Gå til innhold

Miracl3 og gogutten sin bryllupsdagbok

Miracl3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holly Hobbie

Takk for linken! Jeg tror jeg må vente litt med undertøy og tilbehør til jeg har fått kjolen i boks...men skal huske på bryllupsnett!

Hvordan går det med nervene forresten? Det er jo ikke så lenge til nå...er du nervøs eller bare gleder du deg?

:P

Klem

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Heisan Kittybride

Jeg er litt nervøs men ikke mye. Det meste av tiden gleder jeg meg. Tror det blir en flott dag. Men jeg er ikke en jente som liker altformye oppmerksomhet , derfor gruer jeg meg litt å gå ned kirkegulvet. Jeg gleder meg til å gå opp mot min kjære men jeg gruder meg litt fordi det kommer til æ være mange mennsker der.

Men det går nokk bra det også :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9na

Hei Miracl3!

Jeg har aldri skrevet i dagboken din, så jeg tenkte det var på tide med en hilsen. Det er jo ikke så lenge igjen for deg nå! :D

Masse fine ting du har skaffet deg også!

Men jeg fikk ikke linken til bryllupsnett til å fungere, jeg... :cry:

Skulle gjerne ett litt der.

Lykke til med innspurten (man kan vel nesten si at det er det nå?)

Klem, 9na.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3
Hei Miracl3!

Jeg har aldri skrevet i dagboken din, så jeg tenkte det var på tide med en hilsen. Det er jo ikke så lenge igjen for deg nå! :D

Masse fine ting du har skaffet deg også!

Men jeg fikk ikke linken til bryllupsnett til å fungere, jeg... :cry:

Skulle gjerne ett litt der.

Lykke til med innspurten (man kan vel nesten si at det er det nå?)

Klem, 9na.

Hei du nye venn. Koselig at du stakk innom.

:)

http://www.bryllupsweb.no/bryllupsbutikk.html prøv denne linken. Håper den virker . hvis ikke gi meg beskjed.

Ja det er vell innspurten som nærmer seg nå :):):hoppe:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9na

Den virket!

Takk for den.

Men jeg må nok vente litt med å kjøpe tilbehør før kjolen min kommer.

Og det er rundt tre måneder til...

Altfor lenge!

Det eneste jeg har kjøpt i tillegg til kjole er sko (da jeg var i USA i forrige uke), og de er jeg kjempefornøyd med! :D

(Jeg har lagt ut link i dagboken min).

Hm. Kom akkurat på at jeg må finne ut om jeg kan farge dem.

Det hadde vært greit å kunne bruke dem flere ganger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Miracl3

Hei igjen

Jeg syntes det er kjempe kjekk at jeg kan farge skoene. På den måten kan jeg ha nytte av de i andre sammenhenger. Tror det koster i overkant av 200 kr å farge de.

I dag har vi begynte å kjøpe inn drikkevarene. Har til nå 4 kasser øl , fem liter champagne . 4 liter likør . 4 liter coniack og 6liter vin. Mangler fortsatt noe men det begynner å ordne seg.

Har bestilt prøvetime hos frisøren i dag. Men den er ikke før 15 desember. Best å ta den 14 dager før hvis jeg skal farge å klippe litt i tilegg. Prøvetimen koseter 460 kr og oppsatsen og sminke på selve dagen koster 1850. Da er det også inkludert mat og drikke. Syntes det var litt stive priser men jeg er veldig fornøyd med den frisøren.

Har også tenkt å bestille en time til manikyr eller er det pedikyr det heter på hendene. Noen som vet prisen på det ?

Uff begynner å surre rundt i hodte mitt med alle disse prisene. Syntes noen av tingene begynner å bli i drøeste laget. Men som min kjære sier det er viktig å ha bakkekontakt og holde budsjette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Madley

Hei!

Du har kommet langt i planleggingen din du!!!

Skulle bare gi deg et lite tips..at øl dovner dersom det står for lenge!

Har opplved det faktisk..Så det kan være lurt å sjekke datoen som står på flaskene!

Lykke til videre :D

Hilsen Leya

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Hei Leya

Tusen takk for hilsen. Jeg har også tenkt på dette med ølen. Heldigvis har vi Budweiser så det står stort på baksiden om når den går ut på dato. Budweiser har nemlig en sånn reklame at de ønsker å levere den ferskeste ølen hele tiden. Derfor skal den aldri oppevares i mer enn 100 dager fra den dagen den er tappet.

Hadde syntes det hadde vært kjedelig hvis jeg hadde kjøpt øl som ble dårlig. Hadde nokk blitt vann da hehe.

Jeg syntes vi har kommet langt med planleggingen men blir liksom ikke helt rolig før alt er i orden. Er en sånn person som trenger å ordne alt før det er nødvendig.Men jeg koser meg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

#grubler på om jeg skal støpe på negler eller ikke #

:roll::roll::roll::roll::roll::roll:

#grubler på om jeg skal bestille time til spa behandling for føttene #

:roll::roll::roll::roll:

#grubler på hvor mange soltimer jeg trenger #

#grubler på om jeg trenger aromaterapi #

:roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Lurer på om jeg trenger å vokse håret på armene. Vet ikke om det blir så veldig lekkert med ståpels når kulden setter inn. Kjanske jeg trenger å ringe en hydpleie salong å sjekke prisene.

:oops: :oops: :oops:

Jeg vil ha en liten hund. Jeg tenler på hunden hver dag , hvert sekund. Jeg vil ha en liten hund .

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

I dag kom endelig jakken min. Den var like fin som jeg hadde trodd den skulle være. Nesten enda finere faktisk. En ting er jeg 100 % sikker på , og det er at ,jeg kommer til å føle meg som en ekte prinsesse på bryllupsdagen. :hoppe:

Mitt andre diadem kom også i posten i dag. Dette er det tredje jeg har kjøpt og denne gangen klaffet det på ordentlig. Alle gode ting er jo tre. Bare synd jeg sitter med et diadem jeg absolutt ikke vil bruke. Og et annet som jeg har sendt tilbake til Brudesalongen. Men ser ikke ut som om de setter inn pengene jeg betalte for det på kontoen min. Kjanske jeg må ringe de å soørre hva som skjer. :blunke:

Nå er det bare 10 dager til jeg skal tilpasse kjolen min og to månder og to dager til jeg er gift. Nesten litt vemodig for at tiden går så fort. Jeg er så lykkelig for at jeg endelig har funnet prinsen min . og for at vi skal leve lykkelig i slottet vårt resten av livet.

Men selv om jeg er litt vemodig så har jeg nesten ikke tålmodighet til å vente to dager og to månder. Kjenner sommerfuglene kribler i magen og at frykten er borte. Jeg kan med hånden på hjerte si at dette er den viktigeste og fineste besluttningen jeg har tatt i hele mitt liv.

Lykken er ikke et krav det er en oppgave er skrevet av Amalie Skram.Hvis noen lurte på det da :erter:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Holly Hobbie

Grattis med jakke! Har du link?

Fint sitat - en fornuftig innstilling å ha i ekteskapet, tror jeg!

Gleder meg til å høre hvordan Dagen din blir... utålmodig jeg også :hoppe:

Klem

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Hei igjen Kittybride.

Jeg syntes sitatet er flott. Det er jo ikke noe krav å bli lykkelig i et ekteskap , det er noe som begge to med jobbe med. Livet er langt og det kreves arbeid.

Jeg har desverre ingen link til kåpen min.Jeg kjøpte den på B-young av alle ting. Den går til litt nednfor knærene , er ivory og ser ut som pels. Den har deilig myk fuskepels.Den har også en stor hette som jeg har forelsket meg helt i. Det er verken glidelås eller trykknapper. Men slike hemper som ligger bortover. Ikke så mange men akkurat nokk. Den er kjempe nydelig å jeg gleder meg til å bruke den. Jeg hadde også veldig flaks siden jeg bestilte jakken for ca tre uker siden.Da kostet den mer enn den gjorde i dag. B-young hadde nemlig 20 % avslag på ytterklær denne uken.

Jeg syntes 24 timer i døgnet er altfor lite. Bare i dag har jeg først vært på datakortkurs 6 timer , etter det hentet jeg kåpen min , deretter spiste jeg midagg. Etter dette igjen var jeg på kurs i kjemi i tre timer. Også har jeg brukt noen timer her for å slappe av. Nå er det natten igjen for meg å jeg skal drømme om mannen jeg elsker :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Miracl3

I dag ringte presten meg. Han virket veldig koselig å vi fikk en god tone. Vi avtalte møte med han 1 desember i kirken. Da skulle vi øve på selve vielsen og vi skulle velge sanger og marsjer.

Han sa det vielse var den ene jobben han kunne si bare innebær glede. Samtalen med han var god å jeg er sikker på at vi får en god vielse.

Har også bestilt meg time til å sette på negler. Skal ha den timen dagen før bryllupsdagen. Tror det blir fint med slike delikate negler. Jeg skal ha fransk manikyr på de.

Har også besøkt svigermor i dag. Det var en koselig kveld. Jeg begynner faktisk å få litt julestemmning med snøen å de brennede lysene. I år skal vi feire juleaften sammen med min kjære bestemor å bestefar :)

Vi plukket også ut gifteringer i går. Har ikke bestilt de men skal gjøre det snart. De er i gult gull med et lite mønster på. De er nydelige. Siden vi har hvitt gull i forlovelseringene skal vi bruke de to ringene på samme finger. På den måten ser det nesten ut som om de to ringene er en ring.

Mamma har også vært innom i dag å sett på kåpen min. Hun syntes den var like nydelig som jeg hadde trodd. Mens hun så på meg så hun at jeg kom tik å bli en ekte snøprinsesse.

Teller dagene nedover nå. Det kribler både i armene og bena.Tiden går for fort men alikevell sakte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tex

Hei på deg, på

www.orkdalsmenighetene.no

og på

www.kollandsrud.tk

finner du brudemarsjer å velge i.

Lykke til med videre planlegging, tiden går fort, nå..... :blunke:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Tusen takk Tex. Det var en nyttig side. Syntes Mendelsons brudemarsj og jamtlandsmarsjen var nydelige. Vurdere å ha de.

Jeg har snakket med forloveren min i dag igjen. Det er så godt å ha henne. Hun hører på alle mine gleder og bekymringer. Hun ønsker å delta enda mer enn hun gjør men hun er veldig optatt med jobb. Jobber fulltid som lærer på barneskolen.

Mange av venneninne mine som har kommentert mitt kommende utdrikkningslag i helgen. Tror det skal bli gøy jeg , men lurer på hva slags show de snakker om :roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

I morgen skal jeg på ny leting etter korsett. Men syntes dette er det vanskeligste kjøpet. Enten sitter den ikke fint over brystene eller så syntes spilene. Jeg er ikke født med sprettpupper og korsettene holder de ikke oppe :-? Jeg prøvde sånne innlegg med vann i men er redd de skal skvulpe eller falle ut i kirken :ler: . Tror aldri gjestene våre ville glemme det synet.

Jeg har vært hos fysioterapaut i dag. Jeg trodde jeg skulle få deilig massasje og stilte opp i svart tynn bukse med strech. Rød trang genser som sitter godt på meg. Og en liten søt veske i cord. Når jeg kommer dit er det 5 minutter massaje også bærer det i vei ut på treningstudio :ler: . Der sitter jeg med vesken min og den fine buksen min å tar sittups :ler: . Alle andre hadde sporty klær og joggesko. Jeg tror de syntes jeg så litt vell fjollete ut. Følte meg egentlig ganske dum også. Men må si det hjalp litt jeg er kjempe støl. Men neste gang er jeg forbredt å tar med joggebuksa mi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miracl3

Mammas kjære hund Charlie ble avliet i dag. Han var en nydelig dachs på 8 år. Han hadde mest sannsynlig kreft i magen og klarte ikke å hold på avføringen lenger.Jeg syntes det er ufattelig trist.Jeg savner den gode pelsen hans . de vakre øynene og den gode snuten som dyttet borti meg hver gang han ønsket kos. Men han har det vell bedere slik det er nå. Jeg kommer til å savne han veldig mye. Kjære Charlie hvil i fred.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...