Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok


Rosa76

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke er glad i shoppe klær??

Overhodet ikke. 8 av 10 ganger syns jeg det bare er slitsomt og jeg finner ingenting. Men de 2 andre gangene kjenner jeg at jeg har flyten og finner masse bra nytt. Det er veldig humør-avhengig og jeg vet aldri på forhånd om det klaffer eller ikke... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke. 8 av 10 ganger syns jeg det bare er slitsomt og jeg finner ingenting. Men de 2 andre gangene kjenner jeg at jeg har flyten og finner masse bra nytt. Det er veldig humør-avhengig og jeg vet aldri på forhånd om det klaffer eller ikke... :ler:

Akkurat som jeg har det! Blir så lei når jeg må bruke masse tid og kanskje ikke finner noe engang :kjefte: Men blir veldig glad når jeg finner klær jeg liker da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa 76 :)

Shopping ja... Noen ganger er det virkelig et slit, men når jeg først finnner noe jeg liker kan jeg godt kjøpe flere like i forskjellige farger :fnise: Så selv om det ser ut som om jeg ikke har byttet klær på 14dager, så er det nok bare at jeg har 2 plagg av samme type :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kun shopping av babyklær.

Til meg selv synes jeg aldri jeg finner noe fint.

(Jeg har som regel mange farger av samme genser, fordi jeg har funnet en jeg liker. Og bruker dem til de går istykker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som er innom meg avogtil som kjenner til Yoga eller pilates kurs for gravide i Akershus? Jeg har så lyst å trene litt mer enn bare langrenn og svømming nemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som er innom meg avogtil som kjenner til Yoga eller pilates kurs for gravide i Akershus? Jeg har så lyst å trene litt mer enn bare langrenn og svømming nemlig :)

Her ha du noe Rosa76 :)

Lillestrøm

Nittedal

Sees straks :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene Rosa!

Er ikke så glad i å shoppe jeg heller. Men når jeg først gjør det tar jeg med meg ca halve butikken. :fnise: Jeg kjøpte meg et par stretch-bukser og to mamma-tights på H&M. Kjempebillig og fine synes jeg! Ellers er jo moten så grei for tiden at det er ganske bankers å finne både passende overdeler og kjoler. I hvert fall enn så lenge. :) Det var dagens tips fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips Milla, Fantorangen og Jamp :klemmer: Fant et par steder som har Pilates for gravide som virker veldig aktuelle så skal undersøke det :)

I kveld har jeg vært på svømming med Fantorangen, og i dag var vi veldig flinke og effektive synes jeg :gjeiper: Kommer nok til å sove godt i natt!

Sov godt dere også :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg vært på svømming med Fantorangen, og i dag var vi veldig flinke og effektive synes jeg :gjeiper:

Ja, i går var det oss med eliten :fnise:

Utrolig hvor godt det er for kroppen å svømme, så får håpe vi orker det langt ut i svangerskapet.

Ha en fin dag, så sees vi i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Tips: IKKE laminer ultralyd bildene deres!!!!!!!!!!!!!

Jeg tenkte det kunne være en god ide fordi arkene med bilde var så tynt og ble fort krøllet. Men det som skjedde når jeg gjorde det var at bildet smeltet og det fine bildet av nurket ble helt svart :kjefte::grine:

Heldigvis hadde jeg skannet bildet på forhånd så jeg har jo de på dataen og kan skrive de ut selv, er jo bare orginalen som ble ødelagt. Og jeg har heldigvis to igjen da!

Hilsen kløna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens Tips: IKKE laminer ultralyd bildene deres!!!!!!!!!!!!!

Jeg tenkte det kunne være en god ide fordi arkene med bilde var så tynt og ble fort krøllet. Men det som skjedde når jeg gjorde det var at bildet smeltet og det fine bildet av nurket ble helt svart :kjefte::grine:

Heldigvis hadde jeg skannet bildet på forhånd så jeg har jo de på dataen og kan skrive de ut selv, er jo bare orginalen som ble ødelagt. Og jeg har heldigvis to igjen da!

Hilsen kløna....

Greit å vite ;) Kanskje heller ramme de inn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var veldig fint du sa! Jeg har endelig fått med mannen på å kjøpe lamineringsmaskin, fordi jeg ville laminere UL bildene :) Får printe de ut på papir, og heller laminere det arket da. Godt du hadde skannet bildet på forhånd!

Jeg har også kjempelyst til å gå på pilates eller yoga for gravide, har bare ikke fått undersøkt noe enda. Og så kommer det litt an på hva det koster, for jeg betaler allerede hver mnd på treningssenteret mitt. Men har veldig troen på at det kan være kjempebra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjempelyst til å gå på pilates eller yoga for gravide, har bare ikke fått undersøkt noe enda. Og så kommer det litt an på hva det koster, for jeg betaler allerede hver mnd på treningssenteret mitt. Men har veldig troen på at det kan være kjempebra :jepp:

De stedene jeg synes virket veldig aktuell var veldig dyre. Kostet faktisk mer enn fritt medlemskap på Sats... Så får se hva jeg gjør. Hadde vært kjekt da! Får starte med å melde meg på prøvetime trur jeg, se om jeg synes treningen har god effekt først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på yoga for gravide sist. Og treningseffekten av det er vel forholdsvis fraværende, egentlig.

MEN, jeg anbefaler virkelig å gå på det, for det forbereder deg veldig på en fødsel, og på stillinger og pusteteknikker som kan hjelpe i forskjellige deler av fødselsforløpet.

På en måte hjelper det til å mentalt forberede seg på en fødsel. Og jeg har hørt fra flere jordmødre at de kan merke om noen har gått på et slikt kurs eller ikke. For de som gjør det har mye riktigere pusteteknikk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...