Gå til innhold

Miracl3 og gogutten sin bryllupsdagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt stresset i det siste. Det ødlegger nattesøvnen min. Kokken vår ble syk.Men det ordnet seg.Vi fant en ertsatter. Men det ble mange lange dager og mange bekymringer. Servitørene er i boks (heldigvis ). Den første brullupsgaven er kommet i dag. En chappochino maskin. Veldig fin men den skal ikke brukes før etter bryllupet.

Brudebuketten og knappehullsblomstene er besteilt. Nydelig bukkett.Lang og smal med røde roser. Prøvetimen hos frisøren er unnagjort.Det ble lokketopp , men uten tiara eller slør.Men det er fortsatt litt stress. Sanger skal kopieres , bordplasseringen skal bli gjort ferdig og spillelisten skal settes sammen. Noen av gjestene er fortsatt ikke sikker på om de kan komme , og det begynner å irritere meg. Ønskelisten ble lagt ut i dag 11 dager før bryllupet :ler: Damen i butikken så rart på meg , men ga meg to rødvinsglass med hjerte på i gave :ler:

Nå er det bare å få tatt noen kjappe soltimer og prøve å slappe av. Jeg er nervøs men gleder meg mer enn jeg er nervøs.

Min kjære fikk ikke utdrikkningslag fordi forloveren hans hadde ikke tid til å ordne det. Sånne ting gjør meg skikklig sint :sjarmor:

Men jeg gleder meg , gleder meg , gleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare ønske deg en god jul og lykke til med resten av forberedelsene. Du kommer sikkert innom her før den store dagen, så kan jeg ønske deg en god bryllupsdag nærmere dagen!

Kos deg litt og ikke bare stress, da?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige meldinger i boken min.

Nå er det tre hele dager igjen og denne kvelden. Den andre kokken vår er slått ut av innfluensa :klø: Jeg viste ikke om jeg skulle le eller gråte. Jeg ble kjempe fortvilet. Ville jo så gjerne at denne dagen skulle bli perfekt.

Mamma og svigermor stiller opp på kjøkkenet sammen med tanter. Men det blir ikke helt det samme. Det skulle ikke blitt slik at min kjære mor og svigremor skulle lage maten , men det er vell bare slik det blir når det er snakk om maks uflaks.I utgangspunktet dkulle mamme hjelpe meg å pynte lokalet og dekke bordene dagen før , men slik det ser ut nå er det jeg som må gjøre det alene.Siden hun blir stående hele dagen i forveien med matforbredelser.

Det er rart hvor mye jeg planlagt og hvor mye tid jeg har brukt på dette også tre dager før forandrer alt seg. Jeg er fortvilet men prøver å se lyst på det.Jeg skal jo tross alt gifte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg som klarer å se det positive i situasjonen. Er enig med deg at man må bare gjøre det beste ut fra det man har. Lykke til!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg som må stresse sånn! Når alt kommer til alt så går sikkert alt bra, noen ganger må man slakke litt på kravene og glede seg over alt som tross alt blir bra! Og det virker det som du klarer. Men kan du ikke kalle inn forlover eller andre venninner til å ta i et tak? Og ringe rundt til cateringselskaper eller restauranter for å finne en kokk? Ønsker deg lykke til med de siste dagene og ikke minst alt godt for selve Dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte jeg skulle komme med en hilsen nå som det er like før for deg.

Det må være utrolig spennende!

Litt for spennende med denne kokkesituasjonen...

Jeg håper virkelig at det ordner seg og at alt går bra på dagen.

Lykke til!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ønsker. Nå er snart hele slekten engasjert i bryllupsplanene. Mamma og svigermor skreller poteter , skærer grønnsaker og steker stek dagen før. Suppen og sausene kan også forbredes denne dagen. Tantene mine tar over på selve bryllupsdagen og holder maten varm og koker opp poteter og grønnsaker etc. Kusinene mine ordner med suppe slik at den blir klar til servitørene. Kusinen til min elskede og forloveren min skal hjelpe meg å pynte lokalet og bordene dagen før. Det ser ut som om alt ordner seg på en fin måte.

I dag har vi kjøpt inn fyrverkeri og fakkler. Takk Gud for at Plantasjen er oppe på søndager :ler: .De siste finishen på bordkortene er snart gjort og planer er sjekket opp. Søstren til min elskede skal lære oss brudevalsen i kveld. Hvis det ikke er så lett som alle sier skal vi dane en rolig dans.

I morgen hentes nøkklene til lokalet og vi skal til fotografen for å bestemme hvordan bildene skal se ut. Skal også hente kjolen min hos bestemor.

Jeg gleder meg vilt og om tre dager er jeg Fru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenninger i kroppen midt på natten.

Vanskelig å sove.

Jeg elsker deg min kjære. Jeg ser frem til denne dagen med spenninger i kroppen. Jeg har gledet meg , gruet meg og jeg vet at dette er det rette for meg. Du er det vakkreste som har hendt meg , du er den eneste som kan få meg til å føle meg hel. Takk for at jeg får den ære av å bli din kone. Jeg håper vi får mange lykkelige år sammen og at kjærlightene holder seg like sterk. Du har alle de gode egenskapene jeg hat lett etter hos en mann :Du er vakker , intlegent , kjærlig , omsorgsfull og alt hva mitt hjerte ønsker. Jeg elsker deg kjær Christer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Christer. Årene vi har hatt sammen , har vært de beste årene i mitt liv. Jeg vet de kommende årene også vil bringe lykke og hell. du er det vakkreste jeg vet. Takk for at jeg får dele livet mitt med deg. Det gjør meg fullstendig lykkelig . Den omssorgsfulle måten du er på og det vakre smilet ditt får meg til å smelte. Du gjøre meg til en hel person. Du er som en engel som kommer å lyser i hverdagen min. Jeg elsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes ute på byene og da sa det bare pang.

Jeg falt for de nydelige øynene dine og det vakre smilet ditt.

Stemmen din fikk meg til å dirre av forelskelse. Og jeg følte meg som verdens lykkeligeligeste jente.

Vi forlovet oss 12 februar 2000 og ingenting annet kunne få mine øyne til å skinne mer. Gleden av å være din var det støreste jeg hadd opplevd.

Sammen vi flyttet og begynte å bygge vårt hjem sammen i kjørlighet. Den første tiden var preget av dårlig råd , mange fester og romantiske minner. jeg husker spesielt godt en natt vi snakket sammen hele natten og tente sterainlys. Dette øyeblikket betydde mye for meg , og jeg minnes det enda.

I sommer du fridde , og jeg kunne ikke si annet enn ja, Jeg elsker deg

og endelig har jeg fått æren av å bli din kone. Tusen takk min elskede du betyr alt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine vakre øyne ser på meg ,

jeg smiler.

Din vakre stemme snakker til meg.

Jeg lytter

Mine innersete tanker jeg deler med deg ,

du er så god å snakke med,

ugg taler er håpløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er under 48 timer til jeg sitter på bryllupssvitrn . Det er undet 48 time til min første dag som Fru. Spenningen sitter i kroppen. Jeg gledet meg og er utrolig spent. Er så glad for at jeg skal bli min manns FRU.

Jeg tar alt med knussende ro nå og vet at dagen blir strålende. Ingenting kan gjøre meg mer lykkelig enn dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fru Miracle3!

Gratulerer med overstått bryllupsdag og godt nyttår! Håper alt gikk strålende - blir spennende å høre og kanskje etterhvert se bilder fra dagen!

Kos deg som nybakt frue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...