Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2012 #2881 Skrevet 5. januar 2012 Er det Shouldermounten du stirrer av Mazilla? I tilfelle er jeg enig med deg!! Haha, liker når hun sier; it`s as simple as that As if lizzm Ja, as if!! Jeg kan skrive under på at det er komplett umulig (og skjønner ikke hvordan så mange av disse polejentene gjør det...) Men tenk om jeg plutselig er der i løpet av året! Godt nytt år! Jeg er også glad i country Godt nytt år til deg også, ser dere har hatt det fint! Så stas at vi er flere i samme båt! Sånt liker vi (les: jeg) ---------------------------------------------------------------------------------------- Treninga i går gikk bra, ny kombinasjon på danseaerobic og både godt og vondt å praktisere yoga igjen. Desto større nedtur å våkne med ekstremt sår hals i dag tidlig, med tilhørende hodepine og slapphet. Tenkte det gikk greit å gå på jobb, men etter frokost ble jeg skikkelig uvel, og skjønte jeg måtte holde meg hjemme. Håper virkelig det går fort over og at hjelper...
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2012 #2883 Skrevet 6. januar 2012 (endret) God bedring! Tusen takk! Kjære kom hjem fra jobb i går og mente jeg var så blek at jeg så ut som et vandrende lik... Så helt frisk er jeg nok ikke. Hjemme fra jobb i dag også, men synes tåkelaget inni hodet har lettet litt i forhold til i går. Håper det fortsetter sånn, kjedelig å være så slapp hele tida! Så nå bestemmer jeg at det bare skal gå framover! Endret 6. januar 2012 av Neferet
Androide Skrevet 6. januar 2012 #2884 Skrevet 6. januar 2012 Off! Håper du har litt mer puls enn et lik iallefall!
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2012 #2885 Skrevet 6. januar 2012 Off! Håper du har litt mer puls enn et lik iallefall! Det kan jeg nok garantere at jeg har Synes formkurven er sakte stigende, så ansiktsfargen kommer nok også tilbake. I kveld har jeg dyrket fjortisen i meg da jeg uventet kom over New Moon på SVT. Så da har jeg kunnet irritere meg over Edward og heie på Jacob selv om jeg vet det er fånyttes. Team Jacob FTW Men nå er det vel på tide å finne senga for denne sjuklingen.
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2012 #2886 Skrevet 8. januar 2012 Det går visst nedover heller enn oppover.... I morgen blir det tur til legen
Androide Skrevet 9. januar 2012 #2887 Skrevet 9. januar 2012 Usj! Bli bra igjen! Du må, du må bli bra igjen!!
Gjest Neferet Skrevet 9. januar 2012 #2888 Skrevet 9. januar 2012 Usj! Bli bra igjen! Du må, du må bli bra igjen!! Jeg må jo bare det!! Har lest denne boka som jeg fikk til jul i det siste, og hun kunne fortelle at hun alltid er overbevist om at hun er syk for evig når hun blir dårlig. Litt sånn har jeg hatt det også, men må jo bare holde motet oppe. Vært hos legen i dag, mest sannsynlig "bare" en kjip influensa. Sykemeldt til og med onsdag, kan ringe og forlenge hvis jeg ikke er på beina igjen. Ikke vært så uvel ved aktivitet i dag, så hvis det går rette veien er jeg på jobb igjen torsdag. Det er bare å krysse fingrene!
TuttaV Skrevet 10. januar 2012 #2889 Skrevet 10. januar 2012 God bedring, Neferet Sånn kjip influensa er kjipt nok!
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2012 #2890 Skrevet 11. januar 2012 God bedring, Neferet Sånn kjip influensa er kjipt nok! Tusen takk! Det har heldigvis gått rette veien de to siste dagene, så alt tyder på at jeg erpå plass på jobb igjen i morgen. Det var på tide, begynner å få litt dårlig samvittighet for å være hjemme... Og så vil jeg jo gjerne få trent litt snart!
Muffin! Skrevet 11. januar 2012 #2891 Skrevet 11. januar 2012 Så kjedelig at du er syk. Godt du er på bedringens vei igjen nå da. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben, men jeg skjønner jo at du gjerne vil trene.
Androide Skrevet 12. januar 2012 #2892 Skrevet 12. januar 2012 Har prøvd å svare på meldingen din så godt jeg kunne, håper du fikk den og at du kan dra nytte av noe av det
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2012 #2893 Skrevet 13. januar 2012 Så kjedelig at du er syk. Godt du er på bedringens vei igjen nå da. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet overfor jobben, men jeg skjønner jo at du gjerne vil trene. Tusen takk for og gode ord Muffin! Jeg er på beina igjen, var på jobb igjen i går, og da blir det jo heldigvis kort tid til fredag Fikk trent litt også, men det kan ikke sies å ha vært den beste pole-dagen, så etter en times tid prøvde jeg meg på et par 15-minuttersprogrammer på min nye NTC app , det var jammen slitsomt! Men fristet absolutt til gjentakelse. Håper alt står bra til med deg og at du får en fin fredag! Har prøvd å svare på meldingen din så godt jeg kunne, håper du fikk den og at du kan dra nytte av noe av det Jeg fikk den, tusen takk!! Jeg er bare veldig flink til å glemme å svare hvis jeg leser FB-meldinger på iPhonen, da tenker jeg at jeg må svare når jeg kommer på en maskin igjen. Og så forsvinner det... Men føler meg godt rustet til å drømme og planlegge nå altså!
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2012 #2896 Skrevet 17. januar 2012 Jeg går ut fra at du skal på konsert? Jeg tror det kan være stor stas! Jeg skal nå si noe som omtrent er like tabu som å være nerd uten å ha sett/ville se Star Wars, men jeg er nå en gang en av dem som liker Nightwish bedre etter at de skiftet vokalist.... Har aldri sett dem før, og mistenker at det kan være kult show, særlig med Nidarosdomen i bakgrunnen... Dette blir bra! Og god tid å glede seg på også!
Mazilla Skrevet 17. januar 2012 #2897 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har i grunnen ikke hørt på dem siden før de fikk ny vokalist, men Tarja var rimelig dårlig live, så det må jo bare bli bedre Uansett en spektakulær ramme for det hele, så det blir nok bra uansett!
Gjest Neferet Skrevet 17. januar 2012 #2898 Skrevet 17. januar 2012 Jeg har i grunnen ikke hørt på dem siden før de fikk ny vokalist, men Tarja var rimelig dårlig live, så det må jo bare bli bedre Uansett en spektakulær ramme for det hele, så det blir nok bra uansett! Ja, jeg innbiller meg at ramma gjør at det må bli bra liksom... --------------------------------------------------- I dag er jeg halt... Jeg hadde et uhell på trening i går, de sier at de fleste ulykker skjer i hjemmet, det gjelder tydeligvis også pole-trening. Jeg hadde en middelmådig dag mente jeg, prøver og prøver på det samme, blir litt lei og sur. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Bow and arrow og fant ut at jeg var nærmere enn noen gang. Så da tenkte jeg at jeg også måtte prøve meg på pencil med bena nesten inntil stanga vel og merke. Og det gikk også for første gang. På vei ned igjen klarte jeg imidlertid å slå storetåa på venstrebeinet i treningsbenken til kjære, godt gjort i seg selv, så neglen sprakk, en bit av tåa ble slått vekk og det blødde som et uvær... Jeg halter litt i dag for å si det sånn... Dokumentasjon kommer på bloggen for den som vil (og tør)!
Androide Skrevet 17. januar 2012 #2899 Skrevet 17. januar 2012 Jeg tror det kan være stor stas! Jeg skal nå si noe som omtrent er like tabu som å være nerd uten å ha sett/ville se Star Wars, men jeg er nå en gang en av dem som liker Nightwish bedre etter at de skiftet vokalist.... Har aldri sett dem før, og mistenker at det kan være kult show, særlig med Nidarosdomen i bakgrunnen... Dette blir bra! Og god tid å glede seg på også! Det er ikke noe tabu å si det til meg, for jeg har aldri brydd meg noe særlig om Nightwish Men konsert er uansett gøy! Og Nidarosdomen som bakgrunn kan jo ikke slå feil
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2012 #2900 Skrevet 18. januar 2012 Det er ikke noe tabu å si det til meg, for jeg har aldri brydd meg noe særlig om Nightwish Men konsert er uansett gøy! Og Nidarosdomen som bakgrunn kan jo ikke slå feil Når jeg tenker etter er det kanskje det å si at man skal på Nightwish-konsert som er tabuet i seg selv... Men enig med deg, det blir uansett en spektakulær ramme!
Anbefalte innlegg