industrien som tilsier at Israel ikke kunne fortsette å gjøre handel uten at dere støttet apartheidregimet. Jeg antar at Israel fortsatt driver handel med dagens styre der nede. Israels støtte til apartheid hadde dermed ingen annen hensikt enn å undertrykke de fargede.

Og mener du Sørafrika nå er overtatt av "pøbelen" (dvs den fargede befolkningen) ? Når det gjelder din beskrivelse av meg som person, pga den meningen jeg har, så antyder du i så tilfelle at det kristne styret i Sørafrika består av hedninger og pøbler. Er ikke det å gå litt langt når det gjelder beskrivelse av en handelspartner ?

Skrevet
Det re forøvrig pinlig at FN overhodet opprettet denne religiøst begrunnede staten...

Årsaken til det har vi vært inne på i en annen tråd. Resultatet av det belyses dog utmerket godt i denne tråden.

Kritikerne av Israel, spesielt dem på venstresiden har jeg i grunnen lite respekt for.

Som resultat av sitt bunnløse hat til nazistene og propagandaen mot dem så har de samme folkene i 60 år vært selve premissleverandørene til Israelsk/jødisk hersketeknikk og maktbruk mot den egentlige befolkningen i Palestina.

Det er i grunnen bare bra at de nå selv kjenner hvordan dette vrøvlet blir brukt som maktmiddel mot dem selv nå som Israel har gått over grensen for hva de kan fordøye. Det monsteret de skapte er blitt voksen og er blitt uregjerlig.

Holocaust funker like bra hver gang. En kniv i Hollywoods forhåndsprogrammerte følelsesliv lukker kjeften på de fleste og får dem til å stirre beskjemmet i bakken.

Å bygge virkeligheten rundt en løgn får ikke alltid de følger en ønsker. Det gjør for så vidt ikke sannheten heller, men om det får uønskede følger så er det likevel så uendelig mye lettere å leve med. Man har tross alt holdt seg til sannheten.

Skrevet

Jeg syns de israelske jødene virker alt for bitre. De har en alt for inngrodd oss mot verden holdning. Som gjør at de ser på andre mennesker som noe mindre enn dem selv. Det som skjedde mot dem under andre verdenskrig var grusomt, men det skjer mye forferdelig under en krig.

Ta for eksempel Japans behandling av befolkningen i nord-øst Kina. Det skjedde mye der som var minst like galt som det som skjedde i konsentrasjonsleirene. Allikevel føler jeg ikke at Kina nærer den bitterheten og skepsisen slik som jødene gjør mot neste alle. Samme med sigøynerne.

Når det gjelder israelerne føler jeg at det er nok nå, de oppfører seg som sutrete barn. En voldelig mobber, som når de blir snakket til reagerer med å si: “Buhu -du kan ikke si sånt til meg, for da er du jødehater og syns holocaust var flott."

Skrevet

Flere antisemittiske tullinger melder sin ankomst ja. Heldigvis utgjør de fornuftige få en solid motvekt til den brune massen her på forumet.

Skrevet
Flere antisemittiske tullinger melder sin ankomst ja. Heldigvis utgjør de fornuftige få en solid motvekt til den brune massen her på forumet.

Vedder på du er en frp`er.

Skrevet
Jammen det du kaller jøder fra arabiske land ønsker ofte ikke å flytte til Israel. Israel BETALER dem imidlertid forholdsvis store summer for å komme over å bosette seg. Å KJØPE INNBYGGERE er mao eneste måten for Israel å fylle opp de områdene de har okupert.

Jeg forstår at når en er helt hjernevasket for fornuft og egen tankegang, ta tyr en til løgner for å forsvare sine tillærte meninger.

De godt og vel 800 000 jødene som ble jaget fra arabiske land, de ble fratatt alt de eide, og de fleste flyktet til Israel, mens noen flyktet til USA og andre land.

Å prøve og innbille noen at jødene i Israel drev med forhandlinger med disse, samtidig som de hadde mer enn nok med å holde 5 krigerske nasjoner i sjakk, er noe drøyt. Men slik forstår selvsagt ikke du, siden det ikke er tillært.

Du vet det nok ikke, men tilstrømningen av jøder til Israel har vært enorm i mange år nå. De tar i mot mange tusen nye innvandrere hvert eneste år, og fra mange land. Dette hadde neppe noe annet land klart, i forhold til størrelsen på landet.

De arabiske landene klarer visst ikke å ta i mot en eneste ny araber.

Skrevet
Der er merkelig at du uttaler deg så freidig om ting du ikke har satt deg inn i.

Jødene ble lovet et landområde av det som engang kaltes Det Palestinske mandatområde, som er mange ganger større enn det jødene har i dag.

Objektiv link takk.

Jeg forstår ikke hvorfor du blander inn britene og tyskerene. I andre innlegg snakker du om det ottomanske riket og grensene som eksisterte ca år 800 etter vår tidsregning. Er det ikke på tide at du bestemmer deg for hvilke tidsperiode du skal velge mht din argumnetasjon ?

Kanskje du skulle begynne å lese det jeg skriver?

1. Jeg har ikke nevnt tyskerne.

2. Jeg har ikke nevnt noen grenser fra år 800 etter Kristus.

Vår tidsregning gjelder fortsatt fra fødselen til Jesus Kristus, selv i år 2009, selv om mange ikke har forstått hvorfor.

Noe viktig må ha skjedd på det tidspunktet, siden vi fortsatt har vår tidsregning derfra.

Skrevet
---

Du vet det nok ikke, men tilstrømningen av jøder til Israel har vært enorm i mange år nå. De tar i mot mange tusen nye innvandrere hvert eneste år, og fra mange land. Dette hadde neppe noe annet land klart, i forhold til størrelsen på landet.

De arabiske landene klarer visst ikke å ta i mot en eneste ny araber.

Den beste måten å overta et landområde er å bosette sin egen sivilbefolkning der. Dette er en taktikk israel benytter til fulle med nybyggere og i øst-Jerusale. Det skal de iallefall ha det er gode på (militær-)taktikk. Vet ikke om du er klar over det, men mange av jødene som kommer inn i landet er sekulære jøder fra Russland som bare leter etter et bedre sted å bo.

Skrevet
Jeg syns de israelske jødene virker alt for bitre. De har en alt for inngrodd oss mot verden holdning. Som gjør at de ser på andre mennesker som noe mindre enn dem selv. Det som skjedde mot dem under andre verdenskrig var grusomt, men det skjer mye forferdelig under en krig.

Ta for eksempel Japans behandling av befolkningen i nord-øst Kina. Det skjedde mye der som var minst like galt som det som skjedde i konsentrasjonsleirene. Allikevel føler jeg ikke at Kina nærer den bitterheten og skepsisen slik som jødene gjør mot neste alle. Samme med sigøynerne.

Når det gjelder israelerne føler jeg at det er nok nå, de oppfører seg som sutrete barn. En voldelig mobber, som når de blir snakket til reagerer med å si: “Buhu -du kan ikke si sånt til meg, for da er du jødehater og syns holocaust var flott."

De har fortsatt langt igjen til de er på samme nivå som muslimene i området.

De muslimske araberne har egne veier som ingen andre enn dem får bruke.

Og ingen jøder får bo sammen med arabere.

Derfor ble de fjernet fra Gaza.

Men derimot får araberne bo sammen med jødene, i Israel.

Hvem er det som ser på andre som mindre enn seg selv?

Prøv å les litt historie, men ikke bare det som arabiske skolebarn må pugge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...