Gå til innhold

1+1=4! :)


Nilla

Anbefalte innlegg

Kjære Nilla :hjerte:

Jeg ble så glad da jeg så du endelig hadde skrevet noe, men hjertet mitt sank fort ned i magen min etterhvert som jeg leste... Dette er så uforståelig, urettferdig og utrolig trist!! Jeg har fulgt deg siden du dukket opp, og jeg var så glad på deres vegne og likte godt å lese dagboken din! At noe slikt skulle skje forventet vel ingen.. Jeg har ikke ord, det er bare så trist.. og noen tårer ble felt mens jeg leste!

Jeg håper virkelig at det går bra med dere, og at dere kommer dere gjennom dette! En gang skal det bli deres tur.

Mange :klem: til deg og dine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å Nilla.

Så forferdelig trist og vondt å lese. Kondolerer med tapet av guttene. Takk for at du delte historien med oss, om når guttene kom. Du skriver reflektert og godt.

Jeg håper dere finner styrke i hverandre og omgivelsene i tiden fremover, og får bruke tida til å sørge.

Tenker på dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist Nilla :hug:

Ta godt vare på minnene og dagene med engleguttene, og ta godt vare på hverandre.

Sender gode tanker til dere i en vanskelig tid. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nilla!

Dette gjør så vondt, så vondt å lese og tårene triller her jeg sitter. Jeg kan knapt sette meg inn i sorgen over å miste ét elsket og ønsket barn, og det å skulle miste to... Nei det er helt ubegripelig og forferdelig. Alle gode tanker og ønsker til dere to. Skulle bare ønske det var noe å si eller gjøre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en tragedie :grine: All min medfølelse til deg i sorgen, dette var fryktelig trist å lese :dagens-rose: :dagens-rose:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig trist å høre om tvilling-englene deres :tristbla::(

Har ikke ord... Stooor klem til dere i den tunge tiden! :klemmer: Og masse varme tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp lest hele dagboka di, og følte virkelig at jeg begynte å bli kjent med deg, tårene trillet da jeg leste den utroooolig triste avslutningen på dette eventyret. Vil bare gi deg en stor :klem: og ønsker deg alt godt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at det går bra med deg og dine! :hjerte:

Ta deg all tid du trenger, men jeg håper jeg får høre litt ifra deg om hvordan det går.

Ta en dag av gangen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...