Gå til innhold

Miracl3 og gogutten sin bryllupsdagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med kjolen min og som ringblomst sier skyldes det mye ryggen. Første gang jeg så et bilde av den kjolen forelsket jeg meg helt.

Tiden frem mot bryllupet går usedvanlig fort. Det er fortsatt en del ting igjen å planlegge. Vi må bestemme oss for blomster . salmer og andre småting. Jeg sliter også med å finne tilbehør , særlig sko. Jeg har vond rygg å skulle gjerne hatt lave helt hvite sko. Men de fleste er høye og med ivory farge :roll:

Men jeg håper løsningen kommer i løpet av uken. I morgen reiser jeg og mamma på en liten spa ferie litt utenfor Hurum.Skal være der to døgn å få deilig massasje og ansiktesbehandling. På onsdag skal jeg stoppe innom Oslo å se om jeg kan finne noen sko der. Utvalget er mye større der inne. Jeg kommer til å savne min kjære kjempe mye når jeg skal på tur uten han. Natten blir liksom ikke det samme uten å kjenne huden hans mot min. Dagen blir heller ikke det samme uten hans myke kinn og deilige smil. Men jeg skal ikke være borte lenge å jeg kan snakke med han på telefonen :)

Til dere som har skrevet hilsen : tusen takk det er veldig koselig at noen tar seg tid til å lese det jeg skriver :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Skal dere hit: www.holmsbuspa.no ? I så fall håper jeg på referat, etter som jeg godt kunne tenke meg en jentetur dit. Uansett så får dere ha en riktig god tur!

Et lite tips angående sko: Grensen 10 ved Karl Johan. Har ikke sett på brudesko-utvalget hos dem (Grensen Skotøimagasin), men ellers pleier de å ha meget godt utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Vi var på Holmsbu spa., Det var veldig fint der , men veldig usentralt. Rommene var nydelige med god plass og havutsikt. Vi hadde bestilt en svite og tror det vil lønne seg. Maten var nydelig men jeg personlig syntes ikke noe om to retter til lunsj. Syntes det blir for mye mat. Behandlingene var en spesiell opplevelse. Jeg hadde en havets renselesfest , hvor jeg ble pakket inn i sjøalger. Den renset kroppen fra inerst til ytterts. Jeg hadde også en klassisk dyprens av ansiktet og en energi massasje. På alle tre behandlingene opplevde jeg en merkelig svevende følese. Det er liksom ikke virkelig det som skjer. Hele Holmsbu er en fantasiverden og veldig innspirert av new age. Men vi koste oss :) Kan trygt annbefale andre å reise dit , men tror et sted med bedere kommunikasjonsmiddeler er bedere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Onsdag reiste jeg fra Holmsbu å inn til Oslo. Jeg møtte min kjære på togstasjonen. Det var sååå deilig å se han etter disse lange dagene uten han. Vi skulle være en natt i Oslo for å slappe av å kose oss sammen.

Det var en deilig høstdag med sol og gode farger. Vi trasket rundt på aker brygge å på karl johan. Vi koste oss veldig.

Vi var innom en butikk som het Warners fordi min kjære ville gjøre litt shopping. De hadde faktisk også dresser der. Min kjære kjøpte en nydelig svart dress som kledde han veldig bra. Butikken satte sammen en dresspakke til han slik at han også fikk med skjorte , slips , belte og sokker på kjøpet. Han ble bare såå nydelig. Så da er også hans klær til bryllupet i orden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er jeg endleig hjemme etter en god høstferie. Det er et ordtak som sier borte bra men hjemme best. Jeg kan faktisk si meg enig i det.

I dag kjøpte vi elgekjøtt fra et lokalt slakteri her hjemme. Så da har vi 25 kilo elgekjøtt til bryllupsmidaggen :) Tror det skal bli en deilig midagg. Tanten min har kjøpt Bråstad VS coniack til oss , så da er også det i orden. Det er deilig når ting begynner å falle på plass :)

Etter å ha vært inne på forum her en stund har jeg vært litt nysserig på prisen på brudebuketter. Så jeg tok meg en tur innom en blomsterbutikk å forhørte meg litt. Fant en lang bukett med roser sydd nedover som jeg ønsker meg veldig. Den kostet faktisk ikke mer en 1200 kr. Jeg syntes det var merkelig billig å spurte den søte damen hvordan det kunne være så billig. Hun svarte meg at det er veldig forskjell på prisene her å i Oslo. Vi snakker også om blomsterdekerasjoner. Hun ga meg en idee om å punte bordene med liggende tulipaner eller roseblader. Det hørtes veldig fint ut og mer spennede enn kjedelige blomsterdekerasjoner.

Nå teller jeg bare dagene ned mot den store dagen. Jeg gleder meg som et lite barn til juleaften og frykten for å gå opp kirkegulvet er nesten forsvunnet.

Til helgen skal jeg og min kjære til Jessheim å besøke forloveren min. Gleder meg veldig til å se henne igjen , vi ses så altfor sjeldent i disse dager. Jeg er optatt med skole og hun med jobben sin :) Dette skal bli enda en deilig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjanske også ta med at jeg har hørt rykter om at forloveren min har begynt å planlegge utdrikkningslaget mitt. Både gleder meg å gruer meg til det. Skulle så gjerne ønske å vite hvilken dag det er , men det er ingen som vil fortelle meg det :P

Jeg krysser fingrene for at det skal ha noe med velvære å gjøre , massasje eller pedikyr eller noe sånn. Håper ikke på noe sånn kle ut greier , syntes det er bare dumt. Det er sikkert fint for noen men passer ikke for meg. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - har lest gjennom den koselige dagboken din, og så morsomt at du er fra Gjøvik da - det er jeg også :D Har du snakket med menighetskontoret angående prest enda? Jeg krysser fingrene for at dere får Gregers Lundh, alle prestene er sikkert fine, men han er helt spesiell, og gjorde vielsen vår til en fantastisk opplevelse! (Det er selvfølgelig ALLE vielser,men...) Kjolen din var helt nyyyydelig, du må jo være strålende fornøyd med den! Jeg kjøpte buketten min hos Plantasjen på Gjøvik, visste at de var flinke der, for vi kjøper alle våre blomsteroppsatser (på jobben) der. Jeg hadde en lang smal bukett med roser og fresia, betalte 990,- for den, den var kjempefin!!! Lykke til med videre forberedelser, jeg skal følge med på dagboken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Mikkelbrud

Det er så koselig med andre fra Gjøvik. Tusen takk for hilsen :) Gjøvik er en veldig koselig by nå på høsten. Jeg tenkte veldig godt over det når jeg var i Oslo. Det var så få farger der men her hjemme kan vi se fargen på bladene å trærene. Jeg elsker høstfarger . Det er deilig når det begynner å bli mørkt ute å jeg kan krype ned i sofaen med en kopp kakao og en god bok.

Det er også på Plantasjen jeg har sett på brudebukett. Har bestilt en del oppsatser der før å er veldig fornøyd med de. Godt å høre at du også er fornøyd.

Jeg har ikke snakket med menighetskontoret angående prest enda. Jeg ringte dit men de har ikke satt opp turnusen enda.Kunne ringe igjen om 14 dager. Han du skrev om virker veldig flink. Men har hørt noen snakke om en danske som ingen skjønner hva sier. Jeg vet ikke hvem det er men krysser fingrene for at vi ikke får han. Men hvis vi får han er det sikkert bestemt fra høyere hold . å det blir en fin vielse uansett :)

Jeg gleder meg mer å mer for hver dag som går nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

jeg hadde også hørt om denne danske presten som ingen skjønte hva sa, og da menighetskontoret sa navnet på presten vår, syns jeg nesten det hørtes dansk ut, men Gregers Lundh er det ikke vanskelig å forstå i alle fall :D Er helt enig med deg i at Gjøvik er en fin by, og en god plass å bo!! Nyt de videre månedene med planlegging, tiden går så himla fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk igjen Mikkelbrud :)

Sitter her å lurer på dette med kirkeprogram. Er dette noe brudeparet lager selv eller ordner kirken det ? Må huske å sjekke opp dette i morgen.Skulle likt å se hvordan et slik program ser ut . Av moralske grunner klarer jeg ikke å gå og smugtitte på andres bryllup.

"Miracl3 lurer på om hun skal bli mindre moralsk "

Jeg har snakket med forloveren min igjen i dag. Det er så koselig å snakke med henne. Jeg blir i så godt humør av henne. Hun er en slik type jente som gir energi istedet for å ta energi. Jeg har også vurdert å innvitere fettern min i utdrikningslaget mitt.Men vet ikke om det er vanlig å ha gutter i utdrikkningslaget . Kjanske han også vil føle seg "dum" i en flokk med jenter :lol:

Det er mye å tenke på om dagen. Med skole og bryllup. Føler at tiden nesten ikke strekker til å at jeg skulle ha gjort så mye mer. :o

Den 19 skal vi på brudeshow med selveste Halvor fra Big Brother som modell :lol: . Det skal bli gøy å se tips fra de forskjellige levrandørene i den lille byen vår. Fotografen våres skal også dit så vi skal få se enda flere bilder han har tatt. Har hørt han skal være kjempe flink.

Jeg er så fornøyd i dag . Har fått gjort masse skolearbeid og snakket med flere av venninne mine . De snakker alle om itdrikkningslaget mitt og hvor koselig det blir. Gleder meg vilt til å se hva de har funnet på :D

Men er sikker på at det ikke blir noe rølpe fest. Har sagt klart fra at jeg ikke ønsker det. Irriterer meg også litt over samboren sin forlover. Han har ikke begynt å planlegge min kjære sitt utdrikkningslag. Kjanske han har glemt at bryllupet er midt i jua og at mange er optatt rett før jul. Mange skal på julebord etc. Han må se til å begynne å planlegge slik at han kan legge det opp en helg som passer for de fleste kameratene av min kjære. :evil: han forloveren der trenger en oppstrammer :lol:

Nå er det legge tid. God natt til den som leser dette.Ha meg unnskyldt for mine skrivefeil det er sent på kvelden og det har vært en lang dag :P

:hoppe: Men jeg sååååå glad i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt meg tiara. Den er veldig nydelig med perler og krystaler. Den ikke veldig høy men lav med to rader. Jeg er kjempe førnøyd med den og kan ikke vente til den ligger på posten å venter på meg.

Jeg har også surfet litt rundt på nett for å se på sko. Har funnet ut at jeg will ha Else sko fra Rainbow. Skal innom brudesalongen i byen å se om de har de. Hvis ikke skal jeg bestille de også på nett. Jeg har uansett 14 dagers retur rett på varer bestilt på nett.Men regner med at de passer siden de er beregnet for bred fot. Synd det ikke er flere brudesko som er beregnet for det :-?

Så nå har jeg snart kjole, tiara og sko. Mangler slør,korsett og hansker.

Syntes det er på tide med en oppdatering på hva som er gjort :

- kirke er ordnet

- selskapslokale er ordnet

- kokk

- 3 stk servitører (trenger 2 til )

- toastmaster

- forlovere

- transport til og fra kirken

- brudesuite

- dress til min elskede

- gjesteliste

.- bryllupskake

- fotograf

- frisør

- øl og coniack er kjøpt inn.

- elgekjøttet til middagen ligger i fryseren

- kjole og tiara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops glemte

- bordkort

- velkomstsang

- morgengave til min elskede

- meny

- bryllupsbil

- gavebord ansvarlige

- velkomstdrink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vitner det om en jente med full kontroll ja :). Ville bare spørre om det er samme Gregers Lundh som har skrevet sangen "Fall til ro"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har full kontroll men vet ikke om denne Gregers Lund er samme som du tenker på .

I dag har jeg vært på lunsj med to av venninnen mine. Vi koste oss veldig og snakket selvsagt mye om bryllup. Tror de gleder seg nesten like mye som meg. :kgsmil: De er så søte og gode å jeg er veldig glad i dem. Hun ene spurte meg om når jeg hadde termin. Jeg spurte om det så ut som om jeg var gravid. :hoho: Hun begyntes å unnskylde seg for hun mente det ikke sånn. Og det var klart jeg viste det. Jeg bare spøkte med henne :hoho:

I helgen var jeg å besøkte forlovren min. Det ble masse god snakk om bryllup og alle årene vi har kjent hverander. Er godt med en forlover som har kjent meg såå lenge. Er såå glad hun vil være forloveren min. Hun hadde laget nyedelig middag til meg og min kjære og vi hadde noen nydelige drikkevarer. :enig:

I tilegg snakket jeg med en annen vennine av meg på telefonen. Hun er også kjempe koselig og jeg skal besøke henne til uka. Gleder meg. :enig:

Oppdager faktisk at det er vansklig å holde kontakt med venner samtidig som jeg studere. Jeg skal også ta datakortet på 2 månder nå i tilegg til konsentret allmennfag, Så det er mye å henge fingrene i . I tielgg skal jeg planlegge resten av bryllupet. Jeg er stresset på en god måte. Men den tiden jeg har sammen med venninnene mine setter jeg ekstra stor pris på nå som vi treffes så skjelden

:hoppe: Dette har vært en flott dag :hoppe: Og min elskede er så vakker i dag. Jeg elsket deg kjære snille gogutten min

Så Tex hadde startet en tråd hvor hun spurte folk hva de gledet seg mest til. Jeg gleder meg mest til å gå ut av kirken med min elskede. Det er første gangen vi går sammen som gifte og jeg vil være så stolt over at han er mannen min. Og at han som er så hærlig , snill , inteligent og vakker valgte meg til å være sin kon. Det kommer til å være et lykkerush uten like

:hjerter: Jeg gleder meg mer å mer til denne fantastiske dagen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en nydelig kjole du skal ha

Den blir du nok fin i.

Tusen hjertlig takk. Jeg ble veldig glad for den hilsenen. Jeg er bare så fornøyd med den kjolen. Godt å høre at andre syntes den er fin også :) Er spent på hva brudegommen vil syntes da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen, stikker innom en liten tur i ny og ne for å holde meg oppdatert på planleggingen din vet du :wink: Når det gjelder kirkeprogram, er det nok dere som må sørge for det. Det er selvfølgelig ikke tvingende nødvendig å ha det, men da slipper gjestene å bla seg fram i salmeboken. Hvis du sender meg en PM med mailadressen din, kan jeg gjerne sende deg et eksemplar av vårt kirkeprogram hvis du ønsker å titte på det! Så at du hadde lagt ut en tråd med ønske om meninger om kjolen din. Jeg har vel allerede sagt at jeg syns den er nydelig, og jeg tror slør og tiara gjør seg veldig godt til den kjolen. Når det gjelder bukett, er jeg helt overbevist om at en lang, smal bukett er det rette hvis du vil ha en forlengende, slankende effekt. Dette fortalte i alle fall blomsterbinderen meg, og jeg ser selv at hun har rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Mikkelbrud.

Har sendt deg en pm å syntes det er kjempe flott at jeg får se kirkeprogrammet deres. Nå må jeg nokk snart begynne å tenke på hvordan vårt skal se ut :)

Jeg la ut en tråd om kjolen min ja. Syntes det er greit å høre ærlige meninger om den. Men uansett hva andre syntes så syntes jo jeg det er en kjempe flott kjole. Jeg kunne ikke valgt en annen kjole uansett , den var bare helt sånn jeg ønsket den. Enkel og flott på samme tid.

Den buketten jeg har sett på er heldigvis lang og smal med mange røde roser i . Syntes den er kjempe lekker. Regner med at det er plantasjen som skal sette den opp.

I dag har jeg faktisk funnet at budsjette mitt sted litt. Jeg går som sagt tidliggere på skole. Når jeg begynte der i høst slang jeg inn en søknad om stipend. Var ganske sikker på at jeg ikke skulle få stipend. Men i dag kom utbetalinskortet med 15 000 kr i stipend. Weeeeeeeeeee i am so happy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Mikkelbrud.

Har sendt deg en pm å syntes det er kjempe flott at jeg får se kirkeprogrammet deres. Nå må jeg nokk snart begynne å tenke på hvordan vårt skal se ut  :)  

Jeg la ut en tråd om kjolen min ja. Syntes det er greit å høre ærlige meninger om den. Men uansett hva andre syntes så syntes jo jeg det er en kjempe flott kjole. Jeg kunne ikke valgt en annen kjole uansett , den var bare helt sånn jeg ønsket den. Enkel og flott på samme tid.

Den buketten jeg har sett på er heldigvis lang og smal med mange røde roser i . Syntes den er kjempe lekker. Regner med at det er plantasjen som skal sette den opp.

I dag har jeg faktisk funnet at budsjette mitt sted litt. Jeg går som sagt tidliggere på skole. Når jeg begynte der i høst slang jeg inn en søknad om stipend. Var ganske sikker på at jeg ikke skulle få stipend. Men i dag kom utbetalinskortet med 15 000 kr i stipend. Weeeeeeeeeee i am so happy  :)

rettelse sted /steg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter nå etter en offwhite jakke til å ha til kjolen min. Vet ikke helt om det passer med kåpe . Er det none osm har sett folk med kåpe og brudekjole ? Ble det fint.

Jeg har leid en cape men er redd den er for kald. Det kan jo fort bli 30 minus på nyttårsaften uff :oops:

/me tanker så det knaker hvor skal jeg begynne å lete !!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...