Diddles Skrevet 4. august 2009 #61 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg er frisør og vet ingenting om boligmarkedet dagens kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. august 2009 #62 Del Skrevet 5. august 2009 hvordan har det gått med jobbtelefonen i dag?! *krysser fingrene* Vil vel komme flere aktuelle leiligheter til salgs nå utover høsten. Har et vennepar som skal kjøpe nå, og de sier det er utrolig lite nytt som har kommet! Dere får uansett ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. august 2009 #63 Del Skrevet 5. august 2009 dinedama!! Oh my lord jeg datt av stolen her! Skikkelig blondie-kommentar! Løv får ju! Jeg sier det bare som det er :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. august 2009 #64 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, det er jeg fullstending klar over, men biblioteket i Trondheim har ikke de bøkene.. Ettersom de finnes på andre bibliotek kan de bestille dem inn til deg fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. august 2009 #65 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg vil gjerne også se leiligheten PM kommer! Lykke til med den jobbtelefonen! Jeg krysser fingene Håper det går bra med visninger også, sånn at dere får solgt! Hørte på nyhetene i gåt at det var bedre tider i boligmarkedet enn på lenge, det kan jo love godt Og ellers ville jeg bare legge igjen en klem. Så da gjør jeg det! Nah, du er søt! Masse tilbake for all kryssingen! Det er klart for vasking av hus i dag så leiligheta skal bli salgsklar! Håper vi får merke litt til at det er bedre tider nå!!! På jobben nå snakket jeg akkurat med en megler (ja, jeg jobber faktisk litt innimellom), og hun sa at markedet for små leiligheter nå er ganske bra! Og da er det sikkert noen som vil ha deres også! Vi satser på det!! Jeg jobber i media, og det er mye mere salg av boliger nå om dagen Håper dere får solgt raskt, krysser fingrene for dere!!! Tusen takk LilleEkorn!! Jeg er frisør og vet ingenting om boligmarkedet Men du vet jo så mye om masse annet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. august 2009 #66 Del Skrevet 5. august 2009 Spent på hvordan telefonsamtalen gikk. Jeg krysser også det som er. I forhold til visning også. Edit: Glemte jo å gratulere med 1 måneds bryllupsdag! hvordan har det gått med jobbtelefonen i dag?! *krysser fingrene* Vil vel komme flere aktuelle leiligheter til salgs nå utover høsten. Har et vennepar som skal kjøpe nå, og de sier det er utrolig lite nytt som har kommet! Dere får uansett ha lykke til! Det er godt dere krysser fingrene for meg damer! Jeg ringte til damen i går, men fikk ikke tak i henne i arbeidstida. Hun ringte imidlertid tilbake sent på ettermiddagen, hun skjønte at jeg lurte på hvordan det gikk. Hun kunne fortelle at de er ferdig med intervjuer og nærmer seg en beslutning, men at det ikke er klart ennå. Det skulle visstnok være et møte i dag der de skulle bestemme rekkefølgen på innstillingen. Så langt, så godt. Men så ville hun stille meg et spørsmål, og det var om jeg kunne tenke meg en annen stilling hvis jeg ikke ble innstilt som nr. 1. Den alternative stillingen er tilsvarende det jeg jobber med nå. Jeg ble litt paff, og sa som sant var at det kunne jeg ikke ta stilling til sånn med en gang, da må jeg vite litt mer, både om betingelser og arbeidshverdagen. Jeg fikk ihvertfall beskjed om å tenke litt på det, da det var et alternativ, sa hun. Og da tolker jeg det til at en av de interne søkerne stiller sterkt, og at hun trolig kommer til å få tilbudet. Så i går kveld var jeg litt skuffet og mutt, men det skulle vel bare mangle. Hvis ikke hadde det jo betydd at det ikke var viktig for meg! Men jeg har funnet litt mer ro nå, hvis det ender opp med at jeg ikke får tilbudet, så har jeg ihvertfall begynt reorienteringsfasen i min nåværende jobb. Jeg har ihvertfall mange kolleger som er sjeleglad hvis jeg blir... Jeg har jo ikke fått noe endelig svar da, men føler det er greit å forberede seg på at noen andre er sterkere enn meg. Det skulle jo forsåvidt også bare mangle når det er meg og tre interne det står om.... Bare sånn apropos prosjektet vi snakket om Du er herved utfordret! Nå kjente jeg at jeg er veldig glad for to ting: 1. At jeg ikke bor i London 2. At jeg aldri har hørt om det klesmerket.... Men tanken var god! Da måtte forresten du ha stylet meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. august 2009 #67 Del Skrevet 5. august 2009 Nå kjente jeg at jeg er veldig glad for to ting: 1. At jeg ikke bor i London 2. At jeg aldri har hørt om det klesmerket.... Men tanken var god! Da måtte forresten du ha stylet meg da! Du hadde blitt såååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. august 2009 #68 Del Skrevet 5. august 2009 Neferet!! (altså ,håper jeg ikke ødelegger for noen nå..!) Jeg er snart fedig med bok 2 i House of Night (jeg er kjent for å være treg. ) og siden du har lest den; kan jeg bare få si en ting; Jeg TUTET som et lite barn!! Jeg gråt som om jeg så på en film!! You know what I mean? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. august 2009 #69 Del Skrevet 6. august 2009 Greit å forberede seg litt psykisk, som du sier. Så blir ikke knekken så stor hvis man får et negativt svar... Men tror du nå at du kunne tenkt deg det andre forslaget hun kom med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. august 2009 #70 Del Skrevet 6. august 2009 PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #71 Del Skrevet 6. august 2009 Du hadde blitt såååååååååååå fiiiiiiiiiiiiiiin!!!!!!!! Det er klart jeg hadde!!! Neferet!! (altså ,håper jeg ikke ødelegger for noen nå..!) Jeg er snart fedig med bok 2 i House of Night (jeg er kjent for å være treg. ) og siden du har lest den; kan jeg bare få si en ting; Jeg TUTET som et lite barn!! Jeg gråt som om jeg så på en film!! You know what I mean? I hear you! Men jeg må innrømme at jeg mistenkte det en stund.... Greit å forberede seg litt psykisk, som du sier. Så blir ikke knekken så stor hvis man får et negativt svar... Men tror du nå at du kunne tenkt deg det andre forslaget hun kom med? Jeg fant vel egentlig ganske fort ut at jeg heller blir der jeg er enn å ta en lignende jobb et annet sted. Ikke bare fordi det er trygt og godt i en jobb man kjenner og kan godt, men også fordi jeg har relativt gode betingelser nå, og jeg tviler på at jeg kan oppnå det samme. Og det viktigste av alt, den jobben er i tilfelle lokalisert et annet sted, som er mye verre å komme seg til kollektivt. Det innebærer i tilfelle ikke bare pengene, men minst en time ekstra reisetid per dag i forhold til den jobben jeg søkte. Så da kan jeg jo være der jeg trives, selv om de beste kollegaene mine forlater skipet i løpet av august og september Og det er akkurat sånn det blir. Fikk telefon i dag med beskjed om at de har tilbudt jobben til noen andre. Ikke en av de tre interne faktisk, det var visst en ekstern søker til. Og tro det eller ei, de valgte henne... Tror ikke det kan ha noe med at hun hadde mange flere års erfaring enn meg, og ledererfaring.... Men da er det ihvertfall avklart! Jeg bearbeidet mesteparten av skuffelsen på tirsdag egentlig, så det har ikke vært så tungt i dag. Jeg har jo allerede rukket å reorientere meg inn i den nåværende jobben. Så gjenstår det bare å se om nåværende sjef gjør virkelighet av truslene hun kom med før ferien om å gi meg tilleggsoppgaver og bedre lønn der jeg er nå da! PM Leilighet? PM kommer din vei! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Det er jammen mye som skjer om dagen, jeg rekker jo ingen KG-tid... Har ikke rukket å oppdatere meg å noen bøker på flere dager, og ikke sikkert jeg får gjort det i dag heller... Visning mellom 18 og 19, hadde det bare kunnet komme noen og kjøpe leiligheta!! *håpe* Bestilte forresten roser til kjære som hun får på jobb på mandag i dag, tenker jeg blir populær da.... Hihi, men tror hun synes det er stas også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. august 2009 #72 Del Skrevet 6. august 2009 fikk PM tusen takk snuppis den var råstilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. august 2009 #73 Del Skrevet 6. august 2009 Bestilte forresten roser til kjære som hun får på jobb på mandag i dag, tenker jeg blir populær da.... Hihi, men tror hun synes det er stas også da! Vil du ikke gifte deg med meg i stedet? vil ha roser. har aldri fått roser fra Mannen. Ingen andre blomster for den saks skyld. Men så giftet jeg meg ikke med han pga hans romantiske side akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. august 2009 #74 Del Skrevet 6. august 2009 jaja... sånn kan det gå! Du får se på det som en erfaring! Får håpe det blir litt lønnsforhøyelser i nåværende jobb da awww... så søtt med roser :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #75 Del Skrevet 6. august 2009 fikk PM tusen takk snuppis den var råstilig Hadde bare noen ville kommet å se på den på visning og sett hvor stilig den er så de vil kjøpe den..... Ingen innom i visningstiden i dag, det dukket opp en etternøler som "bare var i området" etter visningen egentilig var over, men har ikke store håp der akkurat... Deprimerende at det ikke var noen tydelige tegn på at markedet er bedre nå... Vil du ikke gifte deg med meg i stedet? vil ha roser. har aldri fått roser fra Mannen. Ingen andre blomster for den saks skyld. Men så giftet jeg meg ikke med han pga hans romantiske side akkurat. Tja, hadde bigami vært godkjent så kunne jeg jo vurdert det! Det skal sies at jeg aldri har gjort noe sånt før da, hun har riktignok fått blomster, men ikke sendt til jobben. Tenker hun kommer til å bli kjempeflau, og kjempemobbet.... jaja... sånn kan det gå! Du får se på det som en erfaring! Får håpe det blir litt lønnsforhøyelser i nåværende jobb da awww... så søtt med roser :rødme: Det er helt klart en erfaring, og det må jo være et godt tegn at hun veldig gjerne ville ha meg med i deres team selv om det ikke nødvendigvis innebar å lede det. Så da må jeg jo ihvertfall ha gjort et ok intervju! Dessuten var det vel på tide at jeg ikke fikk en jobb jeg har vært på intervju til. Fram til denne har jeg blitt tilbudt alt jeg har vært på intervju for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #76 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg føler jeg er inne i en skikkelig dårlig trend akkurat nå. Det skjer så mye og jeg er så sliten. Sliter med magevondt og hodevondt (typisk stresstegn for meg) og sover enten veldig lite eller veldig dårlig. Det ender med at jeg er kjempesliten, vil bare hvile, og spiser helt feil og utrolig usunt så kroppen i tillegg legger på seg, blir oppblåst og kranglete. Hvorfor må det være sånn?? I kveld (etter visningen som ikke akkurat gjorde det bedre) dro kjære avgårde for å trene, men jeg orket ikke å være med. En kveld må jeg bare få gjøre ikkeno og være på KG, hvis ikke overlever jeg ikke helga. I morgen drar vi direkte fra jobb til svigers, svigerfar er 60 og skal ha selskap lørdag. Men først skal vi ut på XXXdagene i morgen kveld før lørdag er fullbooket med forberedelser og festligheter. Og så blir det plutselig en ny uke igjen, som ikke er noe mindre fullbooket. Jeg ønsker meg bare å komme inn i normale rutiner igjen, så det ikke er så mye stress! Og ikke minst ønsker jeg meg litt ordentlig kjærestetid, føler det bare er hektisk nå, og det går ut over psyken! Godt vi skal feire ti år sammen på mandag, da er det ihvertfall bare oss to! Og så skal jeg virkelg ta meg sammen i forhold til hva jeg putter i meg fra mandag av, da må dere backe meg opp jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 #77 Del Skrevet 6. august 2009 Huff, det hørtes ikke bra ut... Det er kanskje i perioder med mye stress det er spesielt viktig å få i seg riktig mat, men skjønner det kan være vanskelig å få til. Jeg skal heie på riktig spising! Sikker på at du orker treff nå snart forresten, hvis du egentlig bare vil kule'n litt?? Jeg har allerede foreslått tid og sted i boken min. Thai-mai er vel ikke så ille sundt i det minste?! :klø: Så utrolig dritt at ingen kom på visningen!! Men vet du hva, det tror jeg har med været å gjøre!! Folk er helt utsultet på litt sol, så nå som den endelig titter frem så ligger folk bare strødd i parkene bortover! Har dere planlagt noen flere visninger fremover eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #78 Del Skrevet 6. august 2009 Huff, det hørtes ikke bra ut... Det er kanskje i perioder med mye stress det er spesielt viktig å få i seg riktig mat, men skjønner det kan være vanskelig å få til. Jeg skal heie på riktig spising! Sikker på at du orker treff nå snart forresten, hvis du egentlig bare vil kule'n litt?? Jeg har allerede foreslått tid og sted i boken min. Thai-mai er vel ikke så ille sundt i det minste?! :klø: Så utrolig dritt at ingen kom på visningen!! Men vet du hva, det tror jeg har med været å gjøre!! Folk er helt utsultet på litt sol, så nå som den endelig titter frem så ligger folk bare strødd i parkene bortover! Har dere planlagt noen flere visninger fremover eller? Jeg er absolutt klar for treff, det finnes mange måter å koble av på, og skravling og latter er blant de gode!! Vi kommer sannsynligvis til å satse på neste torsdag, søndag og mandag, ta et raid når vi først har begynt på igjen. Men jeg skal prøve å holde forventningene nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. august 2009 #79 Del Skrevet 6. august 2009 I hear you! Men jeg må innrømme at jeg mistenkte det en stund.... Ja jeg og, klarte jo å lese litt bakpå bok tre da jeg skulle kjøpe dem, som kunne henvise til noe slikt. Men ville jo ikke innse det da, etterhvert som jeg leste! Og jeg....griner av alt jeg. hihi Så fælt at du har så tunge dager da.. Vet hva du mener! Jeg er veldig opp og ned selv. Akkurat nå går det greit (selv om vi ikke har bil lenger og arbeidsveien er laaaang med buss...) men det er mest fordi sjefen har ferie og JEG er sjef nå. Da går alt mye greiere og fortere! Du må huske å pleie deg selv når dagene blir sånn! Ta deg et bad, om du har badekar, eller gjør som meg, ta en lang varm dusj, litt peeling, ansiktsmaske, bruke god tid på badet og så krype god, varm og ren opp i senga med favoritt-tv-serien på tv. (eller den bærbare dvd-spilleren. ) ...Eller er det bare jeg som liker sånt...? Når det gjelder kjæreste-tid sørger jeg alltid for å si til Manden at jeg elsker han før jeg går og legger meg. Og få en god klem når han kommer hjem fra jobb. Er ikke mye, men det hjelper når vi nesten ikke ser hverandre. Og en søt melding i løpet av arbeidsdagen. Og det betaler seg tilslutt, sist torsdag kom Manden til jobben min da han skulle hente meg og hadde kjøpt en rose til meg. :rødme: Og jeg skal være med å backe deg opp når det gjelder spisingen! Hvis du lover å komme inn til meg og kjefte på meg jevnlig over det samme, selv om jeg ikke nevner det...jeg vil ikke innrømme slike ting... Håper du får en relativt fin torsdagkveld og en ennå bedre fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #80 Del Skrevet 6. august 2009 Åh, trinemor83, det var et godt innlegg! Trenger ikke si mer engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg