Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Var det? :klø:

:jepp: jeg tror det! De fleste fotografer har angst mot å gi fra seg rettigheten på bildene! Jeg hadde inntrykk av at ingen gjorde det til under 10000. Og dessuten bruker fotografer å ta ekstra betalt for bilder ute pga reise osv. Og dere tok jo bilder ute.. Jeg tror dere gjorde et lite varp der :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha, det lønner seg altså å bruke freelancefolk som ikke har et sånt manisk eieforhold på bildene! :) Vi er kjempefornøyde vi, kunne ikke blitt bedre!

--------------------------------------------------------------------------------------

Sliten etter jobb og trening, bør vel komme meg i seng snart. Kjære er ute på nerdefylla (jeg antar ihvertfall det er det hun driver med, hun er veldig ivrig på å være senest mulig ute. At hun skal på nye forelesninger i morra tidlig tror jeg er glemt for lenge siden... ) så det er vel ikke allverdens jeg får sove når jeg venter på at hun skal komme hjem. Men hvile litt kan man da alltids! :jepp:

Treningsveiledning var bra, men ikke helt som forventet. Vet ikke helt hva jeg forventet, så skal ikke si for mye om det. En del øvelser jeg allerede kjenner godt, noen med ny og forbedret teknikk, og noen monstre for stabilitet... Blir spennende å se hva jeg synes etter å ha brukt det en stund! Men først blir nok hoveddelen av trening fjellturer i helga! Blir utrolig deilig med fri fredag og mandag, bare gjøre helt andre ting og fortrenge hele jobben! :ler:

Skal følge mitt eget råd jeg, og :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er terapi master der. Jeg blir alltid bare lattermild av å tenke på den, fordi kjære da den først kom leste veldig feil. Det ble nemlig satt opp plakater der det ble presisert at man måtte ta av seg skoene ved bruk av terapi master. Mens kjære skjønte ikke hvorfor de som hadde Master i terapi måtte ta av skoene... :ler:

Å, herregud, nå ler jeg meg i hjel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner ikke fotografen nei, men han virker som en ålreit kar, som er ganske avslappa :) Noe anna enn disse kjedene :rolleyes:

Hvor i Jotunheimen er det du skal hen i helga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott trupp på første rad på onsdag syns jeg! :danser:;)

Fikk du noen gode tips som du vil dele med meg på treningsveiledningen eller? Hva betaler du for sånn veiledning?

Mandags- og fredagsfri er de beste fridagene! :jepp:

PS: Sinnsykt billig for fotografering! Vi regner med at alt vi skal ha av fotografen inkl. cd (bare lavoppløselig), album med 24 sider, flere forstørrelser til oss selv og nærmeste familie og takkekort kommer til å komme på en 16-17.000! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 6000 kr for fotograf, hår og sminke for meg og 2 forlovere :hoppe: Takkekort ble omtrent gratis siden vi fikk rettigheten til alle bildene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å si hei. Jeg henger laaangt bak i dagboka di, nesten en måned. men jeg holder på å lese meg opp. Men nå skal jeg ha datapause og lese Untamed. Bitt av basillen takket være deg :)

Edit: oppdatert.

gratulerer med øredobber (endelig).

hurra for tur.

uhurra for visningene og vannlekasjene.

hurra for positive lister

og hurra for pole dance kurs. :)

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.