Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok


Rosa76

Anbefalte innlegg

Hei jenter, tusen takk for hilsener :klemmer:

Synes det er veldig kjekt å vite at det er en gutt vi venter, føler på en måte at jeg har blitt enda bedre kjent med den lille der inne :rødme: Har ikke bestemt oss for navn enda. Har bare pratet litt om det og blitt enig i at vi får komme opp med noen forslag vi liker og så bestemmer vi oss når vi ser gutten på ordenlig :)

Hadde en aktiv dag i går, helt PC fri! Startet med at jeg sov helt til halv elve :sove: og slappet av og spiste en god frokost etterpå :kaffekopp: Deretter ble det vasking av hus :husarbeid: før vi dro ut i det fine været :sol: for å gå på langrenn. Hadde en kjempe fin tur på ski, men begynner å merke at jeg føler et ekstremt ansvar for den lille i magen og er redd for å ramle. Balansen min er fortsatt god da, men er nok ikke mange ukene igjen så får jeg vel gi meg med skisesongen for i år :grine: Etter skituren hadde vi besøk av familie og jeg serverte selvfølgelig fastelavensboller :tongue: og så så vi på OL på TV. En superfin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Gratulerer med lille gutten! :babygutten: Tenkte egentlig at du hadde funnet ut at det er en gutt siden tickeren og bildet ikke er så rosa lengre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en perfekt søndag :nigo:

Så heldige dere er som vet at dere venter en gutt :rødme: Jeg er helt sikker på at jeg får en gutt selv. Jeg går bare å venter på å få vite kjønn, så jeg kan kjøpe litt klær, og tenke mer seriøst på navnevalg. Fantastisk at man har teknologien som gjør at man kan vite kjønn på det ufødte barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Gratulerer med lille gutten! :babygutten: Tenkte egentlig at du hadde funnet ut at det er en gutt siden tickeren og bildet ikke er så rosa lengre! ;)

Tusen takk :klemmer: Hehe, ja rosa er ut og det er nå blått som er inn :gjeiper:

Hørtes ut som en perfekt søndag :nigo:

Så heldige dere er som vet at dere venter en gutt :rødme: Jeg er helt sikker på at jeg får en gutt selv. Jeg går bare å venter på å få vite kjønn, så jeg kan kjøpe litt klær, og tenke mer seriøst på navnevalg. Fantastisk at man har teknologien som gjør at man kan vite kjønn på det ufødte barnet.

Håper du får vite kjønn snart også, er veldig stas ja!

I går fikk jeg første gave til gutten og det var veldig hyggelig! Han fikk en søt kaninbamse, en tøff body og noen kjempe tøffe sko :) Jeg er ikke så glad i slike supersøte klær og liker det mer tøft så det passet fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa76 vennen :)

Så effektiv og flink du har vært i helga da :)

Her har det vært stort sett hvile, ble jo kastet ut av mannen på lørdag pga. fest ;) men hadde en hyggelig aften hos min far med kone.

I dag har jeg vagget meg ut på en tur med :hund: og nå er det hvile igjen, før jeg skal lage hjemmelaget pizza til mannen kommer hjem.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa76 vennen :)

Så effektiv og flink du har vært i helga da :)

Her har det vært stort sett hvile, ble jo kastet ut av mannen på lørdag pga. fest ;) men hadde en hyggelig aften hos min far med kone.

I dag har jeg vagget meg ut på en tur med :hund: og nå er det hvile igjen, før jeg skal lage hjemmelaget pizza til mannen kommer hjem.

Ha en fin dag :klemmer:

Hei vennen :) Ja veldig fornøyd med helgen, formen er veldig bra om dagen og jeg orker mye mer merker jeg.

Heldige mannen som fikk hjemmelaget pizza :gjeiper: I dag ble det middag på IKEA på oss :fnise: Hadde besøk av interiørkonsulent i går, og fikk mange gode råd om styling så i dag ble det shopping. Kjøpte saueskinn til sofaen og diverse puter til sofa og senger, ble kjempefint og er så fornøyd :) Ny lampe i stua også som jeg også er veldig fornøyd med, at jeg ikke har gjort dette før tenker jeg nå!

Synd med ryggen din, får bare håpe på bedre tider snart. Gleder meg iallefall til vår faste svømming i morgen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Tusen takk for at du titter innom dagboken min, setter stor pris på det :)

Min drømme jobb er en interiørkonsulent stilling.... :sjenert: .... har veldig sansen for interiør, design og styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du titter innom dagboken min, setter stor pris på det :)

Min drømme jobb er en interiørkonsulent stilling.... :sjenert: .... har veldig sansen for interiør, design og styling.

Det kan jeg forstå, ser jo i bloggen din at du har peiling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en ganske trist dag faktisk :sukk: En god venn av mannen døde i går kveld helt uventet så vi er litt i sjokk. Han etterlater seg tre barn også :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en ganske trist dag faktisk :sukk: En god venn av mannen døde i går kveld helt uventet så vi er litt i sjokk. Han etterlater seg tre barn også :trist:

Huff da vennen. Dette var trist lesning :trist:

Noen ganger er livet så utrolig urettferdig...

Orker du svømming i dag? Ellers tar vi det bare en annen dag, skjønner om du ønsker å utsette det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da vennen. Dette var trist lesning :trist:

Noen ganger er livet så utrolig urettferdig...

Orker du svømming i dag? Ellers tar vi det bare en annen dag, skjønner om du ønsker å utsette det :klemmer:

Takk :klemmer:

Satser på svømming i dag, men gir deg beskjed om det blir endring i planene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lurt litt på når jeg egentlig er 5 måneder på vei, og fant en fin tabell i annen dagbok her :)

Måneder og dager i et svangerskap

1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager

2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager

3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager

4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager

5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager

6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager

7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager

8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager

9 fullgåtte måneder: 40 uker

Tenk at om litt over en uke så er jeg 5 måneder på vei :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har "løpt fra meg" jeg... Du har jo plutselig kommet så langt! Over 20 uker og alt...

Men det kan jo være fordi jeg ikke forstår at jeg er 18! uker på vei selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i det siste har tiden flydd veldig fort avgårde!

Det hjalp jo litt at jeg fikk ny termin en uke fram i tid når jeg var på UL da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...