eleit Skrevet 9. september 2009 #281 Del Skrevet 9. september 2009 Var det? :klø: jeg tror det! De fleste fotografer har angst mot å gi fra seg rettigheten på bildene! Jeg hadde inntrykk av at ingen gjorde det til under 10000. Og dessuten bruker fotografer å ta ekstra betalt for bilder ute pga reise osv. Og dere tok jo bilder ute.. Jeg tror dere gjorde et lite varp der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2009 #282 Del Skrevet 9. september 2009 Aha, det lønner seg altså å bruke freelancefolk som ikke har et sånt manisk eieforhold på bildene! Vi er kjempefornøyde vi, kunne ikke blitt bedre! -------------------------------------------------------------------------------------- Sliten etter jobb og trening, bør vel komme meg i seng snart. Kjære er ute på nerdefylla (jeg antar ihvertfall det er det hun driver med, hun er veldig ivrig på å være senest mulig ute. At hun skal på nye forelesninger i morra tidlig tror jeg er glemt for lenge siden... ) så det er vel ikke allverdens jeg får sove når jeg venter på at hun skal komme hjem. Men hvile litt kan man da alltids! Treningsveiledning var bra, men ikke helt som forventet. Vet ikke helt hva jeg forventet, så skal ikke si for mye om det. En del øvelser jeg allerede kjenner godt, noen med ny og forbedret teknikk, og noen monstre for stabilitet... Blir spennende å se hva jeg synes etter å ha brukt det en stund! Men først blir nok hoveddelen av trening fjellturer i helga! Blir utrolig deilig med fri fredag og mandag, bare gjøre helt andre ting og fortrenge hele jobben! Skal følge mitt eget råd jeg, og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. september 2009 #283 Del Skrevet 9. september 2009 Joda, er terapi master der. Jeg blir alltid bare lattermild av å tenke på den, fordi kjære da den først kom leste veldig feil. Det ble nemlig satt opp plakater der det ble presisert at man måtte ta av seg skoene ved bruk av terapi master. Mens kjære skjønte ikke hvorfor de som hadde Master i terapi måtte ta av skoene... Å, herregud, nå ler jeg meg i hjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. september 2009 #284 Del Skrevet 9. september 2009 everybody can have a blond moment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. september 2009 #285 Del Skrevet 10. september 2009 Vi kjenner ikke fotografen nei, men han virker som en ålreit kar, som er ganske avslappa Noe anna enn disse kjedene Hvor i Jotunheimen er det du skal hen i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #286 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. september 2009 #287 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Så deilig med langhelg. Håper du får noen flotte dager med en herlig fjelltur. Endret 10. september 2009 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 10. september 2009 #288 Del Skrevet 10. september 2009 Kos deg masse i lang helgen din og ikke minst på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2009 #289 Del Skrevet 10. september 2009 God tur snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 10. september 2009 #290 Del Skrevet 10. september 2009 Flott trupp på første rad på onsdag syns jeg! Fikk du noen gode tips som du vil dele med meg på treningsveiledningen eller? Hva betaler du for sånn veiledning? Mandags- og fredagsfri er de beste fridagene! PS: Sinnsykt billig for fotografering! Vi regner med at alt vi skal ha av fotografen inkl. cd (bare lavoppløselig), album med 24 sider, flere forstørrelser til oss selv og nærmeste familie og takkekort kommer til å komme på en 16-17.000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2009 #291 Del Skrevet 11. september 2009 Vi betalte 1500 for fotografen vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. september 2009 #292 Del Skrevet 11. september 2009 Vi betalte 6000 kr for fotograf, hår og sminke for meg og 2 forlovere Takkekort ble omtrent gratis siden vi fikk rettigheten til alle bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 #293 Del Skrevet 11. september 2009 Vi betalte 1500,- og fikk rettigheten til ca 200 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 #294 Del Skrevet 11. september 2009 ....Betalte fotografen med en flaske vin vi..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2009 #295 Del Skrevet 13. september 2009 ....Betalte fotografen med en flaske vin vi..... DET hadde vært noe det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 15. september 2009 #296 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Bare innom for å si hei. Jeg henger laaangt bak i dagboka di, nesten en måned. men jeg holder på å lese meg opp. Men nå skal jeg ha datapause og lese Untamed. Bitt av basillen takket være deg Edit: oppdatert. gratulerer med øredobber (endelig). hurra for tur. uhurra for visningene og vannlekasjene. hurra for positive lister og hurra for pole dance kurs. Endret 15. september 2009 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. september 2009 #297 Del Skrevet 15. september 2009 Du har vel ikke falt ned en fjellskrent vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. september 2009 #298 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Neferet?? edit: brukte gamle-nicket... Endret 15. september 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. september 2009 #299 Del Skrevet 15. september 2009 Hvor er Neferet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. september 2009 #300 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg skal lokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg