Gå til innhold

1+1=4! :)


Nilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, oi, har passert 100 innlegg i dagboka mi! :hoppe:

Neste sak på min late alene-hjemme agenda: Jordmødrene på NRK2 nå klokka 19.00. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, har passert 100 innlegg i dagboka mi! :hoppe:

Neste sak på min late alene-hjemme agenda: Jordmødrene på NRK2 nå klokka 19.00. :popcorn:

Å :hoppe: er den den med de svenske barnmammorskene...? eller hvordan det nå skrives :ler:

Bra program det, sitter å små tuter hver gang nesten.... hehe

Kos deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, har passert 100 innlegg i dagboka mi! :hoppe:

Neste sak på min late alene-hjemme agenda: Jordmødrene på NRK2 nå klokka 19.00. :popcorn:

Endring: Klokka 19.30. Ble litt lenger å vente enn jeg tenkte, men skitt au. Det er jo min late alene-hjemmkveld. Har ikke akkurat sprengt agendaen min med ting å gjøre! :skratte:

Er litt usikker på nasjonaliteten på barnmammorskene, men serien er i hvert fall norsk. Har ikke vært klar over at den har gått på nrk2 før jeg så tv-programmet i dag, så jeg er litt usikker. Men det skal visst bli trillingfødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag: brødskive med pizzafyll og ost, stekt i stekeovnen. :spise:

Yammi!

Det har jeg aldri prøvd! :fnise:

Har du prøvd brødskive med pølse og ost i ovnen? På grill tror jeg vi har det, det er godt! :)

Oi, oi, har passert 100 innlegg i dagboka mi! :hoppe:

:hoppe:

Men det skal visst bli trillingfødsel!

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble til at jeg så den episoden av Jordmødrene som gikk på tv, som viste seg å være siste episode. Så fant jeg hjemmesida, og nå har jeg sett episode 1, 2 og 3 sammenhengende. Og jeg må si, det gjør inntrykk! Skikkelig sippe-guri har jeg blitt! :grine::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har lov til å grine av sånt! :fnise: Jeg hadde nok gjort det jeg også! Men du er jo gravid, er det ikke da man ler og griner av alt a? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmødrene (og Barnmorskorna) har trylla fram tårer hos meg også. :grine:

Eg tok opp Jordmødrene første gong serien gjekk, og har fremdeles alle 6 episodane på disk. Det var for øvrig over eit halvt år før me starta prøvinga. Eg var godt moden for prøving då me endelig starta opp, for å seia det slik. :sjenert:

Over 100 innlegg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb, bløtters alene. Hele skolen er på tur, alle bortsett fra meg. Min snille sjef har gitt meg fri fra å være med på såpass fysiske "utskeielser" som denne turen er. Det er rimelig langt å gå, og veldig bratt, så jeg kjenner at jeg er glad for at jeg slipper i år.

I stedet sitter jeg på jobb og forbereder alt som skal være klart når vikaren skal ta over klassen min om ikke så lenge. Bare 8 arbeidsdager igjen nå! :hakeslepp: Og inni der er det egentlig bare 4 - FIRE!!!!- dager med ungene, da vi skal ha en planleggingsdag, jeg skal ha en dag på svangerskapspoliklinikken i Trondheim, en fridag (har fri annenhver onsdag) og kanskje går neste torsdag bort i møter.

Veldig rart å tenke på at da skal jeg ikke tilbake på jobb på 1,5 år! Disse småttisene som nettopp har starta i 1. klasse er nesten ferdig med 2. klasse de innen jeg er tilbake. Nesten litt vemodig. :grine:

Men veldig spennende tider fram mot da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt herlig å sitte på jobben i t-skjorte og jobbebukse, med iste, krokanrull og potetskruer på pulten, og KG oppe på data'n. :fnise:

Neida, sitter ikke og bruker opp tida mi på KG, men må jo ha litt pauser. :jepp: Det hadde jeg jo hatt om alle de andre hadde vært på skolen i dag også. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææææææææææææh! Ser ikke klart lenger!

Har sittet så lenge foran dataskjermen, skikkelig konsentrert, at nå er øynene helt rare! Tror kanskje det er på tide å gjøre noe annet nå! :sjokkert:

Må si at jeg har skrevet over 11 tettskrevne A4-sider med opplysninger og info til vikaren!!! :biggrin: Syns egentlig jeg har vært ganske flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink! Blir ikke noe problem å komme å være vikar etter deg, når du har laga så grundige beskrivelser og lister! Blir nok litt vemodig, men du kan jo sikkert dra innom med smågluntene etter hvert og se til klassen din ;).

Nå holder de på med sisteslåtten på åkeren ved oss, tenker på deg når de arbeider, siden dere har gård! :)

Håper det går bra på kontroll i Trønderhovedstaden!

Og, nå tror jeg jeg må finne frem nett-tv og se litt god gammel føde-tv. På tide, begynt i den 30. uka nå så! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt herlig å sitte på jobben i t-skjorte og jobbebukse, med iste, krokanrull og potetskruer på pulten, og KG oppe på data'n. :fnise:

:tommelopp:

Må si at jeg har skrevet over 11 tettskrevne A4-sider med opplysninger og info til vikaren!!! :biggrin: Syns egentlig jeg har vært ganske flink! :)

Det er ikke verst! Må jo gå bra for vikaren ;):jepp:

Og du kan jo ta med bebisene en liten tur på skolen etter de har kommet :)

Ha en flott kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert unødvendig å tipse deg om dette, men har du funnet dette forumet?

http://www.tvillingforum.com

Her finnner du alle tvillingmødre i landet, tror jeg, samt svar på omtrent alt man kan lure på om emnet tvillinger.... he he. Jeg har kjøpt en del utstyr på handlegaten her også, så det har vært utrolig nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Jeg registrerte meg faktist på tvillingforum.com i går! :fnise:

La inn spørsmål om vognvalg, har fått tilbud om ei Teutonia Team S4, og undret på hva andre syntes om denne. Fikk kjempegode og fyldige svar! :jepp:

Har ikke fått sett på så mye ennå da, KG tar jo også mye tid! :fnise: Likte særlig godt tilbudstråden og rabatt-tråden! Glimrende å kunne "sladre" til hverandre. :jepp:

Hvilken vogn hadde/har du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg så den episoden av Jordmødrene som gikk på tv, som viste seg å være siste episode. Så fant jeg hjemmesida, og nå har jeg sett episode 1, 2 og 3 sammenhengende. Og jeg må si, det gjør inntrykk! Skikkelig sippe-guri har jeg blitt! :grine::fnise:

Det har jeg også! Griner av alt på tv! :fnise:

Ville bare si at jeg håper det står bra til hos deg, nå stikker jeg på ferie i to uker så det blir en stund til jeg kan følge med her igjen! Ha noen fine uker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Jeg registrerte meg faktist på tvillingforum.com i går! :fnise:

La inn spørsmål om vognvalg, har fått tilbud om ei Teutonia Team S4, og undret på hva andre syntes om denne. Fikk kjempegode og fyldige svar! :jepp:

Har ikke fått sett på så mye ennå da, KG tar jo også mye tid! :fnise: Likte særlig godt tilbudstråden og rabatt-tråden! Glimrende å kunne "sladre" til hverandre. :jepp:

Hvilken vogn hadde/har du forresten?

He he, du fant forumet selv, ja!!!! Jeg ble helt hekta på DG under svangerskapet.....

Jeg har kjøpt en TFK twinner twist duo, 2009 utgave hvor man kan heve fotbrettene. Bagene kjøpte jeg brukt, på Dobbel Glede. Teutonia S4 ser fin ut, men ble litt svær og tung for meg. Du bor på gård, er det så? Da er det kanskje greit med ei litt mer solid vogn når man skal trille på landet. Jeg hadde faktisk Teutonia S3 til min førstefødde, og den var jeg veldig fornøyd med.

Jeg har forresten laget blogg, og lagt deg til, hvis du er interessert, men er ikke sikker på at jeg har gjort rett. Du får si fra hvis du ikke finner den:-)

Endret av Caramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med joggebukse og krokanrull på jobb :Nikke: Spennende å tenke på vogn... Ville anbefalt deg å titte litt videre før du slår til, men det er selvfølgelig helt opp til deg :) Du bør absolutt prøvetrille i butikken før du kjøper ;)

Håper du har en fortsatt flott onsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...