Gå til innhold

Miracl3 og gogutten sin bryllupsdagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

momo

Gratulerer! Sitter her med tårer i Øynene.

Hørtes ut som om du hadde en helt fantastisk dag.

:D :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

-ida-

Gratulerer, hørtes ut som du hadde en strålende dag. Jeg ble helt rørt av å lese her jeg. Håper bare min da gblir like bra som deres!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tex

Så vanvittig romantisk!!

Høres virkelig ut som om dere hadde en fantastisk dag!

Gratulerer så masse igjen, og nå begynner bildemaset her vettu.... :ler:

Kjempekoselig lesning :blunke:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Engel

Gratulerer så mye!!! Høres så fantastisk ut! jeg har et par spørsmål jeg, sånn fra vinterbrud til vinterbrud... Men tar det på en PM!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Tusen takk alle dere fantastiske mennesker. Bildene kommer når jeg får noen digitale. Gleder meg veldig til de kommer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Miracl3

Tiden etter bryllupet har vært magisk. Det skjedde noe spesielt den dagen og magien er der enda. Jeg har aldri vært så lukkelig i hele mitt liv. Nå planlegger vi bryllupsreisen til sommeren.

Og jeg venter på bildene fra fotografen. Jeg har lagt ut kjolen min for salg og det er stor etterspørsel. Men litt vannskelig å kvitte seg med den. Venter fortsatt på en seriøs kjøper. Jeg elsker den kjolen men vil så gjerne at den ikke bare skal bli hengende i skapet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

I dag har jeg og min elskede vært på IKEA og handlet mye fint til huset vårt. Blandt annet har jeg kjøpt en ramme som jeg kan henge tre bilder i. Den skal jeg ha på soverommet med bilder fra bryllupsdagen i.

Vi har bestilt bryllupsreisen vår i dag. På grunn av skole skal vi ikke reise før 1 mai. Reisen går til den tyrkiske riverian hvor vi har bestilt en nydelig leilighet for 14 dager. Den ligger rett ved stranden og det skal være deilig tempratur i vannet på den årstiden.

På søndag kommer kusinen min. Hun skal ta med bilder fra bryllupet. Gleder meg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ringblomst

Gratulerer så mye som fru! Gleder meg ikke noe mindre til vår dag etter å ha lest om deres fantastiske dag :).

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 uker senere...
Miracl3

Tusen takk mine kjære gjester.

Jeg er lykkelig , lykkelig og enda mer lykkelig som Fru. Nå er det nokk på tide å printe ut denne boken å begynner på scrapboken. Igjen tusen takk alle sammen og lykke til :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...
Miracl3

Nå er tiden moden for å flytte ut av denne dagboken. Jeg begynner mine nye prosjekter på generell dagbok h- n under Min lille verden sett fra innsiden . Håper å se noen av dere der.

Litt trist å flytte ut men jeg planlegger jo ikke lenger og kjanske muligens jeg skal skrive om min ettårs bryllups dag her inne :tunge1:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...