Gå til innhold

Miracl3 og gogutten sin bryllupsdagbok


Miracl3

Anbefalte innlegg

Så trist! Har selv hund og vet jeg kommer til å bli kjempelei meg den dagen ha går bort (er forhåpentlig lenge til, han er bare valp ennå). Man kommer vel over tapet etterhvert, mange får ny hund som sikkert hjelper (selv om det selvfølgelig ikke blir den samme hunden). Skal moren din få seg en ny? Kanskje litt tidlig å tenke på det...

Synes jeg ser deg på treningssenteret i penklær...he he...har faktisk gjort det samme (fysioterapeuttime som også foregikk i treningsstudio!).

Takk for hilsen i dagboken min, forresten!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Kittybride.

Mamma snakker allerede om å få en hund. Jeg syntes det med Charlie var veldig trist , siden mamma de har hatt han alltid likosm. Men han har det bedere slik enn at han skal være syk.

I dag skal jeg ut å lete etter korsett.......................igjen.........................jeg begynner å bli gal. Og siden jeg skal tilpasse kjolen på mandag begynner jeg å få dårlig tid. Dette er stressende , å jeg blir kjempe glad når dette er i orden.

Skal også ta meg en deilig soltime i dag. Er lenge siden jeg har solet meg nå , så jeg begynner å bli blek. Har også bestilt en del pleieprodukter på strawberrynett men de sitter fast i tollen.

Faren min ble arbeidsledig i dag. Syntes det er litt trist. Syntes også det skjer veldig mye ting nå.Men alt blir vell bra tilslutt slik som min elskede sier.

Skolen har faktisk gått veldig bra i det siste, selv om det blir mye shippertak med skolearbeid da jeg har prioritert bryllupsplanlegging :ler:

Nå skal jeg ta meg en dusj , før jeg begynner på denne håpløse korsett jakten.........................igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med korsettjakten, da!

Så kjedelig at det andre ikke passet, men det er vel sjansen man tar når man bestiller på nett... Jeg har forresten kjøpt mitt undertøy før kjolen min har kommet, så det kan skje med meg også. :o

Trist å høre om hunden til moren din. Og om faren din også.

:trøste:

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 9na.

Tusen takk for hilsen.

Jeg er endelig tilbake etter korsettjakten.Jeg fant en nydelig korsett som var lavere i ryggen en den andre. Den jeg har kjøpt nå er mer sexy og passet kroppen min bedere. Det store spørsmålet er om denne passer under kjolen :roll: .Jeg har enda igjen å prøve det , men krysser fingrene.

Jeg kjøpte også ivory sexy lange strømper i dag. Fant ut at de som ikke er stay up har bedere passvidde til bena mine. Det er første gang jeg har hatt slike strømper men er veldig fornøyd med de.

Tok også deilig sol å føler meg mye bedere.

Dette er blitt en herlig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min elskede har fått ett nytt familie-medlem. Vi har kjøpt oss en liten dasch valp på 6 månder . Han veier 10 kg og er en kraftig plugg. Han har bodd hos oss tre dager nå , og faller stadig mer til ro. Han heter JaZ og er en ordentlig rakker :ler: Det er veldig gøy med valp , men også mye tålmodighetsarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og tilpasset kjolen min på Christiane i dag. Det gikk helt fint å frakte kjolen i en carlton koffert av plast. Det var gøy å se hvordan kjolen ble seende ut når den ble tilpasset. Damen som hjalp meg var veldig hyggelig og jeg ble kjempe fin. :hjerter:

Fikk også kjøpt underskjørt der på salg . så da er alt utstyret mitt endelig i orden :) Kjøpte også en ekstra korsett , slik at jeg har en å bruke under de andre kjolene mine hjemme. De hadde korsetter på salg for 100 kr . Men det var stort sett litt store str. Den jeg kjøpte passer fint i cupen men må tilpasses litt i vidden. Men det er enkelt med nål og tråd. Så nå jeg enda en flott korsett. Den jeg hadde kjøpt tidliggere passet også perfekt under kjolen min.

Den 24 skal jeg tilbake å hente kjolen min. Gleder meg til det :)

Har også vært på Pandora hobby og kjøpt roseblader som vi skal pynte bordene med. Men de hadde ikke røde . så jeg skal se om jeg finner en nettbutikk i utlandet eller her hjemme som selger røde. :forvirra:

Har forsetten også kjøpt et nydelig brude smykkesett.Det er fakediamanter , men pytt pytt. Kjede er et strass kjede og det er vakre øredobber til. Vet ikke helt om jeg skal bruke kjede , men øredobbene skal hvertfall brukes. Har også kjøpt et langt slør i brudetyll som jeg kjanske skal bruke. Er ikke sikker på om jeg bruker sløret eller tiaraen eller begge deller :ler: Men jeg har hvertfall alt :ler:

Så også på vest til min elskede i dag.Han skal kjanske også snart ta seg en tur til Oslo å kjøpe seg en vest. Det er det eneste han mangler.

Men vi må begynne å laste ned musikk på Kaza snart. Begynner virkelig å haste. Tror musikk er det eneste jeg ikke har kontroll over nå :kul:

Til helgen skal vi kjøpe gifteringene våre :):):)

Livet er herlig når jeg har mannen jeg elsker , hunden jeg har drømt om , og et bryllup som snart går av staben. Jeg kunne ikke vært mer lykkelig enn jeg er i disse dager :hoppe::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi og gratulerer med ny hund! :D Ønsker meg også hund (dverg schnauzer) men siden vi sansynligvis planlegger barn etter bryllupet får vi vente noen år.

P.S. Husk å få nok søvn nå da - så slipper du å sminke bort mørke ringer på bryllupsdagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer i dagboken min!Gratulerer med hund! Det er jo kempekos med hunder, vi har hatt hund siden jeg var liten! :D

Koser og Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere også Julibrud og Arwen.

I dag har jeg kjøpt meg et slør , selv om jeg ikke er sikker på om jeg skal bruke det. Tror det tar vekk litt av ryggen på kjolen min. Syntes tiara er fint og tror det blir for mye med begge deler.

Vi har også kjøpt inn lys som er formet som snøkrystaller som vi skal legge på små speilflater på bordene. Fant også noen nydelige lilla roseblader som vi skal strø på bordene sammen med hvite for å friske opp fargen.Bordene blir seende litt annerledes ut enn jeg hadde tenkt , men de blir veldig nydelige.

Hunden vår har begynt å slå seg til ro.Den er kjempe fin og jeg er allerede kjempe glad i den. Men den bjeffer så veldig når den er hjemme alene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skal jeg ta en time deilig sol slik at jeg slipper å se ut som et spøkelse å¨den store dagen.

Min elskede har gått til innkjøp av en vest. Han blir så nydelig i dressen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi gjort enda flere innkjøp. Vi fant små speilplater som snøkrystallene skal stå på. Og vi har funnet gedigne fakkler på europris. Skal teste en i morgen for å se om de duger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg hatt utdrikkningslag

Dagen startet klokken tolv med at en mann jeg ikke kjenner ringte på døren min. Han hadde med seg to poser med en klær og et brev fra forloveren min. Jeg ble bedt om å kle på meg klærne i posen (bobledress ,cowboyhatt , revovler , skjorte med sheriffbutton ) og pakke med meg varme klær og klær til fest. Jeg ble stresset og hev ned en hel del i sekken min og begynte å skifte. Mannen ga meg deretter bind forand øynene og førte meg ut i bilen. Ferden begynte jeg hadde ikke peiling på hvor vi kjørte. Veien var humpete og svingete. Etter en god stund stoppet han og noen tok tak i armen min. Plutslig hadde jeg en mann i hver arm og de begynte å løpe. Rundt meg kunne jeg høre jenter som lo og skudd som ble avfyrt. Jeg vasset i snø , en mannestemme ba meg dukke under noe og vi gikk og gikk. Da vi stoppet tok forloveren min skjerfet vekk fra øynene mine å jeg kunne see sju glade fjes stirre på meg. Jeg var midt i ødemarken og det var en lavo der med brennede bål. Inne i lavoen satt vi på saueskinn og jentene grillet pølser. Sammen med pølsene drakk jeg wiskey.

Etter pølsene kom det hest. Da var det på tide med ridekurs. Jeg følte meg ikke helt trygg oppe på hesten men etter galopp turen følte jeg meg nesten profosjonell. Det neste på programmet var skuddtrenning. Oppe o skogen var det satt opp blink å jeg fikk prøve meg med forskjellig type pistoler og riffler. Det var veldig gøy å frister til gjenntagelse.

Flere timer etterpå var vi vell tilbake i lavoen og varmen fra bålet var godt å ha. Kusinen min hadde skrevet et dikt til meg som hun leste og hun hadde laget en bok med bilder av oss siden vi var små. Forloveren min serverte også gløgg. Jentene hadde med små gaver til meg som jeg skulle åpne å prøve å gjette hvem som hadde med gaven. Jeg bommet på de fleste og ble beordret til å drikk :ler: . Forloveren min hadde også interjuvet min kjære og hun stilte meg de samme spørsmålene og jeg skulle gjette hva han hadde svart. Igjen bommet jeg :ler:

:ler:

Så fikk jeg igjen bind forand øynene og jeg ble ført til en ny bil. Ferden var lengere enn den forrige og vell fremme førte noen meg opp en trapp og dyttet meg ned i en sofa. Jenta som tokk av meg bindet denne gangen var den andre kusinen min (hun hadde på forhånd ringt meg å sagt hun ikke kunne komme ) Jeg ble så overrasket over at hun var der og ble veldig glad.

Så begynte festen. Jentene hadde brent en cd med favorittsangene mine , de hadde laget gele med sprit i og hele leilightene var pyntet med ballonger og annet krimskrams. Vi hadde drikke leker alle big brother og stemmningen steg. Jeg hadde på forhånd ønsket meg en rolig fest men jentene hadde tenkt noe annet. Jeg danset på bordet , jeg sang i karoketaxien , jeg klarte ikke å gå rett på baren. Jeg falt over ende og ble truet med å bli kastet ut flere ganger. Tiraen som de hadde festet på hodet mitt ble borte og alt var kaos. Men jævlig gøy. Tror alle hadde en uforglemmelig aften og en herlig dag. Jeg kastet inn teppet da det kom til naschspiel , da hadde jeg en promille det ikke var greit å verken gå eller sitte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på øving i kirken i går. Presten var meget koselig og lett å snakke med. Jeg hadde sommerfugler i magen selv om kirken var tom , tror nokk jeg kommer til å besvime på bryllupsdagen.

Vi valgte salmer og marsjer. Pappa lærte seg hvordan han skulle føre meg og forloveren min lærte når hun skulle sitte å gå. Jeg og min kjære lærte ingenting vi var bare opptatt av hvor stort dette var :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som du har hatt et knakende kjekt utdrikningslag!! Moro når ting blir stikk motsatt av det man hadde forestilt seg. Håper det ble tatt mange bilder av deg, kan være litt moro i ettertid å se hvordan du så ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, stakk innom en tur jeg....... :lol:

Det virker som du hadde et heidundrandes artig utdrikningslag. Du kommer nok til å huske det lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 20 dager til jeg blir gift jeg gleder meg vilt.

Jeg må få sumlet meg til å legge ut ønskeliste snart. Mange som maser på den om dagen.

På mandag skal jeg på prøvetime hos frisøren jeg gledder meg. Det blir spennede. Jeg har fått avtalt tid med fotografen slik at vi skal komme å finne ut hva slags bilder vi skal ha.

Vi har også fått kjøpt inn alle drikkevarene : brus , coniack , likør , vin , øl , lettøl , blandevann (sprite og cola )

Har og fått dukene i hus og all bordpynten. Tror bordene blir fine med lilla og hvite kunstige roseblader og snekrytsal lys på glassplater. Dukene er hvite , de er papir men ganske tykke.

Bordekortene er vakre laget etter en mal fra mother of the bride. Gleder meg.

4o fakler er kjøpt inn. Det kommer til å bli vakkert med mange fakler oppover veien til hytta vi skal feire i. Det blir 48 gjester totalt.

Forloveren min har ordnet det slik at en jente skal synge The rose i kirken til oss. Vielsen blir enkel men vakker. Med salmene kjærlighet til Gud . Å leva det er å elska og Deilig er jorden. Presten skal holde en tale om kjærlighet. Inngansmarsjen er Mendelson.

De små detaljene jeg har igjen nå er :

- bordplassering

- kjørliste for dagen

-kjøpe grønnsaker og poteter

- bestille brudebuketten

- og sjekke bestillinger på kake , hotell og manikyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har fullkontroll :D

Men si meg...hva i alle dager gjorde du opp kl 04.49 i dag???

det NATT da!!! :ler:

Kos deg med resten av forberedelsene!

Hilsen Leya som tok juleferie idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...