Gå til innhold

Twisted days and nights

Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med deg, begynner å bli litt lei repetisjonen. Det er vel fordi vi har lest alle rett etter hverandre tenker jeg... Kanskje en grunn til at det normalt går litt tid før det kommer en ny... :fnise: Men nå blir det jo uansett en pause etter nåværende bok, det kjenner jeg er greit!

:Nikke: Nå er jeg ferdig med House of Night for denne gang, men ikke med vampyrer, for nå er det Twilight. ;) Og True Blood begynner jo snart på tv.

Så kjedelig med vannlekkasjen! Men bra det ikke ble store skader. Og det hørtes jo ut som en herlig helg ellers. :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, vi får ta det igjen på onsdag, da skal jeg ha treningsveiledning rett etterpå så jeg kan lære hvordan jeg skal tukte meg selv til å bli sterk og smidig!! :trene:

Håper dere får en bra helg med bryllupsstæsj! :hoppe: Nå er det jo under en måned igjen også! :klemmer:

Forresten mente legen at kjære hadde lite salt og fortsatt kunne være dehydrert etter hun var syk på Sicilia. Hun har visst høyere blodtrykk når hun sitter enn når hun står, noe som gjør at svimmelheten dukker opp når hun er i bevegelse.

Vi ses på onsdag ja! Gleder meg! :hoppe:

Får håpe fruen blir bra når hun får inn litt ekstra salter og får normalisert blodtrykket sitt! Kjedelig å skulle gå rundt å være svimmel! Men godt hun kom seg til legen så hun fant ut av årsaken!

Så utrolig kjedelig å høre om vannlekkasjen, men godt det ikke var mer som var blitt ødelagt!

Hørtes ut som du hadde hatt en deilig lat søndag ;)

Du er ikke den eneste som går på vekta og pila peker i feil retning... jeg må virkelig skjerpe meg! Er jo tross alt under 4 uker nå! :nei: Du får hjelpe meg ved å mase på meg å få meg på trening! ;)

Så herlig å stikke bort på domus også viser det seg at det er Elen som har time! Hennes timer er alltid bra :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare oppdaterer meg litt

Kjipt med vannlekasjen da, men bra at det ikke vat så mye som ble ødelagt da

Alltid hyggelig å ha deg innom dinings!! :klemmer:

Hei kjære deg

Huff, så utrolig surt å lese om vannleksasjen.. vet hvordan det er, hadde vannlekasje i leiligheten vi bodde i før vi flyttet hit!! utrolig sure greier!!

legger igjen en :klemmer til deg og ønsker deg en god dag søta!!

Hei søte Miso! :klemmer:

Det er aldri moro med ekstrajobbing pga vannlekkasje nei... Godt vi var så heldige som vi var! :jepp:

Håper du har en fin dag!

Vannlekkasje er utrolig kjedelig, men godt det ikke ble veldig mye skader da

Ønsker deg en strålende uke!!!!

Tusen takk LilleEkorn! Ønsker deg det samme, ser inne hos deg at symptomene kommer i flokk og følge om dagen! :nigo:

:klem:

Nå er jeg ferdig med House of Night for denne gang, men ikke med vampyrer, for nå er det Twilight. Og True Blood begynner jo snart på tv.

Så kjedelig med vannlekkasjen! Men bra det ikke ble store skader. Og det hørtes jo ut som en herlig helg ellers.

Jeg har fortsatt litt igjen av Hunted jeg da... Har også kjøpt inn Twilight så jeg er klar for neste serie! :ler: Men jeg lurer faktisk på om jeg skal ha et avbrudd med noe helt annet før jeg begynner med dem... :klø: Får se hva som frister mest når det nærmer seg! :jepp:

:klemmer: til deg også!

Vi ses på onsdag ja! Gleder meg!

Får håpe fruen blir bra når hun får inn litt ekstra salter og får normalisert blodtrykket sitt! Kjedelig å skulle gå rundt å være svimmel! Men godt hun kom seg til legen så hun fant ut av årsaken!

Så utrolig kjedelig å høre om vannlekkasjen, men godt det ikke var mer som var blitt ødelagt!

Hørtes ut som du hadde hatt en deilig lat søndag

Du er ikke den eneste som går på vekta og pila peker i feil retning... jeg må virkelig skjerpe meg! Er jo tross alt under 4 uker nå! Du får hjelpe meg ved å mase på meg å få meg på trening!

Så herlig å stikke bort på domus også viser det seg at det er Elen som har time! Hennes timer er alltid bra

Så bra! Onsdag får jeg ikke sneket meg unna uansett, jeg skal på treningsveiledning etter Elen-time, men det har jeg vel kanskje nevnt før? :klø: Uansett gleder jeg meg masse til å danse igjen på onsdag, finnes ikke noe mer moro!

Under fire uker igjen!! :dåne: Det går fort for deg også nå! Vi får mase på hverandre med trening tenker jeg! Så kan vi ikke slippe unna!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, treningsveiledning! :trene: Sånn til frivekter? Flink du er, som har begynt å trene igjen :klappe:

Jeg syns forresten også det er veldig stas med høstluft, den herligste årstiden er over oss! :hjerte:

Krysser fingrene for at det kom noen på visning i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, treningsveiledning! :trene: Sånn til frivekter? Flink du er, som har begynt å trene igjen :klappe:

Jeg syns forresten også det er veldig stas med høstluft, den herligste årstiden er over oss! :hjerte:

Krysser fingrene for at det kom noen på visning i dag!

Nja, ikke nødvendigvis bare frivekter, men ihvertfall styrke i studio! Jeg skal jo bli slik atletisk pole dancer! :fnise:

Ingen på visning, så alt som forventet med andre ord! :ler:

Høst :hjerte:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har bestilt bryllupsbilder fra diverse steder, har dere fått cd med høyoppløselige bilder fra fotografen da eller? Åssen er det med rettighetene til bildene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle er så begeistra for høsten jeg... :sjenert:

Det er nok mange med deg Mazzi! :klemmer:

Hvor bestilte dere takkekort fra? Vi har fortsatt ikke bestilt noe vi... :sjenert:

Vi endte opp med å bestille fra Kortshop. Har fått forhåndsvisningen på mail i dag, ser ut til at de kan bli riktig så bra! :hoppe:

Dere som har bestilt bryllupsbilder fra diverse steder, har dere fått cd med høyoppløselige bilder fra fotografen da eller? Åssen er det med rettighetene til bildene??

Jepp, vi jakta fotograf med det som kriterie! :jepp: Så vi fikk 70 høyoppløselige bilder på cd med alle rettighetene helt selv! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi jakta fotograf med det som kriterie! :jepp: Så vi fikk 70 høyoppløselige bilder på cd med alle rettighetene helt selv! :nigo:

Kan jeg spørre hvor mye dere måtte betale for det? Tror vi går for den løsningen vi også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mye dere måtte betale for det? Tror vi går for den løsningen vi også! :jepp:

Vi betalte kr. 7.500,-. Det inkluderte fotograferingen (både de tradisjonelle bildene og i vielsen), etterbehandlingen og de nevnte 70 høyoppløselige bilder. Kan dere velge det i etterkant altså? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi betalte kr. 7.500,-. Det inkluderte fotograferingen (både de tradisjonelle bildene og i vielsen), etterbehandlingen og de nevnte 70 høyoppløselige bilder. Kan dere velge det i etterkant altså? :klø:

Tror nok vi skal bli enige om noe, ja :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt å ha alle bildene i høyoppløsning på cd. :jepp: Vi fikk det, pluss i websize, og alt i både farger og svart-hvitt. Har hørt at noen fotografer tar helt syke priser for takkekort og forstørrelser, så da er det greit å kunne gå hvor man vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nja, ikke nødvendigvis bare frivekter, men ihvertfall styrke i studio! Jeg skal jo bli slik atletisk pole dancer! :fnise:

:sexy: Det er gøy å trene med frivekter :jepp: Jeg gjør det hele tiden, og merker at det er bedre enn å bruke apparater.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det var billig!

Var det? :klø:

Tror nok vi skal bli enige om noe, ja :lur:

Du har vel kanskje slike kjentfolk du?? :lur:

Veldig kjekt å ha alle bildene i høyoppløsning på cd. :jepp: Vi fikk det, pluss i websize, og alt i både farger og svart-hvitt. Har hørt at noen fotografer tar helt syke priser for takkekort og forstørrelser, så da er det greit å kunne gå hvor man vil. ;)

Nemlig! Kan gjøre akkurat som vi vil!! Gleder meg til å lage forstørrelser og lerret og tapet og hva det ikke kan være! :fnise:

:sexy: Det er gøy å trene med frivekter :jepp: Jeg gjør det hele tiden, og merker at det er bedre enn å bruke apparater.

Ha en fin dag :klemmer:

Jeg tenkte jeg skulle få litt tips på kroppsvekt som belastning jeg da.... :sjenert: Men mulig jeg trenger noen frivekter for å komme til det punktet da... Kjære mente denne treningsveilederens beste tips kom til å være at jeg måtte trene oftere, frekk på kvelden denne kona jeg har fått meg! :kjefte:

Ha en fin dag du også MaiL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle få litt tips på kroppsvekt som belastning jeg da.... :sjenert: Men mulig jeg trenger noen frivekter for å komme til det punktet da... Kjære mente denne treningsveilederens beste tips kom til å være at jeg måtte trene oftere, frekk på kvelden denne kona jeg har fått meg! :kjefte:

Ha en fin dag du også MaiL! :klem:

Litt frekk denne kona di syns jeg :fnise: Det er utrolig gøy å bruke egen kroppsvekt som belastning også, vet ikke om dere har sånne terapi master ting der du trener jeg? (røde bånd som henger i taket) - Muligens dårlig forklart, men de er helt geniale og du kan ta massevis av øvelser på de :jepp: Den er spesielt god på mage synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frekk denne kona di syns jeg :fnise: Det er utrolig gøy å bruke egen kroppsvekt som belastning også, vet ikke om dere har sånne terapi master ting der du trener jeg? (røde bånd som henger i taket) - Muligens dårlig forklart, men de er helt geniale og du kan ta massevis av øvelser på de :jepp: Den er spesielt god på mage synes jeg ;)

Joda, er terapi master der. Jeg blir alltid bare lattermild av å tenke på den, fordi kjære da den først kom leste veldig feil. Det ble nemlig satt opp plakater der det ble presisert at man måtte ta av seg skoene ved bruk av terapi master. Mens kjære skjønte ikke hvorfor de som hadde Master i terapi måtte ta av skoene... :ler:

Spent på hva slags øvelser jeg blir anbefalt i dag jeg! :jepp: Men først er det :danser: aerobic! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...