Androide Skrevet 1. oktober 2011 #2721 Del Skrevet 1. oktober 2011 2012 blir vel neppe stusselig egentlig, i og med at både Manchester og Hawaii står på planen... Men det er jo stas å ha litt konserter og andre litt kortere ting å glede seg til også!! Du er så fin som har adoptert uttrykket mitt! Instant no-brain blir det nok helt sikkert!! Kjenner det kiler i magen bare jeg tenker på at lyset skal slokkes kl 1930 og showet settes i gang!! er en liten smakebit, jeg husker ikke om jeg har delt den før... Det er fint å ha ting å glede seg til, uansett hvor små - eller store de er Jeg liker det utrykket altså! Språk er så fantastisk, jeg liker å utvide vokabularet mitt! Håper du koste deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2011 #2722 Del Skrevet 1. oktober 2011 Herlig herlig! Både på kort og lang sikt! Ja!! Håper du koser deg ikveld Gløttet litt på den linken din, det så helt vilt ut Så deilig å ha så mye å glede seg til Jeg pleier også å ha en sånn liste, men Liten stikker litt kjepper i hjula for oss med flaskenektinga si Så dette året er litt annerledes, koselig det også :happy: Vilt er det rette ordet, hvis vi ikke skal oppgradere til "det komplette galskap"!! Liten kommer vel til å styre planene deres litt framover, men så var jo hun en av de største planene også da, så hun må jo få legge litt beslag på dere når hun har ankommet! Det er fint å ha ting å glede seg til, uansett hvor små - eller store de er Jeg liker det utrykket altså! Språk er så fantastisk, jeg liker å utvide vokabularet mitt! Håper du koste deg i kveld! Vi språknerder må holde sammen Jeg fryder meg ofte over ditt språk i bloggen, så da er det desto festligere å kunne bidra med et uttrykk i blant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2011 #2723 Del Skrevet 1. oktober 2011 Alle mine bekymringer om å ha forestilt meg for mye slik at jeg skulle bli skuffet av Wear it like a crown ble absolutt gjort til skamme! Det var nesten enda bedre å se forestillingen for andre gang, for litt hadde jeg glemt, litt kunne jeg tenke helt nytt på, og mye visste jeg at jeg bare kunne nyte og sitte med og i hjertet mitt. Heldigvis var min venninne helt enig, vi var absolutt like målløse og lykkelige begge to da vi bega oss tilbake til toget og hjemover. Det er helt umulig å beskrive med ord, og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si at jeg liker best heller, for det er så utrolig mye å velge mellom! Riktignok ligger jo Anna Lagerkvist/Mistress of Mayhem mitt hjerte nært, hun har jo tross alt chinese pole som sin spesialitet, og det er utrolig mye inspirasjon å hente hos henne, i tillegg til bunnløs beundring! Samtidig er samspillet mellom David Eriksson/Marvel of the century og Fouzia Rakez/Wild Weird and Wonderful helt unikt, og trapesnummeret deres er det absolutte høydepunktet for hele forestillingen (det avslutter forsåvidt også, så veldig stas at det avsluttes med noe ekstra fantastisk! Jeg kan jo heller ikke glemme den dukkeaktige og nesten ikke menneskelige framtoningen til Louise Bjurholm/Miraculous and supernatural , hun er den litt mer stille karakteren, men gir så mye mulighet for refleksjon, og hennes danse/akrobatikknummer med Henrik Agger/Wizard of Wonder får meg til å holde pusten og bli imponert over hvilken tillit mennesker kan klare å ha til hverandre, det er helt magisk!! Sist, men ikke minst må jeg også få nevne Jesper Nikolajeff/Nerves of steel som er skummel hele forestillingen gjennom, og som har ekstreme evner til å sjonglere store objekter, for eksempel motorsager og spisestuestoler. Jeg tror ikke han sier et ord i løpet av hele forestillingen, og er bare skummel og tilstedeværende!! Som dere helt sikkert skjønner har jeg store problemer med å velge mine favoritter, og det er kanskje det som gjør at det er så utrolig magisk også!! Stemningen er ubeskrivelig, musikken vakker og fintunet til numrene, og det eneste jeg vil ha er mer!!! Hadde jeg hatt bilen i helga, tror jeg ikke det hadde vært så usannsynlig at jeg hadde dratt tilbake i kveld, mutters alene, bare for å se det en gang til, og det sier vel mer enn noe annet! Og min venninne var helt enig, vi kunne godt dratt tilbake begge to! Jeg har til min store glede funnet ut at det skal være forestillinger flere andre steder i Norge i løpet av oktober/november, så kanskje tar vi begge med oss våre bedre halvdeler så de også får oppleve magien... Bare én gang til, vær så snill!! Og ja, jeg koste meg Diddles og Androide, det er nemlig helt umulig å la være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. oktober 2011 #2724 Del Skrevet 2. oktober 2011 Utrolig artig å lese din svært engasjerte og entusiastiske, blown-away, fantastisk bruk av adjektiver og lykkelige beskrivelse av showet! God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. oktober 2011 #2725 Del Skrevet 2. oktober 2011 Utrolig artig å lese din svært engasjerte og entusiastiske, blown-away, fantastisk bruk av adjektiver og lykkelige beskrivelse av showet! God søndag Hihi, tok jeg kanskje litt av? Jeg tror egentlig ikke det heller, står fortsatt for alt sammen Søndagen (og lørdagen) er avslappende og deilig, stikkord er sofa, stearinlys, serier på dvd og slaraffenliv generelt, kun avbrutt av litt pole i går og litt forsinket helgevask i dag. Me like! Bloggen er oppdatert med bilder og videoklipp for den som vil se hva jeg har holdt på med den siste måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. oktober 2011 #2726 Del Skrevet 2. oktober 2011 Høres ut som en deilig helg Imponert! Jeg må si det begynner å se veldig "effortless" ut når du beveger deg på den stanga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2011 #2727 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres ut som en deilig helg Imponert! Jeg må si det begynner å se veldig "effortless" ut når du beveger deg på den stanga! Det var så absolutt en deilig helg! Bakte scones til kveldsmat i går kveld, og det var en fin avslutning på helga. Ikke like fornøyd da jeg våknet med sår hals (igjen! ) i dag tidlig, kanskje kroppen ikke tåler å slappe av... Og tusen tusen takk Effortless er virkelig det beste komplimentet en kan få som poledancer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. oktober 2011 #2728 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da jeg var i nabobyen i går så jeg at Cirkus Cirkör kommer dit, og etter å ha lest beskrivelsen din her skjønner jeg at jeg må gå på det! Så bra showet levde opp til forventningene, og at du storkoste deg! Høres ut som resten av helgen din var behagelig og fin også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. oktober 2011 #2729 Del Skrevet 3. oktober 2011 Da jeg var i nabobyen i går så jeg at Cirkus Cirkör kommer dit, og etter å ha lest beskrivelsen din her skjønner jeg at jeg må gå på det! Så bra showet levde opp til forventningene, og at du storkoste deg! Høres ut som resten av helgen din var behagelig og fin også. Ja, det må du gjøre!! Det blir nok en forestilling til på oss også, venter på avklaring om min venninne og mannen hennes får barnevakt, men jeg tar uansett med meg kjære! Hmm, lurer på om vi kommer til å være på samme forestilling da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. oktober 2011 #2730 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg så nettopp at de kommer hitover også. Du skal ikke ta turen hit også, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. oktober 2011 #2731 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du får bli sånn skikkelig groupie, som reiser land og strand rundt og følger truppen i tykt og tynt! Men bra du hadde en slik fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. oktober 2011 #2732 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg så nettopp at de kommer hitover også. Du skal ikke ta turen hit også, vel? Nei, jeg skal nok ikke det... Men du og han godeste bør absolutt benytte anledningen! Du får bli sånn skikkelig groupie, som reiser land og strand rundt og følger truppen i tykt og tynt! Men bra du hadde en slik fantastisk opplevelse Vet du, det frister faktisk skikkelig! Kanskje de kunne lært meg noen triks underveis også! Jeg fikk et anfall av galskap på lørdag, og fant chinese pole-damen på FB, og sendte henne en melding bare for å si hvor bra jeg synes hun er og hvor inspirerende det er å se på. Håper hun ikke tror jeg er helt stalker-gal... Jeg tror du også hadde likt dem altså Androide!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2011 #2733 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, det må du gjøre!! Det blir nok en forestilling til på oss også, venter på avklaring om min venninne og mannen hennes får barnevakt, men jeg tar uansett med meg kjære! Hmm, lurer på om vi kommer til å være på samme forestilling da...? Moro! Ja, kanskje vi skal på den samme! Jeg vet ikke hvilken dag jeg skal enda, for det spørs hvem jeg skal gå sammen med. Blir det Muffinmannen blir det lørdag, men jeg tror nok heller det blir med venninne(r?) på søndag. Hun pole-damen syns sikkert det bare var koselig med den meldingen. Skryt er jo alltid hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2011 #2734 Del Skrevet 5. oktober 2011 Moro! Ja, kanskje vi skal på den samme! Jeg vet ikke hvilken dag jeg skal enda, for det spørs hvem jeg skal gå sammen med. Blir det Muffinmannen blir det lørdag, men jeg tror nok heller det blir med venninne(r?) på søndag. Hun pole-damen syns sikkert det bare var koselig med den meldingen. Skryt er jo alltid hyggelig. Det blir nok lørdag for oss, uansett. Har ikke hørt noe mer fra venninna mi, hun jobber med å skaffe barnevakt, og jeg er mest ivrig på å bestille billetter med en gang i tilfelle mange nok skulle finne ut at dette er verdt å få med seg og billettene rives vekk... Men prøver å ikke mase, og bare være ivrig på innsiden... Jeg håper hun synes det. Fikk litt sånn plutselig-anger etter at jeg hadde sendt den, i overkant impulsivt til meg å være... Men jeg tenker at jeg ville garantert blitt glad for at noen satte pris på det jeg gjorde, så da velger jeg å tro at hun også gjør det! -------------------------------------------------------------- Om en drøy time er det første Elen-trening (dans etterfulgt av yoga) siden begynnelsen av august! Jeg kommer til å være komplett utslitt når jeg begir meg hjemover, har jo ikke utfordret kroppen med cardio på månedsvis! Men det blir stas da!! Her er forresten vår fantastiske instruktør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. oktober 2011 #2735 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg tror du også hadde likt dem altså Androide!! Det skal du ikke se bort i fra I mellomtiden ser det ut til at det blir Cirque du Soleil på meg om noen uker, ikke å kimse av de heller! Endret 5. oktober 2011 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2011 #2736 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det skal du ikke se bort i fra I mellomtiden ser det ut til at det blir Cirque du Soleil på meg om noen uker, ikke å kimse av de heller! På ingen måte!! Sjekker fortsatt håpefullt med jevne mellomrom om de har tenkt å ta turen tilbake til Norge snart, men uten hell... Jeg møtte en kollega etter forrige forestilling, og vi var like stumme og salige begge to, så våre respektive følger mente det kanskje var bedre om vi snakket sammen en dag vi faktisk klarte å si noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2011 #2737 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er så trøtt! Jammen godt det er fredag i morgen, den har vært etterlengtet siden tirsdag, minst!! I tillegg tror jeg kroppen er litt ekstra sliten etter gårsdagens treningsstrabaser, herregud så sliten jeg ble! Skummelt å miste så mye på så kort tid, men desto deiligere å være på plass igjen! Hadde jeg ikke hatt ører hadde smilet gått helt rundt! Begynner å kjenne stivhet da, spesielt i triceps, det kommer til å bli festlig i morgen tenker jeg!! Kollegene mine har bare gitt meg opp tror jeg, er jo invalidiserende støl stort sett ukentlig Jeg teller timer til jeg kan gå hjem jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. oktober 2011 #2738 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det blir nok lørdag for oss, uansett. Har ikke hørt noe mer fra venninna mi, hun jobber med å skaffe barnevakt, og jeg er mest ivrig på å bestille billetter med en gang i tilfelle mange nok skulle finne ut at dette er verdt å få med seg og billettene rives vekk... :sjenert : Men prøver å ikke mase, og bare være ivrig på innsiden... :ler : Jeg håper hun synes det. Fikk litt sånn plutselig-anger etter at jeg hadde sendt den, i overkant impulsivt til meg å være... :flau : Men jeg tenker at jeg ville garantert blitt glad for at noen satte pris på det jeg gjorde, så da velger jeg å tro at hun også gjør det! :jepp : ------------------------------------------------------------- Om en drøy time er det første Elen-trening (dans etterfulgt av yoga) siden begynnelsen av august! :hoppe : Jeg kommer til å være komplett utslitt når jeg begir meg hjemover, har jo ikke utfordret kroppen med cardio på månedsvis! :daane : Men det blir stas da!! Her er forresten vår fantastiske instruktør! Kjenner igjen sånn iver, men å prøve å unngå å mase. Leste saken og skjønte det var instruktøren deres. Hadde vært moro å prøvd det en gang! Skjønte du var fornøyd med timen også. Håper du fikk slappet av i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2011 #2739 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjenner igjen sånn iver, men å prøve å unngå å mase. Leste saken og skjønte det var instruktøren deres. Hadde vært moro å prøvd det en gang! Skjønte du var fornøyd med timen også. Håper du fikk slappet av i ettermiddag. Det er ikke så lett å ikke mase når det er sånne ting, men jeg gjør mitt beste Jeg var fornøyd med timen! Nå er det riktignok ikke helt det samme som hun gjør på Burlesque-greiene på Elixia, men noen ting har hun tatt med over til oss også. Og det var stas! Slappet av i går... Joda, liten hvil på sofaen, men så var det tid for litt pole. Bloggen oppdateres straks Ha en fin fre(i)dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2011 #2740 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så flink du var som trente pole selv om kroppen ropte på sofaen! God fredag og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg