Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Tatt av har det visst allerede seg jeg Mazzi!

Hei jenter! Jeg er skikkelig :forkjola: med feber og vond og hoven hals og det som hører med. Måtte gå hjem fra jobb i går, og her er jeg fortsatt. Ingen sjans til å jobbe med denne formen!! :sukk: Så jeg har rett og slett ikke orket innom nett heller. Skal ha som mål for dagen å både svare dere alle sammen, og lese meg opp på dagbøkene! :klemmer: til dere alle så lenge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjenner ikke fotografen nei, men han virker som en ålreit kar, som er ganske avslappa Noe anna enn disse kjedene

Hvor i Jotunheimen er det du skal hen i helga?

Vi bodde på hytte på Raubergstulen Må innrømme at nettsidene er mye mer fancy enn selve stedet, men klager ikke altså! Svigers hadde nok derimot sett for seg litt andre forhold til prisen de var forespeilet. Det viktigste var uansett at vi hadde en fantastisk tur!!

:kyss2:

Søta! :kline:

Så deilig med langhelg.

Håper du får noen flotte dager med en herlig fjelltur.

Veldig deilig! Nå har jeg jo fått lagt på litt flere dager i og med jeg har blitt syk, heldigvis var jeg frisk på fjellet! Jeg er helt imponert over hvordan verden ser ut så høyt opp! Får lyst til å skrive magiske historier når jeg står og ser fjellene sånn!!

Kos deg masse i lang helgen din og ikke minst på turen

Tusen takk Devilina! Vi koste oss masse!! :klemmer:

God tur snuppa

Takk kjære!! :klemmer:

Flott trupp på første rad på onsdag syns jeg!

Fikk du noen gode tips som du vil dele med meg på treningsveiledningen eller? Hva betaler du for sånn veiledning?

Mandags- og fredagsfri er de beste fridagene!

PS: Sinnsykt billig for fotografering! Vi regner med at alt vi skal ha av fotografen inkl. cd (bare lavoppløselig), album med 24 sider, flere forstørrelser til oss selv og nærmeste familie og takkekort kommer til å komme på en 16-17.000!

Onsdags-truppen! :danser::ler:

Treningsveiledningen var ganske informativ, men egentlig litt annerledes enn jeg trodde. Fikk beskjed om å bruke tyngre belastning, men færre øvelser og heller øvelser som trener masse ting samtidig. Jeg hadde heldigvis erfaring med mange av de øvelsene som skulle bli en del av mitt program, ellers fikk jeg stifte bekjentskap med Terapi master for styrke og stabilitetstrening i kjernemuskulaturen. Det kan absolutt anbefales å ta en sånn veiledning, den koster kr. 75,-.

edit: brukte gamle-nicket...

Fort gjort! Hender jeg tenker det rett som det er jeg også! :klem:

Jeg skal lokke :lur:

:sexy:

:skratte: Du er rett og slett one of a kind dinedama!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom for å si hei. Jeg henger laaangt bak i dagboka di, nesten en måned. men jeg holder på å lese meg opp. Men nå skal jeg ha datapause og lese Untamed. Bitt av basillen takket være deg :)

Edit: oppdatert.

gratulerer med øredobber (endelig).

hurra for tur.

uhurra for visningene og vannlekasjene.

hurra for positive lister

og hurra for pole dance kurs. :)

Hei Store My!

Hyggelig å se deg innom her igjen! Det er på ingen måte noe krav å måtte lese alt som skjer etter KG-pauser altså, men veldig stas med kommentarer på alt sammen!! :jepp: Og hvis du leser Untamed nå, betyr det at du snart har pløyd hele serien du også?? Jeg har vampyrpause nå og leser litt Liza Marklund før jeg skal bli bitt av Twilight-basillen, bokstavelig talt... :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puste lettet ut* Der var du jo! :hoppe:

Men ikke så stas å se at du har blitt syk :sukk: Håper du blir frisk fort! :klemmer:

Jada, ingen tryning ned fjellskrenter på denne fjellgeita! :ler: Jotunheimen var helt fantastisk, men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg... Vi fikk ikke tatt turen opp på Galdhøpiggen da, for det var dårlig vær og mye vind den dagen vi eventuelt kunne blitt med på tur dit. Men det kommer forhåpentligvis en ny sjanse! :jepp:

Takk for gode :klemmer: , sender noen smittefrie i retur!!

Bli fort frisk du :klemmer:

Tusen takk vennen! :klem:

Bli bra igjen, du må bli bra igjen :plystre:

God bedring vennen, hold senga og bli firsk. :troest::klemmer:

Her får man sang også, ikke verst!! Tusen takk MaiL!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Nå er jeg endelig oppdatert her inne igjen! Formen er litt stigende akkurat nå heldigvis, håper det forblir sånn! Jeg har sagt fra på jobb at jeg ikke kommer i morgen, for så fort jeg gjør noe særlig er jeg helt utslått igjen, så trenger nok en ekstra dag å komme meg på.

Ellers har det jo skjedd så mye på de dagene jeg ikke har vært her, så tror rett og slett jeg må lage en utvidet liste som oppsummering!

Fantastisk tur i Jotunheimen! Inneholdt både fjellvandringer, fantastisk landskap og fjellutsikt, kuer og sauer i bøtter og spann, et vanvittig bra bakeri i Lom, spennende boklesing og slitenhet etter fjellufta...

Det har vært valg! :hoppe: Og her i huset kunne vi puste lettet ut da mandatfordelingen var klar. Jeg måtte til og med ha på meg mine som feiring den lille stunden jeg var på jobb i går! :ler:

Vi har fått takkekortene våre! Og de ble kjempefine! :strix: Nå gjelder det bare å få skrevet alle sammen og fått de ut til øvrigheta! Tror jeg skal vente med det til en dag jeg er litt mer oppegående!

Min nye iPhone er på vei i posten etter laaaang ventetid etter jeg bestilte den! Kjære kommer til å dø av misunnelse, men hun kommer nok ikke til å være så mange dager etter før det dukker opp en til henne også...

Jeg har tatt opp gårsdagens L-word, og skal snart lage meg litt middag før jeg ser på den. Gikk glipp av forrige ukes sesongåpning, for jeg hadde programmert feil og tatt opp over en times snø, så må lese referat fra den først... :fnise:

Hmm, det var vel det tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, ingen tryning ned fjellskrenter på denne fjellgeita! :ler: Jotunheimen var helt fantastisk, men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg... Vi fikk ikke tatt turen opp på Galdhøpiggen da, for det var dårlig vær og mye vind den dagen vi eventuelt kunne blitt med på tur dit. Men det kommer forhåpentligvis en ny sjanse! :jepp:

Takk for gode :klemmer: , sender noen smittefrie i retur!!

Jeg vet at Jotunheimen er fantastisk ja :rødme: Har ikke vært i traktene deres, men nå begrenser jo tross alt min erfaring seg til to turer til den samme hytta :ler: Men håper på flere sjanser, både hit og dit :hoppe:

Kule sko! :jepp: Jeg er ikke helt enig i akkurat din symbolikk, men nok om den saken ;)

Takkekortbilder forventes i gruppa :opplyser: Vi venter fremdeles på mail fra fotografen, han er så ufattelig treig :sukk:

Fikk med meg L-word i går, Shane er mitt lesbiske alibi, i tillegg til Lisbeth Salander :sexy::fnise:

Lurt av deg å ta fri i morra og, viktig å bli helt bra :Nikke:

Masse god-bedrings -:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg L-word i går, Shane er mitt lesbiske alibi, i tillegg til Lisbeth Salander :sexy::fnise:

:skratte: Nå måtte jeg rett og slett le høyt! De er nok begge best som fiction da, kompliserte damer begge to!! Jeg og ei venninne diskuterte hvilken oppgave det ville vært å gjøre en karakterstudie av Lisbeth Salander da vi så Menn som hater kvinner her en kveld, og jeg tror jammen det ville vært en jobb å gjøre det samme med Shane!! :bond:

Uansett, det er godt å ha noen sånne alibier! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært valg! :hoppe: Og her i huset kunne vi puste lettet ut da mandatfordelingen var klar. Jeg måtte til og med ha på meg mine som feiring den lille stunden jeg var på jobb i går! :ler:

:tommelopp:

Jeg tror jeg liker de skoene!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Store My!

Hyggelig å se deg innom her igjen! Det er på ingen måte noe krav å måtte lese alt som skjer etter KG-pauser altså, men veldig stas med kommentarer på alt sammen!! :jepp: Og hvis du leser Untamed nå, betyr det at du snart har pløyd hele serien du også?? Jeg har vampyrpause nå og leser litt Liza Marklund før jeg skal bli bitt av Twilight-basillen, bokstavelig talt... :ler:

Men jeg ville jo lese om alt som hadde skjedd siden sist kan du skjønne.

Ja, Muffin fortalte meg at jeg kunne låne bøkene på biblioteket selv om de ikke har dem i Trondheim. Blir ferdig med untamed i dag, og venter på at hunted skal bli sendt til Trondheim. Bøkene er så spennende, spesielt når man kommer seg over de klomsete innledningene til forfatterne. Jeg trodde en periode at jeg glemte det tåpelige språket etterhvert i boka siden det er så spennende, men så er det jo også fordi språket faktisk blir bedre når de kommer i gang. Rart. Men uansett: jeg har store problemer med å legge fra meg boka (jeg henta den på biblioteket i går ettermiddag og blir ferdig i dag. sier vel sitt..).

Gled deg til Twilight. Den er også veldig spennende. Og språket er ti tusen ganger bedre enn i House of Night-bøkene (sier kanskje mer om språket i HoN enn Twilight. De som bryr seg veldig om språk er visst ikke så begeistra for språket i Twilight heller, men jeg hadde ingen reaksjoner på det selv).

Fortsatt god bedring.

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store My: Twilight høres lovende ut, skjønner det er mange her inne som har dilla! :hoppe: Så det er nok ikke lenge før jeg er i gang, må jo rekke å lese de to første før New Moon kommer på kino! :jepp: Og jeg er enig med deg angående språket, er litt glad den siste boka i House of Night ikke er utgitt ennå, så fikk jeg en pause uansett! :fnise:

----------------------------------------------------------------

Jeg innbiller meg at formen er stigende, men til gjengjeld har jeg blitt overfalt av menssmerter... :kjefte: Jaja, jeg er jo hjemme likevel, så da får jeg vel bare overleve at alt kommer på en gang! Etterpå skal jeg ihvertfall karre meg ned på posthuset og hente iPhonen min! Blir veldig veldig spennende! :hoppe: Så får jeg testet formen litt også, det er utrolig hvor frisk og fin man kan føle seg inne og i ro, og så faller alt sammen sammen når det faktisk er noe som må gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Det er veldig sant det med at man kan føle seg ganske bra, men så fort man gjør noe oppdager man at man ikke var så frisk likevel. Håper formen din ikke er så aller verst da. :klemmer:

Og kos deg med det nye leketøyet ditt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig ang Twilight :jepp: men det er vel kanskje ikke noe overraskende :fnise:

så den nyeste traileren til New Moon!!!! det er foooooooooooooooooor lenge til november, gleder meg syyykt til filmen kommer.. gjett hvem som skal på kino 20 november :hoppe:

legger igjen :klemmer::klem::hug::kose: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna menssmerter :kjefte:

Fortsatt god bedring vennen

Takk for kjeftehjelp! :ler: De har heldigvis holdt seg på et relativt overkommelig nivå, så tror det hjalp!!

Det er veldig sant det med at man kan føle seg ganske bra, men så fort man gjør noe oppdager man at man ikke var så frisk likevel. Håper formen din ikke er så aller verst da.

Og kos deg med det nye leketøyet ditt!

Leketøyet driver nå og aktiviseres og oppdateres! :hoppe: Men jeg må innrømme at jeg ikke forstår så mye av iTunes... Ikke rart kjære over lang tid har kalt det djevelens verktøy.... :fnise:

enig ang Twilight :jepp: men det er vel kanskje ikke noe overraskende :fnise:

så den nyeste traileren til New Moon!!!! det er foooooooooooooooooor lenge til november, gleder meg syyykt til filmen kommer.. gjett hvem som skal på kino 20 november :hoppe:

legger igjen :klemmer::klem::hug::kose: til deg!

Tusen takk for alle klemmene kjære Miso! Sender dem rett tilbake til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone :hjerter: Du får si fra om det kan anbefales :jepp:

Djevelens verktøy altså? Tviler sterkt på om noe fra apple er det, da heller m$-produkter :gjeiper:

Håper menssmertene er på tilbakadgående! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...